Molas Napisano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Siema Obecne E34 ktore chce zaprezentowac jest w moich rekach od 2012 roku. Kupione z Koszalina, 10h w pociagu, 1.5h na miejscu w celu obejrzenia i kupna i kolejne 9h za fajera zeby wrocic do domu. Auto mialo byc cud malina, mialem bezproblemowo wrocic do domu. Niestety juz po 15km okazalo sie ,ze wszystkie cztery zaciski blokuja tarcze hamulcowe wiec ponad 500km jazdy, prawie nie uzywajac hamulcow Juz po dojechaniu do domu okazalo sie,ze plyn chlodzacy znika w mgnieniu oka - wydmuchalo uszczelke. Auto jako drugie, uzywane sporadycznie, od poczatku odbudowywane do stanu idealnego. Niestety w zyciu bywa roznie wiec i prace ida opornie Krotki opis wyposazenia: - Ori pakiet dokladek BBS - Felgi 17' Rondell 0058 - a'la BBS - Zawieszenie H&R - przod -30, tyl -10 - Ori Black Hella przod, tyl ori Hella z bialym kierunkiem + blenda - Wnetrze Sportsize, kierownica BBS Tak mniej wiecej wyglada: Plany wobec auta sa ogromne. W pierwszej kolejnosci doprowadzenie w pelni do stanu idealnego , w dalszym ciagu dalsze modyfikacje. Na chwile obecna czeka do zalozenia grwint K-Sport na przod, nowe sprezyny -40 na tyl i pare gratow zawieszenia. Z racji , ze obecnie mieszkam poza granicami PL zadko cos sie rusza gdyz tutaj ceny za czesci rozwalaja system Za kazda podroza do PL przywoze paczki gratow do Buni. W dalszych planach pod znakiem zapytania stoi najwazniejsza sprawa - serce - caly czas mam mieszane uczucia czy wyremontowac moje M30B35 czy wsadzic M60B40 w manualu. Na koniec nowy lakier, moze szeroka nerka ( tez sie nad tym zastanawiam ) i masa pomniejszych rzeczy. Na wszystkie pomysly i sugestie jestem otwarty. Dzieki za komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Plany sa dobre, ja bym u ciebie widzial ten szeroki ryjek bo zawsze mi sie podobal w e34, ale pierwsze co bym zrobil to zerwal bym tą naklejke co jest na bagazniku i moze odklej ta folie z szyb bo mi nijak nie pasuje do caloksztaltu bo kolorek fajny masz. Tyle odemnie narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
debu85 Napisano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Fajny body kit BBS powodzenia w doprowadzaniu do właściwego stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Szyby zerwać, shadolwine'a założyć, je***ć na glebę i uzupełnić kołem, wtedy dopiero ten pakiet zacznie wyglądać, bo przednia dokładka jest mistrzowska i mieliśmy już dwa auta na forum z tym pługiem. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Szyby na pewno beda zerwane. Poki co zasłaniały tył ponieważ w miejscu połki byla wykonana z MDFu zabudowa dwoch 30cm glosnikow i 2 innych mniejszych... Jak auto pojedzie do blacharza bede chcial aby wspawal nowa sciane grodziowa bagaznika oraz polke Swoja droga jak trafie na komplet idealnych bocznych szyb mniej wiecej z tego rocznika to biore bo moje obecnie sa porysowane bardzo, ktos zle poskladal mechanizmy lub cos innego. Naklejka GSXR - kolejna pozostalosc po poprzednim wlascicielu. W jak bede w Polsce musze kupic nowa klape gdyz ta ma pare wgniotek, przed lakiernikiem na pewno bedzie wymieniona. Kolor zostanie ten sam ew. ciut ciemniejszy. Nie mniej jednak mialem juz 3 sztuki E34 w kolorze Delphin Metalic i chyba to juz jakis sentyment. Dzisiaj wolne w pracy wiec zalozylem na jednym kole gwint do przymiarki. Wyglada to poki co tak : Niestety ale jezdzic sie nie da Opona 225 jest za szeroka, trze o mc person. Z przodu mam tylko 8.5 cala, teraz sa zimowki. Moze za tydzien zalatwie jakies smietniki w rozmiarze 205/45 zeby tylko zalozyc i zobaczyc. Ps. To nie jest docelowa wysokosc. Gwint kupiony z alledrogo jako uzywany/prawie nowy (moze od kogos z forum? ) , nie mam poki co kluczy do regulacji. Jak poskladam cale nowe zawieszenie to planuje zejsc okolo 2-3cm jeszcze nizej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
