Skocz do zawartości

[E46] Daily Stancewagon E46 by Broder


Broder

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie zdecydowanie ladniej jest na CH-R , 18" jednak troche malo do e46 bez srogiej gleby jezdzacego codziennie po bulki. 

 

Dyfer zostal z 318i , wal tez ale zostala skrocona przednia czesc. Zeby nie trzeba bylo spawac skrocilem go w miejscu gdzie laczy sie z tylna czescia. Zostao troche malo wieloklinu w srodku walu bo jakies 2cm, ale na razie upalam i jeszcze jezdzi :P

 

Dzisiaj zamontowalem maly wlot w kratce pod rejestracja dla rury doprowadzajacej powietrze do stozka. Wyszlo ok, ale troche za mala srednica, trzeba bedzie kupic duzy bass reflex w sklepie audio  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Od dawna nosilem sie z obszyciem kierownicy i carbonowaniem lery, ale jakos nie bylo nigdy na to czasu. Teraz robilem carbony do swojego m3 e36 to i za lere sie zabralem

 

20160706_115915.jpg

 

a tak wyszla calosc , jaram sie niesamowicie bo jest to jedna z lepiej obszytych kierownic jakie byly kiedykolwiek dla mnie obszywane. Szyta wg mojego pomyslu, w stylu bmw performance z e9x

 

20160706_185034.jpg

20160706_190921.jpg

20160706_190958.jpg

 

Niedlugo mam nadzieje wpadnie cos z performensu, ale o tym wkrotce ;)

 

A tu jeszcze takie wspolne foto z emeczka 

 

laweta.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sam oklejałeś te elementy ? gdzie można dostać taki materiał żeby się dobrze układał ?

 

Sam, prawdziwe wlokno weglowe z reguly dobrze sie uklada, bez znaczenia raczej skad kupujesz. Moje pochodzi od http://primson-composites.pl/

 

Niestety z pewnych wzgledow nie zdradze gdzie obszywalem kierke... 

 

Co do auta to do koxa duzo mu brakuje, daily to daily, czesto jezdzi obsrane, brudne i nie zwracam na to uwagi. Lakier i maska to najwieksze bolaczki tego auta. Po urlopie kupie maske i bedzie lakierowana ( wiec pewnie dojdzie kolejny element o innym odcieniu :D ) bo znalezc imole w dobrym stanie to mistrzostwo swiata, a moja byla kitowana i juz sie jej nie da raczej wyprowdzic na igle. 

 

Tak wyglada kierka na miejscu 

 

kierownica1.jpg

 

kierownica2.jpg

 

Z innych rzeczy to wczoraj wpadlo podswietlenie panelami LED zamiast ledowych zarowek , ktore mimo radiatorkow czasem potrafily mrugac. 

 

20160723_171741.jpg

 

 

A performance o ktorym wspominalem wczensiej lezy w garazu od ponad miesiaca i nie ma kiedy zamontowac. Kompresor ASA TM12. Kupiony uzywany kompletny zestaw , rzekomo sprawny ale 100% pewnosci nie mam. Jak zamontuje to sie dopiero dowiem .

 

20160626_180438.jpg

 

W komplecie jest tez ori intercooler ASA z calym orurowaniem. Kit o tyle fajny ze zdemontowany z silnika w serwisie bmw w niemczech, wiec mam kazda srubke / zaslepke / opaske itd. 

Kiedy zamontuje - nie mam pojecia. Jesli okaze sie sprawny to licze na 250KM z obecnego silnika i troche wiecej niuta. 

 

20160724_174808.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda w twoim wydaniu Trumniak...

Jako dupowóz spoko auto i trafia w moje gusta,

ale do emki jeszcze jej dużo brakuję,ale nie ma co 

porównywać wogóle inne auta z innej bajki..

