Skocz do zawartości

[E36] Z3 1,8i by Kaśka


KaśkaZ3

Rekomendowane odpowiedzi

Gwint zmusza nas do tego żeby auto zawsze wyglądało za***iscie bo nikt nie kręci gwintu jak chce wyjechać do pracy... Air natomiast sprawia że jesteśmy leniwi i auto wygląda jak jest zaparkowane i to nie zawsze... a w czasie jazdy wygląda jak bmw allroad...

Air do jazdy dziennej też można ustawić ,właśnie jestem na etapie dobierania sobie wysokości i ciśnień do jazdy na codzień, raz że żeby było komfortowo a dwa żeby właśnie auto nie wyglądało jak allroad  piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stety niestety na tym kole i oponie do końca sezonu tak pozostanie,też uważam że wtedy było lepiej,ale nie od razu Kraków zbudowano :). Następny sezon plan na inną felge,wtedy pobawię się z innym naciągiem i innym spasowaniem tego  ;)  powolutku ,ale cały czas do przodu,ja swoją wizję w głowie na to auto mam tylko czasami hajs się nie zgadza w kieszeni na wszystkie mody  :-P  Zresztą co to by była za przyjemność zbudować projekt w pół roku ,a tak zawsze jest jakiś powiew świeżości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...dlatego napisalem moja opinie na chwile obecna, zmienisz kola (naciag/spasy itp.) i jesli nie beda sie chowaly w nadkola jak teraz, pewnie zmienie zdanie! Obecny zestaw nie trafia w moj gust i tyle :D Nikt nie mowi, ze projekt ma powstac w kilka m-cy. Powodzenia w dalszych pracach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stance srance i AIR to ja na VWagenach mogę oglądać a nie na BMW z ch.... nie przetłumaczy mi nikt że to kompromis. W GS nie ma mowy o kompromisach - szuraj wahaczem nie dokładką bo o to tu chodzi. Ja żonie e39 nie podniosłem - musiała się nauczyć szorowania i wybierania miejsc do parkowania :)

Fajnie że Ztkę modzisz bo tych aut jak na lekarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że też myślałem o air względem komfortu, ale tak jak Kujon wspominał trochę przerażają mnie te wężyk przy rozpędzonym samochodzie. .....

Przykłady Panowie poproszę,przykłady a nie mity.

 

 

Pamiętajcie że naciągnięta guma też potrafi zjechać z felgi...

 

Jak to mawiają racja jest jak d.... każdy ma swoją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie mam nic przeciw air-ride, a dorabianie ideologi do jeżdżenia na gwincie (szuraj wachaczem, a nie dokładką) jest dla mnie tak głupie i dziecinne, jak dyskusja dwóch gimnazjalistów na temat wyższości golfa nad civikiem, lub odwrotnie ;)  Co poniektórych można by nazwać 'męczennikami gleby' , których boli że ktoś nie docenia ich cierpienia i montuje aira - toż to Heretycy! :D Fakt jednak że taki  pojazd leżący całkiem na podwoziu ze schowanymi kołami wygląda pokracznie... jakby zwyczajnie rozleciało mu się zawieszenie. Ale jeżeli w najniższym położeniu zetka będzie się tak prezentowała jak na poprzednim setupie to ja jestem jak najbardziej za :) Poza tym autko naprawdę sympatyczne i ciekawe, dla mnie fajnie zgrał się kolor koła z nadwoziem i nie zmieniałbym już tego. Jedynie oklejenie auta mnie nie przekonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

to auto na feście zrobiło na mnie spore WOW szczególnie za lakier i detale koło było średnie to zaś jest idealne 

nie jestem zwolennikiem oklejania aut ale ta zetka dzięki nim ma swój urok oby tak dalej

Dzięki :) na lakierze jest coś do poprawy ,ale idzie zima więc będzie na to czas. Oklejka teraz zupełnie nie współgra z felgą więc raczej będzie clean.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...