dagi87 Napisano 10 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 do tarcz m5 lub e92 m3 ewentualnie jakiś XM ale zależy co lepiej siądzie wolał bym m5 bo średnica idealna pod zacisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Songo_ Napisano 10 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 zazdroszczę wiedzy i umiejętności ! i tego że nawet dodatki robisz sam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 10 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 jednak tarcze od X5 365mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 11 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Dzisiaj odebrałem tarcze bmw x5 xdrive 50i 365mm gr.36mm palce można do niej włożyć dla porównania grubsza o 6 mm od e92 m3 mam nadzieje że teraz będzie spokój z temperaturą ,jeszcze przewody w oplocie i jakiś dobry płyn KUJON dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Do tego tłuste koło i będzie rewolucja na syndykacie, brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C0rvette Napisano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Dobrze ze mimo swapa dbasz i o hamowanie... tarcza robi wrazenie jak i zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C0rvette Napisano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Dobrze ze mimo swapa dbasz i o hamowanie... tarcza robi wrazenie jak i zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Largo Napisano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Świetne mody o projekcie nie wspominając jeszcze raz gratuluję i trzymam kciuki za resztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmwturek Napisano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 jaki jest rozstaw otworów w jarzmie w zaciskach amg, tych do przykręcenia do zwroynicy Deathstroke dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 13 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Na pewno inny zresztą nie ma to znaczenia bo zmieniła się średnica tarczy szerokość i et a jarzmo jest odkręcane z zacisku brembo. Więc zostaje tylko zrobić mocowanie samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swistar Napisano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Zazdroszczę silnika, a już nie wspominając o aucie. Tyle dobrze wykonanej pracy. Pogratulować cierpliwości, bo z tego co wyczytałem to miałeś chwile słabości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jankes-bmw Napisano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Dobrze ze hebel wjechal bo napedzic sie latwo a zatrzymac tez to jakos trzeba,jaka jest waga auta teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Przeczytałem cały temat od pierwszej strony do ostatniej i nie ma co ale tyle pracy ile jest włożone w to auto budzi wielki RESPECT I czekam aż wszystko zostaje złożone w całość i pokażesz nam jak to jeździ I nie mogę się doczekać aż zobaczę i usłyszę tą bestie na GF dagi87 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Dzięki kolego .Jeszcze musicie poczekać 3 tygodnie na finał i jakąś sesje, a w miedzy czasie będą jeszcze relacje z dalszych prac po niedzieli zderzak przód wtrysk metanolu hamulce i przymiarka maski po przeróbce ZygZag dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZygZag Napisano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 nie ma co pie......ić jest grubo bardzo grubo -podoba mi się to jak to ogarniasz dagi87 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon_97 Napisano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Nie wiem skąd Ty to wszystko wiesz? Masz jakiś dar? Chyba najgrubszy projekt jaki widziałem dagi87 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Nie wiem jak to wytłumaczyć po prostu coś mi sie w głowie urodzi i to po prostu robię.Normalnie to robię to wszystko na codzień czyli blacharka lakiernictwo mechanika i elektronika .Może to jakiś dar ale myślę że to jest to że od dzieciństwa mnie ciągnęło do śrubek i zębatek a zabawki po 15 minutach były w stanie rozkładu ,a zapachem benzyny się rozkoszowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Dobrze ze hebel wjechal bo napedzic sie latwo a zatrzymac tez to jakos trzeba,jaka jest waga auta teraz? Co najlepsze w dowodzie 1660 a jak ważyłem przed 1/4 mili 1660 szczęka mi opadła aż wjechałem dwa razy bo myślałem że się coś zawiesiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 "wtrysk metanolu na hamulce" proszę o rozwinięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 "wtrysk metanolu na hamulce" proszę o rozwinięcie wtrysk metanolu do silnika a hamulce dokończyć Jest problem chłopaki z wtryskiem metanolu a mianowicie jak go dawkować względem obrotów silnika macie jakiś pomysł od razu pisze że sterownik maf sensor odpada bo jak wiadomo nie ma go w tych silnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 znaczy sie, performujesz jakoś silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Trochę koni się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolo Napisano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Metanolu się nie dolewa po to by przybyło mocy, tylko po to aby zbić EGT w silnikach doładowanych. Tobie nie będzie to potrzebne w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 15 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Karolo do zbicia egt wystarczy woda a metanol to alkohol .Alkohole mają dużą oktanowość Metanol RON 133 oktany AKI 119 oktan ,a oktany plus schłodzone powietrze w dolocie plus rozbita woda na cząsteczki nie będę w tym miejscu cytował pani z chemii jakie to są dają dodatkowe konie oczywiście wszystko w odpowiednich proporcjach w tym silniku na pewno coś przybędzie nie ma co liczyć ze w 1,6 przybędzie 30 km .poszukaj w google jest jeden s65 dobrze z hamowany w różnych kombinacjach przelot/akrapovic/seria cat delete itp najlepszy wynik jak pamiętam coś koło 47 km najgorszy 30 z hakiem więc warto się pobawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wally Napisano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 ok...ten metanol dawkuje sie jak nitro czy jak?jak juz zaczales rownin mysl;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.