Skocz do zawartości

E46 M3 by Fisiek


Fisiek

Rekomendowane odpowiedzi

A poza tym naprawa kosztowala mnie 300zl gdzie mam wszystko nowe i na gwarancji no i wszystko ori tzn seryjne radio z navi i w dodatku TV HD dekoder DVBT. moge podpiac dysk HDD i ogladac teledyski i inne pierdoly. teraz sobie przelicz za chinszczyzne musze dac 1800zl przy czym musze wymienic cale okablowanie wiazki itd bo inaczej sie nie da wiec wyjdzie mnie kolo 2.300zl na gotowo jaki jest sens wydawac taki szmal kiedy po  zmianie koncowek mocy i paru pierdolek radio gra jak moge stwierdzic lepiej niz dynavin czy inne markowe radia ;) a i zostaje w kieszeni 2000zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 499
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

nie chce wywoływać gownoburzy, ale ori radia BMW mają slabą jakość dźwięku

 

ni mam porównania z androidami itd. ale mam porównanie z wysokimi modelami Alpine i z Beckerem i ori odtwarzacze BMW mogą się schować. Np jakość dźwięku CD43 w porównaniu do Beckera Traffic Pro lub Indianapolis to jest mega przepaść !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce wywoływać gownoburzy, ale ori radia BMW mają slabą jakość dźwięku

 

ni mam porównania z androidami itd. ale mam porównanie z wysokimi modelami Alpine i z Beckerem i ori odtwarzacze BMW mogą się schować. Np jakość dźwięku CD43 w porównaniu do Beckera Traffic Pro lub Indianapolis to jest mega przepaść !!

 

Dokładnie. Ale trzeba tutaj powiedzieć, że 20 lat temu, wszystko było nagrywane w gorszej jakości. ;) Oprócz wyglądu to nie ma co wymagać wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Wg mnie ori sprzęt powinien tutaj zostać. W tym aucie wymiana na coś innego to moim zdaniem popsucie fabrycznej konfiguracji.. Nie jestem melomanem i raczej wolałbym słuchać dźwięku upalania niż się zastanawiać czy wydobędę z tego sprzętu jakąś inną gamę dźwięków od tego co słyszę z głośników.

Wóz ogólnie petarda!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie ori sprzęt powinien tutaj zostać. W tym aucie wymiana na coś innego to moim zdaniem popsucie fabrycznej konfiguracji.. 

 

Jak wyżej. Swoją drogą Fisiek o ile można zapytać to gdzie robiłeś serwis swojego radia? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złote śrubki ? kup jeszcze samoopalacz i będzie cygan z krwi i kości  :mrgreen:

Nie widziałem że E39 Karamby które ma złote śrubki w felgach jest cygańskie ale dzięki za info. I w takim razie będzie drugi cygan jak Fisiek zrobi to co napisał i da złote śrubki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem że E39 Karamby które ma złote śrubki w felgach jest cygańskie

 

Nie? Ja już o tym słyszałem :mrgreen:

 

 

hehe. kolo jednak zostaje. a juz kase mialem w reku ale jednak odmowilem :( jedynie zmieni sie kolor rotorow i srubki pojda w zloto :P

 

Ajj, szkoda i nie szkoda, bo jak ktoś wspomniał koło tu siedzi mega grubo, ale widziałem, że się już składają takie kolejne i przybędzie custom s32. Nie wiem w jakiej furze, jak to zagra, ale widziałem już w trakcie składania, u sam wiesz kogo :oops: rotory będą ciemniejsze? Jaki kolor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie będzie to dobry pomysl aby dawać złote śruby nie siadzie to do dobrze

 

u Karramby złote śruby są do lamp pomarańczy i żółtych halogenów.. Proste gdyby była na białym kierunku śruby były by chromy to bylo celowe posunięcie dlatego wpadly cygany  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze srubkami nic jesczze pewnego. jak bede malowal to przy jednej feldze zaloze zlote i zobaczy sie jak to wyjdzie. co do koloru rotorow to mysle nad jasniutkim srebrnym z dodatkiem grubego ziarna. :P no i oczywiscie konkretne odswiezenie rantow bo jak dla mnie to od poczatku jak je kupilem polerka byla tragiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Piękna sprawa, zmacałem dziś i przyjrzałem się bardziej przy okazji kółkom z tej samej taśmy produkcyjnej co moje i widzę mały mankament, ale to już Twoja wina chyba hehehe, prawy przód na rotorze. Musisz zmazać ten lakier po odnawianiu zacisku :-P  auto robi mega robotę, szkoda że nie było mi dane poznać właściciela, może innym razem piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...