piacho86 Napisano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 witam przedstawiam Wam moje e36 Dane pojazduKod typu BF21Typ 320I (EUR)Typoszereg E E36 (2)Seria 3Rodzaj konstrukcji COUPEUkład kierowniczy LLDrzwi 2Silnik M50Pojemność skokowa 2.00Moc 110Napęd HECKSkrzynia biegów AUTKolor GRANITSILBER METALLIC (237)Tapicerka ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)Data prod. 1993-06-24WyposażenieKod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszkąS301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV AutoalarmS314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektrycznyS423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe VeloursS428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczkaS488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażeraS508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu światełS520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowaS530A AIR CONDITIONING KlimatyzacjaS660* BMW BAVARIA REVERSE RDSS676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFiS690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasetyL801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/AustriaKod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)S848A ENLARGED WIRING HARNESS Rozszerzona wiązka kabli oto historia jaką przeszła u mnie: -> wleciało m50b25 nv wersja bez sondy oraz wyleciał automat i wpadł manual narazie skrzynia z 2,0 i dyfer o przełożeniu 3,45 a dyfrze z automatu fajnie się zbierał ale miał krótkie biegi co mnie drażniło w późniejszych planach skrzynia z 2,5 i dyfer na dużej głowie;-> w środku zmiana oczywiście skrzyni nawet moja 5 letnia córka to zauważyła podczas pierwszej jazdy, podłokietnik szmaciany zamienił skórzany, rączka od ręcznego również skórzana oraz srebrny przycisk;-> przyjechały zderzaki z pakietu aerodynamicznego; -> kolejny puzzel układanki;[ Dodano: Sro 10 Lip, 2013 21:13 ]-> wleciał gwint FK i dystanse 15 mm i BBS rs;-> następnie środek wyglądał tak; -> środek poskładany: wsadzone sportsize w skórze siwej grzane, zmieniona klima, dołożone obc, deska poliftowa, gałka zmiany biegów, narazie wsadzone przyciski grzanych foteli (niedługo podłączenie), lusterko fotochrom oraz wklejone nowe boczki i zmienione wewnętrzne klamki org prezentuje się to tak:-> zegary prezentują się tak:-> zmieniony wydech od kolektorów do końcowego na org z 2.5 oraz szpera 25% mala glowa:-> z przodu i tyłu wleciały czarne znaczki i przyciemnione halogeny:-> i wyleciały tylne szybki przyciemnione:-> w między czasie wymienione tuleje wahacza, olej w szperze, nowy akumulator varty bo stary już nie dał rady; -> w środku najważniejsze ładna kierownica serducho, cupholder, zmieniony środek tunelu na ładniejszy i mieszek; -> skrzynia z 2.0 zastąpiona od 2.5 do tego nowe symeringi, łożysko wału oraz Short Shifter, następnie mała głowa na dużą o przełożeniu 3,15 wraz z wałem i półosiami od 2.5 oczywiście nowe oleje do tego Motul: -> wpadł jeszcze gruby stabilizator z nowymi gumami i łącznikami; -> zmienione listwy progowe oraz listwa nad schowkiem: -> zanim wrócą m-systemy to wrzuciłem narazie rondell 0021 2x8J 205/45 i 2x9J 215/45 z przodu z dystansem 15 mm z tyłu bez i tak to wygląda: -> więc żeby nie było wleciał tłumik od 2.8 i jest sporo cichszy:-> oraz długo oczekiwany pakiet aerodynamiczny przód, tył oraz grill z spryskami i przyłożony spojler GT bo ciągle sam nie wiem jak z nim, podziękowania dla Winiara za pomoc i wygląda to tak: -> oznaczenia z zderzaków aby nie było że laminat; -> więc przez chwile polatałem na RC, ale jak dla mnie za bardzo się zlewały;-> ale odebrałem m-systemy, niestety jeszcze nie są odpowiednie opony i trzeba podrolować aby zejść niżej oraz na razie wleciał GT; > zostały ogarnięte boczki:-> założone klamki:-> podrolowane nadkola aby zejść z tyłu niżej, podziękowania dla Grzybka;-> i takie jedno z pasażerem na gapę; -> kolega kilka fot obrobił z 3erFesta to tak dla oka:-> zapożyczone : -> parę zdjęć z V zlotu BMWmotorsportKlub w Biłgoraju; -> więc tak było i jest tak - m50b28; -> sorry za nie które zdjęcia tylko tel bywał pod ręka, niedługo zrobię lepsze, czekam na opinie pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Świetnie lecisz z tematem jestem na +, jedyne co mnie drażni i pewnie reszte foumowiczów to te pomarańczowe bańki w tylnich lampach usuń je i bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jotek Napisano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Fajna metamorfoza. Jest naprawę nieźle, ale: - Msystety muszą jednak mieć logo, bo póki co tak zlewa się to koło z budą i kiepsko to wygląda - zdecydowanie warto jeszcze dołożyc progi i szerokie listwy, a juz na pewno jeśli lampy maja zostać te co są, to wywalić pomarańczowe bańki j.w - nie drażni Cię ta wsiowa nalepka na listwach progowych z internationala? Fajny rarytas a zepsuty tą naklejką - kolejna naklejka na klapce wlewu paliwa poza tym jest fajnie, chociaz koła bym szukał jakiegoś innego, ten msystem mimo wszystko średnio pasuje do tej konkretnej budy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bmw_e36.pawel Napisano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 mnie ciekawi jak ten motor idzie , tak samo jak seryjne m52b28 czy lepiej? zapewne kwestia dobrego zestrojenia. ogólnie dużo zmian poczyniłeś ale nadal czegoś jej brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piacho86 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 -> są zdjęcia z prac, ogólnie silnik został poskładany na nowo: nowe panewki, pierścienie, wszystkie możliwe uszczelki oraz zrobiona głowica a bazą było pancerne m50b25 do którego wsadzono wał i tłoki z b28 -> koło na przyszły sezon bedzie inne, ale jak je będe miał to wtedy się pochwalę, bańki i nalepkę wywalę w wolnej chwili tak jak napis na listwie, szerokie listwy są motorsport tylko czekam na ładne znaczki bo te co mam spanachane trochę, nakładki też są pomalowane więc po zimie pewnie wszystko wleci, -> powiem tak mi praca silnika bardzo się podoba tym bardziej, że jest tak że wstaje od samego dołu, w przyszłym miesiącu spróbuję hamowanie zaliczyć aby zobaczyć co wyszło z tego, komp narazie nie ruszany org z m50b25 bez sondy; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwsb Napisano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 podoba mi sie widze ze robisz calosc od podstaw powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marszal Napisano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 lepiej pasowały białe skóry do środka niż czarne.. dużo by jej dał gril z polifta podoba mi się ten myszowaty kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piacho86 Napisano 22 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 -> w końcu założone nakładki na progi, szerokie listwy z wersji Motorsport, narazie felga styling 209, zmieniona podsufitka i tylna półka na czarną, szpera 3.15, zmienione heble z wersji 2.8 nacinane i nawiercane, orginalne radio BMW Becker i dołożona multifunkcja do kierownicy; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaziONE Napisano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Lepiej jej bylo na m systemach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remas Napisano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Podziwiam za ilość włożonej pracy i zrobienie fajnej sztuki, ale moim zdaniem lepiej było na m-systemach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi