Skocz do zawartości

[e39] --=CZARNY=-- 528i M-Pakiet IMOLA


--=CZARNY=--

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny pomysł z tym oklejeniem a jak się znudzi to folie zawsze można zerwać. Sam oklejałeś listwy czy gdzieś oddawałeś bo wygląda to profesjonalnie? Interesuje mnie jak zrobiona jest klapka nad radiem i popielniczka bo chce okleić drewno w mojej e38.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł z tym oklejeniem a jak się znudzi to folie zawsze można zerwać. Sam oklejałeś listwy czy gdzieś oddawałeś bo wygląda to profesjonalnie? Interesuje mnie jak zrobiona jest klapka nad radiem i popielniczka bo chce okleić drewno w mojej e38.

Sam robiłem, sporo roboty i poprzepalane palce trochę by to samemu ponaciągać co innego jak by ktoś nagrzewał a Ty naciągasz. Popielniczka była podgrzana i rozklejona inaczej poprawnie tego nie zrobisz a tandety takiej jak na filmikach instruktażowych nie chciałem. Klapka od radia jak zauważyłeś musi być wyciągnięta z auta na aucie tez tego poprawnie nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 4 miesiące później...

Mały odkop tematu

Dużo się nie dzieje przy aucie, wciąż mi dzielnie służy i z uśmiechem pokonuje kolejne kilometry :)

Wpadła nowa oliwa MILLERS 5w40 poprzedzona płukanką LIQUI MOLY  po wymianie motor chodzi jeszcze ciszej co mnie rdzo cieszy
e5ulolr1l56r.jpg

Alternator dostał drugie życie:
-piaskowanie
-nowy regulator napięcia
-nowy komutator
-nowe łożyska
fbmm4usxqa2a.jpg

Drobne uzupełnienie kosmetyków
ptxxcnswx5vo.jpg

Na wiosnę wpadło 18" styling 37 parametry 8J ET13 tył 9,5J ET25 na to opony w nieco innych rozmiarach jak seria by lepiej to spasować bez przecierek Continental 3 225/40 i 255/35 do tego dystanse 4x15mm
Felgi zostały pomalowane proszkowo bez polerowania rantów bo są zbyt małe by takie rzeczy robić i lepiej to wygląda jak są pomalowane po całości, bynajmniej dla mnie poler tylko w konkretnym kole ma sens
b4tt4g3ctu9l.jpg
hzlq8wmaen2d.jpg
Felgi dostały oryginalne dekielki 3tlg ;) które były seryjnie w tych kołach, do tego nowe zaworki  i naklejki.
4ltmr3mbs7ys.jpg
z6eqsw8z3ijd.jpg

Tu już na aucie
1
ni8pgv8k121j.jpg
2
tk3gjdygf285.jpg
3
2xvlly1bm89q.jpg
4
48mzzdsquj5y.jpg
5
orlk4xxdysz8.jpg


Jakieś spasy OEM+
1
rgotiijk775v.jpg
2
4mipu7lphedr.jpg




Dla mniej spostrzegawczych dopiszę że wyleciały "rumuńsko-ciemne" szybki, zrobiło się schludnie i powiało świeżością  :)
kfa37snm9o2v.jpg

plus jakieś jeszcze
1
72nk2d7xi8tb.jpg
2
zorpncwq4hhy.jpg
3
oes39qtepyfu.jpg
4
0z7lbyflzyx2.jpg
5
a5dn49m9nlez.jpg
6
xowkru4gonua.jpg
7
7yu317e6tqog.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Odkopujemy temat, auto ma się dobrze i do wczoraj dzielnie służyło a dziś dostała trochę kosmetyki, wosk i chyba przyszedł czas na sen zimowy

W międzyczasie padło prawe łożysko przód i łącznik stabilizatora wpadły też nowe poduchy amortyzatora przód
1
e2shsro9003e.jpg
2
b2pr2azbn0oo.jpg
3
w4qqrijzkqoj.jpg
 
Plus jakieś strzały po woskowaniu ;) pzdr
1
clq3go6vvke0.jpg
2
5znffgjfs9v8.jpg
3
ihd64nk17sb0.jpg
4
jwe9tyl9tivs.jpg
5
uuwrqanfj6gh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Siema odkopię trochę temat, auto ma się dobrze wpadły drobne tuningi, kosmetyka i serwis

Na wiosnę zregenerowane zostały vanosy w firmie BMW EXPERT, jedynym powodem do regeneracji było falowanie a dokładniej spadki obrotów na biegu jałowym podczas rozgrzewania silnika do ok 50stopni, po za tym zakresem temperatury jak ręką odjął nic się nie działo. wymiana uszczelniaczy vanosów w 100% załatwiła bolączkę a przed wymianą wyglądało to dokładnie tak : https://www.youtube.com/watch?v=9cAFzrC9XLM&t=200s

Wpadł Short Shifter z e60 545i (komplet podkładek, zabezpieczeń + koszyczek) a tak to działa https://www.youtube.com/watch?v=QZ7yhWiASZE&t=252s
GG52mwz.jpg

Z tuningów:
- kontrowersyjna dokładka zderzaka (ala hamann) bez której jak dla mnie zderzak w e39 wygląda jak by mu coś brakowało jak np m-pakiet w e36 bez dokładki, także z tego modu jestem zadowolony (dokładka została pomalowana w czarny mat + uzupełnienie pianką montażową)
- nowe dystanse + śruby DYSTOM na przód zmienione z 15mm na 20mm co dało równy wynik z tyłem (dla przypomnienia przód 8J et13 + dystans 20mm  tył 9,5J et25 + dystans 15mm oppny 225/40 i 255/35)
- nowe białe kierunkowskazy boczne
- nowe srebrne żąrówki OSRAM DIADEM na przód i tył (dają naprawdę mocną poświatę jak zwykłe pomarańcze)
- nowe klocki TEXTAR przód
O8ZbDhc.jpg


Wpadła dwururka a dokładniej końcowy MAGNAFLOW 14815 2x76mm
uOg0oxR.jpg

Ekksbh7.jpg


Drobne uzupełnienie podstawowych kosmetyków
8jcJf2S.jpg



Zdjęcia podglądowe auta (muszę się zebrać na jakąś sesję w plener)
1
wtANQil.jpg
2
PO0FlVP.jpg
3
XZ5Yiqy.jpg
4
u3gGNQC.jpg
5
wPUdhVq.jpg
6
gzEs8OI.jpg

7

NOlPHTj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok ale coś wspomniałes o piance montazowej i według Mnie to do okien uszczelnienie ale w budynkach a nie w aucie,wtf??

Pianki w auto nie lałem :D tylko w dokładkę :) jak się domyślasz dokładka jest w środku pusta i by się mocno nie rozsypała podczas uderzenia i było ją łatwiej naprawić, została wypełniona/usztywniona pianką montażową która spełni swoje zadanie w trakcie uderzenia a do tego jest lekka... patent zaczerpnięty od innych użytkowników tych dokładek

 

Elwis328

 przód 20mm tył 15mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dawid82 zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...