Skocz do zawartości

[e46] m3 cabrio 4.0 V8 Dagi87


dagi87

Rekomendowane odpowiedzi

A jaki masz pomysl na filtr kabinowy i wlot pow. do kabiny?

 

PS. Ciut krzywo ta rura... ale tylko ciut :-)

może troche ale zdjecie też krzywo zrobione a rura gięta ręcznie ,więc myśle ze i tak jest ok ,a z tej perspektywy jak zdjecie było robione to nigdy nie zajrzysz bo bez maski jeżdził nie bede :mrgreen:

wlot jakiś sie wymyśli ale na filtr to już miejsca chyba zabraknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

podziwiam zapal , podejrzewam ze jestes mega uparty bo napewno nie raz kolana Ci sie ugiely pod problemami ale parles dales!, ogolnie troszke drut na ta chwile ale jesli jestes uparty to dociagniesz to do konca i bedzie lepiej!

 

Ja tu zbytnio drutu nie widzę ,ale bardziej prototyp i jeden z trudniejszych swapów ,a co do zapału i upartości to myśle ze mi go nie brakuje ale i tak nie raz chciałem laptopa o ziemie roztrzaskać . Zdjęciami sie nie sugeruj ,zdjęcia przedstawiają samochód z przed 5 miesięcy po pierwszym złożeniu.

Auto zostało po prostu złożone i objeżdżone  inaczej się nie dało. Samochód przejechał 14000 km bez awarii brał udział w 3 wyścigach 1/4 mili ,a to był największy test ,więc mogę stwierdzić ze swap się udał , a po co miałem  w coś serce wkładać jak i tak zaraz trzeba by to było zmienić 

Teraz od 3 tygodni samochód jest stopniowo rozkręcany dopieszczany i poprawiany (mechanika , trakcja,lakier ,wygląd ) do kwietnia zejdzie bo plany duże  nawet przy silniku będzie grzebane zresztą wszystko będzie opisywane i do obejrzenia w

GERMANFEST INTERNATIONAL CHOTOWA 2015

 Widzę ze kolega nowy na pewno ma nam jakiegoś ciekawego druta do pokazania 

zapraszamy do opisania swoich zmagań z marka bmw  :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu zbytnio drutu nie widzę ,ale bardziej prototyp i jeden z trudniejszych swapów ,a co do zapału i upartości to myśle ze mi go nie brakuje ale i tak nie raz chciałem laptopa o ziemie roztrzaskać . Zdjęciami sie nie sugeruj ,zdjęcia przedstawiają samochód z przed 5 miesięcy po pierwszym złożeniu.

Auto zostało po prostu złożone i objeżdżone  inaczej się nie dało. Samochód przejechał 14000 km bez awarii brał udział w 3 wyścigach 1/4 mili ,a to był największy test ,więc mogę stwierdzić ze swap się udał , a po co miałem  w coś serce wkładać jak i tak zaraz trzeba by to było zmienić 

Teraz od 3 tygodni samochód jest stopniowo rozkręcany dopieszczany i poprawiany (mechanika , trakcja,lakier ,wygląd ) do kwietnia zejdzie bo plany duże  nawet przy silniku będzie grzebane zresztą wszystko będzie opisywane i do obejrzenia w

GERMANFEST INTERNATIONAL CHOTOWA 2015

 Widzę ze kolega nowy na pewno ma nam jakiegoś ciekawego druta do pokazania 

zapraszamy do opisania swoich zmagań z marka bmw  :-D

serio nie bierz tego do siebie, masz zdjecie od dolu z 2 krzyzakami i tam jakby kolektory poklepane zeby to zmiescic, wiazki na golasa - dlatego mowie ze troszke naprawde podziwiam, sam mialem taki motor do e46 wkladac ale sobie darowalem wlasnie z wzgledu ze niebedzie po mojemu - auto do driftu wiec ulozenie motoru mialo wieksze znaczenie niz tylko zeby bylo zeby maske zamknac itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio nie bierz tego do siebie, masz zdjecie od dolu z 2 krzyzakami i tam jakby kolektory poklepane zeby to zmiescic, wiazki na golasa - dlatego mowie ze troszke naprawde podziwiam, sam mialem taki motor do e46 wkladac ale sobie darowalem wlasnie z wzgledu ze niebedzie po mojemu - auto do driftu wiec ulozenie motoru mialo wieksze znaczenie niz tylko zeby bylo zeby maske zamknac itp.

