Skocz do zawartości

orzeł-> e60 530d


orzel

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim ;)
Jakiś czas temu sprzedałem swoje e39 i zastanawiałem się co kupić. Z początku chciałem a8 d3 ale znalezienie ładnego egzemplarza to dramat.... Dalej miałem rozkmine między e60 a e65 i suma summarum jednak sobie dałem siana z serią 7, bo jedynie w po lifcie bym się mógł dobrze czuć a na to było mi szkoda kasy troche ;)
Co do e60 to w Polsce nie obejrzałem nawet jednego bo po tym co widziałem na aukcjach to same golasy itp... Po namowach kolesia poszukiwania poszerzyły się o fury w DE i tam też kupiłem obecne auto- docelowo miało być e60 545 ale ćwiknęli mi z przed nosa te po które jechałem. Końcem wyszło że wróciłem e60 530d z 2004 r ( Jak powiedział mój dobry koleś- świat się kończy bo orzeł kopciucha kupił hehe  lol )
rozkodowany vin
Dane dotyczące numeru identyfikacyjnego pojazdu: WBANC71080B645159
Opis modelu: 530d
Rynek: Europa
Typ: NC71
E-Kod: E60
Podwozie: Sedan
Układ kierowniczy: z lewej
Liczba drzwi: 4
Silnik: M57D30O1 - 3,00l (160kW)
Napęd: napęd na tylne koło
Skrzynia biegów: automatyczna
Kolor nadwozia: czarny Sapphire Metallic (475)
Tapicerka: Skóra Czarny Nasca (U6SW)
Data produkcji: 26.04.2004
Montowane w: Dingolfing
 
Dane dotyczące numeru identyfikacyjnego pojazdu: WBANC71080B645159
Opis modelu: 530d
Rynek: Europa
Typ: NC71
E-Kod: E60
Podwozie: Sedan
Układ kierowniczy: z lewej
Liczba drzwi: 4
Silnik: M57D30O1 - 3,00l (160kW)
Napęd: napęd na tylne koło
Skrzynia biegów: automatyczna
Kolor nadwozia: czarny Sapphire Metallic (475)
Tapicerka: Skóra Czarny Nasca (U6SW)
Data produkcji: 26.04.2004
Montowane w: Dingolfing
 

Sprzęt Standard Code Wyposażenie standardowe
S2RAA
BMW LA wheel stylizacji 134 trapezowe trapezowe aluminiowe obręcze kół BMW, styl 134
S548A
Kilometry prędkościomierza skalibrowany prędkościomierz km
S785A
 Białe lampki sygnalizacyjne wskaźniki kierunkowe
S851A
Wersja języka niemieckiego język niemiecki
Kod Wyposażenie specjalne Wyposażenie opcjonalne
S205A
Automatyczna skrzynia biegów
S217A
Aktywny układ kierowniczy
S255A
Skórzana kierownica sportowa, poduszka powietrzna
S261A
Boczne poduszki powietrzne dla pasażerów z tyłu
S339A
Shadow-Line
S354A
Szyba przednia z zielonym klinem przeciuwsłonecznym
S403a
Szklany dach elektryczny
S423A
Maty podłogowe welurowe dywaniki, welur
S428A
Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A
Automatyczne ściemnianie lusterka wewnętrznego lusterka wstecznego z automatycznym ogniowo
S435A
drewna szlachetetne
S441A
Pakiet dla palących
S453A
Klimatyzowane fotele przednie
S456A
Komfortowy fotel z pamięcią fotela
S465A
Hatch, poprzez system ładowania
S502A
Spryskiwacze reflektorów System czyszczenia reflektorów
S508A
Park Distance Control (PDC)
S522A
Światło ksenonowe
S534A
Klimatyzacja automatyczna
S540A
Kontrola tempomat Cruise
S601A
Funkcja Funkcja TV
S605A
Instalacja Telematik
S607A
Instalacja Teleservice
S609A
System nawigacji Professional
S612A
BMW Assist
S620A
sterowanie głosem
S638A
Telefon samochodowy Proffesional
S672A
6-płytowa zmieniarka CD
S677A
HiFi Professional DSP
S698A
 Area-Code 2 do DVD
S761A
Indywidualne Szyby atermiczn
L801A
Wersja krajowa Niemcy National wersja Niemcy
S863A
Dealer katalog Katalog Europa Europa sklepu
S879A
Zarząd literatura niemiecka literatura niemiecka na pokładzie pojazdu
S8SAA
Odblokowanie nawigacji kraj-. Żądanie dostępu Nawigacja, kraj-spec.
S8SBA
Telematyka aktywacji danego kraju. Żądanie dostępu Telematyka, kraj-spec.
S8SCA
Telematyka aktywacji danego kraju. Żądanie dostępu Telematyka, kraj-spec.
S8SPA
Jednostka sterująca Sterowanie COP COP
S915A
Brak konserwacji pokrycia zewnętrznego

Po za felgami z vinu które nie przetrwały ( obecnie założone jakieś tam 19 calowe z prawie nowymi oponami- podobno oryginał ale jeszcze tego nie sprawdzałem) reszta się zgadza ;)
Auto zakupione w 2004 roku przez właściciela firmy transportowej i do połowy 2014 przez niego użytkowane i serwisowane w ASO ( auto posiada baaaardzo bogatą historię serwisową  :shock:  ) od września ubiegłego roku jeździł nią Bułgar od którego auto nabyłem
Kilka fot
1
KlO5vrk.jpg
2
TN1OBvk.jpg
3
035QKHq.jpg
4
WoRn8PS.jpg
5
LMTQCN2.jpg

