Skocz do zawartości

[e46] m3 cabrio 4.0 V8 Dagi87


dagi87

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fajny projekt jest co obejrzec i poczytac, nie poszedłes na pewno utartym szlakiem :) W okolicy mial powstac podobny projekt, ale troszke inaczej to miało wygladac, wiec mozna powiedzieć, że całkowicie z innej beczki :D

 

Takie pytanie, dlaczego cabrio ? a nie coupe, bardziej mi pasuje zwarta buda do takich przerobek  :-P  Pokaz wnetrze w calej okazałosci juz po tych przerobkach. 

 

Ogolnie podziwiam zapał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grubo poleciałeś :)

Fajnie że właśnie jestes na syndyku a nie "gdzieś tam"  ;)

tez jestem mechanikiem i ogarniam ile Cie to czasu i pracy kosztowało ale jak jest motywacja przy czymś czego jeszcze nie ma to idzie sie do przodu bez ograniczeń :)

kawał dobrej roboty. :)

 elektronika ze 2 miesiące z życia mi zabrała najgorzej było z kablami dość ze za dużo to jeszcze nie te długości  ale to tylko popołudniami robiłem bo pracować trzeba  Z góry dziękuje panu co sprzedał mi instalacje z dkg a nie z manuala on zabrał mi tydzięń ale to ogarnołem   :evil:   tu jest polska wiec mnie to nie dziwi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny projekt jest co obejrzec i poczytac, nie poszedłes na pewno utartym szlakiem :) W okolicy mial powstac podobny projekt, ale troszke inaczej to miało wygladac, wiec mozna powiedzieć, że całkowicie z innej beczki :D

 

Takie pytanie, dlaczego cabrio ? a nie coupe, bardziej mi pasuje zwarta buda do takich przerobek  :-P  Pokaz wnetrze w calej okazałosci juz po tych przerobkach. 

 

Ogolnie podziwiam zapał :) 

 

 

lubie cabrio to już 3 moje cabrio, coupe też miałem poprostu tak chciałem ,karoseria jest sztywniejsza niż w e36 więc nie ma problemu z mocą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawał roboty aż oczy przecieram , widziałem cię w kamieniu śląskim jak jezdziłeś  na 1/4 dobrze to gna do przodu :) powodzenia w dalszych pracach i to tak blisko mnie taki potwór powstaje :)

 

na kamieniu to bardziej było dla zabawy a wyszło super ogólnie jest już lepiej z trakcją i ogólnie , bo na automaster show ruszałem z 1000 obr inaczej poślizg iczas do du....  Po zmianie felgna  rozmiar 235/35r19 przód 275/30r19 tył najlepszy czas wykręciłem 13,17  ,a na 245/35r18 była lipa z ruszaniem 13,48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bono tu nie ma o czym marzyć tylko tak właśnie wyglądają swapy nowych silników :) Musisz przełożyć wszystko z dawcy, a więc jak chcesz coś takiego to nie kupuj samego silnika a całe auto np. uszkodzone. Koszty lawinowe dlatego też bardzo długo nie będzie to dla wielu dostępne, nie mówiąc o mega grubym temacie z przeróbkami mechanicznymi.

Ucieszyło mnie bardzo, że autor twierdzi, że e46 cabrio jest sztywniejsze niż e36 gdzie faktycznie szału z tym nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bono tu nie ma o czym marzyć tylko tak właśnie wyglądają swapy nowych silników :) Musisz przełożyć wszystko z dawcy, a więc jak chcesz coś takiego to nie kupuj samego silnika a całe auto np. uszkodzone. Koszty lawinowe dlatego też bardzo długo nie będzie to dla wielu dostępne, nie mówiąc o mega grubym temacie z przeróbkami mechanicznymi.

