Arturek_ Napisano 23 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 wnetrze jest dobre, motor jest ch...wy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 23 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 wnetrze jest dobre, motor jest ch...wy no z tym to akurat sie zgodze Arturek_ dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 23 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Czego Twoim zdaniem brakuje we wnetrzu? Co mozna zmienic? Jestem otwarty na sugestie No moim zdaniem to brakuje tylko obszytych foteli dobrą skórą I jest możliwość żebyś pokazał jak to wnętrze wygląda na ten moment? Tylko żeby zdjęcia były w miarę dobrej jakości a nie robione ziemniakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 8 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Maja 2015 Wnetrze jest troche zdekompletowane, od pol roku nie moge sie ogarnac zeby pomalowac elementy wnetrza. Mam tylko stare fotki z czasow montazu carbonow Dzis przyszly dekielki do felg, w koncu nie bedzie widac tych brzydkich srub na piascie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 15 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Dekielki zalozone, od razu auto wyglada na bardziej kompletne Wpadl mi tez w łapki kolejny Eisenmann , tym razem duplex Zostal on przerobiony przez kogos w ten sposob, ze wyjscie na druga strone jest z przed puszki (zamiast z koncowki wydechu), czyli druga strona nie jest tlumiona, a co za tym idzie powinno troche lepiej/glosniej to chodzic. Boje sie tylko czy nie bedzie tak, ze spaliny z puszki beda ladnie mruczec, a druga strona ryczec Mam tylko dylemat czy chce miec duplexa. Taka wizualizacja na szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaziONE Napisano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Zakladaj bo jest Kozak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 18 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 No wiec wydech zalozony. Ogolnie chodzi bardzo ladnie, w koncu nie brzmi jak valvotron 4cyl jest męsko. Na razie lipa jest ze spasowaniem tego. Musze podzialac, cos przesunac, cos wysunac i dociac dyfuzor. Oczywiscie musi byc w 100% symetrycznie bo inaczej bede mial koszmary Zastanawialem sie czy dac fotke, bo na razie jest dramat no ale zmieni sie to na dniach, wiec z ostateczna ocena sie wstrzymajcie Mialem tez 15mm dystanse , ale przod wystawal za bardzo. Zamiast bawic sie w sprzedaz, a pozniej kupno 10mm zanioslem je do tokarza 50m od domu i tym sposobem mam idealne dystanse z centrowaniem. Spas z przodu w koncu znacznie sie poprawil i kolo sie wysunelo, bez dystansu bylo calkowicie schowane BUCZO dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Niespodziewanie trafil sie dawca na swap - prawdziwy killer M54B22 czyli tak jak chcialem tyle, ze automat. Przebieg ok 100 tys km. Ogolnie bylo doinwestowane i mega czyste auto, wszystkie oslony aluminiowe termo itd jak nowe. Kupilem juz praktycznie gola bude, ale ostal sie wraz z nia gwint H&R na grubej ladze Strzal byl tak szczesliwy ze minal wszystkie chlodnice i slinki o wlosek klima pelna Sprzedawca cos mowil ze byl wydech na 4 rury, oczywiscie musialem dopytac o szczegoly. No i nie bylo wyjscia - musialem go miec Jakis custom wydech ale mega wykonanie + real carbon dyfuzor a'la M3 pod zderzak mpakowy Silniczek wyciagniety ze skrzynia juz w poniedzialek, ale czeka na moje modyfikacje bo jak zwykle nie moge tak po prostu zrobic swapa, nie byl bym soba Skrzynia bedzie manualna oczywiscie, ale wiecej jutro. Stay tuned a jeszcze taka fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 idealne spasy dla mnie na tej focie Imolka <3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 użeram się ze Swoim m54b22 w kombiaku teraz pali 1l oleju na 300km, łożysko na sprzęgle jest głośniejsze od jakichś 20 letnich opon wykartoflonych, na 2 garach mam po 6,5 kompresji a na jednym 0 Ale - wyskakuje na obwodnicę i 5 bieg do dnia