MaxDamageDA Napisano 9 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Spełniłeś sobie moje marzenia Gratuluję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 9 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 hamulce przód w pierwszej kolejności. Dalej może jakieś lżejsze fotele z przodu i budowa innego odprężonego m60 w które więcej dmuchniemy. Finalnie oczywiście lakier ale to jeszcze długa droga. No to trzeba w takim razie uzbroić się w cierpliwość i czekać na kolejne mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 10 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 du** nie urywa a 4,6s do setki? Błagam was... Urywa dupę tylko w ogóle nie widać przyspieszeń bo widać że mega klei się asfaltu. Poza tym to seria 5 i w tych modelach jest o wiele bardziej komfortowo niż w serii 3 także na pewno nie czuć tego tak dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 10 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 lapka666 zależy co dla kogoś jest FUN, ja osobiście wolę 300KM w lekkiej budzie i ciągłe gubienie trakcji, szarpanie, zryw z fotela niż 400KM, które jedzie tylko na liczniku, uwierz mi że wielokrotnie miałem okazje jezdzić mocnymi "limuzynami" i po 2-3 przejażdżkach jest nuda, objechanie na kresce pozornie mocniejszego samochodu takim E34 może jest jakąś satysfakcją ale jak pisałem wcześniej wole wrażenia niż wyniki Mimo wszystko szacunek bo projekt jak i wykonanie nietuzinkowe w Polsce, będę śledzić dalsze postępy i czekam aż powstanie z tego prawdziwy skurwol P.S te Nankangi NS2 tak kleją asfalt, bo miałem dziesiątki takich kompletów ale mi nie kleiły kamils13 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 10 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Nankang tylko na rs. Na filmikach z tyłu 265/40 falken. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 10 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 KUJON pewnie masz rację. Ja nie miałem okazji jeździć takimi autami. Bardziej mi chodziło, że czas 4,6s/100 to mega dobry czas. Seria ///M robi takie czasy. Ale masz rację, że taka moc w lekkiej budzie da więcej zabawy. Mi sama myśl o o turbo w m60 dupę urywa hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 10 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Ja wiem, że E30 tj. koliber przy E34 ale tak gubić trakcję jak to uturbione M50 mógłbym codziennie https://www.youtube.com/watch?v=05OjcFRK1dE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 10 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Tylko, że na filmie od Ciebie nawet wskaźnik benzyny gubi trakcję hehe. A tak poważnie to nie wiem jak on ogarnia poślizg przy ponad 200km/h KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 11 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 hehe czytam i nie wieżę... przecież dużo zależy od szerokości opon! jak sobie założy do e34 225 tez będzie rwała jak głupia i będzie show, tak samo ta e30 pewnie jak by dał srogą oponę tez by już tak nie zrywała trakcji a cisnęła do przodu jak pocisk, waga wagą ale szerokość opony tez ma znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 11 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Ja tak pacze i tez nie wierzę hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 11 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Ja wiem, że E30 tj. koliber przy E34 ale tak gubić trakcję jak to uturbione M50 mógłbym codziennie https://www.youtube.com/watch?v=05OjcFRK1dE to e30 jeździ na E85 - 800km/900nm więc średnio trafne porównanie. E34 z takimi parametrami też zapalałoby opony na zawołanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BEDY111 Napisano 11 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Z jakimi kosztami wiąże się uturbienie M60 ? W kombinacji jak powyżej ? Dla mnie robi wrażenie niesamowicie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 25 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 E34 na hamannach stoi a RS się kurzą: korrespondent dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 25 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 proponuje bana za takie pieknosci. Jezu jakie piekne kolo BMateuszW i grabol dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Ekstra to Panie się prezentuje, tylko jeszcze rolowanko i gleba i będzie baja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernesto Napisano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Dzięki takim projektom lista aut które muszę mieć się zwiększa! Auto marzenie dzięki za super lekturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 28 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Sezon coraz bliżej, przyjechał MOMI z maszynką i zaczęliśmy walkę Rolowanie. prawy błotnik: lewa strona - przy takim teoretycznym obniżeniu nadal nic nie obciera: pozdro MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Uwielbiam to auto. Jest masaktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 No jest dobry, mega podejscie do tematu, spasy będą zacne, widac hehe Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_ Napisano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Z każda aktualizacja robi się coraz większy GERMAŃSKI OPRAWCA!!! Piękne e34 w idealnym kolorze.Jeszcze do tego złoty król RS Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Mistrz, mistrz, mistrz, mistrz, z mojej strony to jedynie ukłony i nic więcej nie ma do dodania. E34 jedno z najbardziej męskich BMW w super męskiej specyfikacji, no mistrz po prostu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buciek Napisano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 Gruby grubas Motorownia rolka i kolorek Czyli tak jak powinno być czarno nisko i szeroko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 Prawa strona leży niżej niż lewa? Tak czy inaczej gruboooo. Brakowało takiego kota na tym forum... HT się leni to pojawił się nowy król Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 Bardzo m sie podoba takie przetłoczenie błotników w E34, w sumie to chyba nie widzialem jeszcze lepszego, oby tylko wystarczyło i nie tarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamils13 Napisano 29 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 Przy zdjęciach lewej i prawej strony koło stało na żabie a samochód na kobyłkach stąd ta różnica. Kujon, ostatnie zdjęcia lewego błotnika to miejsce w którym jeszcze nic niema prawa przytrzeć, 0.5cm koło wyżej i zaczyna opona dotykać błotnika. Do jazdy na pewno nie będzie aż tak nisko więc liczę na fajne spasowanie i nadal na sporo miejsca do pracy zawieszenie, bo o żadnym betonie tu nie będzie mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.