Skocz do zawartości

[e39] Ernest ///M5 Carbonschwarz


Ernest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Po germanfescie w Chotowej, gdy byłem z kolegą Koko zaraziłem się skręcanymi kołami i postanowiłem że moje M5 właśnie takie koło otrzyma.

Dużo czasu zajęło mi skompletowanie felg i założenie gwintu na auto, który już leżał ze 3 miesiące.

Zostało jeszcze skręcić tylne felgi, ale przednimi chciałbym się pochwalić już dziś :)









         

 

Po zakupie była to zwykła trochę zmęczona życiem M piątka.

 

Wymagała trochę pracy i pieniędzy, żeby doprowadzić ją do wymarzonego stanu.

 

W aucie na ten moment zrobione:

doprowadzenie do stanu fabrycznego

wymiana wszystkich części na POLIFT

Przednie lampy Black Hella Bixenon

Głośny wydech :)

Monitor 16:9

gwint LOWTEC

 

felga 3 częściowa skręcana Custom z felgi 16" styling 17.

Parametry:

Przód: 10,5"x18 ET28 3,75" rant na dystansie 15mm, lecz wleci 20mm.

Opona Dunlop 245/35/18

Tył: 11"x18 ET? 4,25" rant na dystansie 15mm.

Opona 255/35/18

 

Przednie felgi już są na aucie, w tylnych czekam na bębny i ranty.

Tak wyglądała po zakupie:

 

jlgcQ4Z.jpg

 

W obecności siostry M3:

rrRQmrS.jpg

 

W1PGZw7.jpg

 

Na kole BBS CH-R 19", które w ogóle do niej nie pasowało:

 

BAVtzyu.jpg

 

Po malowaniu i założeniu gwintu:

 

IX9csLS.jpg

 

lxtq5Jj.jpg

 

A to już z kołem, czekam jeszcze na znaczki BMW w dekielki i na dystanse przednie 20mm.

Przód musiałem podnieść, bo gwint ciął opone.

 

XzBOjgY.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna jest wreszcie są dwie grube siostry na Radomiu

 

Zrobiłeś custom i bawisz się w dystanse??? bez sens....

 

Popatrz jak ludzie prowadzą galerie... bo to nie tak się robi :)

A to co miał zrobić żeby nie było dystansu nadlać rotor do odpowiedniego ET?? Nie rozumiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna jest wreszcie są dwie grube siostry na Radomiu

 

A to co miał zrobić żeby nie było dystansu nadlać rotor do odpowiedniego ET?? Nie rozumiem???

Robił felge pod auto, mógł kombinować bębnami i rantami... po to są różne wielkości bębnów by dobrać odpowiednie  po auto... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za galerie.

 

Co do felgi już słyszałem takie opinie, że felga epoką nie pasuje do auta, ale mi się podoba i tak zostanie.

 

Podoba mi się też to że z przodu jest 10,5 cala z rantem 3,75. :)

 

Co do dystansów, to musiałem je dać, bo żeby zmieścić felge w auto bez dystansu musiałbym z przodu dać bęben 5,25".

 

 

cała galeria auta będzie jak dotrą do mnie ranty i bębny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...

fotki lepsze będą na dniach.

 

Niestety to jest M5 które ma 400 km i wole jeździć na szerokich oponach.

Jak dla mnie to 245 przodu zostaje, jest idealnie naciągnięta, to nie jest golf 1,9 tdi...

rozumiem ze to m5 ale zakładanie kola skręcanego z łamanym rantem na balonach mija się z celem i lepszym efektem bylo by m-kowe st65 na poprawnych oponach, oczywiście to tylko moje zdanie na ten temat takze bez spiny, nie lubię jakiegoś złotego środka albo grubo albo OEM czyt. Albo grubo albo wcale . Grubo bylo u koko w imoli na mito i tak to powinno wyglądać na skręcanym kole.Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny matka wie że ćpiesz ? Ja rozumie german style, pasja tuningi itp ale ty jeździłeś kiedyś samochodem mocniejszym niż 250KM ? Jak ty sobie wyobrażasz taką 400KM ciężką lochę na 225 ? V8 na zakręcie, but w podłodze z 225 z przodu ? Tłumaczenie, że w takim razie załóż stylingi jest bezsensowne, gość osiągnął pewien kompromis z zachowaniem zdrowego rozsądku i granicy bezpieczeństwa. Nie chciałbym oglądać niedługo tej M5 w dziale części itp. Niektórzy to już chyba naprawdę żyją tylko światem zdjęć z internetu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kujon dlatego w tym przypadku moim zdaniem M5 powinno zostać tak jak fabryka wypuściła, bynajmniej wygląda to poprawniej niż skręcane felgi na balonach. Sam siebie posłuchaj KOMPROMIS z zachowaniem zdrowego rozsądku czyli jakiś półśrodek który i tak nie powala na kolana. Każdy ma swoje gusta dla mnie M5 Koko na st65 i lekkiej glebie wygląda dużo ładniej tyle mojego w temacie ;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kujon dobrze pisze. 

 

Czarny co do Twojego toku rozumowania to chce mieć mocne auto, tj. M5 E39 i chce mieć felgę z pierdo*nięciem i jak dla mnie taki naciąg opon jest wystarczający, żeby mnie się podobało.

 

Dodam jeszcze, że nawet jeżeli to byłaby 520i też bym nie miał takich chorych naciągów, z oponami od roweru, bo śmiesznie to wygląda i jest to moje auto na codzień!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie popadajmy ze skrajności w skrajność tutaj masz M5 na dedykowanym do tego modelu BBS LM 9.5x11x19" z oponami odpowiednio 255/35 i 285/30. Może nie jest to rasowy germaniec, może nie leży 5cm nad ziemią ale jest 2TLG, są śrubki, jest szeroko i jest kompromis między OEM a POMNIKIEM i zapewniam cię że na tym wykorzystasz te 400KM w 100% !

 

bmw_e39_m5_atlanta_42.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...