Skocz do zawartości

[E32] 730iv8 MCwat


MCwat

Rekomendowane odpowiedzi

Pora w koncu zalozyc temat mojego e32. Auto pojawilo sie u mnie jako zamiennik waskiej lampy. Cale bylo malowane przez jednego z poprzednich wlascicieli i w momencie zakupu przezentowalo sie tak:

i4mro6.jpg

2jb18bq.jpg

 

Od momentu zakupu troche sie zmnienilo. We wnetrzu jak ostatnio patrzylem to chyba tylko gora deski i dywan zostaly tak jak kupilem :) Krotka lista co zostalo zrobione:

- zmiana kiery na alpine

- dolozone duze obc

- dolozone sportsitze

- dolozone boczki, tunel i elementy deski w pelnej skorze

- uruchomiona niedzialajaca el roletka

- dolozone roletki boczne duze

- zmiana galki na drewniana

- zmiana emblematow na ori BMW oraz kierunkow i lamp tyl na pomarancze

- wymieniona podsufitka bo stara opadala

- zmienione Radio kilkukrotnie, finalnie Business 43 z dolozona zmieniarka mp3 wypuszczona do schowka

- nakladki napedaly Ac Schnitzer

- ogarniecie brakujacych detali, zapinek, spinek, czujnikow PDC itp wewnatrz i na zewnatrz

- zmiana wszystkich zamkow na pochodzace z jednego auta, pod jeden ori kluczyk

- typowy serwis czyli zmienione wszystko w tylnim zawiasie gumki, tuleje belki itp, oleje, akumulator, zrzucona skrzynia, uszczelniona, zmieniony olej filt, swiece, niedomagajace cewki, bilsteiny b6 na przod, springi  itp itd

- zmienione kola na ACS typ 1 9,5 i 11
- dolozony wydech koncowy Eisenmann

- dorobione dywaniki welurowe na wzor orginalow

- zmiana drewna na drewno poliftowe z paskiem

- wymienione lusterko na pelen fotochrom automatyczny

 

 

Wiecej grzechow nie pamietam, ale na pewno cos jeszcze udlubalem, jak przypomne to napisze :P

 

2qunsck.jpg

21digdu.jpg

2nu5b0l.jpg

2ahxu6x.jpg

1zn7kgz.jpg

wv989u.jpg

nox02d.jpg

2iuunnm.jpg

2eltqhk.jpg

15zgkew.jpg

21kwkna.jpg

20kujk3.jpg

1tvvyf.jpg

 

Plany?

Mniejsze i wieksze:)

z tych mniejszych:

- dokupienie trojkatnych roletek

- zmiana zawiasu moze uda sie to w koncu zrobic w przyszlym tyg bo wszystko lezy. springihr, amorki konisport, przod wszystkie wachacze ori zregenerowane i mocno utwardzone, drazki kierownicze przod itp

- podpiecie calej instalacji telefonu

- przerobka wydechu od kolektorow do koncowego

- zamontowanie w koncu calego pdc wraz ze zderzakiem tyl ktory czeka :)

- montaz elektrycznej kolumny kierowniczej (czeka jak wyzej:P)

 

 

Z tych wiekszych:

- poprawa lakieru i wyciagniecie kilku wgniotek ktore sie pojawily na aucie w wyniku denerwowania mnie przez nia roznymi fochami :P

- u kumpla na garazu lezy i czeka na mnie kompletny swap na 6bmanuala i pasowaloby jeszcze wrzucic slupek 4,0 tylko 3,0 jak na zlosc mimo opini o v8 jest calkowicie bezawaryjne a skrzynia automat tez dziala ok... zobaczymy jak to bedzie :)

 

Od teraz raczej sukcesywnie bede wrzucac drobne zmiany ktore beda zachodzic w dlugie zimowe wieczory...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze kibicuję jak ktoś robi E32, na ASC wygląda na prawdę elegancko. Te  sporty są całe tak zciorane czy tylko podudzie ? 

 

 

elektryczna kolumna w E32 to porażka, nie wiem co za idiota wymyślił żeby regulacja była tylko góra/dół, 

 Poczytaj trochę, to sie dowiesz że w E32/E34/E31 były też kolumny z regulacja przód/tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze kibicuję jak ktoś robi E32, na ASC wygląda na prawdę elegancko. Te  sporty są całe tak zciorane czy tylko podudzie ? 

 

 

 Poczytaj trochę, to sie dowiesz że w E32/E34/E31 były też kolumny z regulacja przód/tył.

 

mój błąd, chodziło mi że przód/tył są zawsze, a góra/dół w E32 nigdy nie widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec przypomnialem sobie ze jeszcze chlodnice klimy nowa wsadzilem i pare pi***ol, nabilem i po paru latach zastania uruchomilem :)

Z planow udalo mi sie dzis upolowac trojkatne roletki,jak paczka dojdzie to sie pochwale :)

Kola maja et 6 wszystkie 4 bodajze, na zdjeciach opony to 245/40 i 225/40 ale wchodza245/45 i 225/45 bo duzo jezdze i nieco za waska opona, a poza tym na "miesistej" oponie wyglada jak bandzior :) Gleby mega z tych samych powodow nie bedzie, na pewno siadzie nieco na springach, ale nie chce negatywow tylko mega szeroko, nisko ale kolka prosto bo tak mi sie najbardziej podoba, druga sprawa ze obnizenie tak ze kola sa pochowane w nadkolach jak np jedna e32 u nas w ogole mi sie nie podoba, musi byc klin i kolo uwydatnione dla otoczenia :)

Bigos mial swoje 3 grosze w tym samochodzie bo jak swego czasu przyjechal z wwa swoja to od razu mnie wzielo na e32, ale to nie to auto i kola tez nie te. Kola byly na nowo skladane, odnowione i na nowych rantach przez chlopakow z Authentic Cars plus szersze jak mial Bigos o bodajze pol cala.