dzisiejszego odcinam na LPG Powodzenia z tym gunwem , bo ja myślę nad m50b25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Binio-LODZ Napisano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Broder, Ze wszystkimi Twoimi wadami(a masz ich zapewne sporo ) należy wspomnieć o jednej ale istotnej zalecie: MASZ CHÅOPIE GÅOWE I POMYSÅ DO BUDOWANIA AUT. Kibicuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 28 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Binio, nie wiem ktora czesc pierwszego zdania jest dla mnie wiekszym komplementem Kurde myslalem ze bolaczka olejowa ominela B22 Silnik ma niski przebieg, wydech byl suchy i czysty wiec miejmy nadzieje ze bedzie git Dzis podczyscilem gwinta bo troche przyrdzewial. Nie wiem tylko czy to dobry pomysl bo jest mega kamien/pingpong , nie rozumiem jak w ogole ludzie moga pisac ze TAT jest im za twardy , kawalarze Porownanie z tuningartem - widac ze potrzebny jest dluzszy lacznik stabilizatora, zalozylem krotkie ale stabi jest mocno wygiety w gore. Niestety troche lipa jest bo skrecilem gwint max w dol, a brakuje z 1-2cm gleby i spas sie pogorszyl zeby ktos nie pomyslal - sprezyny tez sa zalozone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Hej mam ten sam gwint i przerabialem go zobacz sobie w mój temat i zszedlem na nim tak nisko jak na TA a co do lacznikow to zaloz oryginaly, one pasują do tego gwintu pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 28 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Twoj gwint tez na grubej ladze? U mnie sa zupelnie inne sprezyny , cos jak tutaj sprezyna rozszerza sie u gory i zamiast talerzykow jak w typowym gwincie, mam duze ori talerze i przez to jest brak gleby bo sa one dosc wysokie. Mozliwe ze tez podmienie sprezyny chociaz nie chcial bym zbey sprezyna np mi stukala bo bedzie za krotka. Mam tez cicha nadzieje ze z silnikiem 6cyl minimalnie siadzie jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 29 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 Dzis przywiozlem skrzynie, w koncu bedzie mozna skladac komplet do swapa 6 biegowy manual z E9x wraz z kompletnym sprzeglem, tlyko problem bedzie z dwumasa bo jest na 6 srub a m54 chyba na 8, ale to sie jutro wyjasni czy w b22 tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 30 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Zobacz sobie u mnie w temat tam jest gwint jak go dostalem, tak jest na grubej ladze, sprężyny mialem wąskie ku dolu i szerokie ku girze tak żeby pasowalo z oryginalnymi poduchami, a ja kupilem sprężyny 140mm i zakladalem cambery wlasnie po to żeby zejść nizej, bo mialem ten sam problem co Ty ale teraz jazda jest za***ista, pozdro ps. Springi bralem od KLEMENSA znasz go przeciez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 30 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Mysle zeby sciagnac go i dac lagi do nagwintowania i przespawania mocowania lacznika stabilizatora troche nizej... ale na razie tylko mysle o tym Nie wiem czy sie zdecyduje. Gleba teraz jest optymalna , super spasu nie ma, ale przynajmniej w trase mozna poleciec bez strachu przed koleinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Swap dalej niezrobiony Wszystko sie przeciaga bo co chwile wpadaja do glowy nowe pomysly. Zapewne gdyby valvotron zdech to byla by to szybka akcja, a ze dalej zyje to robie na spokojnie. Sprzeglo jednak musialem kupic od M54 , ale poratowal mnie koega z wrocka ktory oddal za pol-darmo komplet sprzegla z M54 (musi byc dwumas na 8 srub) Przyszla tez wiazka silnika od manuala Beda tez usuniete katalizatory , wiec zakladam kolektory z m52 W skrzyni docialem juz otwory na sruby miski olejowej z modyfikacji juz wykonanych to usuniety EGR/pompa powietrza wtornego i jeszcze takie zdjecie z placu boju komu sprzeglo? Zastanawiam sie nad kolektorem ssacym z B30, ale chyba wole wrzucic najpierw serie zeby wiedziec jak to sie odpyach, a dopiero pozniej modzic. Bede mial odniesienie jakies czy mody cos daly na plus lub minus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Broder mi pitol tylko zamawiaj od Klemensa springi na przód 14cm tak jak ja mam i zejdziesz tak jak na TA, bo u mnie to sie udali poprzez zastosowanie springow 14cm i dolozenie camberow, i powiem Ci ze za***iscie sie jezdzi, nie jest za twardo i nie jest za miękko, jest w sam raz na tych sprężynach, tyle ze ja mu powiedzialem zeby dostosowal tak żeby one byly nie za twarde dlatego czekalem za nimi 3tygodnie ale warto bylo, nic nie spawaj i nie gwintuj szkoda kasy na to a jak Ci przetopia lage to juz do wyjebania będzie.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 5 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Zalozylem dzis dlugie laczniki i nie spodziewalem sie tego ale auto tak opadlo ze teraz jedna strona mi trze (jest nizej niz druga - standard) Od razu tez przestalo stukac i zawias zdecydwanie bardziej miekki sie zrobil. Po prostu laczniki strasznie go ograniczaly, nie spodziewalem sie ze az tak bardzo. Dzisiaj zalozylem kolektorki wydechowe z M52 - wydaja sie mega male, ale w stosunku do seryjnych M54 z katami, maja duzo lepiej wyprofilowane kanaly i chyba jednak lepszy/wiekszy przeplyw spalin screen shot windows 7 zalozylem tez wiazke z manuala i tu uwaga dla potomnych - nie trzeba zmieniac calej wiazki silnika (ja kupilem calosc...) ! W e46 wystarczy zmienic wiazke sond lambda bo to razem z nia jest pleciona wiazka skrzyni automatycznej. Sciagnalem pokrywe cewek w celu podmiany wiazki, a tam wszystko wyglada tak jak by jeszcze nigdy nikt tam nie zagladal upload image online Nastepne prace w poniedzialek, plan ambitny - wywlec valvotrona z komory touringa (nie wiem czy jestem gotowy na te pozegnanie :rotfl:) - wymyc komore silnika - umyc M54 - wsadzic M54 w komore - zlozyc skrzynie/sprzeglo z silnikiem (padla decyzja na wkladanie osobno silnika i osobno skrzyni) pozniej tylko dorobic wydech i pokombinowac z wałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Wiec auto skonczone, tzn od strony modow mechanicznych - skrzynia 6 biegow dziala idealnie , wodzik i wybierak dorobione pospawane, , wal sie kreci jak trzeba, sprzeglo dziala, wydech tez pospawany juz docelowo. Auto od spodu poskladane. Niestety wydech brzmi (jak na razie) slabo, ale silnik chodzil tylko chwilke bo nie ma wody jeszcze w chlodnicy. Brzmi metalicznie, przypomina m3 (nie tylko z wygladu ), ale cala hala jest wykonana z blachy wiec moze tak sie dziwnie nioslo. Jutro obadamy na dworze. Poki co oceniam ze 4 cyl valvetronic na eisenmannie brzmial rewelacyjnie Pozostalo jutro zmienic olej w silniku, zalac wspomaganie, sprawdzic poziom w skrzyni i dyfrze na wszelki wypadek, zalozyc zderzak i oslony pod silnik i mozna wyjezdzac na testy drogowe olej byl zalany 5w30 totala, ale nie ma aprobaty bmw wiec zmieniam na 5w40 koncowki wydechu niestety sa troche schowane, wolal bym zeby minimalnie wystawaly ale coz, nie mozna miec wszystkiego foto pod maska z wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 12 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Dlaczego Total ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 napisalem - bo taki byl zalany przez Niemca tyle ze 5w30 , wiec juz leje Totala, ale z aprobata BMW LL01 czyli 5w40 Dawca stal na placu szacuje od kilku miesiecy do roku, a silnik po odpaleniu nawet nie klepnal, wiec mam nadzieje ze total mu sluzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 12 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 stozek tam tak zostawiasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 nie, to zdjecie jest z wczoraj a stozek zalozony na chwile zeby odpalic auto. Mam alu-power-rure i jutro bedzie to monotwane juz tak jak ma byc, na razie bez oslony zadnej. Bedzie jakas tylko musze pomyslec jak ja zrobic i z czego, finalnie pewnie wpadnie cos z carbonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.