Thepiekarz Napisano 21 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Jak bedzie chwila czasu zrobie foto efektu po lakierowaniu. No to czekam na efekt jak wygląda auto po lakierowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuban Napisano 21 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 co to za bak? Jaka jest jego pojemnosc? Pierwszy raz widze taki do e30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba328 Napisano 21 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Fajne podejście do blacharki Od spodu też wszystko tak ładnie ogarnięte? Nie wiem czy dobrze kminie, ale ori progi mt dostać do cabrio to chyba gorzej jak 6ke w totka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 org. progi z sirepami do mt1 jest szybciej dostac niz te bez sierpów to jest dopiero wyczyn! e30 widac ogarniana zawodowo! p.s jakie koło na ten sezon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 22 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 co to za bak? Jaka jest jego pojemnosc? Pierwszy raz widze taki do e30 Bak to 60l Chyba najwiekszy jakiw występowal. Fajne podejście do blacharki Od spodu też wszystko tak ładnie ogarnięte? Nie wiem czy dobrze kminie, ale ori progi mt dostać do cabrio to chyba gorzej jak 6ke w totka ? Auto od dołu jest bez rdzy tylko jedna kieszen w bagażniku byla naprawiana. Bmw teraz ma sciagniete cale zawieszenie .Wszystko od dołu jest czyszczone i bedzie nakladana nowa konserwacja . Progi szukalem dosc dlugo az w koncu trafilem, koniecznie szukalem z sierpami jakos tak bardziej mi podchodz. org. progi z sirepami do mt1 jest szybciej dostac niz te bez sierpów to jest dopiero wyczyn! e30 widac ogarniana zawodowo! p.s jakie koło na ten sezon? Z kolem to jest dopiero problem, u mnie widze tylko jedno kolo Hartge 17" 3tlg. Wszystko na dobrej drodze bo prowadze negocjacje cenowe. Jak wszystko dobrze bedzie to bedzie Hartge split 17" 8,5 i 9,5 rant 2" i 3" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Swoja drogą do cabrio sa tylko progi z sierpami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 22 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 stammek a zexel jakie ma progi? chyba ze nie sa one dedykowane do cabrio tylko sa z innego podwozia e30 marcin e30 Hartge bedzie pasować napewno wysmienicie zycze zeby sie udało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Hartge split to te robione przez Ronala a nie OZ o ile dobrze rozumiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Hartge split to te robione przez Ronala a nie OZ o ile dobrze rozumiem ?? Z tego co ja wiem to hartge split Był produkowany przez Oz. Jak się myle to prosze mnie poprawic. Dla scisłosci , mi się podobają Hartge produkowane przez Oz i takie chce kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stammek Napisano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 stammek a zexel jakie ma progi? Z coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 25 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 tutaj ori hartge OZ http://www.b-b-s.rs/uploads/2/4/8/1/24814880/7964727_orig.jpg tutaj ronal hartge https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSelTPhdFRuP16yLYComwSlKAesrdfJTY1abIZkexc5lUx9CyAU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Nowe rolki dotarly,Oz Hartge 17" 8,5 i 9,5 Rant 2,5 cala W najbliższym czasie bedą odswierzone i pomalowanie. Kolejny etap prac zakonczony Konserwacja podwozia i profili zamkniętych Lisu dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagi87 Napisano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 ciekawy projekt się zapowiada czekam na dalsze relacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Koło za***iste bedzie robic duzy przeciąg w tak odrestaurowanej e30:) w hartge nawiert czy ori? jakie planujesz rozmiary opony na te rolki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Koło za***iste bedzie robic duzy przeciąg w tak odrestaurowanej e30:) w hartge nawiert czy ori? jakie planujesz rozmiary opony na te rolki? Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120. Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Wszystko zalezy od tego czy chcesz sie bawić w dystanse, ma to swoje plusy i minusy oczywiście dystans to tak jak byś zmniejszył rant o 1 cal i dystanse lubią bić i sie odkręcać, (choć nigdy na tym nie jezdziłem) a z plusów to właśnie felga zostaje nie tykana w ori rozstawie sam już dwa komplety hartge nawiercałem na 4x100 i te osoby śmigają na nich w e30 tu na forum więc same mogą ci powiedzieć czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animalbmw Napisano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120. Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40 Wiadomo jak wszędzie są zwolennicy i przeciwnicy nawiertów. Jedni nawiercaja + nawet poszerzaja jednocześciówki żeby było wiecej cali i pala kapcia i nic sie nie dzieje. Kazdy robi to na własne ryzyko. Sam miałes nawiert i wiesz jak sie na tym lata i czy są problemy. Natomiast mysle ze w twoim przypadku trzeba przeanalizować plusy i minusy konwersji i jej koszta jesli chcesz zostawic 5x120 albo dystanse zmieniające rozstaw ale z tego co wiem tam musi byc min 18mm dystans i tak jak mario wspomniał lubią sie odkrecac. Wiem to z doswiadczenia ze ma racje, wiec jest to problem no i nie wiem jak u Ciebie z et na tych Hartge;) Ja sam miałem 3 kmpl felg nawiercanych i myśle ze jak jest to dobrze zrobione to kwestia tylko i wyłacznie psychologiczna ze wiesz ze jest tam nawiert i tyle. Myśle ze koszty nawieru tez bedą mniejsze niz w/w operacjach konwersji czy dystansów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120. Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40 Wszystko zależy jakie et masz w felgach Jak głębokie są - to walic konwersję 5x120 , przy okazji gwint Sobie wrzucisz (chyba że masz już) Hebel lepszy, większy ,lepiej się zaprezenci w aucie, a jak mało będzie to Sobie wrzucisz 300mm Prowadzenie też lepsze na 5x120 jest, bynajmniej mi się lepiej jeździ a jeźdzę na zmianę 4x100 lub 5x120 i 100% lepiej na tym drugim. No i na koniec - większy wybór felgi, Hartge się znudzą , to cos innego dobierzesz bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 2 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Wszystko zależy jakie et masz w felgach Jak głębokie są - to walic konwersję 5x120 , przy okazji gwint Sobie wrzucisz (chyba że masz już) Hebel lepszy, większy ,lepiej się zaprezenci w aucie, a jak mało będzie to Sobie wrzucisz 300mm Prowadzenie też lepsze na 5x120 jest, bynajmniej mi się lepiej jeździ a jeźdzę na zmianę 4x100 lub 5x120 i 100% lepiej na tym drugim. No i na koniec - większy wybór felgi, Hartge się znudzą , to cos innego dobierzesz bez problemu. Moje Hartge mają et13 i et25 Mam hamulce 308mm na brembo z e38 4 tłoczki Przy moim et chyba leprzy bedzie nawiert zalezy mi na dobrym spasowaniu. Mam regulacje belki "Fasolki" a na przodzie camber plates Prawdopodobnie zostane przy tym nawiercie , bo tez slyszalem zle opinie o tym dystansie:) Mariusz a do ciebie poszlo pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 8 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 klocki lego dla duzch chłopców MAREK GERMAN i korrespondent dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 klocki lego dla duzch chłopców Przydało by się te klocki poskładać i pokazać jak wyglądają w całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 uwielbiam składać takie nowiutkie części , szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buciek Napisano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Grubo 👠Mucha nie siada komar nie kasa 💰 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin-e30 Napisano 23 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Silnik m54b30 juz na woim miejscu;A tutaj przymiarka felgi. Jak narazie jest bez dystatsu odległosc od rantu bębna do wachacza jakies 3 minimetry. Zastanawiam się czy nie dac 0,5cm dystansu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piorun Napisano 23 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 dobrze lecisz z tematem, jestem ciekaw efektu końcowego, a zapowiada się ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.