feli007 Napisano 24 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 felgi z dekielkiem wygladaja lepiej moim zdaniem skladaj i rob foty calosci! Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_e30 Napisano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Oj po moich ostatnich przebojach z partaczami odechciało mi sie etrzydziestek i jakichkolwiek modów. Postanowilem sie nie poddawac i dokonczyc to co zaczelem mimo wielkiego wiatru w ryj. W maju tego roku wyrwałem e30 z rak partacza w które sam ją mu powierzyłem. (AutoTechnika Lukasz Markowski Åapy) Cala historia pod tym linkiem : http://forum.bmw-syndykat.pl/index.php?/topic/16345-auto-technika-lapy-lukasz-markowski-koniecznie-przeczytaj/ W czerwcu zawiozłem do poleconego sprawdzonego mechanika, u którego aktualnie e30 sie znajduje i powoli wraca do życia. (KmTurbo Bialystok). Jestem naprawdę zadowolony z podejścia do auta które ma Marcin. Tak wygladalo to w 1 dzien w KM Turbo , niby odmalowana komora, silniczek wyremontowany nic tylko podłączyć elektryke i zrobic wydechy. Niestety okazalo sie inaczej, w silniku nie dalo zakrecic sie walem co nas lekko zdziwiło w wyremontowanym silniku. Jedyna opcja aby dowiedzieć sie co jest grane bylo rozebranie silnika na nowo. Po rozebraniu silnika, lekko sie rozczarowałem widzac wszedzie piach, opilki i sylikon. Oczywiście wyszlo tez wiele wiecej innych akcji, takich jak stare panewki korbowodowe, stare pierscienie centrujace, wszystko polepione na sylikon.. kilka fotek nizej: Jedyne co dobrze bylo zrobione w silniku to bylo tulejowanie, glowice itp, czyli to co robila firma zewnętrzna. W czerwcu tego roku zaczelismy wiec cala zabawe na nowo. Rozebralismy caly silnik, zamowilismy z ASO wszystko co bylo potrzebne (pierścienie centrujące, panewki uszczelki do wszystkiego co sie dalo) niestety tanio nie bylo Wszystko zostalo wyczyszczone i zlozone na nowo z pojeciem i podejsciem jakim nalezalo podejsc do tego silnika za pierwszym razem. Silnik na chwile obecna praktycznie złożony, wszystko porobione tak jak powinno byc Jeszcze tylko trzeba zając się komora silnika, która została tak samo wyremontowana jak silnik (farba na rdze) bylo : Teraz jest tak : Wydarliśmy cały nowy lakier, teraz piasek i od nowa malowac. Srodek prezentuje sie tak : Mam tylko jedna fote, robione kiedyś kwadraty, tez będziemy to poprawiać.. Ogólnie podsumowując wszystko robię drugi raz po spiedolonej robocie pierwszego remontera, ale powoli wychodzę na prosta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Ja bym chyba w pierwszym odruchu ją spalił... a potem się zastanowił czemu spaliłem ją a nie tego gnoja!!! Szacunek za wytrwałość bo ja pewnie bym się poddał z takimi problemami Tyle kasy, nerwów... Współczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Gratulacjie za wytrwałość,tak to jest właśnie ciężko znaleść dobrego fachmana to pewnych spraw a jak już znajdziesz to połowa sukcesu...Nie podawaj się,skończ ją ale później będziesz się cieszył każdym kilometrem przejechanym jak małe dziecko...Dawaj do przodu i nie oglądaj się za siebie....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 14 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Września 2016 masakra masz nerwy .. ale szacun ze zapał nie mija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puniek Napisano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Września 2016 PODZIWIAM! Mam bardzo podobną sytuację ze swoją E30. Ja niestety nie wytrzymalem nerowo i E30 stoi w krzakach Zwróć uwagę tylko na wał który mowiles że był szlifowany. Wał ma na sobie warstwę ochronną i nie ma prawa długo chodzić kiedy będzie po szlifie. Lepiej kup ładną używkę i uwierz że pozbawi cię to wielu nerwów bo trzeci raz rozbierać S62 to już mozna się zdenerwować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_e30 Napisano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Puniek, zrobilem tak jak mowisz, tylko zapomnialem o tym napisac. Wal nie jest szlifowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Ja przechodziłem temat 3 lata temu z moim 344i Też miałem dosc e30 modów etc. Teraz jestem nowonarodzony w końcu , niestety bez ofiar się nie obyło, i e30 tez tamtej juz nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli WonderBoy Napisano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Piękne felgi, bez dekla wyglądają obłędnie! Przygoda z ekspertem, "miłośnikiem motoryzacji" bardzo przykra! Dobrze, że trafiło w końcu w dobre ręce, ale co przeszedłeś, to Twoje, można by się załamać. Cieszę się, że wytrzymałeś, będzie pięknie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blitz Napisano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Jak to wyjdzie to będzie kocur. Felga konkretna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_e30 Napisano 1 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Komora poleciala w piach. Diury pospawane +2x piach i na koniec podkład. Jeszcze troche trzeba tam popracowac, na koniec mastyka + lakier. Bedzie git.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2016 No ladnie poleciales z ta komora!pelna profesja Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Misiek, a czy poczyściłeś zbędne mocowania i wyspawałeś te potrzebne?! bo na przykład widzę, dwie tulejki na lewym błotniku, które są pozostałością raczej nikomu do szczęścia niepotrzebną pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scythe Napisano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Śliczna jest.. mam nadzieję ze się zobaczymy na którymś białostockim spocie Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Czytam i czytam, robota profi, e30 kozak ale natrafiłem na nazwę zakładu i Nazwisko gościa ktory spartolił Ci silnik. Uwaga na tego typka z Autotechnika Åapy, ksywka na forach Perlik sam kupiłem u niego turbinę za ponad 2 tys, wysłał nie taką jak trzeba, odesłałem i mial wymienić na inną, oczywiście nie wysłał. Kasę odzyskałem dopiero po 2 miesiącach i interwencji pewnych organów.... MOMI dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tedef Napisano 16 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Listopada 2016 Hym tak przypadkowo trafiłem na temat i patrzę , że od partacza do partacza auto prowadzasz... nie życzę Ci tego ale nie dalej jak 5lat temu ten pseudo tuner KM turbo odwiną taki sam numer dla mnie jak tobie Perlik. Pytanie jakie ma pojęcie o składaniu s62 (wiem gada pięknie na wszystkim się zna) Ale prawda jest taka , że to oszust i partacz i zna się na opowiadaniu pięknych bajek. Powodzenia z projektem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budrys Napisano 19 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Hym tak przypadkowo trafiłem na temat i patrzę , że od partacza do partacza auto prowadzasz... nie życzę Ci tego ale nie dalej jak 5lat temu ten pseudo tuner KM turbo odwiną taki sam numer dla mnie jak tobie Perlik. Pytanie jakie ma pojęcie o składaniu s62 (wiem gada pięknie na wszystkim się zna) Ale prawda jest taka , że to oszust i partacz i zna się na opowiadaniu pięknych bajek. Powodzenia z projektem! Może rozwiniesz temat KM TURBO w takim razie bo bezpodstawne zarzuty to takie nie w porządku. Jak wolisz to napisz na PW, wręcz proszę Cie o to bo sam mam u nich coś do zrobienia i jakieś opinie by mi sie przydały, Gadłem z nim to tak jak mówisz, gada do rzeczy i robi wrażenie dobre. Na oko robotę robi dobra przy aucie Miśka bo byłem widziałem i na pewno nie jest to taki sam partacz jeśli w ogóle nim jest jak PERLIK, to jest pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tedef Napisano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 Zapytaj np. Krupka bo chyba się znacie... moja historia jest bardzo długa i nie bezpodstawna. Ale wiele osób może potwierdzić. Tak czy siak nie chce tu o niej pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek_e30 Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Musze przyznać ze Tedef i Krupek mieli racje. Ostatni post 1 października 2016 roku, od tamtego czasu trochę się pozmieniało.. Auto jeździ. Aktualnie na dotarciu silnika. Było trochę przygód z mechanikiem jak zawsze. Jest jeszcze troche do poprawienia. Musze być szczery, ze auto wygląda tylko ładnie na fotach, bo nie widać detali i szczegółów. Po 2.5 roku tułaczki od partacza do partacza lakier jest w bardzo slabym stanie. Wiele nowych rys, wgniotek i pierdołek. Na zimę tego roku planuje malowanie calaka. W tym czasie ogarne zawias. zobaczymy jak Bedzie z $$ i czasem. Silnik w komorze wyglada nawet niezle, do poprawienia napewno dolot i zbiorniczek od spryskow slabo wyglada. Dalej wleciala kierka momo 36cm i galka alpiny. Fotele RECARO SPEED, srodek przeszylem na pepitke, boczki zostaly w alcantarze. Troszeczke mniejszy wzor pepitki, ale nie wyglada tak tragicznie. Nie mam jeszcze jakiegos sprecyzowanego planu na srodek. Kola 17, 4x100, pasuja pod zacisk bez dystansu. Do zapierdalania bedzie 1tlg "alpina". Do taczania 3 tlg custom alpina. Kombinuje sobie z wystajacymi szpilkami i nakretkami, narazie to tylko jeden z pomyslow. Troche to hondziarskie ale zobaczymy z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 gruba , naprawde gruba e30 ogarniesz lakier i bedzie cieszyło jape Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Mega wygląda ten motor w e30, szkoda ze tyle czasu stracone ale cos takie czasy mamy, naprawisz lakier i będzie ok Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Brak słów co tu się odpie..oliło :o Mega zrobiona E30 pomimo przygód.A wygląd spod maski musi na żywo robić bałagan w głowie I mam takie pytanie będziesz na GF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 To jest sztuka... Koła pochowane, brak spasu, brak dekli a auto kręci kark!!! Mistrzostwo. Co to będzie jak dopracujesz szczegóły. Strach pomyśleć. Jedynie nad środkiem mógłbyś pomyśleć. Bo czegoś brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Aż przykro się czyta jak ktoś budujący tak gruby projekt musi się cały czas borykać z partaczami. Że też ludzie nie mają żadnego honoru, nie potrafią się przyznać do błędu czy po prostu powiedzieć, że coś ich przerasta i nie zrobią. Tym bardziej wielkie gratulacje dla Ciebie za wytrwałość, stracony czas, pieniądze i nerwy. Powodzenia, świetnie to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Worek pieniędzy pękł, a do tego cierpliwości i zaparcia za kilku chłopa, ale faktycznie widać niedoskonałości, szkoda... Trzymam kciuki, że ją dopracujesz z czasem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.