starski Napisano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Na pewno nie robia na kitach dedykowanych, a w garazu z eatonem kazdy moze sobie zrobic wystrugac Poza tym nie mialem z k64 do czynienia, ale po tym jakie przeboje mial Serek z silnikiem ktory oni wlasnie skladali to nie oddal bym im nawet hulajnogi (gdybym posiadal) do naprawy/tuningu wow. Dobrze wiedzieć Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viviek Napisano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Na pewno nie robia na kitach dedykowanych, a w garazu z eatonem kazdy moze sobie zrobic wystrugac Poza tym nie mialem z k64 do czynienia, ale po tym jakie przeboje mial Serek z silnikiem ktory oni wlasnie skladali to nie oddal bym im nawet hulajnogi (gdybym posiadal) do naprawy/tuningu podeslij informacje i cene na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwsb Napisano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Ten srodek naprawde robi wrazenie fajny projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 19 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2018 ale dawno mnie u nie było, wypadałoby trochę uzupełnić temat lapka666, Karaś77 i Thepiekarz dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebas Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Lubię to auto ale wiele zmian zaszło, których nie pokazałeś w tym temacie Będzie hamowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 fajne to, też mi ostatnio sprzed nosa uciekł kit do m54 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Przyznam ze mi sie podoba. Nie wolales isc w turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 20 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Auto bedzie hamowane i strojone prawdopodobnie przez Maleckisa, ale zanim to sie wydarzy trzeba jeszcze wprowadzic kilka poprawek. Turbo to sa duze koszta + zawsze cos sie wysra. Taki kit jest praktycznie p&p (pod warunkiem ze kupuesz nowy w pudelko, a nie tak jak ja uzywany z ktorym troche walki bylo) i bezobslugowy. Kompresor na m54b25 nie zostal podlaczony, kiedys kupilem b30 i postanowilem je odremontowac i od razu z nim uruchomic kompresor. Po rozebraniu B30 okazalo sie ze wcale nie byl w zlej kondycji - wszystkie panewki . wal w swietnym stanie. Walek ssacy standardowo posiada rysy pod 4 i 5 mostkiem ale bez dramatu. Szczeliny pierscieni olejowych byly minimalnie ponad norme (z tego co pamietam 0,6mm, norma do bodajze 0,4mm), wiec upewnilo mnie to ze warto w niego jeszcze zainwestowac Poskladany bez zakuwania, bez odprezania, a to wszystko na wszelki wypadek gdyby okazalo sie ze kompresor nie pompuje. Glowica po kompletnym przegladzie i remoncie - planowanie, gniazda zaworowe, dotarte zawory, nowe uszczelniacze i prowadnice zaworow wydechowych (ponoc byly luzy, ale tutaj bylo juz naciaganie na koszta) Wyspawany w koncu zostal splyw oleju do miski z kompresora Wszystko szlo super do momentu gdy przyszlo przykrecac glowice 9 gwintow na 14 zostalo zerwanych... Pierwsze co na mysl przyszly helicoile, ale ze silnik ma byc dmuchany to wolalem zrobic raz a dobrze i bez rysyka ze znow cos sie wyrwie. Zakupilem szpilki m12 od Karola z FTWL , oddalem blok i glowice do powiekszenia otworow, a otwory w uszczelce pod glowica musialem rzezbic sam. Szlifiernia nie chciala se tego podjac. W szlifierni zj***li sprawe - rozwiercajac otwory nie zabezpieczyli kanalow olejowych co poskutkowalo tym ze musialem silnik rozpierac do zera i ponownie wszystko myc bo opilki aluminium byly juz pod panwekami... brak slow. Vanos oczywiscie po regeneracji, nowe uszczelki i skasowane luzy na lozyskach Pompa oleju dostala mocny loctite na srubke, miejmy nadzieje ze obejdzie sie bez problemow W miedzyczasie odkupilem kompresor kit od Santino dla jego intercoolera i orurowania bo nie podobal mi sie ksztalt oryginalnego intercoolera ASA Teraz kratka w zderzaku jest symetrycznie wypelniona coolerem Wszystko mialo byc budzetowo, a wyszlo jak zawsze. Chcialem zaoszczedzic montujac stare popychacze, jako ze jest to czesc w razie co dostepna od gory. Po