Klichu Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Dobry turas na fajnym stylu powolutku i do przodu Jedynie co do mnie nie przemawia to koło ale to już kwestia gustu Klichu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klichu Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Dobry turas na fajnym stylu powolutku i do przodu Jedynie co do mnie nie przemawia to koło ale to już kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klichu Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Dobry turas na fajnym stylu powolutku i do przodu Jedynie co do mnie nie przemawia to koło ale to już kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SMYLO Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 zostaw te Borbety jest ok, tylko rant przepoleruj he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Borbet jest w 18" wiec taki maly raryt Sa ladne Hamanny ale przod 9j ET6 w 19" raczej nie do ogarniecia w E46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 ja miałem u siebie 9'' et6 ale 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Odswieze troche temacik. Felg nadal brak, za to trafila sie okazja kupic najpierw M54B25 i w tym samym czasie M54B30 , kupilem oba Oba dlatego ze w razie gdyby ktorys okazal sie lipa, bedzie drugi w zanadrzu. Oczywiscie na pierwszy plan leci B30. Silnik teoretycznie ma najechane 87 tysiecy mil, ale nie widzialem dawcy, ani nie mialem mozliwosci go odpalic. Wyglada na to ze dosc dlugo stal, a do tego byl zle zabezpieczony w transporcie. Pomimo tego ze wyglada na suchy, postanowilem powymieniac uszczelki na zas poki jest na wierzchu i dostep wszedzie jest latwy. Kanaly dolotowe w glowicy i zawory wygladaja na bardzo suche, wiec jest szansa ze nie bedzie wpierdzielal duzo oleju Na pierwszy ogien poszla uszczelka pod podstawa filtra oleju, bylo totalnie sucho, ale koszt uszczelki zaden wiec nie ma co czekac az zacznie puszczac jak silnik bedzie juz w aucie. Stara uszczelka wyszla w jednym kawalku i byla jeszcze mocno elastyczna, wiec albo ktos ja wymienia, albo faktycznie silnik nie ma miliona przejechanych mil Nastepnie poszla miska olejowa w dol, uszczelka rowniez miekka w dobrym stanie, ale tu troche narobilem w majtki. Znalazlem w misce 3 krotkie rurki... jak sie okazalo sa to smarownice/dysze olejowe pod cylindry. Niestety moglo byc slabe smarowanie 3 cylindrow z tego powodu, ale uzlyszalem z wiarygodnego zrodla ze to standard w m54, wiec posprawdzajcie jakie skarby macie w miskach olejowych zanim bedzie za pozno Zdjecia brak, ale nizej daje pogladowe z sieci na ktorym widac owe dysze Jak juz wspominalem silnik byl zle zabezpieczony w transprcie, przez co mam do wymiany kolo pompy wspomagania oraz dekiel vanosa, posiada mala dziurke. Postanowilem ze dekiel z vanosem wykrece z B25 i przeloze , no a jak juz bedzie na wierzchu to warto go zregenerowac. Czekam na uszczelniacze vanosa, oczywiscie bedzie nowa uszczelka pod dekiel vanosa i pokrywe zaworow. Pod miske olejowa tez juz czeka nowa uszczelka, ale nie moge skrecic dopuki nie zaloze nowych dysz olejowych, a do tego pewnie trzeba bedzie rozkrecic polowe dolu silnika (zalezy ktore dysze sie urwaly) Tak wiec jak widac wszystko idzie jak krew z nosa Stay tuned Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starski Napisano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Świetna relacja. Dla mnie zaskoczenie apopos tych rurek. Sam zastanawiam się nad przeszczepem na M54. Te rurki pewnie nie droga sprawa ale jak kto jeździł bez nich to zapewne nic dobrego dla silnika?