9k6x6d.jpg

Tak wygladaly w dniu odbioru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój błąd, chodziło mi że przód/tył są zawsze, a góra/dół w E32 nigdy nie widziałem

Bo i widzieć nie miałeś prawa. W E32 nie było kiery regulowanej w dwóch płaszczyznach. Była tylko w jednej - przód/tył. Można włożyć kolumnę z E31 regulowaną w 4, a wraz z modułem pamięci będzie nawet odjeżdżać przy gaszeniu auta i wysiadaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie tu chlopy o regulacje kolumny stresujecie a ja tylko paczke otworzylem czy wszystko jest i nawet nie zwrocilem uwagi jak jest regulowana :P... nie o to przeciez w jej dolozeniu chodzi zwlaszcza ze jezdze nia tylko Ja albo dziewczyna i ona ma podobne ustawienia, zamontuje, raz ustawie i zapomne ale dodatkowa manetka przy kolumnie bedzie cieszyc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre e32, którego zamysł powstał jako marzenie, jakieś 7 lat temu - zgaduję - realizowany z uporem jak widać. 

 

Rolki 11.5 cala wrzucone na tył i cała reszta z tego co da się najlepszego upchać w e32 nie pozostawia wiele do dywagacji. 

 

Kilku koniobijcom mogłoby posłużyć za wzór, jak można w e32 pójść na grubo i nie zasłaniać się bucówą "że sie nie da". 

 

Nieliczny przykład podejścia bez kompromisów i projekt za którym stoi wiele kwi, potu, łez i wyrzeczeń, co dziś zdarza się nielicznym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest moze w 30 procentach na chwile obecna gotowe wg mnie tak naprawde :) Co do spasowania, Auto od poczatku do konca musi zostac ogarniete. Moglbym wrzucic tatechnix, spasowac do zdjec i miec megawow, ale to auto ma byc jak napisalem nisko, szeroko i zapier....c a nie patrzec na kazdy prog na trasie, choc na pewno siadzie nizej na docelowym zawiasie. Auto zostaje na dluzej i zgodnie z zalozonym planem bedzie ogarniane kolejnymi etapami ale na pewno nie wsadze 6b i 4,0 po to zeby jezdzic 15km/h i uwazac na kazdy prog :) Powoli do przodu, nie dodalem zdjec gotowego projektu tylko auta ktore juz jako tako na drodze wyglada i wyroznia sie z tlumu ale jeszcze kupa roboty przede mna.

 

I wierz mi te rolki, na tym aucie nie wygladaja smiesznie, no chyba ze chodzi Ci o to ze jak rano wychodze z domu i widze Napadowe na tych kolkach to mi sie geba smieje:D A dla mnie osobiscie dobra gleba nie jest zla, ale MEGA GLEBA i szuranie wachaczami po asfalcie zostawiam dzieciakom w e36 niech sie ciesza gwintem za 1000 i felga za drugi bo za duzo dalem chocby za te glupie wachacze zeby je ciorac o asfalt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi bardziej o to, że niestety ale bez ostrego spasu nigdy nie będzie przech...

 

Czy Twoim zdaniem na tym zdjęciu nie wygląda to słabo?

 

20kujk3.jpg

 

I absolutnie nie neguję auto tylko przy tym spasowaniu wyglądają jak 16" i nie ma efekty wow który można wyciągnąć. Albo grubo albo wcale. Zobacz w inne galerie skoro nie rozumiesz o co mi chodzi ;) Ile daje spasowanie. Jedyne e32 które robiło wow było właśnie na srogiej glebie. Ale coś za coś. To Twoje auto więc i Twoja decyzja ale forum jest wspólne więc i decyzje będą różne :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej fotce jeszcze opony z tyłu były niższe to raz, dwa jeszcze stary zawias siedzi, 3 minimalnie od tego zdjęcia chce zejść w dół, coś jak ma Szalony na najwyższym położeniu gwintu. Ale mega gleby nie będzie, na chwilę obecną auto na tym setupie w rok prawie 50 tys km zrobiło po całej Europie i dalej będzie śmigać jako moje Daily dopóki nie sądzie nowy lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie bedzie gleby to zakladaj "normalne" kolo bo takie szerokosci bez gleby wygladaj smiesznie, uwierz mi ze da sie jezdzic na glebie i to za***rdalac, zobacz sobie w moj temat a ja nie jezdze jak babcia..

 

szerokie kolo+gleba+spas to jest to co my tu lubimy, to jest syndykat tu musisz isc na calosc (oczywiscie wszystko z umiarem)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misie pysie, z tym brakiem gleby troche zle mnie zrozumieliscie :D

Na finalnym zawiasie plus minus bedzie tak:

19qu51.jpg

 

Jedynie alergicznie reaguje jak slysze "bleee... du** nie projekt bo nie ma gleby" jakby bicie wahaczami o glebe cokolwiek znaczylo:) Akurat  i Ty Marku jak i Hubercie macie auta w mysl innej filozofii zrobione niz dupnac o glebe i jest show, takze krytyke przyjmuje, nizej bedzie, ale bez przesady :)

 

Ogolnie nizej ale musi zostac klin i kolo byc widoczne, nie podoba mi sie zejscie z linia blotnika ponizej kola w e32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...