Skocz do zawartości

[e36] 328 OEM-system


krzysiek788

Rekomendowane odpowiedzi

Największą motywacją dla mnie jest auto Bartasa 

 

Historia mojej e36 jest długa, pierwsza okazała się bogatą wersją niestety z pakietem rdzy albo jak kto woli bursztynu na każdym elemencie. Zakup kolejnej był ciężki gdzie w grę wchodziła zdrowa buda , po kilku tygodniach trafiłem na e36 coupe 1,6 w kolorze SCHWARZ II
 
Auto zostało rozebrane do blachy i każdy element od nowa składany pod 328.  Część rzeczy przeleciała ze starego auta. 
Auto na obecną chwile ma radio , budę i silnik z 97 roku.
 
VIN: JG74998
Seria i typ nadwozia: 3' E36 Coupé
Model: 316i
Region: ECE
Kierownica: z lewej (L)
Skrzynia biegów: manualna (M)
Rok produkcji: 1997-03
 
(P.S) wyposażenia auta zabrane z vin: EP43325
 
To co zrobiłem z nowych części:
Przednie wahacze ORY BMW
Tylne gumy, sworznie, tuleje ORY BMW
Uszczelki szyb  ORY BMW
Srubki , śrubeczki, podkładki ORY BMW
Guma wału ORY BMW
Podpora wału ORY BMW
Gałka podświetlana ORY BMW
Przednie tuleje ORY BMW
Drążki i końców LEMDORDER
Tarcze i zaciski przód + tył od e46 328 BREMBO 
Filtry ORY BMW 
OPONY przód nowe pirelli
OPONY tył nowe toyo
ODMA ORY BMW
CZUJNIK WAÅU I WAÅKA ORY BMW
PRZEDNIE NOWE ele blacharskie ORY BMW
SPRYSKI świateł ORY BMW
Czujniki domykania szyb ORY BMW
Uszczelniacze  , łożyska dyfra ORY BMW
Åożyska kół ORY BMW
Osłony tarcz ORY BMW
Dekielki na felgi ORY BMW
Pedał gazu ORY BMW
Nakładki na pedały ORY BMW
Logo na masce ORY BMW
Logo na klape ORY BMW (jeszcze nie założone) 
Dzielone tylne lampki w słupek ORY BMW
Zestaw do luzów lewarka ORY BMW
Lampka do schowka ORY BMW
Zapalniczka ORY BMW
 
 
 
...i inne które nie pamiętam.
 
 
Układ wydechowy z katami w idealnym stanie od 328
Czarna podsufitka ORY
Szpera od 328 25%
M-PAKIET ORY BMW 
Listwy ORY BMW
Felgi kute styl. 24 ORY BMW
 
Wyposażenie
Roleta tylnej szyby
Spryski świateł
Regulowane lędzwie
Fotele podgrzewane
Klimatronic dwu strefowy
PDC
Radio CD buissnes
Duże serducho
OBC 18 przyciskowe
 
Auto chce mieć na ORY częściach a z racji ze auto robi rocznie nie wiecej niz 1000km części będą się długo trzymać, wszystko staram się kupować w ASO, 
Z nieoryginalnych rzeczy jakie zostały do amortyzatory i spreżyny MTS które trzeba zmienić mimo że zostały zakupione nowe.
 
PLANY:
-Dogadany temat ma S50B30 
-Zrobić wszystko na w pełni akceptowalne M3
-Vadery warunkowo podgrzewane
-Przednia lewa szyba przycina się przy podnoszeniu.
-założyć nowe listwy trzymające dywan o ile znajdę sposób na wyrwanie spinek
-zawieszenie zdobyć na wysokościach m3 s50b30 wraz z twardością. 
 
Chciałbym auto utrzymać w jak najlepszej kondycji. 
Teraz zdjęcia, niestety nie mam nic z etapów budowy bo auto robię dla siebie, dla własnej przyjemności i służy mi tylko na weekendy choćby z racji mojej pracy. 
 
 
 
DSC_0123.JPG
DSC_0124.JPG
DSC_0125.JPG
DSC_0126.JPG
DSC_0138.JPG
DSC_0121.JPG
DSC_0127.JPG
DSC_0130.JPG
DSC_0128.JPG
DSC_0131.JPG
DSC_0147.JPG
 
Zapraszam do podpowiadania, komentowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środek jest jaki jest, jednak monopol na allegro z vaderami narazie zmusza do jazdy na tych. 

Liczę że jakiś forumowy kolega bedzie sprzedawał swoje i nie wystawi ich na allegro.

Jednak pierwsze S50b30 potem vadery. 

Auto mimo stylu forum nie bedzie obniżone, chce mieć m3 i jestem zły ze kupiłem 215/45/17 opony na przód zamiast 225/45/17.

Choć zawias delikatnie musze opuścić co by dziecko głowy nie wsadziło miedzy koło a błotnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...