Skocz do zawartości

[E36] 328i Cabrio by Puniek


Puniek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

Po sprzedaży E34 troszeczkę przez przypadek stałem się nabywcą E36 Cabrio w wersji Individual. Po E34, dzięki wam nauczyłem się że najważniejszy powinien być dla mnie stan blacharski auta i przy E36 szczególnie zwróciłem na to uwagę. Cabrio jest bardzo zdrowe, nie doszukałem się żadnych niepokojących oznak korozji itd. Progi są w stanie idealnym, oryginalne i ogólnie blacharsko jest cacy (mowa oczywiście o korozji itd bo lakier sam w sobie wymaga trochę pracy). Szybki wszystkie oryginalne, a po rozebraniu przodu nie widać żeby auto było gdzieś robione.

Auto znalazłem też na forum syndykatu jeszcze w rekach poprzedniego właściciela (temat na 3 posty) i mam nadzieję że nie obrazi się że wykorzystam 3 zdjęcia jego autorstwa :P

Auto z oryginalnym silnikiem 2.8 oraz w fabrycznym M pakiecie. Osobiście bardzo podoba mi się kolor z individuala "madeiraviolett-metallic", lecz niezbyt podoba mi się wnętrze auta i tutaj prośba do was o małą radę czy zostawiać wnętrze w takim kolorze czy szukać czegos innego ?

 

Plany na najbliższy czas to uszczelnienie silnika ponieważ troszkę z niego leci, na pewno zmiana tego koła ponieważ auto lepiej według mnie prezentuje się już na stalówkach niż na tych felgach :-P do wymiany jest też chłodnica. Auto na pewno będzie utrzymane w klimacie german'owskim i takie też są na niego plany :)

 

 

 

Numer podwozia WBABK71010ER58025

Kod typu BK71

Typ 328I (EUR)

Typoszereg E E36 ©

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SONDERLACKIERUNG (490)

Tapicerka LEDER STANDARD/BLAUVIOLETT (P7MA)

Data prod. 1996-01-15

 

S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S391A VERDECK DUNKELBLAU Dach składany granatowy

S398A VERDECKBETAETIGUNG ELEKTRO-HYDR. Dach skł. el.-mech., półautomatyczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

 

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

 

 

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

0490 Color

Sonderlackierung "madeiraviolett-metallic", wie Schl.Nr. 302

in Verbindung mit M Sportpaket, wie Schl.Nr. 337.

(Stoßfänger vorne und hinten, Frontgitter, Schweller, Spiegel,

Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe).

 

2vng9k0.jpg

 

2py7pkp.jpg

 

1042smu.jpg

 

335cgms.jpg

 

alp013.jpg

 

2nu4wsp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad kolem jeszcze nie myślałem powiem szczerze ale podobaja mi sie oczywiscie futury, RSy i BBSy kerschery więc wybór padnie na cos z tego pewnie ale to jeszcze nic nie wiadomo ;)

 

Panowie mam do was prośbę. Jak widać w mojej E36 jest cudowny prześwit przez zderzak i widać asfalt. Czy brakująca część zeby to usunąć to nr 21 ze zdjęcia? I oczywiscie jeszcze dojdzie osłona silnika bo też jej brak..

 

4j8jt4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PoliniSpeed, wszystkie zderzaki są ori wraz z dyfuzorem.

 

Prace przy samochodzie trwają cały czas. Wymienione zostały świece, cewki, uszczelki dekla, kolektora, termostatu, wszystkie filtry, olej Valvoline SynPower 5W40, wyczyszczona została odma która i tak będzie niedługo wymieniona na nową, wyczyszczone zostaną wszystkie przewody, kolektor, silnik itd, więc jak widać na pierwszy plan idzie wszystko co pod maską. W miedzyczasie doszły z aso jakies nakładki na pedały, listwa USA, osłona chłodnic, gumy na lewarek, rura przy przepustnicy, zaślepki srub w deklu zaworów i kilka spinek, kołków itd

Kilka zdjęć:

16m3n7r.jpg
2z4ldnk.jpg
2hx0mt1.jpg

vcq4jm.jpg
1zztk0h.jpg
so4wlc.jpg
wi7hhd.jpg
mn2tc3.jpg
1zdudfl.jpg
25rd07k.jpg
20j4411.jpg
2mg40f4.jpg

vded7d.jpg

2czdrt.jpg

o0qd4w.jpg

 

Nad kołem ciągle myślę, mam jeszcze trochę czasu ponieważ jeszcze dużo pracy przede mną :)

HTT gorąca prośba, mógłbyś mi ogarnąć numer tej płyty/osłony czy czegokolwiek aby zniwelować ten prześwit przez przednią kratkę zderzaka? Albo potwierdzić czy to ma być zaznaczona wyżej przeze mnie cześć? Bede wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

działaj i tym razem nie sprzedaj przed zlotem, albo zostaw jak jest i na lawecie przyjedziesz ;)

Mam nadzieję że poradzę sobie bez lawety :P

 

Prace przy samochodzie troszkę zwolniły ponieważ widzę go tylko raz na 2 tygodnie z powodu pracy :/

Póki co złożone zostało wszystko co pod maską. W międzyczasie zaatakowałem Huberta i stałem się posiadaczem OZ Mito 9J,10J 17". Felgi w stanie idealnym. Cztery są jak nowe, natomiast piąta której jeszcze nie widziałem a wchodzi w skład kompletu jest nowa :)

 

6st1dw.jpg

 

Opony prawdopodobnie beda o rozmiarach 205/40 i 225/35.