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Tyl jak przystalo na daily ma sztywne odboje, ale po zimie nie byl jeszcze obnizany. Jako ze w koncu mam idealny dla mnie setup opon , na dniach bede pasowal lepiej auto. Może głupie pytanie ale jakie odboje? Pod spreżynami? I co to daje? Taptalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 30 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 No niestety dobra sprawa to na pewno dla silnika nie jest, ale tak jak pisalem ponoc to standard. Z tego co wygooglalem to widac ze na ta przypadlosc cierpialy dosc mocno M5 E60. Na zdjeciu nizej wszystko wytlumaczone, sprysk ma za zadanie chlodzic tloki i wspomagac smarowanie cylindrow olejem na wolnych obrotach Odboje sztywne w ksztalcie wałka, nakladane na tlok amortyzatora, zadanie jest proste - blokowac zeby amortyzator nie zszedl nizej O wiele lepsze rozwiazanie niz tzw klipsy ktore wypadaja na wiekszej dziurze z tym, ze klipsy mozna dolozyc w razie potrzeby, a te docinamy na aucie jednorazowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Docinamy? Rozumiem ze poprostu odboj skraca skok amora? Przez co uzyskujemy nie tyle na twardosci co ograniczamy ruchy budy= mozliwosc spasu? Moglbys jakas fotke dac jak to na amorze wyglada? Bo osobiscie szukam twardszych sprezyn do TaT bo np du** na e36 miekka mega jest. No i to z fotki założę na tylnie a co z przednimi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Raku to może zmiana sprężyn na Stamkowe lub te co wiszą na olx za 160 zl pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Stamkowe? Mysle od koni na tyl plus springi z jakiegos innego gwintu ale twarde z regulacja a przod narazie ujdzie Taptalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Przerwa na reklame www.bc-racing.pl zadzwoni i powiedz co potrzebujesz, moj kolezka sie tym zajmuje, cos dobierze itd, a ceny porownywalne z "customami" ze stodoly, bez urazy chlopaki Ma tez te odboje, a nawet to on zaopatrza w nie mapeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_ Napisano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Wychodzi na to że b22 długo u Ciebie miejsca nie zagrzało Szkoda że odrazu nie trafiło w Twoje rece b30, było by mniej roboty. Tak czy inaczej przynajmniej coś się dzieje i jakiś ruch w galerii mamy! A i turas ma u Ciebie dobrze Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 3 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Czas odgrzac kotleta Po sprzedazy RS2 dluuugo szukalem felg, bylo kilka kompletow BBS CH na sprzedaz ale w kazdym komplecie przynajmniej jedna felga byla spawana. Udalo sie trafic blizniacze, ale z mniejszym concave'em BBS CH-R ktore juz tak nie pekaja na potege jak CH i parametry troche lepsze do daily 8.5J ET32 9.5J ET35 Najwazniejsze ze felgi sa czyste, zadbane i kompletne z ori bbs deklami i wentylami Tak wyszly tyly 225/35 i przod nankang 215/35 Temat silnika B30 opisany powyzej, z tego powodu zdecydowalem ze jednak wrzuce B25 , a B30 przejdzie generalke, ale w dluzszym okresie czasu, na spokojnie. Tak wiec finalny setup to M54B25 na dolocie z B30 (kolektor , disa , przepustnica, gumy i przeplywomierz) , soft EU2 i kolektory wydechowe z e36 bez katalizatorow W siniku zostalo zrobione: - ustawione vanosy przez Leo - zregenerowany vanos na uszczelniaczach z allegro (nie Mehenker) - uszczelka miski olejowej Reinz - uszczelka pokrywy zaworow Reinz - uszczelki kolektorow wydechowych Hart - oringi przewodow wodnych pod kolektorem BMW - oring czujnika poziomu oleju BMW - oring bagnetu BMW - oringi czujnikow walkow BMW - uszczelki pompy wody BMW - uszczelki termostatu BMW - nowe rolki SKF - nowe paski Corteco/SKF - odma i przewody BMW - nowy waz gorny chlodnicy Febi - olej Total 5W40 - filtr oleju Mann - uszczelka podstawy filtra oleju BMW Silnik dodatkowo zostal troche odmalowany na srebrno co niestety pewnie zejdzie z czasem Z auta sciagnalem relingi i zalozylem gladkie listwy w kolorze nadwozia. Odmalowalem lusterka na czarny polysk, doszly naklejki AC Shcnitzera ktorych bardzo tu brakowalo. Nerki rowniez zostaly odmalowane. Listwy carbon w srodku na ktorych posiadal lakier zostaly zeszlifowane do gladkiej