Skocz do zawartości

[E34] 535i by Woytass


Woytass

Rekomendowane odpowiedzi

Siemacie ludzie?!, 

 

Przyszła pora i czas, żeby zaprezentować mojego gruza.

 

No to do rzeczy:

 

Bmw e34, rocznik 1990, żeliwny piec m30b35+ podtlenek, dołożony m pasztet , maska i grill polift, shadowline, kolor zmieniony na Sapphire Schwartz metallic 475,  sportsitze w elektryce, z pamiecią bez grzania:(, czarny sufit, fajera M tech2, zegary z m5, jakieś sprężyny obniżające, felgi M-sytem 2,8 i 9 cali...

Auto po całkowitej odbudowie, przez poprzedniego własciciela  ;http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=73&t=25925. ale ta "odbudowa" pozostawia wiele do życzenia ale o tym pózniej.

 

Serial BMW: BE63971
 
NAZWY DANYCH | WARTOŚCI DANYCH
Numer podwozia | WBAHD11040BE63971
Kod typu | HD11
Typ | 535I (EUR)
Typoszereg E | E34 ()
Seria | 5
Rodzaj konstrukcji | LIM
Układ kierowniczy | LL
Drzwi | 4
Silnik | M30
Pojemność skokowa | 3.50
Moc [kW] | 155
Moc [KM] | 211
Napęd | HECK
Skrzynia biegów | MECH
Kolor | DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka | (0292)
Data prod. | 1990-02-13
 
KOD | NAZWA (INTERFEJS) | NAZWA (ETK)
S209A | SPERRDIFFERENTIAL 25% | Blokada dyrefencjału
S213A | HILL DESCENT CONTROL (HDC) | Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy
S226A | SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG | Sportowe dostosowanie podwozia
S320A | MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL | Brak napisu modelu
S428A | WARNDREIECK | Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A | SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER | Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A | KOPFSTUETZEN IM FOND | Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A | LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT | Regulator zasięgu świateł
S530A | KLIMAANLAGE | Klimatyzacja
S571A | STAERKERE STROMVERSORGUNG PLUS | Silniejsze zasilanie prądem
S652A | BMW BAVARIA C II | Radio Bavaria C II
S676A | HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM | System głośników HiFi
L801A | DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG | Wersja krajowa Niemcy/Austria
 

 

Tak wyglądało po zakupie:

 

 

img-14293921391358565488.jpg

 

img-1429392230575963933.JPG  img-142939249347262960.JPGimg-1429392566331160637.JPG

img-14293928321131353320.JPGimg-14293932511735136618.JPG

 

Na dzień dobry , ogarnąłem centralny zamek , bo tylko działały drzwi kierowcy, bagażnik i wlew paliwa. Przyczyna-brak siłowników w drzwiach.

 

Następnym krokiem, była wymiana oliwy, filtrów i uszczelnienie miski olejowej

 

img-1429394188141864592.JPG

img-14293942552076610383.JPG

   

Coś stukało w przednim zawieszeniu-szybka diagnoza- łączniki stabilizatora, zakończyłu swój żywot. To wpadły nówki sztuki:

 

img-14293947181302144083.JPG

 

Ogólnie, to ma być german z krwi i kości a co do planów:

 

lakierowanie całości

gwint

fele 3tlg-już są ale o tym pózniej

swap na m60b40

obszycie foteli na nowo itd

 

Dalsza częśc relacji, na dniach,bo troche tego jeszcze jest a już pózno i mnie spanie łamie...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

"lakierowanie całości

gwint

fele 3tlg-już są ale o tym pózniej

swap na m60b40

obszycie foteli na nowo itd"

 

 

 

Masz e34 z którego z pewnością da się zrobić dobry wóz w dobrym starym stylu. 

 

Dlatego nie rób rzeźby z Vką, bo nigdy nie zrobisz z tego auta które oryginalnie wyszło z Vką. 

 

Masz natomiast opcje zrobić to 3.5 na fajnych gratach, które nadal są dostępne takich projektów jest mało. 

 

Większość możesz wtedy zrobić we własnym zakresie. 