high-tech Napisano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 co to za gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dober Napisano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 co to za gwint? 5 Postów wyżej jest napisane Na chwile obecna czeka do zalozenia grwint K-Sport na przod, nowe sprezyny -40 na tyl i pare gratow zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 co to za gwint? Dokladnie jak post wyzej, K-Sport wersja Drift, wraz z pillow balls'ami. Jutro wrzuce fotke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czort Napisano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Molas, kupiłeś ten gwint z allegro? Był na licytacji gdzieś na wiosnę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 8 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Dokladnie, byl na licytacji ale bardziej listopad/grudzien/styczen? Juz dokladnie nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czort Napisano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Licytowałem do 1600 zł. Czyli trafił do Ciebie, spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Licytowałem do 1600 zł. Czyli trafił do Ciebie, spoko Nom, ale szkoda, ze licytowales bo jakbys nie podbijal to kupilbym go o ile dobrze pamietam za 13xx zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czort Napisano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Dokładnie tak by było. Pamiętam jeszcze, że sprzedający (tony_rider z forum 5er) chciał za niego 1800zł a ja mu dawałem chyba 1700. Nie dogadaliśmy się dosłownie o parę groszy i muszę przyznać, że z perspektywy czasu cholernie żałuje bo w obecne zawieszenie na b8 włożyłem podobną kasę a gdzie mi to do gwintu. Powiedz mi jak z twardością? Jest beton czy da się z tym żyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Niestety nie jezdzilem jeszcze na tym zawieszeniu jak kupilem je, bylem za granica i czekalo na mnie az je odbiore. Obecnie zalozylem tylko do przymiarki ale jak pisalem nie mam jak sprawdzic bo opony za szerokie W dupowozie mam tez 17 na 215/45 - jak kupie nowe to z dupowozu przeloze na felge od BMW i zobacze. No chyba ze mi zalatwia 205/45 ale czekam caly czas na info. Jezeli bedzie beton to bardzo dobrze bo taki jest plan. We wrzesniu chcialbym zamowic poliuretany z Olkusza oraz nowe wachacze i powoli skladac zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkrzys777 Napisano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Molas, złożyłeś to zawieszenie już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 28 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Zlozylem jedna strone, plus zalozylem kolko 16' z opona 215 - nic nie trze. Na 17 pojdzie wyzej ale wtedy wyreguluje gwintem odrobine w dol. Wyglada to tak: Mam mase roboty ostatnio i Bunia stoi nieruszana. Ze wzgledu, iz dopadla mnie troche ciezka sytuacja Rondell;ki sie sprzedaly. Poki co stoi na 4 innych kolach Nie ruszam poki co nic, bo czego bym nie chcial zrobic, wymaga to kasy, z ktora u mnie od pewnego czasu krucho. Wyczekuje odbicia sie od dna i wtedy wezme sie bardziej za nia. W pierwszej kolejnosci musze doprowadzic motor do stanu uzywalnosci - mam mase z nim problemow i jak zdiagnozuje co mu jest to wtedy pomysle czy go remontowac czy szukac V'ki. Zawieszenia na pewno poki co nie bede wkladac na stale ze wzgledu na to, ze najpierw czeka mnie remont kompletny pelnej mechaniki, wymiana wszystkich starych rzeczy i doprowadzenie ich do stanu prawie fabrycznego, nastepnie blacharz i lakier a dopiero modyfikacje. Dopiero po blacharzu, rolowaniu nadkoli bede mial jakotaki poglad na co moge sobie pozwolic w kwestii zawieszenia Poza tym kompletuje czesci. Kiedy rusze z robota zeby miec jak najwiecej gotwych rzeczy. Czeka nowy tlumik koncowy i srodkowy, kupiony przeplywomierz (gdyz moj byl juz przez kogos rozbierany i widac,ze klapka byla przekoszona ), czeka rozpurka, jakies pierdoly do zawieszenia i masa innych mniejszych detali. I caly czas staram sie powiekszac kolekcje narzedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molas Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Takie oto dwa fanty udalo mi sie dzisiaj wykrecic za cale ok. 330zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi