Pimpek Napisano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Ladne auto robi robote chcial bym zeby kiedys stanely obok siebie. 2x Mt2 BLACK & WHITE POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Koła skręcone, za 9 godzin zakładam oponki, teraz pytanie czy wlezie w nadkola.... 8,5 et 13 10 et 21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glinek Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 et 21, 10''... ja u siebie przymierzyłem już.. błotniki do wypchnięcia.. extremalnie rotor do splanowania... Naprawdę fajna lalunia... ja również jestem w poszukiwaniu mtech2 do bezdasznika... ale te ceny... trzeba przeżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAXX Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Marek pytanie techniczne: co to za kolor rotorów na tych RS miałeś? ni to grafit ni to w niebieski wpada. Możesz zdradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Ja miałem 10 et21 i wlazło na 225/35 do mojego cabrio a na 8,5 miałem et 10 i też wlazło, ale widziałeś co sie działo z nadkolem Ty masz zaklepane z tego co pamiętam, to bedzie dobrze BTW, parametry moich bedą prawie identyczne, ET minimalnie sie bd różniło... Tylko u mnie to 8,5' jakies takie węższe mi sie zdaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glinek Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 hmmm.. a moze to dlatego u mnie wystawało.. bo założyłem wahacze od compacta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Konwersja to średnio +15-20mm także psujemy osadzenie w E30 gdzie 9 i 10 wjedzie jak się popieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cajs Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 lobię to czekam na foty jak to będzie siedzieć w e30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 MAXX, kolor na rs-ach to grafit z dużą dużą ilością jakiegoś brokatu malował je Góral http://www.polerowanie-felg.pl/ zaraz pokażę jak wyszedł tył. wulkanizatorzy walczyli ponad godzine żeby naciągnąć 215/40 na 10j kurde sam nie wiem czy bbs czy oz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viviek Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 moim zdaniem wybór jest oczywisty i bbs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Na ostatnim zdjęciu oz wygrywa ale jakby pomalowac rsa środek srebrny to bbs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czort Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Jak dla mnie bbs. Ale masz komfort. Pojeździsz na jednych, zmienisz zdanie i zakładasz drugie, kolejny raz zmienisz i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Dokładnie rotor bbs-a na normalny srebrny i będzie po problemie z wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 bbs kosi tą future, ale tak jak pisze seba, rotor w srebro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Na moje oko tez RS lepszy, aczkolwiek w ori kolorze.. Pojeździj troche na OZ i zobaczysz:P jak cos to RSy od Ciebie moge odkupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 ten sezon oblatam na futurze, jak mi się znudzi to znów wleci bbs i już rs nigdy nie na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 19 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2014 trochę mnie nie było.... zacząłem grzebać przy silniku 27 czerwca wyjąłem m52 dzień później wpadło mi w łapy m50b25 bez vanosa ( z auta znajomego, po małym dachowanku ) Silnik został rozebrany w drobny mak, wszystkie elementy które da się wymienić zostaną zmienione na nowe ( czesci już leżą) Motor za kilka dni będzie składany w całość, sytuacja przedłużyła się ze względu na pękniętą głowicę i poszukiwanie nowej sprawnej. Głowica oczywiście po kompletnej regeneracji planowaniu itp. Robi się sprzęgło na bazie jednomasu m50 i docisku z diesla m57 trafiły się też jakies wtryski i regulator VR6 4 bary ( ciekawe jaką będą miały wydajność, seria przy 3bar to 350ccm ) obudowa rozrządu ze wspawanym spływem oleju podstawa filtra z m3 e36, wyjście na chłodnicę oleju i sprzęgło, przerobiony jednomas m50, docisk z diesla i sztywna tarcza 240mm, zobaczymy czy ten zestaw na radę 15.10.2014 coś tam poskładałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2014 kto Ci te sprzęgło składał? docisk pasuje bez żadnych przeróbek na koło M50? druga sprawa to lekkie koło zamachowe. gdzieś mi się obiło o uszy, że przy turbo to niekoniecznie plus. jaka jest Twoja opinia na ten temat? poza tym auto niezmiennie piękne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 19 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2014 kto Ci te sprzęgło składał? docisk pasuje bez żadnych przeróbek na koło M50?druga sprawa to lekkie koło zamachowe. gdzieś mi się obiło o uszy, że przy turbo to niekoniecznie plus. jaka jest Twoja opinia na ten temat? poza tym auto niezmiennie piękne sprzęgło składał mi człowiek z Radomska (namiary na PW) jest to przerobione koło z m50 + sztywna tarcza z 328i ( sztywna tarcza= zero amortyzacji drgań z ukłądu napędowego) + docisk z m57b30 co do lekkiego koła to nie słyszałem negatywnych opinii na ten temat, w moim toku rozumowania lekkie koło = szybsze wkręcanie na obroty = szybsze wstawanie turbo jak wyjdzie w praktyce to zobaczymy muszę pomalować komorę i zaczynamy docieranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2014 Dobrze to wyglada dzialaj dalej pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Października 2014 Kawał dobrej roboty przy silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Powoli prace idą do przodu, dzisiaj komora wymalowana w podkład, jutro baza przy okazji pasowanie intercoolera + jakieś tam mocowanie do niego i juz wiem że będzie ciężko z lampami oraz chłodnicą oleju. pytanie do tych co sie znają.... po wsadzeniu silnika czeka mnie docieranie i nie wiem co zrobić z wydechem.. czy na czas docierania wyspawać jakiś wydech na "sztukę" żeby tylko przelatać te 1000-1500km czy mogę wymodzić od razu kolektor z turbiną i puścić wydech przez turbo, a samą zimą stronę w atmosferę, turbina może ulec uszkodzeniu w ten sposób ? oczywiście podepnę smarowanie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2014 możesz dać zimną stronę w atmosferę, albo możesz wastegate na maxa otworzyć na stałe, ale chyba i tak jakieś doładowanie wtedy będzie. intercooler to chyba na milion koni z resztą silikony też widzę dużej średnicy. będziesz pompował w plastikowy kolektor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek_W Napisano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2014 możesz dać zimną stronę w atmosferę, albo możesz wastegate na maxa otworzyć na stałe, ale chyba i tak jakieś doładowanie wtedy będzie.intercooler to chyba na milion koni z resztą silikony też widzę dużej średnicy. będziesz pompował w plastikowy kolektor? intercooler wydaje się wielki przez to że przód w e30 jest mały 450x30x76 sylikony mają 80mm tak, będe dmuchał w plastikowy kolektor do momentu aż się podda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolo Napisano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Prędzej rozerwie silnik niż ten kolektor, ja w swój ładuje 1.6 bara z dużej turbiny i jedyne co wywaliło to wąż od krokowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.