 

Do driftu to żaden problem przerabiasz podłużnice silnik do środka pchasz ile sie da i naginasz .

jak bys troche temat swapów s65 i s85 poczytał  to bys wiedział ze bez dodatkowego krzyżaka sie nie obedzie chyba ze z ori kolektora barana zrobisz cos na wzór z m54 to miejsce znajdziesz ale sam sobie odpowiedz jak to bedzie jezdzić wiec temat swapu w e46 raczej mało oczytany dla ciebie .ale ok 

nie jesteś pierwszy który tak reaguje ze 40 mówiło mi ze to wogóle nie pojedzie więc jest git  :mrgreen:

 

a tak pozatym to bmw seria X ma seryjnie 3 krzyżaki i nikt tam z tego powodu nie robi problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do driftu to żaden problem przerabiasz podłużnice silnik do środka pchasz ile sie da i naginasz .

jak bys troche temat swapów s65 i s85 poczytał  to bys wiedział ze bez dodatkowego krzyżaka sie nie obedzie chyba ze z ori kolektora barana zrobisz cos na wzór z m54 to miejsce znajdziesz ale sam sobie odpowiedz jak to bedzie jezdzić wiec temat swapu w e46 raczej mało oczytany dla ciebie .ale ok 

nie jesteś pierwszy który tak reaguje ze 40 mówiło mi ze to wogóle nie pojedzie więc jest git  :mrgreen:

ok ale jestem w UK i mam tu pewien regulamin i niektorych rzeczy niewolno nam ryc jak ciac podluznic czy przerabiac sciange grodziowa.To ze w polsce jezdza z silnikami w kabinie to jest zupelnie inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ls maska bedzie jak komin wygladać chyba ze silnik na ziemie położysz a s85 te same problemy  co s65 tylko kolektory troche lepiej ułozone

wlasnie widzialem ze s85 ma jakby te kolektory ma lepiej, ls sucha miska wiec bedzie nizej, chodzi tez oto zeby plyta alu z m3 byla na swoim miejscu, zawieszenie musi byc nie ruszone. Auto to e46 compact z kompletnymi zawieszeniami m3, silnik prawdopodobnie ls ale ten temat mozna jeszcze zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to też będziesz miał roboty  :?

ale czemu wszystko seria to bedzie auto do driftu czy cywil bo już się gubię  

z zawieszenia tył za dużo ci sie pod ls nie przyda czyli most wał i półosie 

do driftu, niebawilbm sie w swapowanie cywilnego auta - mam swoja teorie na ten temat ale niebede zanudzal, no wiadomo ze letko niema, samo sie nie zrobi

seria jako belka z wachaczami i zwrotnicami, reszta inna,- napewno widziales jak ma m3 rozwiazane alu wzmocnienie a jak normalne e46 i jakie korzysci sa z M3 wersji, tyl z m3 jest jedyna rozsadna opcja na mocny dyfer i polosie i duze heble, du** z M3 calkiem duzo znosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do driftu, niebawilbm sie w swapowanie cywilnego auta - mam swoja teorie na ten temat ale niebede zanudzal, no wiadomo ze letko niema, samo sie nie zrobi

seria jako belka z wachaczami i zwrotnicami, reszta inna,- napewno widziales jak ma m3 rozwiazane alu wzmocnienie a jak normalne e46 i jakie korzysci sa z M3 wersji, tyl z m3 jest jedyna rozsadna opcja na mocny dyfer i polosie i duze heble, du** z M3 calkiem duzo znosi.

tuleje wahacza z m3 nie podejdą pod twoje wahacze wiec musisz przełożyć całe zawieszenie przód amory zwrotnice wachacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już widze problem przy silniku jak to jest ori pompa wspomagania m3 e9x to już nie masz wspomagania 

ori pompa kręci sie w lewo a u ciebie po przeróbce paska w prawo

a widzisz, pasek jakis zalozylismy na przymiarki, ten motor zrobil chyba 10tys mil i zostal zaraz sprzedany bo mi nie podszedl, tak ze ten problem nawet nie wyszedl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...