marcin607 Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 cudna jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody92 Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Åadnie się prezentuje ale ten zbiorniczek to jakieś nieporozumienie, co to za nowa moda, pewnie nawet nie widać ile płynu jest czy jest max czy trzeba zaraz dolać.Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makej Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Młody92 własciciel przeciez napisal ogolnie to tylko atrapa bo nie jeżdzę jak pada itp wiec nawet płynu w nim nie ma , wywalił bym całkiem ale zapomniałem usunąć uchwyt jak malowałem komorę Lubię to Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 ten zbiornik to i tak mniejsze zło jak te Budrysa lapka666 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 16 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Zbiornik od płynu hamulcowego tez bije po oczach i mnie wqrwia szczerze mówiąc ale narazie go odpuszczę mam inny pomysł na zbiornik od spryskow jak go zrealizuje wrzuce foto Lord Lukasz dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody92 Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 Młody92 własciciel przeciez napisal Lubię to Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689 Wiem czytałem i to żadne wytłumaczenie malować zbiornik na czarno lub go usuwać tylko dlatego bo auto nie jezdzi jak pada, a co jak zacznie padać deszcz a przed e36 będzie jechał tir i chlapał syfem na szybę? Naprawdę muszę to tłumaczyć? hah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2017 To samo miałem pisać jak wczoraj to czytałem, wyjeżdżasz w ladna pogodę a wracasz w deszcz i co?stoisz i czekasz az przestanie?kurna ludzie troche wyobrazni to sa auta a nie posag żeby stal, to ma jeździć i za***rdalac nie tylko w słońcu... Pozdro Thepiekarz, matys954 i Richie_G dodali reakcje 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 17 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Ludzie ale Wy macie fantazje tak samo jak byście napisali po co glebę na maxa robic , przecież moze na drodze trafić sie jakaś taka nierówność ze nie da sie przejechać i co wtedy ? Nie jest to seryjny dupowoz który ma zawsze i wszędzie jeździć , wyskakuje na 2-3 zloty w roku + weekendowe przejażdżki jak warunki pogodowe sa sprzyjające A ciągnąć temat dalej to w e36 jest cos takiego jak czujnik poziomu płynu , jak go brakuje to wyskakuje komunikat "Waser fluid low" wiec nie trzeba niec seryjnego zbiorniczka zeby wiedzieć ile sie ma płynu... Wogule to dawno chyba nie byłem na tym forum bo myslalem ze problemem moze byc upchać 10,5 cala na tył a nie całkowicie nieistotny zbiorniczek od spryskow, co Tu sie wyrabia? Pokażcie jeden z drugim zdjecie spod maski ? Ciekawy jestem czy chociaż w połowie macie taki porządek... lordobmw i Makej dodali reakcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 17 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 To wejdź sobie u mnie w temat i zobacz czy mam porządek czy nie... Pozdro Ps. Wywal jeszcze wycieraczki z przodu bo po co Ci, a na przeglądzie Pan spyta gdzie sa a i jeszcze proszę spryskać szybę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 17 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 ja już to 5 lat temu przewidziałem, proponuję oglądnąć 1:18 i włączyć napisy https://www.youtube.com/watch?v=_gjXnKh_P80&t=3s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 17 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2017 Hehehe 90% syndykatowych aut nie przejdzie przeglądu z powodu kół naprzyklad wiec jesli mozna zmienić koła na sam przegląd to mozna tez dolać płynu do spryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makej Napisano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 Ciekawy temat o tym zbiorniczku hehe Piechu_88 dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kempin95 Napisano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 Jaka nazwa koloru na coupé? Avus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Jest to rocznik 1992 wiec kolor Mauritiusblau Tymczasem kilka przypadkowych fotek od Diamond Pictures, plany na ten sezon zepsuła awaria silnika... rok wytrzymał m54 i zjadł panewkę bez konkretnego powodu.... wiec konieczny był kolejny swap... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 21 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 na jakim oleju jeździłeś przed panewką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 21 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Dlatego ja wolałem rozebrac swoj co do srubki sprawdzic wymyc z osadu i mysle ze teraz posmiga malyzmc dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoliniSpeed Napisano 21 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Warto się pchać w tą przerobke sterownika? jak odczucia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 22 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Jeździłem na valvoline vr1, zdarzyło sie to 500 km po wymianie oleju, sam silnik był naprawdę w idealnym stanie, 2004r i nie bylo symptomów zapowiadających jego koniec byc moze do***ala go kwestia przesunięcia odcinki chwile jechałem z ponad 260 na liczniku i wtedy sie to zdarzyło... Napewno w pompie oleju nie urwała sie oska... Wyciąglem wnioski i drugi silnik dostał nowe panewki i wiecej valvoline nie wleje, znajomy robił testy i dosyć szybko gotuje sie ten olej... Przeróbka kompa jak najbardziej na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 22 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 to chyba tak jak piszesz odcinka mogłą tutaj namieszać... ja też z tym wychwalanym VR1 nie mam dobrych wspomnień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 22 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Zanim zdecydowałem sie na przesunięcie odcinki to troche studiowałem temat i akurat jesli chodzi o m54 to 7tys to jest bezpieczna granica, jedyne co sie zdarza to urwanie ośki w pompie oleju dokładnie tak samo jak w poliftowe pompie wspomagania LF20... Jest jakaś firma w pl racemode to poprawiana jakos te pompy... Tak czy tak u mnie bardziej mysle ze moze silnik był ofiara oszukańczej polityki bmw czyli Lifetime olej i wymiana oleju co 30tys, bo silnik mial z tego co pamietam 150tys faktycznego sprawdzonego przebiegu...i odcinka tylko dobiła sytucje która juz zapewne była zła... obecny z podobnym przebiegiem mam i panewki zmieniłem w odpowiednim momencie :) Olej na chwile obecna to chyba tylko Millers, brak negatywnych opini, jedynie cena ale w aucie co robi 2000-3000 tys rocznie to ma małe znaczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 22 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 ośki w pompie wspomy LF20 to ja już ze 2 ukręciłem, a pompa siedzi 4 sztuka, najlepsze że najdłużej siedzi jakiś chinol w pudełku MADE IN GERMANY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 22 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Jakim olejem teraz zalałeś? Makej dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 22 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Kumpel w driftowozie przez przesunieta odcinkę zajezdził 4 silniki m54 3.0 i teraz wsadził juz 4.4. Powodem była ukręcająca sie zębatka na pompie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Lukasz Napisano 22 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Ja teraz wlalem na testy... Shella 5w40, zrobie 1000 km i wrzucam Millersa, a co do shella to jest to taki dziwny olej ze kosztuje niewiele wiecej niż lotos a leje to do wszystkich upalaczy i aut o ciężkim żywocie i żadne jeszcze nie wypluło panewki itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 22 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 ja tam nie chciałem sie chwalić, ale od 6 lat jeżdże na Shellu w M54 i jak niektórzy wiedzą, nigdy mi sie nie zdarzyło jeszcze dolać oleju między wymianami, bańka kosztuje 100zł i jest to świetny olej, zresztą do nowych BMW obecnie leją też Shell w ASO, więc zastanówcie się... Pawik dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi