Skocz do zawartości
orzel

orzeł-> e60 530d

Polecane posty

Poduszka silnika? A może podejdź w inne miejsce niech Ci wywaza jeszcze raz koła.

poduchy bym musiał sprawdzić bo tego nie robiłem jeszcze

dwumasa?

auto jest ze skrzynią automatyczną więc to odpada

 

jak podczas jazdy mogą być koła, możesz spróbować przeważyć, opone ułożyć

 

na postoju masz jakieś objawy?przyczyn może być sporo, zaczynasz od ogledzin sam lub na diagnostyce

 

pierwsze to wyeliminiwać koła, podmienic, założyc zimówki - co najtaniej.

 

pozdro

Na postoju żadnych objawów, silnik pracuje równo niczym nie trzęsie- drgania wyczuwam dopiero podczas jazdy i to z wyższą prędkością.

Muszę gdzieś kapcie ziomowe na podmianke dorwać i przetestować czy to to koła czy nie ( niby wyważone ale to różnie mimo to bywa...)

Dam znać jak znajde przyczynę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnia aktualizacja przed moim wyjazdem...
powoli zbieram graty do "Tjuningu" silnikatak więc czekam na takie cudeńko....
lCcvos5.jpg
I generalnie podczas gdy będe w robocie, mój dobry koleś będzie ogarnial turbo ( wysyłka do zrobienia hybrydy) wymienić paski i rolki przód i parę innych pierdół ;)
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Up

Na dniach koleś bedzie demontował turbo i szykował do wysylki
Całą operacją bedzie się zajmowała firma PERUN TURBO- generalnie bedzie robiona hybryda, z wydajnością do 330km
W między czasie czekam na złącze diagnostyczne od gościa z bmw-sport ( sam je robi i zbiera dobre opinie)
Inpe mam ściągnięta i zainstalowaną
Tak więc powoli do przodu
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kilka fot z dzisiejszego dnia
1 icek z przespawanymi wejściami
uefvh7U.jpg
2 tutaj rzeźbiłem stelaż pod niego
SbVuSTt.jpg
3 tu przymiarka icka jak to pasuje
i2AkSQO.jpg
4 sposób montażu- wydaje mi się ze będzie ok
4ondlqW.jpg
5 przy okazji nowy pasek klimatyzacji bo stary jak "stara szmata" się pokręcił
nnlMnhO.jpg
6 no i nowy zderzak co by to miało końcowy wygląd ;)
w40rEhs.jpg

Turbo już jest w drodze do przeróbki- więc za tydzień gdzieś montaż- czekam tylko jeszcze na 2 paczki z częściami że by to poskładać i ogień!
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to dalej lecim z tematem
Nowy kolektor żeliwny:
1
xO5Y4aB.jpg
2 i fryk na aucie
bP0reJX.jpg

Czekam tylko na turbo i mechanicznie auto w 100% jest sprawne

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde z E60 zrobiła się taka wiejska limuzyna a szkoda, choć jak wczoraj widziałem taką jedną w stanie agonalnym to masakra.

Kolektor pewnie pęknięty był ale się nie dziwię bo zrobili go chyba z blaszki na dach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde z E60 zrobiła się taka wiejska limuzyna a szkoda, choć jak wczoraj widziałem taką jedną w stanie agonalnym to masakra.

Kolektor pewnie pęknięty był ale się nie dziwię bo zrobili go chyba z blaszki na dach.

Nie rozumiem co masz na myśli?

Co do kolektora to ten fabryczny w e60 jest robiony z ryżu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dalej czekam na turbo.....
ale coś tam robię powoli
Lakier bazowy: Lechler
Bezbarwny: lany na 1,5 warstwy Spectral 505
1- na szybko sprawdziłem - 3 śmietki do wycięcia
xmy2jRc.jpg
2 i tak przy okazji że by przód się dobrze prezentował z nowym zderzakiem maska też załapała się na "SPA"
1s9wYmO.jpg
Lampy przednie też polakierowane ;) jak nofffka wyglądają hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylny jak i progi za jakiś czas wlecą- ale to za jakiś czas teraz skupiam się na czym innym ;) Generalnie IC wymusił na mnie zmianę przedniego, ze względu na wlot powietrza który w seryjnym był zbyt mały.

Podsumowanie do jego wykonania.
Z końcem błotników zgrywa się idealnie, nerki ori z poprzedniego zderzaka pasują tak samo, przy lampach seryjna szpara jak ze starym zderzakiem, nadkoli ciąć nie trzeba- wchodzą te seryjne na otwory montażowe. Jedyny minus jaki zauważyłem to troche mógł by być bardziej wyprofilowany na linii błotnik-zderzak ( że by był bardziej wklęsły - foto nr2 widać o co chodzi), pdc montuje się bez problemu
1
4Cz9MpG.jpg
2
eIVr0Tg.jpg

Ja jestem zadowolony :)
A dzisiaj..... Mocy przybywaj !!!
1
Kpynazr.jpg
2
KlrMrMD.jpg
3
uMRaUA2.jpg

Pierwsza jazda testowa za mną....WRAŻENIA? a no takie że konieczny jest program teraz- charakterystyka pracy/zbierania się całkowicie się zmieniła. Do 2000-2200 jest duży lag, ale później.... chce wyrwać kapcie ! musze sprawdzić jeszcze wtryski jak pracują i uderzam na program. Czuje że będzie syto :hyhy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemson
No to tak to wygląda po złożeniu- maska po polerce
1
JhgII8Q.jpg
2
PTfh7vt.jpg
3
vAvR8sC.jpg
Został mi jeszcze zderzak do spolerowania ale puki co nie mam do niego weny.
Lampa zaparowała bo nie domknąłem wieka
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie zaglądałem do tematu ;)
Na programie jeszcze nie byłem- jakoś ciągle brakowało mi czasu. Ale jestem już dogadany i co by wyciągnąć jeszcze więcej "śmocy" usunąłem DPF i zmajstrowałem z kwasówki downpipe ( pierwsze moje podejście w życiu do spawania kwasiaka)
wstępnie ogarnięty
YQB9e2i.jpg
2
XlzDVIr.jpg
W przyszłym tygodniu lece na "wirusa"
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na allegro są gotowe DP z kwasówki, już taki zamawialiśmy do 530d pasuje idealnie i pięknie wykonany za 700 i 900zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że są takie gotowe zestawy to wiem ;) Spokojnie bym mógł to kupić za to co zainwestowałem ale po prostu wolę robić takie rzeczy sam- mam z tego satysfakcje.

Co do programu... 300km udało się osiągnąć ale.... niczego za autem nie było widać- sugestia Pana Michała z firmy R-motors taka że albo wtryski są szrot albo turbina została źle zrobiona. Sam jest ciekaw dlaczego tak wyszło (słabo) i zaproponował mi że załatwi wtryski z 535d na chwilową podmianę- tym sposobem będzie można wyeliminować 1z2 przyczyn i określić co "hamuje" auto
Program bezdymny dał wynik na dzień dzisiejszy:
1
vko0ful.jpg
2

FoZcsdN.jpg

Różnice czuć jest w jeździe- ale nie jestem dalej zadowolony tak że będę "drążył" temat
pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem problem z odpalaniem przy chłodniejszej pogodzie- po podłączeniu pod kompa wyszło że wys..ł się  moduł świec. Dzisiaj wleciał już nowy Ory i problem tym samym znikł- błędów świec brak  :-)
Przy okazji dzisiaj kupiłem nowe koła zimowe z oponami
foto z aukcji
U68VET4.jpg
tak że myślę że w tym tygodniu jeszcze wlecą i tym samym felgi letnie idą na sprzedaż ;)
Pozdro
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu stwierdziłem że odmienie troche środek

Foto frontu
1
kcPkoyG.jpg
2
6WuZFrU.jpg
3
IBHmz4d.jpg

tył

4

qf5Vipw.jpg
Listwę dużą i tą koło lewarka będę musiał oddać do lakierowania na komorę- u mnie ze względu na pogodę nie mogę przygotować pomieszczenia tak że by pozbyć się syfków w 100% :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...