Skocz do zawartości

[E92] Breyton 335i


Breyton

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...
8 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Fajna  kierka  ale  powiedz  mi co tam za short schifter siedzi?

To jest Turner Motorsport. Jest regulacja skoku i pałka krótka jak w serii albo długa taka jak na zdjęciu. Dla mnie ta długa w sam raz pod ręką do upalania. Nie ma systuacji że II ka nie wejdzie8)

Tu jest turner VS oem

2311630082a6524cgen.jpg

Kiera też wygodna tylko niestety w rękawiczkach najlepiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Breyton napisał:

To jest Turner Motorsport. Jest regulacja skoku i pałka krótka jak w serii albo długa taka jak na zdjęciu. Dla mnie ta długa w sam raz pod ręką do upalania. Nie ma systuacji że II ka nie wejdzie8)

Tu jest turner VS oem

2311630082a6524cgen.jpg

Kiera też wygodna tylko niestety w rękawiczkach najlepiej..

A  spoko ja  już będę szedł w tego typu system i z automatu na 3 sam się ustawia juz typowo torowo a kierka co naba  do tego  i jak względem fotela ok? A że w  rekawiczkach to wiadomo ja też alcantara wpadnie i będą rękawiczki :) A patrzyłem u ciebie w temacie powiedz mi jeszcze  jak ci się na spieku śmiga?Bo też chce wrzucić do siebie ale parę osób mi odradza, i żeby lepiej w  dwutarcz pójśc ale  wiadomo jest drozszy  i się tak zastanawiam co wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wisnia135i napisał:

A  spoko ja  już będę szedł w tego typu system i z automatu na 3 sam się ustawia juz typowo torowo a kierka co naba  do tego  i jak względem fotela ok? A że w  rekawiczkach to wiadomo ja też alcantara wpadnie i będą rękawiczki :) A patrzyłem u ciebie w temacie powiedz mi jeszcze  jak ci się na spieku śmiga?Bo też chce wrzucić do siebie ale parę osób mi odradza, i żeby lepiej w  dwutarcz pójśc ale  wiadomo jest drozszy  i się tak zastanawiam co wybrać

Do kiery napa Momo i w zestawie masz 2 oporniki do kontrolki air bagu. Moja kierownica jest dosyć wysoka bo chyba 85mm odsadzenia plus naba i na regulacji kolumny mam ją wsuniętą max do przodu. Wtedy z fotelem jest ok. Ja krótki jestem więc dla mnie tak jest dobrze.

Na spieku zrobiłem jakieś 20 tkm i jest spoko w trasie, do upalania czy do okazjonalnego jeżdżenia. Docisk w Sachs Performance jest dużo sztywniejszy od serii i pedał jest powiedzmy bardziej męski...

Ostatnio coraz częściej jeżdżę na codzień tym autem i jednak w długich korkach potrafi mnie zmęczyć to sprzęgło. Starzeje się już...:mrgreen:

Niebawem przełoże sprzęgło na to z E60 550i. Pasuje na ori dwumas. Moje mogę Ci sprzedać heh.

Mały udate z modów mechanicznych tutaj się przyda.

Konwersja na cewki z R8 z customową instalacją. Zamontowane też inne rury ciśnieniowe z turbin do IC od PSP, nowy bandaż na DP. Wyrzuciłem ori filtr powietrza i turbiny dostały bezpośrednio K&Ny na dużych przelotach po prawej stronie co wymusiło relokacje zbiornika wyrównawczego. Ten zamontowany z 330d.

I na koniec rozpórka naszej produkcji w carbon.

Zostaje dorobienie dolotu z łapacza powietrza do filtrów. To też będzie carbon ale coś jeszcze wena na przyszła..

4d949770f31bd5e0gen.jpg

634bc4d41c569ff8gen.jpg

b7f3111d09e347d2gen.jpg

4e5f1e2fc2718926gen.jpg

5f2df32f8f7bd392gen.jpg

1d0d8529febc798egen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wisnia135i napisał:

@Breyton to jest  te sprzeglo co na allegro jesr  za  2700 jak pamietam, docisk sachs  performance  i tarcza spiek?

Ładnie to wygląda  ^^

Tak, ja mam właśnie taki zestaw. To sprzęgło + shifter + szpera i jest ogień.. albo prędzej dym:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...
  • ryyyan zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...