Skocz do zawartości

[e34] kamils13 -->> E34 540iA remake


kamils13

Rekomendowane odpowiedzi

hamulce przód w pierwszej kolejności. Dalej może jakieś lżejsze fotele z przodu i budowa innego odprężonego m60 w które więcej dmuchniemy. Finalnie oczywiście lakier ale to jeszcze długa droga.

No to trzeba w takim razie uzbroić się w cierpliwość i czekać na kolejne mody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

du** nie urywa a 4,6s do setki? Błagam was... Urywa dupę tylko w ogóle nie widać przyspieszeń bo widać że mega klei się asfaltu. Poza tym to seria 5 i w tych modelach jest o wiele bardziej komfortowo niż w serii 3 także na pewno nie czuć tego tak dlatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapka666 zależy co dla kogoś jest FUN, ja osobiście wolę 300KM w lekkiej budzie i ciągłe gubienie trakcji, szarpanie, zryw z fotela niż 400KM, które jedzie tylko na liczniku, uwierz mi że wielokrotnie miałem okazje jezdzić mocnymi "limuzynami" i po 2-3 przejażdżkach jest nuda, objechanie na kresce pozornie mocniejszego samochodu takim E34 może jest jakąś satysfakcją ale jak pisałem wcześniej wole wrażenia niż wyniki ;) Mimo wszystko szacunek bo projekt jak i wykonanie nietuzinkowe w Polsce, będę śledzić dalsze postępy i czekam aż powstanie z tego prawdziwy skurwol :P P.S te Nankangi NS2 tak kleją asfalt, bo miałem dziesiątki takich kompletów ale mi nie kleiły ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUJON pewnie masz rację. Ja nie miałem okazji jeździć takimi autami. Bardziej mi chodziło, że czas 4,6s/100 to mega dobry czas. Seria ///M robi takie czasy. Ale masz rację, że taka moc w lekkiej budzie da więcej zabawy. Mi sama myśl o o turbo w m60 dupę urywa hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe czytam i nie wieżę... przecież dużo zależy od szerokości opon!  jak sobie założy do e34 225 tez będzie rwała jak głupia i będzie show, tak samo ta e30 pewnie jak by dał srogą oponę tez by już tak nie zrywała trakcji a cisnęła do przodu jak pocisk, waga wagą ale szerokość opony tez ma znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że E30 tj. koliber przy E34 ale tak gubić trakcję jak to uturbione M50 mógłbym codziennie :P

https://www.youtube.com/watch?v=05OjcFRK1dE

 

to e30 jeździ na E85 - 800km/900nm więc średnio trafne porównanie. E34 z takimi parametrami też zapalałoby opony na zawołanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Przy zdjęciach lewej i prawej strony koło stało na żabie a samochód na kobyłkach stąd ta różnica.

 

Kujon, ostatnie zdjęcia lewego błotnika to miejsce w którym jeszcze nic niema prawa przytrzeć, 0.5cm koło wyżej i zaczyna opona dotykać błotnika. Do jazdy na pewno nie będzie aż tak nisko więc liczę na fajne spasowanie i nadal na sporo miejsca do pracy zawieszenie, bo o żadnym betonie tu nie będzie mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...