ZygZag Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Witam - Jestem na forum BMW SYNDYKAT od roku i chciał bym wam przybliżyć troszkę mój projekt jakim jest moje BMW -BMW E30 335 M Technik I -rok produkcji 1987 -pełen pakiet M Technik I -silnik M30B35 seryjne 211 koni -kolor lachssilber metalic -szyby , lusterka , szyberdach -pełna elektryka -obc II + komputer przy lusterku -klimatyzacja -styl który jest moją inspiracją to prawdziwy - GERMAN STYLE Zmian jakich przeprowadziłem w samochodzie to dość spora lista i nadal się powiększa ..... trochę chciał bym je wam przybliżyć -auto doprowadzone do mechanicznej perfekcji -nadwozie zostało wylakierowane po wcześniejszej blacharce + pełna konserwacja -felgi OZ FUTURA 17 9,10J po pełnej odnowie malowane rotory w srebrny metalic z perłowym flopem ,bębny po odnowie w czerń a ranty po odnowie i polerce wibracyjnej ( i tu podziękowania dla chłopaków z AUTHENTIC CARS za pomocz felgami ) -zmieniona konwersja 4x100 na 5x120 -hamulce swapik na z e36 m3 plus pełen oplot w czerwieni GOODRIGE -obecnie na gwincie i bilstein b6 ale zmiany już tuż tuż ... -nowa skórzana tapicerka na sportsize ,kolor grafit przeszywany białą nicią -obszyta skórą deska wraz z tunelem ( ciekawością to to że kuweta na desce została zachowana jak w oryginale co nie lada było wyzwaniem dla mojego tapicera ) -podsufitka ze słupkami w alkantarze -czarny dywan,dywaniki bmw performance -kierownica NARDI -oczywiście obszyta skóra/alkantara przeszta na 3 nici kolor M / obniżona kolumna kierownicza w komplecie wraz z gałką biegów i hamulcem ręcznym -dodatkowe zegary na tunelu w dorobionej konsoli - ciśnienie ,temperatura oleju i woltomierz (prozak performance) -pełen shadowline -czarne nerki -nowe org znaczki bmw -klamki MOTORSPORT -lampy przednie BLACK HELLA z krzyżami -xenon 6000k czy jak to woli Zenon -zamontowany kompletny zestaw intensywnego mycia -migacze kiedyś dymione DEPO dzis już org. niemickie GRAUE -halogeny YELLOW HELLA -lampy tylne igiełki STAR TEC -układ wydechowy przelotowy + końcowy tłumik REMUSA -tylne szyby w wersji uchylnej -szyby lekko przyciemnione folią GRAYCARBON -płyta duralu pod silnikiem -audio to ALPINA + pełne nagłośnienie wraz z końcówką mocy JBL ( twitery,powiekszone kuwety dzwiowe na duże głośniki i trzy drożne JBL GTO na tylnej półce + buferek w bagażniku ) -lusterko wewnętrzne z lampkami M technic -rozpórki kielichów przód jak i tył -short sifter Więc to tyle jak na początek .... Ale będzie tego jeszcze dużo a tego Wam obiecuje - plany są grube A tu jeszcze kilka fotek mojego dziecka ..... niestety zdjęć autka mam mało ;-( pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Ogolnie swietne autko Tyl spasowany ladnie,z przodu troszke wysoko Osobiscie nie podoba mi sie szycie galki i ramki na zegarach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Jak dla mnie ta E30 robi wielką robote mega project I przód mógł by faktycznie iść troszkę w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Auto jak i właściciel na wysokim poziomie, o czym świadczą chociażby zdobyte na ostatnich Germanfestach nagrody i wyróżnienia. Pozdro ZygZag dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 To jest to PITERa byłe auto tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starski Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Pięknie wszystko zgrane . Choć może ten przód troche niżej? Mega podoba mi się obszyta decha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 kozak, ale z przodem faktycznie bym jeszcze coś pokombinował aby był lepszy spas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 z tylu niby 10j ale jakos wąsko to wyglada.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkrzys777 Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 To nie byłe auto Torsa? Bo taka podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Piękna fura, bardzo mi się podoba a jedyna rzecz którą bym zmienił to silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koko2403 Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 wojtek te silniki naprawdę fajnie jeżdżą ciagna dobrze od dolu prawie jak V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Robi straszną robotę jeszcze tylko trochę przód w dół i perfect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrz3j Napisano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Ogólnie kocur ,tylko tak jak mówią przedmówcy,delikatnie przód na dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZygZag Napisano 3 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Dobra Panowie - wiec tak muszę Was trochę uspokoić - bo widze że niedociągnięcia zostały wyuskane - paczka zza wielkiej wody dotarła - ISC na miejscu -rozpakowane a nawet juz oblane - nowe szersze 2,5 calowe ranty na przodzik skręcone i tu kolejny raz podziękowania dla chłopaków z AUTHENIC CARS Teraz będzie spasowanko na maxiora ...... MAREK GERMAN i KUJON dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 tak, tj samochód najpierw Torsa, potem Pitera, potem chyba jeszcze kogoś i na koncu trafił w ręce