Skocz do zawartości

[E39] koko2403 Imolka 525i


koko2403

Rekomendowane odpowiedzi

Auto mega! Na żywo pewnie rwie suty! Szukam pomału e39 imola.Długo szukałeś swojej?

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

W dniu w którym ją znalazłem wyjeżdżałem po e60 :wink: Ale ją zobaczyłem i sprawdziłem to odpuściłem plasticzka

 

PS.

jutro prawdopodobnie wrócą śrubki z chromowania a koło siądzie na imoli już na weekend  :wytrysk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu w którym ją znalazłem wyjeżdżałem po e60 :wink: Ale ją zobaczyłem i sprawdziłem to odpuściłem plasticzka

 

PS.

jutro prawdopodobnie wrócą śrubki z chromowania a koło siądzie na imoli już na weekend :wytrysk:

Tak czy siak fura marzenie.

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka przerwa ale już jestem. 

Po sprzedaży RH po głowie chodziła mi zmiana na oem koło. Coś zaczęło mi brakować komfortu i wkurzało ciągłe przycieranie w tych nędznych koleinach. Najbardziejchodził mi po głowie powrót do s65 ale SYNDYKAT-owe naklejki nie chciały się odkleić od szyby więc uznałem że lipa mieć oem koło i logo syndykatu na szybie więc zacząłem szukać czegoś skręcanego z rantem.

Chciałem kupic coś nietuzinkowego czego jeszcze nie widziałem na innym e39 (bądź coś co jest rzadkością) i myślę że mi się udało.

Foty godzinę po odebraniu z renowacji i naciągnięciu nowych oponek.

Jeszcze nic nie jest popasowane dopiero po weekendzie pomyślę coś o lekkich dystansach by idealnie zgrać koła z budą.

 

Obraz%252520001.jpg

Obraz%252520002.jpg

Obraz%252520006.jpg

Obraz%252520009.jpg

Obraz%252520018.jpg

Obraz%252520019.jpg

Obraz%252520021.jpg

 

Na tym foto widać że jednak te 5mm dystansu brakuje...

Obraz%2525200222.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej ale.... trzeba dać dystanse, tył opony dobrze się naciągnęły dasz dystans troszkę obniżysz i będzie idealnie natomiast przód jak wczesnej Ci pisałem balony, brak naciągu, a przez to ciężko będzie spasować bo przez brak naciągu po delikatnym obniżeniu już może nie mieścić się przy skręcie w nadkole wiec zmiana opon lub ewentualnie szersze ranty o 0,5" by było tak jak na tyle bo tam jest naprawdę ok jeśli chodzi o dobór opony.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem czasu zeby dobrze to po pasować a co najmniej opuścić bo wysypaly mi sie klocki w dupowozie. Na tygodniu myślę ze to ogarnę i dokupie dystanse. Mysle tez nad węższą oponą na przod ale to już chyba w zimę zrobię bo lepiej spasuje sie dystansem do błotnika.

Tak czy siak ja jestem mega zadowolony. Moim zdaniem kolo wygląda duzo lepiej i wyglada na większe ze względu na rotor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie syf był robiony na poprzednich kołach które widziałem na żywo, ale zobaczymy jak to wszystko spasujesz na tych nowych kołach i wtedy się zobaczy oraz jak obadam auto na żywo wtedy będe miał wyrobione zdanie, ale jak na tą chwile nie przekonują mnie te koła :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...