powierzchni i ponownie polakierowane. No i takie male spy foto jak felgi siadly na auto i jak wyglada calosc bez relingow. Powiem szczerze ze felgi nie robily takiego wrazenia gdy lezaly luzem, dopiero teraz calosc zaczyna sie uzupelniac i wyglada mega fajnie Z innych "drut-modów" to wsadzilem kierunki ledowe z coupe/carbio lift. Uprzedze pytania czy sa one p&p - tak -> pilnik&piłuj Gwint nie byl krecony po 18" wiec mysle ze jeszcze wszystko sie ulozy. Na zdjeciu nie ma jeszcze w aucie skrzyni i wydechu, obecnie juz wszystko w aucie i siadlo troche bardziej. Zakupilem 4x dystanse H&R 10mm z centrowaniem. Z przodu jest ok, nawet przydalo by sie 15mm, ale z tylu nie wiem bo jeszcze nie jezdzilem, a jest blisko do blotnika Ostatnia kosmetyczna zmiana to lampy z tylu full red. Zdjecie juz stare, z szyby znikaja wszystkie naklejki, a prostokaty na wstecznych sa teraz rombami Wiem ze jest kameleon, ale nic nie poradze. Lakier dobieralem juz 3 razy i za kazdym razem wychodzil inny odcien wiec nie ma sensu malowac pojedynczych elementow bo i tak nie podpasuje, a malowanie calego DAILY! mija sie z definicja daily car'a (a inne wydatki wcale ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 fajnie się tam z tym silnikiem/silnikami dzieje, niło się ogląda galerię, ale to co na końcu się pojawiło, to mało nie spadłem z krzesła... No to coś z czterema rurami to Panie ni hu** nie pasuje, szczególnie do zwężonej światłami du** turasa pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 4 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Dzis zrobilem szybka polerke lakieru Jako ze taki lakier nie bedzie wiecznie, a polerowania mam dosc na najblizszy przynajmniej rok to pojechalem szybko strzelic jakies fotki normalne na obecnym setupie, bo nie mialem takich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobson Napisano 4 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2016 Fajne auto,ale czegość tu brakuje... Mocnego pieca,albo jakieś Turbo... Big Breks....i wszystko w całość...złożone do kupy,..hehe Chyba że to dupowóz na co dzień to ma się znakomicie... Ale torowy charakter by się przydał,patrząc na sedana M3... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 teraz zauważyłem, co Ty Bro masz za folie na szybach?cały setup zayebisty już mówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 5 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 2.5 z lekkimi modyfikacjami do daily to i tak sporo a auto wygladem prowokuje na ulicy wszelkich miastowych scigantow w polo i focusach Na szybach jest Foliatec, mialem zrywac po kupnie, ale do daily i przewozenia roznych dziwnych rzeczy jest idealna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbig Napisano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 Robi robote. Najlepszy touring jaki widziałem ! swistar dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 Mi tez sie podoba tylko ta folia mi nie leży, wolalbym zastąpić ja zwykle czarna Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 5 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2016 Nie ma szans ze czarna folia zasloni tyle co ta lustrzana, dlatego zostaje tak jak jest choc tez nie jest juz w super igła stanie Wrzucam jeszcze fotki z telefonu jak auto i spasy prezentuja sie "na ulicy" , bez fotoszopa, bez wodotryskow Emka spoglada z garazu z zazdroscia No a tak wygladal lakier, to mnie zmusilo do lekkiego ciecia po korekcie i jeszcze cos tam wybralem z sesji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay Napisano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2016 Na rs2 tez jej ladnie bylo. Broder mozesz mi napisac jak z walem napedowym i dyferencjalem jest u Ciebie ? Przejrzalem caly temat i chyba nie wspomniales. Mam m54b22 i chce wrzucic manuala bo mam automat i mysle o 6 biegowej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.