Skocz do zawartości

[E46] 320Ci Krzycha


krzych88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nadzieję, żę samochód pasuje do tego forum :wink:

Jest to coupe z 2001 roku czyli "przejściówka" z przed do polifta.

 

Nr VIN:

 

Dane pojazdu

 Art.     Wartość

 Numer podwozia        WBABN11010JV47901

 Kod typu        BN11

 Typ     320CI (EUR)

 Typoszereg E  E46 (2)

 Seria   3

 Rodzaj konstrukcji      COUPE

 Układ kierowniczy      LL

 Drzwi  2

 Silnik   M54

 Pojemność skokowa   2.20

 Moc    125

 Napęd            HECK

 Skrzynia biegów         MECH

 Kolor  DUNKELBLAU (263)

 Tapicerka       STOFF FLOCK RAUTE/GRAU (E3TT)

 Data prod.      2001-01-03

 

Wyposażenie

Kod     Nazwa (interfejs)        Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3

S302A ALARMANLAGE     Instalacja alarmowa

S374A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 73            Obr. BMW, st. le. spr. rad.nstyling

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND         Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S434A INTERIEURLEISTEN           Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET    Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN       Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK          Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS    Radio BMW Business (C43)

S672A CD WECHSLER 6-FACH    Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA   Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL    Brak obsługi krzyżowej

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR           Instrukcja obsługi, jęz. włoski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL           Brak konserwacji pokrycia zewn.

Kod     Nazwa (interfejs)        Nazwa (ETK)

S928A REIFENSTEUERUNG          Sterowanie opon

 

Wyposażenie seryjne

Kod     Nazwa (interfejs)        Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG      Sportowe dostosowanie podwozia

S255A SPORT-LEDERLENKRAD  Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER    Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO          Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER  Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM      akumulator w bagażniku

 

Jest to moje pierwsze BMW dlatego po zakupie z czasem wyszło trochę mankamentów :/

Powoli sobie z wszystkim radzę a autko przy okazji na tym zyskuje m. in: kompletnie nowe zawieszenie z wszytskimi tulejami, gumkami itp, nowe hamulce, sprzęgło z dwumasem, skrzynię biegów, uszczelnienia vanosów, płyny, filtry i wiele innych części, które jak się czesto okazuje, nie były zmieniane od nowości... Ale że lubię dłubać przy autach to wszystko oprócz lakierowania staram się ogarniać we własnym garażu.

 

Tak się prezentowało po zakupie: (totalna seria, dość zaniedbana)

2iatvtd.jpg4ihl6x.jpg

24ent75.jpg352gi3b.jpg

 

W międzyczasie zachodziły rózne zmiany:

 

fbyf4x.jpgiwqe88.jpg

 

Setup zimowy:

 

25qg6tj.jpgjkvajk.jpg24m6v00.jpg

 

A tak się prezentuje na chwilę obecną:

 

1zgqmtj.jpgqrntdg.jpg4fwrdi.jpg14taoif.jpg1zqpvvd.jpg2rqedsl.jpg2m7uoty.jpg2dsl63o.jpg

 

Nie jest to jeszcze efekt końcowy, który chcę uzyskać. Przede wszystkim chciałbym jeszcze lepiej spasować koła z budą, co jest trudne z racji kiepskiego podjazdu do garażu, ale łatwo się nie poddam :-P  Auto na pewno nie będzie pomnikiem zlotowym, jeżdżę nim na codzień wszędzie gdzie potrzebuję, dlatego zawias musi pracować i nie ma mowy o sztywnym betonie na odbojach. Poza tym nie po to się kupuję BMW żeby je kaleczyć i nie mieć frajdy z jazdy :mrgreen: Dlatego jeżeli się uda jeszcze bardziej zglebić to max 10-15 mm, więcej nie chce.

