Skocz do zawartości

[E30] Dobija M3 "biała strzała"


Dobija

Rekomendowane odpowiedzi

Mi osobiście bardzo się podoba to auto. Wyglądem nie jest w klimacie GS ,ale nadrabia dzwiękiem i wyglądem.

Felga tylko mogła by być bardziej pasująca do tej budy. Jakiś bbs rc 18" przynajmniej o ile by to wlazło na te heble

najbardziej bym chciał RS'ki ale na ten zacisk nic nie wchodzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

dawno mnie nie było, na germanfest nie zdążyłem poskładać białej więc wybrałem się daily ktore mam nadzieje ze się podobało :)

18620283_1574228212611576_67218517359422

na ten sezon wykonałem sporo modyfikacji, przede wszystkim silnikowo, wymieniony został każdy element na nowy, zakucie całego silnika i wrzucone zostały ostre wałki. Nowa skrzynia biegów, to już trzecia i póki co świetnie sie trzyma. Jeżeli chodzi o zmiany wizualne - zgodnie z tym co mówiłem, w środku zrobiłem typowo racingowy look. nowa deska z włókna pokryta flokiem aby pochładniała promienie słońca, nowa elektryka i indywidualna wiązka pod przełączniki, zrezygnowałem ze stacyjki. cały środek został wyskrobany do blachy i pomalowany na nowo na biało. Dodatkowo pozbyłem się szyberdachu redukując mase auta z góry o 17kg. Ponizej wstawiam toche fotek z tego sezonu:

18671782_1694020070622968_3440434191919918595631_1694020067289635_4987698453942418588716_1694020060622969_3300242737067218951051_1713463238678651_7119628524863418922811_1713463242011984_3019643293841319105928_1722322431126065_2226660866504519488652_1741522559206052_4430069302835019466562_1743110649047243_4244056381621721192275_1822433407781633_5664503215891121731267_1846115378746769_6679154277049122089643_1859175167440790_2656757983248022426242_1880878331937140_45257565570197IMG_0135.40d203aea1009daa564efc27623e5ae

Na przyszły sezon wkładam doprezajace tłoki, lepsze zawory i krece wyzej motor wiec moc będzie z pewnością 400+. Ze zmian wizualnych, zakładam twardsze sprezyny dzieki czemu opuszcze samochód w dół, wycinam drzwi w środku i wykładam panelami z włókna. Ciężko zrobić coś więcej w tym aucie, powoli kończą mi się pomysły :)

ponizej wklejam linki gdzie można posłuchać i popatrzec na onboard z poznania :)

 
 

A tak brzmi z zewnątrz, nagranie z toru w Poznaniu :-D

https://www.grumblo.com/video/3426

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 6 miesięcy później...

niestety na germanfest na 80% sie nie wyrobie, jutro pod koniec dnia bedzie poskladane auto a jeszcze trzeba je dotrzeć... chyba ze pojade zeby tylko stało.

w tym sezonie wleciało duzo wlokna weglowego do kabiny, finalnie bedzie jeszcze nim pokrya cała półka z tyłu i sciana bagaznika. Odchudziłem drzwi, wszystkie szyby z tyłu zostały zastąpione lexanem. Zawieszenie wymienone na topowe Nitron R3 http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=13533&prodID=87650Wszystkie bebechy w silniku pozmieniane na kute, dodatkowo włożyłem zawory od 2jz, tłoki doprezajace, sprezynki zaworow itp... Uszczelniony został układ chłodzenia, oraz dołożone dwie duze chłodnice oleju. 

Udało sie tez w końcu odebrac personalizowane blachy W3 DTM :D

Fotki z prac wstawiam ponizej:

27857751_2056475117710793_50158169153147

30740940_2148940045130966_81083242103918

32555985_2187907771234193_87934023712259

34398092_2215218891836414_62016394248627

34398134_2215218915169745_44002348398909

34559880_2215218928503077_10383669056870

34445938_2218357024855934_27868156391157

34552676_2218357091522594_55252700151981

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Przyszedł czas na mały update, niestety nie zdążyłem na Germanfest, zabrakło dosłownie kilka dni :( mimo wszystko przyjechałem innym autem bo impreza nie mogła mnie ominąć :D 

