Skocz do zawartości

[e36] winiar- 340i "Lucyfer"


winiar_bmw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przedstawiam Lucyfera. Auto od 6 lat w moich rękach, wyjechało z fabryki jako 2.0, przez te kilka lat miało kilka silników i zdaje się że obecny zostanie na dłużej.

Auto staram się utrzymać w schludnym stanie, jest z przeznaczeniem do jazdy 'codziennej', nie wybebeszam na tor czy typowo do zabawy.

W aucie zostało wymienione/zmienione:

Środek:

- czarny sportsitze, grzany z lędźwiami + boczki skórzane

- kierownica serducho z multifunkcją

- gałka zmiany biegów pakiet podświetlany

- założony klimatronik

- pełne OBC z manetką

- fotochrom

- radio business cd

- podświetlenie nóg

Karoseria:
- zderzaki przód i tył pakiet

- listwa usa

- listwy pakiet

- nakładki gładkie

- parktronik

- grill ze spryskiwaczami

- lampy + halogeny z krzyżami

- wszędzie poliuretan

- piaskowane i malowane proszkowo wszystkie wahacze tylne i belka

- gwint spax

- większe hamulce przód + tył

Silnik:

- m60b40

- skrzynia 6b manual

- szpera 25%

- wydech nierdzewka wraz z kolektorami

 

Przy aucie spędziłem stosunkowo dużo czasu ale jest jeszcze sporo pracy przy nim.

- wymiana dywanu (niewielkie rozdarcie)

- podłaczenie elektryki foteli

- podłączenie multifunkcji

- podłączenie sprysków

- wymiana dyferencjału

- dopracowanie zewnętrznego wyglądu

 Zdjęcia z telefonu, jak znajde chwile to zrobię lepszym sprzętem

IMG_20150505_185034.jpg

IMG_20150505_184711.jpg
IMG_20150505_184753.jpg
IMG_20150505_184614.jpg
 
 
IMG_20150505_184831.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego winiar, dopuszczam Twój temat warunkowo. Opis jest niezły, choć można by było nad nim jeszcze popracować, ale proszę zrób więcej zdjęć tego auta (nie kalkulatorem), a zwłaszcza silnika i jak to wygląda "pod maską" skoro temat zaczyna się od 340i.

Napisz też trochę więcej o planach. Jakieś kółka? Czy będzie trochę niżej itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o glebe to raczej nieznacznie opuszczę tył. Jest to podyktowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi miski olejowej, zawieszeniem silnika i dołożoną chłodnicą wspomagania. Wszystkie te rzeczy są poniżej hokeja przedniego zderzaka. Przy obecnym wycyrklowaniu zostaje mi 10mm luzu między chłodnicą a asfaltem abym mógł dojechac do domu. Jak przebuduję dojazd do domu to będzie kilka cm niżej (prawdopodobnie na jesieni).

 

Jeśli chodzi o felgę, na ten sezon zostaje rs, coś pewnie z czasem pojawi się ale nie rozmyslalem o tym bo jest kilka ważniejszych spraw.

W planach mam wykonać rozpórki przód i tył z kwasu, zmienić stożek (aktualnie mały chiński grzyb-tylko taki zechciał się zmieścić).

Pod maską ciasno ale udało się wszystko upchnąć. Myslalem o tempomacie ale chyba zrezygnuję.

Pozatym rzeczy o których wspomniałem w poprzednim poście.

 

Kilka zdjęc z prac

IMAG0238.md.jpg

IMAG0196.md.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mody na plus ale mam pytanie czy zostawisz te ringi? bo jak dla mnie to niezbyt pasują ( ale oczywiście ile ludzi tyle opini ) :mrgreen: Będę śledził Twój temat bo autko mi się podoba, bardzo lubię takie kolory w e36_pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tutaj musze Was rozczarować. Wydech miał byc z założenia cichy i subtelny. Brzmi nieziemsko ale z klasą wg mnie. Nie ma ryku. Z przyjemnością go słucham, nie boli mnie głowa. Dziś nagrałem jazdę ale na sprzęcie ogólnodostępnym słabo to gra. Jest wiele osób którzy twierdzą ze jest za cichy, dla mnie jest bomba i taki własnie miał byc. Jak zdąże to wrzuce filmik (wyjezdzam na weekend)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Winiar, przyznając że działasz sam, ucinasz 90% docinek od typków którzy ledwo podnoszą maskę w aucie. 

 

W kwestii hebli, oszczędź powierzchnie cierne na drugi raz, będzie mniej komentarzy. 

 

Co do wydechu, jak na własny heft nie ma tragedii, kolega robiąc wydech pod M20 zamknął się na 2 dni w garażu z giętarką ;) 

 

Końcowy kupiłeś w całości? 

 

Zastanawiam się nad wyspawaniem końcowego od zera z kwasu, ale zagięcie puchy i środek to troche wyzwanie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelicz sobie czy opłaca się robić samemu tłumik. Poświęcony czas, materiały, perforowane rury które tanie nie są, wytlumienia, argon. Stwierdziłem że dla dwóch szt szkoda zachodu.

miska custom, ku przestrodze odradzam wspolprace z cybulskimi. 6miesiecy oczekiwania na miskę która i tak nie pasowała a pompa przerobiona przez nich najpierw nie dawała ciśnienia oleju, po ich interwencji pompowala 18 barow a druga 13 barów. Zostałem sam z problemem ale sobie poradzilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amatorzy czepiacie sie tarcz a teraz wszystkie tarcze naprzyklad firmy Textar sa pokryte w 100% powierzchni farba zabezpieczająca srebrna i na ulotce informacyjnej we wszystkich językach pisze ze tarcz nie należy w żaden sposób odtluszczac tylko odrazu idą na auto i po 2-3 hamowaniach ładnie sie wyciera tylko powierzchnia po której pracuje klocek wiec jesli to jest własna inwencja i jest to zwykły podkład antykorozyjny to patent jak najbardziej wporzadku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...