Skocz do zawartości

[e36] - piacho - 320 ->m50b28 - coupe;


piacho86

Rekomendowane odpowiedzi

witam

przedstawiam Wam moje e36

 

Dane pojazdu
Kod typu BF21
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor GRANITSILBER METALLIC (237)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)
Data prod. 1993-06-24


Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S848A ENLARGED WIRING HARNESS Rozszerzona wiązka kabli

 

oto historia jaką przeszła u mnie:

 

20120520t135205.jpg

 

dsc04757t.jpg

dsc04762o.jpg

dsc04764e.jpg

 

-> wleciało m50b25 nv wersja bez sondy oraz wyleciał automat i wpadł manual narazie skrzynia z 2,0 i dyfer o przełożeniu 3,45 a dyfrze z automatu fajnie się zbierał ale miał krótkie biegi co mnie drażniło w późniejszych planach skrzynia z 2,5 i dyfer na dużej głowie;

Zdj%C4%99cie-0033.jpg

-> w środku zmiana oczywiście skrzyni nawet moja 5 letnia córka to zauważyła podczas pierwszej jazdy, podłokietnik szmaciany zamienił skórzany, rączka od ręcznego również skórzana oraz srebrny przycisk;

Zdj%C4%99cie-0034.jpg

-> przyjechały zderzaki z pakietu aerodynamicznego;

P4090077.jpg

P4090079.jpg

 

-> kolejny puzzel układanki;
2013-06-08T16-57-24.jpg

[ Dodano: Sro 10 Lip, 2013 21:13 ]

-> wleciał gwint FK i dystanse 15 mm i BBS rs;

2013-07-06T09-48-37.jpg

-> następnie środek wyglądał tak;

2013-07-10T09-48-36.jpg

2013-07-10T14-55-38.jpg

 

-> środek poskładany: wsadzone sportsize w skórze siwej grzane, zmieniona klima, dołożone obc, deska poliftowa, gałka zmiany biegów, narazie wsadzone przyciski grzanych foteli (niedługo podłączenie), lusterko fotochrom oraz wklejone nowe boczki i zmienione wewnętrzne klamki org prezentuje się to tak:

P9070011.th.jpg

P9070013.th.jpg

P9070012.th.jpg

-> zegary prezentują się tak:

P9070007CDvUL.th.jpg

-> zmieniony wydech od kolektorów do końcowego na org z 2.5 oraz szpera 25% mala glowa:

P9070004.th.jpg

-> z przodu i tyłu wleciały czarne znaczki i przyciemnione halogeny:

P9070015.th.jpg

-> i wyleciały tylne szybki przyciemnione:

P9070001.th.jpg

-> w między czasie wymienione tuleje wahacza, olej w szperze, nowy akumulator varty bo stary już nie dał rady;

spot_7_050.th.jpg

spot_7_053.th.jpg

spot_7_054.th.jpg

spot_7_050.th.jpg

spot_7_053.th.jpg

spot_7_054.th.jpg

 

-> w środku najważniejsze ładna kierownica serducho, cupholder, zmieniony środek tunelu na ładniejszy i mieszek;

PC100012.th.jpg

 

-> skrzynia z 2.0 zastąpiona od 2.5 do tego nowe symeringi, łożysko wału oraz Short Shifter, następnie mała głowa na dużą o przełożeniu 3,15 wraz z wałem i półosiami od 2.5 oczywiście nowe oleje do tego Motul:

DSC_0011cZ3UL.th.jpg

DSC_0014.th.jpg

DSC_0015.th.jpg

DSC_0012.th.jpg

 

-> wpadł jeszcze gruby stabilizator z nowymi gumami i łącznikami;

DSC_0001.th.jpg

 

-> zmienione listwy progowe oraz listwa nad schowkiem:
 

DSC_0060.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0063.jpg

 

-> zanim wrócą m-systemy to wrzuciłem narazie rondell 0021 2x8J 205/45 i 2x9J 215/45 z przodu z dystansem 15 mm z tyłu bez i tak to wygląda:

DSC_0047.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0053.jpg

 

-> więc żeby nie było wleciał tłumik od 2.8 i jest sporo cichszy:

DSC_0042.jpg

-> oraz długo oczekiwany pakiet aerodynamiczny przód, tył oraz grill z spryskami i przyłożony spojler GT bo ciągle sam nie wiem jak z nim, podziękowania dla Winiara za pomoc i wygląda to tak:

DSC_0047oiuI7.jpg

DSC_0050T0hDe.jpg

DSC_0048.jpg

-> oznaczenia z zderzaków aby nie było że laminat;

DSC_0063.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0065.jpg

 

-> więc przez chwile polatałem na RC, ale jak dla mnie za bardzo się zlewały;

DSC_0073.md.jpg

-> ale odebrałem m-systemy, niestety jeszcze nie są odpowiednie opony i trzeba podrolować aby zejść niżej oraz na razie wleciał GT;

P5100025.md.jpg

P5100039.md.jpg

 

> zostały ogarnięte boczki:

DSC_0072.md.jpg

DSC_0071.md.jpg

-> założone klamki:

DSC_0068.md.jpg

-> podrolowane nadkola aby zejść z tyłu niżej, podziękowania dla Grzybka;

DSC_0069.md.jpg

-> i takie jedno z pasażerem na gapę;

DSC_0073.md.jpg

 

-> kolega kilka fot obrobił z 3erFesta to tak dla oka:

IMG_5107a.md.jpg

IMG_5150a.md.jpg

IMG_5146a.md.jpg

IMG_5147a.md.jpg

IMG_5229a.md.jpg

-> zapożyczone :

fef87b959fcada27med.jpg

42936ee9573ff20emed.jpg

-> parę zdjęć z V zlotu BMWmotorsportKlub w Biłgoraju;

e36-piacho_01.md.jpg

e36-piacho_02.md.jpg

Zlotbilgoraj484.md.jpg

DSC_0674.md.jpg

DSC_0673.md.jpg

DSC_0206.md.jpg

 

-> więc tak było i jest tak - m50b28;

mb5wg0.jpg

2wgi3i9.jpg

2i9nj2q.jpg

14c5ojk.jpg

 

-> sorry za nie które zdjęcia tylko tel bywał pod ręka, niedługo zrobię lepsze, czekam na opinie pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna metamorfoza. Jest naprawę nieźle, ale:

- Msystety muszą jednak mieć logo, bo póki co tak zlewa się to koło z budą i kiepsko to wygląda

- zdecydowanie warto jeszcze dołożyc progi i szerokie listwy, a juz na pewno jeśli lampy maja zostać te co są, to wywalić pomarańczowe bańki j.w

- nie drażni Cię ta wsiowa nalepka na listwach progowych z internationala? Fajny rarytas a zepsuty tą naklejką 

- kolejna naklejka na klapce wlewu paliwa

poza tym jest fajnie, chociaz koła bym szukał jakiegoś innego, ten msystem mimo wszystko średnio pasuje do tej konkretnej budy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

-> są zdjęcia z prac, ogólnie silnik został poskładany na nowo: nowe panewki, pierścienie, wszystkie możliwe uszczelki oraz zrobiona głowica a bazą było pancerne m50b25 do którego wsadzono wał i tłoki z b28  :lol:

zd.1.md.jpg

zd.2.md.jpg

zd.3.md.jpg

zd.4.md.jpg

zd.5.md.jpg

zd.6.md.jpg

zd.7.md.jpg

 

-> koło na przyszły sezon bedzie inne, ale jak je będe miał to wtedy się pochwalę, bańki i nalepkę wywalę w wolnej chwili tak jak napis na listwie, szerokie listwy są motorsport tylko czekam na ładne znaczki bo te co mam spanachane trochę, nakładki też są pomalowane więc po zimie pewnie wszystko wleci,

-> powiem tak mi praca silnika bardzo się podoba tym bardziej, że jest tak że wstaje od samego dołu, w przyszłym miesiącu spróbuję hamowanie zaliczyć aby zobaczyć co wyszło z tego, komp narazie nie ruszany org z m50b25 bez sondy;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...
-> w końcu założone nakładki na progi, szerokie listwy z wersji Motorsport, narazie felga styling 209, zmieniona podsufitka i tylna półka na czarną, szpera 3.15, zmienione heble z wersji 2.8 nacinane i nawiercane, orginalne radio BMW Becker i dołożona multifunkcja do kierownicy;

 

11109514_1456913567953366_63182349694507

11232116_1456913587953364_55562216152510

11390141_1456913624620027_91467424072139

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...