 

Na ten moment w stosunku do serii zostało zmienione:

- zawieszenie gwintowane Vogtland

- rozpórki przód i tył

- felgi 18" Rial Imola Race 8,5 oraz 10 cali

- opony 215/35 przód, 225/35 tył

- zderzaki i progi M-pakietowe

- klapa poliftowa

- listwy i nerki shadowline

- lampy tył LED

- reflektory bixenon black Bosch

- ciemne kierunki i halogeny

- układ wydechowy

- całe wnętrze na szaro-czarne (brakuje kierownicy M-pakietowej i kilku detali)

- poprawione fabryczne audio

- i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem

 

Przy aucie ciągle jest coś robione więć postaram się uzupełnać temat na bieżąco. Lakier jest w nieciekawym stanie ale we wrześniu cała buda będzie malowana na nowo. Zapraszam do ocen, komentarzy i liczę na konstruktywną krytykę, na pewno pomoże mi to ogarnąć auto na tzw. "igłę" :mrgreen:

Pozdrawiam, Krzych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wnętrza to oprócz deski zmienione jest większość gratów: czarny sufit, słupki, lampki itp, skórzane, elektryczne sportsitze, kanapa i boczki, listwy dekoracyjne w folii 3m (chyba jednak wpadnie kiedyś czarny połysk), dywaniki i mieszki również czarne, krótka gałka M-pakietowa na drążku z E60 (OEM shortshifter powiedzmy :D ), ramki na zegary, dołożona multifunkcja i przerobiona instalacja audio. Dodatkowo odrestaurowałem plastiki fabrycznie pokrytre jakimsś gumowym dziadostwem (tunel środkowy, schowki, panel klimy). Do zrobienia mam jeszcze kierownice M-pakietową, podstopnicę i kilka detali, poza tym porządne czyszczenie i chyba wnętrze gotowe ;) Jakieś tam poglądowe fotki mam na kompie:

i5yh5s.jpgzn32bd.jpg119b6g9.jpg

 

BBS również były w 18 calach i nawet tak samo szerokie, czyli przód 8,5 a tył 10. Obecne felgi nie ukrywam, że skusiły mnie rantami i fajnym ET :-P  Rotory na przyszły sezon chyba przemaluję na jakiś ciemny kolor, nie będą się tak rzucać w oczy, choć na żywo nie są złe. Na customy niestety narazie mnie nie stać ale myślałem o tym i raczej w przyszłośći sie pojawią.

Przejściówka to takie stwierdzenie z przymróżeniem oka ;) z tego co wiem to niektóre rozwiązania w tym aucie są z poliftów, np silnik, kierownica, klamki zewnętrzne (zasłyszane informacje)

Jak na razie nawet nie myślę o sprzedaży, za dużo zainwestowałem w to auto a jeszcze sporo jest do zrobienia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne e46, dużo roboty wsadziłeś w nią :) mi w tych felgach nie razi ten rotor, co "kwadratowe ranty" które w kołach skręcanych wyglądają nieapetycznie. Felgi felgami, ale całokształt ładnie się prezentuje i wierzę, że będzie jeszcze lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podziękował za opinie piwo

 

Co do plastików to ja robiłem to w ten sposób:
-zedrzeć "gumę" tak żeby nie uszkodzić tworzywa pod spodem

-wyrównać powierzchnie papierem 400 na mokro

-odtłuścić

-prysnąć podkładem 2 warstwy

-wygładzić papierem 400 a potem 800 na mokro

-odtłuścić

-pomalować 3 cienkimi warstwami

użyłem lakieru BOLL do zderzaków czarny mat i wygląda to jak fabryka a jest wytrzymalsze niz plastidipy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno doszły nowe gadżety:

 

miały służyć dodatkowemu obniżęniu ale chyba kątami tez się lekko pobawię

2d9heb.jpg

 

z tym jeszcze muszę powalczyć bo się kłóci z windowsem

25tutet.jpg

 

taki bajer zlotowy

280tv9s.jpg

 

a z nudów zrobiłem vt na ciemnych rotorach i podoba mi się ta wizja

64jifc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym rotor zostawił felgi się dobrze prezentują przez super wielki rant :) spasy masz za***iste co do e46 to powalasz konkurencje na żywo to dopiero widać a wiadomo jak e46 jest niska pod przednią osią.. :) osobiście dorzuciłbym lotkę na klapę bo brakuje jej do full m-pakietu (ale to już kwestia osobista) z zewnątrz a co do wnętrza ładnie czysto a folia widzę że naklejona wzorowo :) co do tylnych lamp jestem zwolennikiem białego kierunku ale przy twoim kolorze ciemny nawet fajnie pasuje może taką mam naleciałość bo w e36 przyciemniało się tylko przody i boki :P ps. mam nadzieje ze zachlejemy mordy na Osiecku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...