Przemka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafael Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 dobre graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 teraz będzie zacnie, zakładaj to bo szkoda czasu MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 W sumie sporo roboty Ci odeszło, czyli m-techniki, m30b35, futury, zawieszenia itp itd. Jak tam buda i lakier, robiłeś od nowa, bo pamiętam że Piter malował to kilka razy, ostatnim razem w ASO bmw za jakieś grube peso i u kolejnego właściciela powyłaziła ruda. Powodzenia w dalszych modach, pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MCwat Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Jak ja ja ogladalem w oplu w komisie to mimo wielkiego potencjalu stan byl mocno do poprawek, ogarnales wszystkie klopsy typu progi, tylnia szyba i pare innych? Swoja droga pan z komisu tez opowiadal Ci bajke o wlascicielu ktory ja w Kuwejcie trzymal i przywiozl z sentymentu? Az do Torsa dzwonilem sie zapytac czy kiedys w Kuwejcie na dluzej nie zabalowal bo takie sluchy chodza w swiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pimpek Napisano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Przemcio nasz sie przykłada😜 Podoba mi sie działaj kolego i do przodu. Albo grubo albo wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZygZag Napisano 5 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 hmmm wiec tak w odpowiedzi na kolegów pare pytań ... -zawieszenie w samochodzie praktycznie nie istniało wszystko na nowo ... -łącznie z ostatnim teraz zakupem ISC - jak to PIMPEK rzekł ALBO GRUBO ALBO WCALE -hamulce od podstaw pełny nowy swapik -co do futur to bym ich praktycznie nie liczył bo stan był gorzej niż zły ; pogiete bębny uszkodzone praktycznie wszystkie ranty rotory z łuszczacym sie od wżerów lakierem auto przyjechało na sprzedaż parę dobrych kilometrów na dwóch felgach bez powietrza bez komentarza - taki psikus -podłoga w całym samochodzie po całej blacharce i na nowo w pełni wykonserwowana -lakie po poprawkach blacharskich oczywiście nowy -tapicerka nowa od podstaw nawet z wymianą foteli co by były sprawne jak należy skóry obszycia alkantary itd -samochód budowany praktycznie na nowo oczywiście wykorzystując daną mi wyjątkową baze na której mogłem się oprzeć -tak naprawdę odkupiłem za pięć dwunasta fajny samochód w opłakanym stanie po ostatnim właścicielu (faszysta niszczyciel) w którą wkładam mnóstwo serca i wysiłku co by przywrócić temu autu dawny blask i nowy perfekcyjny wygląd jak na prawdziwego GERMANA przystało -co do silnika..... dni jego w tym projekcie są już (niestety) policzone a nowa jednostka nada temu autu nowego wyrazu jak i myślę splendoru na łamach forum .......... - a fakt że e30cha jest po Piterze i Torsie czyni z tego auta myśle jeszcze fajniejszy projekt bo z zacną historią ludzi SYNDYKATU Pozdrawiam ps . dziś dotarł kolejny fajny gadżecik z raichu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZygZag Napisano 5 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Auto jak i właściciel na wysokim poziomie, o czym świadczą chociażby zdobyte na ostatnich Germanfestach nagrody i wyróżnienia. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzytwa Napisano 5 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Przemo, tak gała mi nie podchodzi Lepsza byłaby z E30 M3 ZygZag dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sz4l0nyE32 Napisano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 -co do silnika..... dni jego w tym projekcie są już (niestety) policzone a nowa jednostka nada temu autu nowego wyrazu jak i myślę splendoru na łamach forum .......... Dobrze że widze tu to "niestety", skoro wyrzucasz z auta konkretny motor - z perspektywy moich ugruntowanych poglądów na to co przedstawia M30B35 w tej budzie. Powiem Ci tak: splendoru przynieść w miejsce M30 może tylko S38, chyba że napisz otwarcie że szukasz oszczędności i chcesz S54. Wszystko inne mierzone w dół w miejsce starego dobrego 3.5 jest porażką. Zasadniczo chodzi mi o to, że masz w aucie motor który: - robi co ma robić i chce więcej - jak już nie chce więcej i plunie korbą to nawet nie zgaśnie - jak plunie korbą i nadal nie gaśnie to nadal smaży kapora w 2 tonowej budzie Na potwierdzenie: https://www.youtube.com/watch?v=vV93lUgjCNA Znam kilka historii z pierwszej ręki na potwierdzenie tego. Życzę więc, żeby twój nowy motor, który posadzisz w miejsce M30 potrafił i znosił więcej. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MCwat Napisano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Co do silnika podzielam zdanie kolegi powyzej, natomiast widze ze poprawiles wszystko co niedomagalo, takze pozostanie mi tylko fapowac sie w Chotowej ogladajac, bo poprawione to auto musi byc MEGA bo nawet ogladajac je w stanie o ktorym piszesz zona mnie musiala do auta zaciagac zebym nie negocjowal juz wiecej -tak naprawdę odkupiłem za pięć dwunasta fajny samochód w opłakanym stanie po ostatnim właścicielu (faszysta niszczyciel) Nie faszysta, tylko Szejk hobbysta-entuzjasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.