Od zeszłego sezonu doszło pare koni w całym zakresie obrotów, dokładniej aż 50 finalnie przy 8000rpm (420hp/420NM)  :wytrysk:

wykres ktory wrzucam niżej przedstawia bieg z za ciepłymi świecami, dlatego nie ma przyrostu mocy na gorze i nie kręce go aż tak wysoko. Zakęciłem go dla próby 8500rpm, ale to nie ma sensu, mocy i tak jest nadmiar a prawdopodobieństwo, że cos nie wytrzyma jest zbyt duże. Dodatkowo wleciał zawias od nitrona ktory pokazywałem wam wczesniej, to jak działa i jak prezycyjne są ustawienia jest naprawde niesamowite. Każde małe kliknięcie powoduje odczuwalene zmiany w prowadzeniu się auta.

Na Granturismo Polonia, fura gania takie auta jak ferrari czy porsche GT3 co bedziece widziec na filmie poniżej :D niesamowita sprawa takim autem cisnąć fury za ponad bańke stworzone od podstaw na tor.

jeżeli chodzi o wygdląd, opusciłem ją niżej po wyjeździe na tor (ostatnie zdjęcia), środek z carbonem wygląda mega. Na przyszły sezon planuje wymienic tylną szybę na lexan i włożyć ją na uszczelke bo te nity wyglądają tragicznie.

Wrzucam fotki i film poniżej, dajcie znać czy sie podoba i co byście poprawili :)

36659425_2270503872974582_62793863258544

35973115_2244080745616895_51502154621135

35476453_2236745126350457_13760663672617

36640192_2273430386015264_49044732389160

 

36403127_1733336110036713_65638532068482

36780623_10156636201892873_1809015361509

36682592_10156636202172873_8971803754944

36681140_10156636202807873_8259259201545

36813543_10156636203907873_2382299053489

36666630_10156636205417873_5015808996070

36761060_10156636206147873_5461694607907

 

i na koniec wspomniany wczesniej onboard z Poznania :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super fura, stworzona jak widać bez kompromisów :) do tego kierownik nieźle ogarnięty.

Nie ma co się dziwić, że gonisz super cary bo Twoje auto jest też zrobione typowo pod tor ;) co do zmian to chyba nie ma tu co za bardzo już zmieniać, a jeśli już to sam będziesz najlepiej wiedział skoro stworzyłeś takie cudo. Ja bym się pokusił o jakąś dwururkę końcówki wydechu i nie wiem co tam za siedzenia masz ale wyglądają na mocno masywne jak do takiej fury, może coś full carbon ala Porsche GT3 https://www.ebay.com/itm/2-CARBON-SPORT-SEATS-FOR-PORSCHE-911-997-GT3-BLACK-alcantara-white-stitching-/112947338263

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwu rurke mam, tyko na event musiałem zmienić tłumik koncowy na komorowy ze względu na limit glośnosci 96db... 

stołki carbonowe rownież mam zamiar wsadzić, ale to nie jest taka prosta sprawa. Większość carbonowych na rynku jest dość mała lub ma uszy, a nowe kosztują kupe kasy, a mi homologacja FIA nie potrzebna.. ja mam ponad 190cm wzrostu wiec wybor jest mega ograniczony no i trzeba znalezc dwa takie same, ale bede szukal jakis rodzynkow :)

jeżeli chodzi o te co podesłałeś, z wykończeniem z włókna, rzeczywiscie są piękne, ale uważam, że stylem są zbyt nowoczesne i nie pasowały by do klimatu auta. Tu potrzeba surowego kubła rodem z DTM :)

zastanawiam się nad dwururką ale zagiętą do góry, co o tym sądzicie? niektóre DTM tak miały ale sam nie wiem czy to wygląda fajniej...

P0036766-1.jpg

image.png.a3768492d2aa3b2b6398533343f295e1.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie to, byleby zderzak sie nie zjarał :D 

co do oklejki myślałem nad tym, ale z drugiej strony na zywo mega robote robi jakość lakieru w tym aucie i nie chce go zakrywać folią. Moze kiedys jak juz nie bedzie zupełnie co robić to ją okleje, póki co zostaje taka :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...