zlozeniu i odpaleniu silnika jednak cos stukalo. Wymienilem wiec wszystkie popychacze, ale jedyne co sie polepszylo to zachowanie silnika na zimnym, poza tym stuki nadal wystepowaly. Na szczescie okazuje sie ze stukanie dobiega ze sprzegla bo jak zwykle cos wykombinowalem. Ponownie rozbieranie gory, walkow, vanosa itd... Przy okazji nowa oliwa Valvoline 5W50, wczesniej byl mineral na dotarcie i pierwsze plukanie, pozniej Total 5w40 (ten pod wzgledem temperatury byl chyba lepszy niz obecne vavlo) Po tym wszystkim w nocy moje zycie wygladalo mniej wiecej tak Wydech pozostal na kolektorach z m52, ale kolezka z DBTuning namowil mnie na kolektory schmiedmanna. Zaluje ze nie zakladalem ich przy swapie bo bym sobie zaoszczedzil sporo roboty. Na kolektorze musialem dospawac tulejke pod czujnik temp. spalin EGT Finalnie dzwiek jak na filmie z poprzedniego postu, jaram sie bo udalo sie uzyskac cos na styl pomiedzy v6 / v8 ? Do tego jest na dosc cicho na niskich obrotach. Na koniec wlpadla jeszcze przerobka dolotu, zostal skrocyny, a filtr ze zderzaka zostal przeniesiony na gore. Na dole lapal strasznie duzo syfu i wode Po drodze wpadl pomysl na BBkit jak zwykle - budzetowo. Zakupilem wiec zaciski z Mercedesa 4 tloczkowe z najdluzszymi jarzmami. Fabryczne otwory zostaly zaspawane i mialy byc nawiercone nowe, ale tokarzowi lekko wiertlo zeszlo i zle je nawiercil, dlatego temat na chwile odpuscilem. Trafil sie jeden zacisk z M3 F80 pod tarcze 380mm, wiec postanowilem sprobowac cos stworzyc ponownie. Wszystko bylo ok, tylko powstal problem z dostepnoscia tarczy o takiej duzej sredicy i wysokoscia pod odsadzenie do e46. Zacisk wystawilem juz na sprzedaz, ale jednak cos udalo sie wyszukac i o ile w wyieczniach mialo sie nie udac, to w praktyce wyszlo idealnie pod e46. Dokupilem wiec drugi zacisk i komplet tarcz zimermanna wiercone. Finalnie bedzie 375x32mm, zaciski beda jak w emce - czerwone z napisem brembo, oryginalne znaczki M mnie denerwuja, szczegolnie ten do gory nogami Nie mialem do czego przyrownac jest kolos Z jeszcze innych zmian to alcantara ustapila miejsce czerwonej skorze w elektryce. Dla skor kupilem cale auto Fotel kierowcy troche zajechany, ale po czyszczeniu wygladal juz znacznie lepiej. Dla wiekszego kompofortu pasazerow podruzujacych z tylu ktorych nigdy nie woze zamontowalem dodatkowe gniazda zapalniczek Jako ze mialem licznik od M3, a diody shift light nie chca wspolpracowac ze sterownikiem MS43 zakupilem malutki modul z regulacja. Nie jest to to samo, ale przynjamniej diody nie sa bezuzyteczne Co do wskaznikow to kupilem chinskie Greddy i wyrzezbilem dla nich miejsce w kratce srodkowej. Boost i EGT Maksymalne doladowanie jakie udalo mi sie osiagnac to dokladnie 0,5 Bar . Co ciekawe tak jak kiedys myslalem kompresor kupilem juz z kolkiem chyba stage 2 doladowanie powinno byc troszke wieksze, ale biore pod uwage to ze kompresor nie jest nowy wiec dobre i te 0,5bar... Ale nie byl bym soba gdybym nie chcial czegos jeszcze bardziej podkrecic. Wykonalem wiec jeszcze mniejsze customowe kolko, chcialem uzyskac wieksze doladowanie przy nizszych obrotach (bo tak dziala kompresor - doladowanie rosnie wraz ze wzrostem obrotow), ale boost maksymalny nadal wynosi 0,5bar, wiec gdzies cos przepuszcza, albo wskaznik boost szwankuje. To i pare innych rzeczy pozostawiam juz do ogarniecia Maleckisowi. Thepiekarz dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 O masakra, szacun, nie dziwie sie ze spac nie mozesz Tarcza kolos na maxa Nie ma to jak kupić cały wóz pod swap foteli Jestem ciekaw finalnego hamowania po zestrojeniu tego do kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Naprawde kosmos. Tez jestem zdania ze kompresor daje mniejszy ból glowy niz turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Mod z kompresorem na plus ale z tarczami to dla mnie średnio wyszło ci to - wygląda to tak jak by zacisk był źle dobrany względem tarczy ( 1/2 powierzchni jest bezużyteczna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 20 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 21 minut