Ogólnie auto nabyłem troche zaniedbane ( myte ale ciągle na myjkach a nie ręcznie, przez co lakier jest zmatowiały i chropowaty, środek cały w kurzu ) dlatego zamówiłem dość sporą ilość środków do ogarnięcia tego.
xdgZj1o.jpg
sVm8oJd.jpg
- APC od Chemical Guys do czyszczenia deski rozdzielczej
- Nielsen Finesse dresing do konserwacji deski rozdzielczej i plastyków ( świetny środek soją drogą o przyjemnym zapachu)
- IPA od Tenzi do mycia szyb i kontroli po polerce
- Zestaw Gliptone do czyszczenia i konserwacji skóry ( dla mnie numer 1 wśród środków do skóry)
- do Polerki pasty z Menzerny, quick detalier od Auto Finesse, wosk Mirror Glaze i Selent nr 601 ( czekam jeszcze na pianę aktywną i kilka gratów do przerobienia opryskiwacza na pianownicę)

HLEf0D1.jpg
Co do serwisu po zakupowego to na dzien dobry zmienione
- olej motul 5w30 + dodatek wyciszający prace od LIQUY MOLY
- płyn hamulcowy na ATE SL6
- olej wspomagania LIQUY MOLY TOP 1100
- filtr paliwa bosh
- filtr powietrza filtron
- filt oleju bosh
- liltry kabinowe MANN
- czujnik oleju miski olejowej ( wywalało błąd- założony jakiś zamiennik firmy AUTO LOG)
- wymienione 6 świec żarowych na firmę DENSO
- nowe gumy stabilizatora przód
- uszczelniacz vaku pompy
- nowe uszczelki kolektora dolotowego ( tutaj zapadła decyzja że klapki zostają ponieważ w 2010 roku kolektor był wymieniany w ASO na nowy )
Do wymiany zostały mi tylko jeszcze wahacze duże przód i uszczelka kierowcy ( przebieg robi swoje ;) )
W planach jest coś tam- chciał bym dołożyć m pasztet , z wyposażenia koniecznie uchwyty na kubki i HUD, jakiś dystans i gwint zapodać i to by było tyle ;)
pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciasne majty na miejscu buhehe

Rzecz jasna chodziło o uszczelkę drzwi kierowcy wygryzioną przez bułgara

Powoli będę coś kombinował że by to miało ręce i nogi- koło bym chciał z 3tlg ale brak pomysłu co kupić ( w zasadzie się nie zastanawiałem jeszcze nawet) Najpierw na bank musze ogarnąć wszystkie detale które tego wymagają a później się zobaczy co bedzie

Co do przesiadki to przepaść technologiczna jest dość odczuwalna między e39 a e60- całkowicie inna charakterystyka jazdy i sposobu prowadzenia z przeważaniem dla e60-tki. Automata ja już chciałem w e39 ale miałem pecha i kupiłem manual ( teraz się udało) i z tego wyboru teraz jestem zadowolony. Jedyne do czego nie moge się przekonać to kopciuch pod maską hehe- zbiera to się jakoś ale zawsze bede wolał jednak oktany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji ze pogoda był do du** to dzisiaj ogarniałem mały detaling lamp :
1 przed polerowaniem
DOLyCau.jpg
2 tutaj przejechane papierami ( do 2500)
jOJelLt.jpg
3 no i polerka ( jestem zadowolony ww 90 %- reszta to niestety syf wewnątrz lampy na który nie mam na razie patentu)
9FE1OEg.jpg
4
4QoHbSh.jpg

cdn..... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał18 w czerwcu lipa, ja jestem od początku na krypie.... po za tym szkoda mi teraz ładować siano w wirusa skoro w planie mam modzenie tego silnika

kolejne pierdoły.....
Poczytałem ostatnio że podobno dobrze jest co jakiś czas wymieniać odme w tym silniku, tak więc dzisiaj kupiony filter ( membrana ze sprężynka ok )
1 stara
BI2Mye8.jpg
2 nowa jeszcze w foli heh.....
eB5JnKs.jpg
3 wahacze duże przód ( u mnie w obydwóch wyrezane już tuleje ) firma Teknorot ( pisałem już w temacie e39 że dla mnie jest to sprawdzona firma )
tylko teraz znaleźć chwilę na wymianę ich, a z tym może być ciężko
CGHcX8v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to udało mi się dzisiaj znaleźć trochę czasu na ogarnięcie zawiasu w aucie
powód:
1 ( z drugiej strony wahacz jeszcze gorzej wyglądał)
lVypvb9.jpg
2 przy okazji dzisiaj rano wyszedł na jaw mały "suprajs" w postaci łączników
OJkqkF3.jpg
ale była na to rada- telefo do siary i 2 godziny później dowieźli mi pod dom takie cuś
gSp0frO.jpg
3 no i tutaj już wszystko na aucie
IXDr79C.jpg
I w końcu jest tak jak być powinno.... dziękuje dobranoc hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

aktualizacja
Heble przód zmienione: tarcze gt mikoda, klocki textar i czujnik textar
zrobione w ciągu 2 dni 1200 km i puki co jest ok- zero bicia na kierownicy
1
PlzwZaU.jpg
2
fuXkD3D.jpg

Jednak dalej na aucie mam dziwny objaw- cała buda delikatnie drży podczas jazdy ( czuje to na nogach gdy trzymam je na podłodze) natomiast na kierownicy kompletnie nie czuć nic ( heble jak widać przó nowe, felgi przed wymianą wyważone) ktoś się spotkał z takim czymś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podczas jazdy mogą być koła, możesz spróbować przeważyć, opone ułożyć

na postoju masz jakieś objawy?przyczyn może być sporo, zaczynasz od ogledzin sam lub na diagnostyce

pierwsze to wyeliminiwać koła, podmienic, założyc zimówki - co najtaniej.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...