Skocz do zawartości

[E30] M-Tech Turbo by Marek


Marek_W

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc później...

Ja miałem 10 et21 i wlazło na 225/35 do mojego cabrio :)

a na 8,5 miałem et 10 i też wlazło, ale widziałeś co sie działo z nadkolem :D

Ty masz zaklepane z tego co pamiętam, to bedzie dobrze :P

 

 

BTW, parametry moich bedą prawie identyczne, ET minimalnie sie bd różniło...

 

Tylko u mnie to 8,5' jakies takie węższe mi sie zdaje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAXX,

 

kolor na rs-ach to grafit z dużą dużą ilością jakiegoś brokatu

malował je Góral http://www.polerowanie-felg.pl/

 

zaraz pokażę jak wyszedł tył.

wulkanizatorzy walczyli ponad godzine żeby naciągnąć 215/40 na 10j :D

 

87211259047181641936.jpg

70984196088769061525.jpg

59122144787532763952.jpg

59536885358370640724.jpg

50969410276244700293.jpg

30717687546987943945.jpg

 

kurde sam nie wiem czy bbs czy oz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

trochę mnie nie było....

zacząłem grzebać przy silniku :)

 

 

c61fca54704e5f25med.jpg

24181220202915210040_thumb.jpg

 

27 czerwca wyjąłem m52

16997396914305927011_thumb.jpg76208299245532465878_thumb.jpg

 

 

dzień później wpadło mi w łapy m50b25 bez vanosa ( z auta znajomego, po małym dachowanku )

 

 

65986779952838770933_thumb.jpg

22360517533690801363_thumb.jpg

83994762641543081323_thumb.jpg

73709755119529139122_thumb.jpg

07007223817326337327_thumb.jpg

75723239026512731371_thumb.jpg

18583616678373376810_thumb.jpg

 

 

Silnik został rozebrany w drobny mak, wszystkie elementy które da się wymienić zostaną zmienione na nowe ( czesci już leżą)

Motor za kilka dni będzie składany w całość, sytuacja przedłużyła się ze względu na pękniętą głowicę i poszukiwanie nowej sprawnej.

Głowica oczywiście po kompletnej regeneracji planowaniu itp.

48616486812042319932_thumb.jpg

29240830563014584819_thumb.jpg

 

 

Robi się sprzęgło na bazie jednomasu m50 i docisku z diesla m57

trafiły się też jakies wtryski i regulator VR6 4 bary ( ciekawe jaką będą miały wydajność, seria przy 3bar to 350ccm )

 

09348422302344977175_thumb.jpg

95697715966369630770_thumb.jpg

 

 

obudowa rozrządu ze wspawanym spływem oleju

podstawa filtra z m3 e36, wyjście na chłodnicę oleju

i sprzęgło, przerobiony jednomas m50, docisk z diesla i sztywna tarcza 240mm, zobaczymy czy ten zestaw na radę :)

 

71821084340606446499.jpg

39477833117064924441.jpg

22017983425058619172.jpg

 

 

15.10.2014 coś tam poskładałem :)

 

18172885691835425930.jpg

58265757040412468739.jpg

71024540082444748119.jpg

76521707433647623912.jpg

67212229511374452108.jpg

45138029313579282377.jpg

 

29684354341674912089.jpg

04438084596621392279.jpg

11012440016507085629.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto Ci te sprzęgło składał? docisk pasuje bez żadnych przeróbek na koło M50?

druga sprawa to lekkie koło zamachowe. gdzieś mi się obiło o uszy, że przy turbo to niekoniecznie plus. jaka jest Twoja opinia na ten temat?

 

poza tym auto niezmiennie piękne :wytrysk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto Ci te sprzęgło składał? docisk pasuje bez żadnych przeróbek na koło M50?

druga sprawa to lekkie koło zamachowe. gdzieś mi się obiło o uszy, że przy turbo to niekoniecznie plus. jaka jest Twoja opinia na ten temat?

 

poza tym auto niezmiennie piękne :wytrysk:

 

 

sprzęgło składał mi człowiek z Radomska (namiary na PW) jest to przerobione koło z m50 + sztywna tarcza z 328i ( sztywna tarcza= zero amortyzacji drgań z ukłądu napędowego) + docisk z m57b30

 

co do lekkiego koła to nie słyszałem negatywnych opinii na ten temat, w moim toku rozumowania lekkie koło = szybsze wkręcanie na obroty = szybsze wstawanie turbo

 

jak wyjdzie w praktyce to zobaczymy :)

 

muszę pomalować komorę i zaczynamy docieranie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli prace idą do przodu, dzisiaj komora wymalowana w podkład, jutro baza

przy okazji pasowanie intercoolera + jakieś tam mocowanie do niego i juz wiem że będzie ciężko z lampami oraz chłodnicą oleju.

 

65232520757071266151.jpg

61517015466780886038.jpg

05942065552781074908.jpg

 

 

pytanie do tych co sie znają....

 

po wsadzeniu silnika czeka mnie docieranie i nie wiem co zrobić z wydechem..

czy na czas docierania wyspawać jakiś wydech na "sztukę" żeby tylko przelatać te 1000-1500km

czy mogę wymodzić od razu kolektor z turbiną i puścić wydech przez turbo, a samą zimą stronę w atmosferę, turbina może ulec uszkodzeniu w ten sposób ? oczywiście podepnę smarowanie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać zimną stronę w atmosferę, albo możesz wastegate na maxa otworzyć na stałe, ale chyba i tak jakieś doładowanie wtedy będzie.

intercooler to chyba na milion koni :D z resztą silikony też widzę dużej średnicy. będziesz pompował w plastikowy kolektor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać zimną stronę w atmosferę, albo możesz wastegate na maxa otworzyć na stałe, ale chyba i tak jakieś doładowanie wtedy będzie.

intercooler to chyba na milion koni :D z resztą silikony też widzę dużej średnicy. będziesz pompował w plastikowy kolektor?

 

 

intercooler wydaje się wielki przez to że przód w e30 jest mały 450x30x76

 

sylikony mają 80mm

 

tak, będe dmuchał w plastikowy kolektor do momentu aż się podda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...