Woytass Napisano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Siemacie ludzie?!, Przyszła pora i czas, żeby zaprezentować mojego gruza. No to do rzeczy: Bmw e34, rocznik 1990, żeliwny piec m30b35+ podtlenek, dołożony m pasztet , maska i grill polift, shadowline, kolor zmieniony na Sapphire Schwartz metallic 475, sportsitze w elektryce, z pamiecią bez grzania:(, czarny sufit, fajera M tech2, zegary z m5, jakieś sprężyny obniżające, felgi M-sytem 2,8 i 9 cali... Auto po całkowitej odbudowie, przez poprzedniego własciciela ;http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=73&t=25925. ale ta "odbudowa" pozostawia wiele do życzenia ale o tym pózniej. Serial BMW: BE63971 NAZWY DANYCH | WARTOŚCI DANYCH Numer podwozia | WBAHD11040BE63971 Kod typu | HD11 Typ | 535I (EUR) Typoszereg E | E34 () Seria | 5 Rodzaj konstrukcji | LIM Układ kierowniczy | LL Drzwi | 4 Silnik | M30 Pojemność skokowa | 3.50 Moc [kW] | 155 Moc [KM] | 211 Napęd | HECK Skrzynia biegów | MECH Kolor | DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Tapicerka | (0292) Data prod. | 1990-02-13 KOD | NAZWA (INTERFEJS) | NAZWA (ETK) S209A | SPERRDIFFERENTIAL 25% | Blokada dyrefencjału S213A | HILL DESCENT CONTROL (HDC) | Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy S226A | SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG | Sportowe dostosowanie podwozia S320A | MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL | Brak napisu modelu S428A | WARNDREIECK | Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S494A | SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER | Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A | KOPFSTUETZEN IM FOND | Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A | LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT | Regulator zasięgu świateł S530A | KLIMAANLAGE | Klimatyzacja S571A | STAERKERE STROMVERSORGUNG PLUS | Silniejsze zasilanie prądem S652A | BMW BAVARIA C II | Radio Bavaria C II S676A | HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM | System głośników HiFi L801A | DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG | Wersja krajowa Niemcy/Austria Tak wyglądało po zakupie: Na dzień dobry , ogarnąłem centralny zamek , bo tylko działały drzwi kierowcy, bagażnik i wlew paliwa. Przyczyna-brak siłowników w drzwiach. Następnym krokiem, była wymiana oliwy, filtrów i uszczelnienie miski olejowej Coś stukało w przednim zawieszeniu-szybka diagnoza- łączniki stabilizatora, zakończyłu swój żywot. To wpadły nówki sztuki: Ogólnie, to ma być german z krwi i kości a co do planów: lakierowanie całości gwint fele 3tlg-już są ale o tym pózniej swap na m60b40 obszycie foteli na nowo itd Dalsza częśc relacji, na dniach,bo troche tego jeszcze jest a już pózno i mnie spanie łamie... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Czekam na dalszą cześć relacji bo plany są naprawdę bardzo ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukiz3000 Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 plan zacny, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
debu85 Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 fajna sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maclaw Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Åadna czekam z niecierpliwością na to co z nią zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkrzys777 Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 A ten wydech nie dzwoni o zderzak, bo jakoś wysoko jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sz4l0nyE32 Napisano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 "lakierowanie całości gwint fele 3tlg-już są ale o tym pózniej swap na m60b40 obszycie foteli na nowo itd" Masz e34 z którego z pewnością da się zrobić dobry wóz w dobrym starym stylu. Dlatego nie rób rzeźby z Vką, bo nigdy nie zrobisz