W ubiegły weekend polerowałem też szklane klosze lamp. Zacząłem od papierów wodnych od 400 do 2000. Wszystkie ryski, odpryski itd poznikały, i po polerowaniu szkła pastami na szkle nadal została delikatna mgiełka. Przeczytałem kilka tematów na różnych forach i podobno radą na to jest tlenek ceru. Sam jestem ciekawy efektu. Fotki przed i po wstawie jutro wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Åadny kebab, wygląda na zadbanego, szkoda "piątki", ale skoro buda była kiepska to było trzeba szukać innej budy albo po prostu po sprzedaży całości szukać innej bazy do modów, dobrze zrobione e34 zrobi większe "woow" niż e36  :) Jakie wrażenie po przesiadce z e34 do kebsona ? 

Co do koła to dobry wybór, niektórzy na pewno napiszą że oklepane koło no ale bądź co bądź dobrze usiądzie w cabrio, mam nadzieję że nie będziesz kombinował nic z "kolorowaniem" rotorów ? Ogólnie będę śledził temat, powodzenia ! ! !  piwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jakie wrazenia? Bardzo lubiłem E34 no ale bylo z nią jak było :/ Cieszę się na pewno ze mam dezdasznika a jeszcze ani razu nim w sumie bez dachu nie jezdzilem bo nie było pogody :D Myślę że w sezonie na pewno się sprawdzi :) Póki co to przede mną kupa pracy i zbierania części :) Zapraszam do śledzenia tematu bo plan mam z tym autem ambitny a co wyjdzie to się okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich :)

Nie to że się nic z autem nie dzieje bo prace trwają cały czas. Samochód od 2 tygodni stoi u lakiernika i się lakieruje się :wytrysk:

Przed lakierem oczywiscie dzięki HT zrolowane zostały nadkola z tyłu :mrgreen:

 

Póki co nie mam zdjęć, ponieważ jestem poza domem ale doszło pare fajnych rzeczy do układanki, min.

- wydech końcowy SAT autosport od HT (jest to podobno dokładnie to samo co Eisemann) z kwasówki

- nowe ori szerokie listwy zewnętrzne M3

- nowe ori klamki z zewnętrzne z podkładkami

- nowa kratka zderzaka przód tzn plaster miodu w zamienniku :/

- nowy dyfuzor tylny ori ponieważ stary jednak był kiepskiej jakości zamiennikiem który nawet dobrze nie pasował :oops:

- lampy tył ori M pakietowe w idealnym stanie ponieważ stare z pomarańczową bombką to były jakieś chinskie zamienniki

- komplet nowych nadkoli na przód też ori

- rygle zamków z czujnikami szyb ponieważ szyby troszkę głupiały używane

- nowe ori całe plastikowe podszybie, niedostępne juz w aso ale udało mi się kupić na allegro nówkę sztukę :mrgreen:

- używana ori chłodnica w świetnym stanie

- wymieniona obudowa termostatu z uszczelkami bo ktoś ją tak do***ał mocno aż popękała :roll:

 

Prawdopodobnie w ten weekend auto będzie do odbiodu od lakiernika więc wtedy porobie zdjęcia wszystkich wykonanych do tej pory prac i fantów. Co cieszy mnie najbardziej to auto jest na prawde "zdrowe". Ruda na niej na szczescie jeszcze nie zatanczyła. Wszystkie elementy oryginalne, błotniki przy rolowaniu nie gieły się jak plastik, a szpachla po oczach nie strzelała. Wiem że to E36 i nie ma sie tu czymś takim podniecać ale moje byłe E34 miało pare mankamentów które mi nie dawały spać a tutaj nie ma nic :drive:

 

Mam jeszcze do was pytanie odnośnie tapicerki i foteli w moim cabrio. Zastanawiam się nad dwiema rzeczami:

1. Co myślicie o vaderach w cabrio? Osobiście chyba jestem bardziej za ori sportsize'ami ale chętnie posłucham waszych wypowiedzi na ten temat

2. Jaki kolor skóry pasuje do mojego cabrio? Zastanawiam się nad odcieniami rudego bądź jakiś beż.

2jahshz.jpg

Oczywiscie bez takiej kiery :drive:

 

czy cos takiego:

jh7j44.jpg

2af0lk3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...