Co do kompressora zawsze coś nowego,ciekawe jak

głośnie jest na wolnych obrotach ,bo Vortech jest starsznie głośny

czekam na dalsze plany combiaka bo są zacne ...pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czas na jakis up

 

Tak wiec SC zostal prawie kompetnie zlozony, tzn wszystko jest na miejscu ale nie ma zrobionego splywu oleju, dlatego nie moge go uruchomic. Musze sciagnac miske i dac do wyspawania jakis splyw. Czekam tez za zaworkiem hybrydowym dump / blow off valve , ktory powinien robic "pssst" charakterystyczne dla uturbionych aut (podroba zaworu Forge). Dodatkowo beda zegary Greddy (tez chinczyki) wmontowane prawdopodobnie w srodkowa kratke na desce, beda to Boost i EGT, zastanawiam sie jeszcze nad zegarem cisnienia oleju. 

Filtr powietrza zostal przeniesony w lewy wlot obok halogenu

 

20160820_183536.jpg

 

20160823_153657.jpg

 

W koncu ogarnalem tez reszte maneli od tapicera , tj mieszki. Mialo byc z deliakatnym akcentem M i mysle ze wyszlo bardzo fajnie i bez przesadyzmu. Mieszki szyte z alcantary, uchwyt recznego skora + alcantara

 

20160811_213139.jpg

 

20160811_213111.jpg

 

20160811_213047.jpg

 

No i wszystko fajnie pasowalo, ale galka zmiany biegow troche odstawala jakosciowo poniewaz nie byla u tapicera... Tak wiec padlo na galke M Performance z BMW F30 z carbonem, jaram sie nia strasznie! Galka ma 6,5cm wysokosci i wazy 2x tyle co galka M pakietowa. Takie wymiary i waga powoduja ze w rece wydaje sie ze wazy 1kg ;)

 

20160825_171908.jpg

 

20160826_145338.jpg

20160826_150633.jpg

 

Jeszcze tylko cup holder i wnetrze bedzie w miare ukonczone ;)

 

Stay tuned

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagi na pewno nie uzywam do celow farmaceutycznych :D

Uzywam jej do odmierzania proporcji zywica/utwardzacz przy lepieniu carbonow

 

Co do przyrostu mocy - mysle ze w serii teraz bedzie +/-200KM ,  srednio kompresor daje przyrost 50KM to licze ze bedzie 250KM... minimum. Minimum dlatego ze jak sie okazalo kolo pasowe na kompresorze wyszlo ma 135mm , co powinno dac troche wieksze sprezanie, a dodatkowo jest to kit do 330i ktore ma wieksze zapotrzebowanie na powietrze, wiec w 325 bedzie go nadmiar. Byc moze nawet za duzo i bez odprezania sie nie obejdzie.  Ale wszystko wyjdzie po uruchomieniu kompresora, czy w ogole pompuje tak jak powinien. Santino mial problem ze swoim kompresorem, mimo ze mial bardzo male kolko pasowe i boost powinien wynosic 0,6-0,7bar to pompowal tylko 0,4 bar.

Byc moze w przyszlym tygodniu ogarne splyw oleju i bedzie mozna zarzucic juz pasek na kompresor

Jesli chodzi o koszta i to czy warto - uwazam ze warto, bo nawet jesli kit nie da duzych przyrostow w tym silniku, lub silnik nie wytrzyma i wybuchnie :D to kit zawsze pozostanie i mozna go bez problemu przelozyc do nowego silnika np b30.

Mam caly czas jeszcze B30, ale chce zrobic generalny remont i predzej czy pozniej na pewno wpadnie w ta bude. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie robia na kitach dedykowanych, a w garazu z eatonem kazdy moze sobie zrobic wystrugac  ;) Poza tym nie mialem z k64 do czynienia, ale po tym jakie przeboje mial Serek z silnikiem ktory oni wlasnie skladali to nie oddal bym im nawet hulajnogi (gdybym posiadal) do naprawy/tuningu  :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...