Ucieszyło mnie bardzo, że autor twierdzi, że e46 cabrio jest sztywniejsze niż e36 gdzie faktycznie szału z tym nie ma.

nie wszystko

tylko to co zawsze plus pompa dsc i moduł konfortu,a dokładnie sterownik silnika cas (były ews)  pompa dsc,moduł konfortu i jezdzi

reszte wypisujesz z vinu przekodowujesz i po kłopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucieszyło mnie bardzo, że autor twierdzi, że e46 cabrio jest sztywniejsze niż e36 gdzie faktycznie szału z tym nie ma.

Ja mam pewne porównanie i na pewno E46 cabrio jest sztywniejsze i lepiej sie prowadzi od E36 w cabrio, ale do prowadzenia nadwozia E46 coupe to jeszcze troche brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie tego nie ogarniam jak takie cos mozna zrobic,mam na mysli swap tak jak by nie bylo nowego silnika 'S"  do innej budy.

Powiedz jesli mozesz domyslam sie ze miales poprostu jakiegos podzwonionego dawce i mogles przekladac w miare z jednego do drugiego.to czego potrzebowales, oraz robiles juz nie takie rzeczy...

Bo juz wogole wbije sie w szok ze poprstu kupiles motor i pare rzeczy i wklozyles to na czuja 1 raz w zyciu...

Pełen szacun tak czy tak.

 

Ps; ja osobiscie wolal bym to wlozyc w bude e90/92 i zrobic replike z jednego wzgledu m3e9X to bardziej "robiace robote" auto od badz co badz e46,nawet w emce,w nowszej budzie latwiej bylo by ci odzywskac wieksza czesc kosztow, ale to tylko moja opinia. Wiem ze pieniadze to nie wszystko :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale replika M3 E9x to by było coś ala do zwykłego E36 wsadzić S50 i M-pakiet, a przeszczep nowoczesnego serca do starszego modelu tj to co tygryski lubią najbardziej wg. mnie. Nietuzinkowy projekt w PL chyba pierwszy taki w cywilu, a na świecie też jeszcze egzotyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie tego nie ogarniam jak takie cos mozna zrobic,mam na mysli swap tak jak by nie bylo nowego silnika 'S"  do innej budy.

Powiedz jesli mozesz domyslam sie ze miales poprostu jakiegos podzwonionego dawce i mogles przekladac w miare z jednego do drugiego.to czego potrzebowales, oraz robiles juz nie takie rzeczy...

Bo juz wogole wbije sie w szok ze poprstu kupiles motor i pare rzeczy i wklozyles to na czuja 1 raz w zyciu...

Pełen szacun tak czy tak.

 

Ps; ja osobiscie wolal bym to wlozyc w bude e90/92 i zrobic replike z jednego wzgledu m3e9X to bardziej "robiace robote" auto od badz co badz e46,nawet w emce,w nowszej budzie latwiej bylo by ci odzywskac wieksza czesc kosztow, ale to tylko moja opinia. Wiem ze pieniadze to nie wszystko :)

pzdr

 

właśnie nie ,plan był zakładać orginalny 3,2 m3 a wpadł mi w ręke sam silnik  s65b40 za 8000 zł uzbrojony ,pózniej był problem ze skrzynią manualną bo ich nie było i rok silnik czekał na palecie , najgorsze ze tylko cas i sterownik silnika miałem z tego samego auta więc wszystko do kodowania było bo każda część była z innego samochodu ,po prostu nie było dawcy 

osobiście bardziej podoba mi sie e46 m3 niż e93 m3 a w takich projektach nikt nie liczy sie z kosztami to sa samochody indywidualne a nie na

handel 

ataki poważny swap pierwszy raz robiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale replika M3 E9x to by było coś ala do zwykłego E36 wsadzić S50 i M-pakiet, a przeszczep nowoczesnego serca do starszego modelu tj to co tygryski lubią najbardziej wg. mnie. Nietuzinkowy projekt w PL chyba pierwszy taki w cywilu, a na świecie też jeszcze egzotyka.

 

Od razu czuć starą gwardię :) Amen!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...