temu, orzel napisał: Mod z kompresorem na plus ale z tarczami to dla mnie średnio wyszło ci to - wygląda to tak jak by zacisk był źle dobrany względem tarczy ( 1/2 powierzchni jest bezużyteczna ) jak tarcza moze byc zle dobrana skoro zacisk jest fabrycznie pod tarcze 380mm, a ta ktora zakladam ma 375mm? Zacisk na zdjeciu jest bez klocka, a klocek w przypadku tych zaciskow wystaje ok. centymetr poza krawedz zacisku, tak wiec praktycznie cala (o ile nie w 100% cala) powierzchnia tarcia zostanie wykorzystana. Te zaciski wystepuja w 2 wersjach - pod tarcze 340mm i 380mm Ponizej przyklad z sieci, widac ile wystaje klocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Zwracam honor- na foto nie zwróciłem uwagi że klocka nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 20 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 luzik, dla mnie najwazniejsze bylo zeby zacisk pasowal bez adapterow i innych kombinacji no i tak jest. Jesli sam mialbym przyczepic sie do czegos w tym bbkit to niestety wyglad zacisku - osobiscie nie podoba mi sie ksztalt, ale taki urok chyba wszyskich 4tlokow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 32 minuty temu, Broder napisał: Jesli sam mialbym przyczepic sie do czegos w tym bbkit to niestety wyglad zacisku w porównaniu do tego co masz w m3 to fakt , można tutaj czuć niedosyt w wyglądzie. Ale grunt że i tak się poprawiło w stosunku do serii pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 21 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 czy ja dobrze pamietam ze to E46 bylo kupione na daily? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 21 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 Zgodnie z zasada "bought a daily.... need a new daily " jest nowe daily e39 w touringu tak dojechane, ze az wstyd tym jezdzic ale przynajmniej wiem ze na pewno nie bede go modzil... kupilem tylko lampy poliftowe na tyl Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 21 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 wow grube mody poczyniłeś, pamiętam ją z samego początku z parkingu pod Tesco też była troszkę zmęczona życiem a tu proszę taki projekt, super to wszystko wygląda. Dźwięk wyszedł mega!!! Coś pomiędzy r6 a v8 poprostu petarda jak na m54 muszę to kiedyś obadać na zywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 21 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 Dnia 16.09.2015 o 20:50, Broder napisał: ski na pewno nie bedzie bo to przeciez zwykly dupowoz, wiec ma byc w miare oszczedny To tak zawsze jest niby daily dupowóz a koczy się z 3.0 i kompresorem pod maską Fajnie się zmienił ten turas, a najbardziej mi się podoba dźwięk wydechu bo brzmi delikatnie V-ką. To są tylko te kolektory schmiedmanna, dalej przelot i końcówka custom? Wiesz coś więcej na temat tej końcówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raf Napisano 21 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 Mega gruby projekt, jak to ze zwykłego kombi może zrobić gruba zabawkę ciesząca oko. Gratulacje i pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzajBaa Napisano 21 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 Dobry projekt, ciekawe ile wypluje na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 22 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 Lubię jak się dzieje, a tu się naprawdę dzieje, czekam na filmiki jak to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 22 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 Duży szacun, auto mega, mody też. Jestem wielkim fanem akcji wyprowadzania auta stojącego w krzakach do stanu perfekt+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 19 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 @Broder nie odświeżyłbyś jakoś zdjęć od początku wątku? Lubię sobie go przeglądać a fotek brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 19 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Ostatni o był 10 maja więc wątpię żeby odświeżył Mimo wszystko mógłby wrzucić jak teraz wygląda auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.