 

 

Wrzucaj wtedy gwint, lakier, 3tlg nawet 12" ale nie motaj Vki do auta które da się kupić fabrycznie z taką Vką bo to nie ma sensu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

"lakierowanie całości

gwint

fele 3tlg-już są ale o tym pózniej

swap na m60b40

obszycie foteli na nowo itd"

 

 

 

Masz e34 z którego z pewnością da się zrobić dobry wóz w dobrym starym stylu. 

 

Dlatego nie rób rzeźby z Vką, bo nigdy nie zrobisz z tego auta które oryginalnie wyszło z Vką. 

 

Masz natomiast opcje zrobić to 3.5 na fajnych gratach, które nadal są dostępne takich projektów jest mało. 

 

Większość możesz wtedy zrobić we własnym zakresie. 

 

 

Wrzucaj wtedy gwint, lakier, 3tlg nawet 12" ale nie motaj Vki do auta które da się kupić fabrycznie z taką Vką bo to nie ma sensu. 

 

 

Silnik, to jest ostatnia rzecz o której myślę w tym momencie, bo są inne priorytety .  Ten juz nie jest pierwszej świeżości i jak dojdzie w końcu do zmiany, to tylko raczej na Vke a ten powędruje do drugiego projektu.

 

 

Historii ciąg dalszy...

 

Pewnego dnia, stwierdziłem, że zapodam czarny ryj i zapodam black helle. Poszukiwania używki w przyzwoitym stanie, zakończyły się fiaskiem, bo wszyskie, które znalazłem,były w kiepskim stanie a nowe, ciut za drogie, więc postanowiłem zrobić samemu. Wpadły nowe szkła i krzyże od PROZAZCA

 

img-1429477065188745597.JPG

 

img-14294771621573866189.JPG

 

img-142947724278723461.jpg

 

img-1429477306140567896.JPG

 

img-14294773781873739965.JPG

 

Wpadły też lampy na tył , z białym kierunkiem ori Hella

 

img-14294775111709561875.JPG

 

img-1429477599307942770.JPG

 

Zakupiłem również lusterka poliftowe

 

img-14294777041172601803.JPG

Jakies tam foto, robione patelnią

 

img-1429477878821813428.JPG

 

img-14294779791459459251.JPG

Auto na zdjęciach, prezentuje całkiem fajnie ale na żywo już tak kolorowo nie jest, przynajmniej dla mnie ale dla laika, jest wszystko w porządku.

  

Zacznę od początku . Znalazłem na Alledrogo, więc dzwonię do sprzedającego. Wszystko z autem ok, mówi,że po odbudowie, całe lakierowane, rozebrane było do ostatniej śrubki itd, sobie myślę- za***iście. Za kilka dni , wziąlłem ekipę i ciśniemy pod Kielce. Zajeżdżamy- stoi franca. Podchodzimy, na pierwszy rzut  ok ale po dokładniejszych ogledzinach, już tak super nie było.  Kumpel otworzył drzwi i słyszę: "ja pier..dolę! ale zmalowane!" a że kumpel lakiernikiem jest a ja mu trochę pomagam "po godzinach" od paru ładnych lat , to coś tam się znamy. I w taki sposób, w dzień zakupu, zapadła decyzja, o ponownym lakierowaniu całości. Ten , kto to auto przygotowywał i lakierował, to chyba się uczył na tym egzemplarzu... Wnęki drzwi , pryśnięte lakierem na raz, czyli baranek lub jak kto woli, skórka pomarańczy,że się skaleczyć można. Ogólnie całe auto tak było polakierowane, tylko zatarte papierm 2000 na "łyso" ale nawet to spier..dolił... Sprzedający twierdził,że dla niego jest ok. 

 

Nie mogę pojąć, robiąc taką odbudowę, mieć auto rozebrane do ostatniej śrubki,( silnik, zawiecha, cały środek,instalacja)  tak go zj***ć :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zna to auto bo pojechałem po nie jak tez stała na allegro....i miałem to samo co Ty-niby super auto,odnowione-nawet fotki z renowacji wysylal mi pajac...i nie kupiłem bo widziałem,ze lakierować trzeba cale auto-nie prowadzi się,silnik-mocy jakos tak nie za dużo....za dużo do roboty. Ale powodzenia w doprowadzaniu do idealu. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...