z tego auta które oryginalnie wyszło z Vką. Masz natomiast opcje zrobić to 3.5 na fajnych gratach, które nadal są dostępne takich projektów jest mało. Większość możesz wtedy zrobić we własnym zakresie. Wrzucaj wtedy gwint, lakier, 3tlg nawet 12" ale nie motaj Vki do auta które da się kupić fabrycznie z taką Vką bo to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytass Napisano 19 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 "lakierowanie całości gwint fele 3tlg-już są ale o tym pózniej swap na m60b40 obszycie foteli na nowo itd" Masz e34 z którego z pewnością da się zrobić dobry wóz w dobrym starym stylu. Dlatego nie rób rzeźby z Vką, bo nigdy nie zrobisz z tego auta które oryginalnie wyszło z Vką. Masz natomiast opcje zrobić to 3.5 na fajnych gratach, które nadal są dostępne takich projektów jest mało. Większość możesz wtedy zrobić we własnym zakresie. Wrzucaj wtedy gwint, lakier, 3tlg nawet 12" ale nie motaj Vki do auta które da się kupić fabrycznie z taką Vką bo to nie ma sensu. Silnik, to jest ostatnia rzecz o której myślę w tym momencie, bo są inne priorytety . Ten juz nie jest pierwszej świeżości i jak dojdzie w końcu do zmiany, to tylko raczej na Vke a ten powędruje do drugiego projektu. Historii ciąg dalszy... Pewnego dnia, stwierdziłem, że zapodam czarny ryj i zapodam black helle. Poszukiwania używki w przyzwoitym stanie, zakończyły się fiaskiem, bo wszyskie, które znalazłem,były w kiepskim stanie a nowe, ciut za drogie, więc postanowiłem zrobić samemu. Wpadły nowe szkła i krzyże od PROZAZCA Wpadły też lampy na tył , z białym kierunkiem ori Hella Zakupiłem również lusterka poliftowe Jakies tam foto, robione patelnią Auto na zdjęciach, prezentuje całkiem fajnie ale na żywo już tak kolorowo nie jest, przynajmniej dla mnie ale dla laika, jest wszystko w porządku. Zacznę od początku . Znalazłem na Alledrogo, więc dzwonię do sprzedającego. Wszystko z autem ok, mówi,że po odbudowie, całe lakierowane, rozebrane było do ostatniej śrubki itd, sobie myślę- za***iście. Za kilka dni , wziąlłem ekipę i ciśniemy pod Kielce. Zajeżdżamy- stoi franca. Podchodzimy, na pierwszy rzut ok ale po dokładniejszych ogledzinach, już tak super nie było. Kumpel otworzył drzwi i słyszę: "ja pier..dolę! ale zmalowane!" a że kumpel lakiernikiem jest a ja mu trochę pomagam "po godzinach" od paru ładnych lat , to coś tam się znamy. I w taki sposób, w dzień zakupu, zapadła decyzja, o ponownym lakierowaniu całości. Ten , kto to auto przygotowywał i lakierował, to chyba się uczył na tym egzemplarzu... Wnęki drzwi , pryśnięte lakierem na raz, czyli baranek lub jak kto woli, skórka pomarańczy,że się skaleczyć można. Ogólnie całe auto tak było polakierowane, tylko zatarte papierm 2000 na "łyso" ale nawet to spier..dolił... Sprzedający twierdził,że dla niego jest ok. Nie mogę pojąć, robiąc taką odbudowę, mieć auto rozebrane do ostatniej śrubki,( silnik, zawiecha, cały środek,instalacja) tak go zj***ć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puniek Napisano 20 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Robienie na sztuke na handel zeby sie ladnie swiecił i tyle. Wiadomo ze po lakierowaniu całości mozna dopatrzeć się jakiś poprawek ale zeby ku*** barankiem up***dolic wneki drzwi? Baranka to on ten lakiernik powinien rozpedzic się i walnąć w ścianę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krupek Napisano 20 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 hmm zna to auto bo pojechałem po nie jak tez stała na allegro....i miałem to samo co Ty-niby super auto,odnowione-nawet fotki z renowacji wysylal mi pajac...i nie kupiłem bo widziałem,ze lakierować trzeba cale auto-nie prowadzi się,silnik-mocy jakos tak nie za dużo....za dużo do roboty. Ale powodzenia w doprowadzaniu do idealu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi