Skocz do zawartości

[E30] Marcine30 vel Bobik Cabrio


marcin-e30

Rekomendowane odpowiedzi

co to za bak? Jaka jest jego pojemnosc? Pierwszy raz widze taki do e30

Bak to 60l Chyba najwiekszy jakiw występowal.

 

Fajne podejście do blacharki

Od spodu też wszystko tak ładnie ogarnięte?

 

Nie wiem czy dobrze kminie, ale ori progi mt dostać do cabrio to chyba gorzej jak 6ke w totka ?

Auto od dołu jest bez rdzy tylko jedna kieszen w bagażniku byla naprawiana. Bmw teraz ma sciagniete cale zawieszenie .Wszystko od dołu jest czyszczone i bedzie nakladana nowa konserwacja .

 

Progi szukalem dosc dlugo az w koncu trafilem, koniecznie szukalem z sierpami jakos tak bardziej mi podchodz.

 

org. progi z sirepami do mt1 jest szybciej dostac niz te bez sierpów  :mrgreen: to jest dopiero wyczyn! :)

e30 widac ogarniana zawodowo! :)

p.s

jakie koło na ten sezon? :)

Z kolem to jest dopiero problem, u mnie widze tylko jedno kolo Hartge 17" 3tlg.  Wszystko na dobrej drodze bo prowadze negocjacje cenowe.

Jak wszystko dobrze bedzie to bedzie Hartge split 17" 8,5 i 9,5  rant 2" i 3"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło za***iste bedzie robic duzy przeciąg w tak odrestaurowanej e30:) 

w hartge nawiert czy ori? jakie planujesz rozmiary opony na te rolki? :)

 

Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic

A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120.

 

Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od tego czy chcesz sie bawić w dystanse, ma to swoje plusy i minusy oczywiście ;)

dystans to tak jak byś zmniejszył rant o 1 cal ;) i dystanse lubią bić i sie odkręcać, (choć nigdy na tym nie jezdziłem)

a z plusów to właśnie felga zostaje nie tykana w ori rozstawie ;)

 sam już dwa komplety hartge nawiercałem na 4x100 i te osoby śmigają na nich w e30 tu na forum więc same mogą ci powiedzieć czy warto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic

A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120.

 

Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40

 

Wiadomo jak wszędzie są zwolennicy i przeciwnicy nawiertów. Jedni nawiercaja + nawet poszerzaja jednocześciówki żeby było wiecej cali i pala kapcia i nic sie nie dzieje. Kazdy robi to na własne ryzyko. Sam miałes nawiert i wiesz jak sie na tym lata i czy są problemy. Natomiast mysle ze w twoim przypadku trzeba przeanalizować plusy i minusy konwersji i jej koszta jesli chcesz zostawic 5x120 albo dystanse zmieniające rozstaw ale z tego co wiem tam musi byc min 18mm dystans i tak jak mario wspomniał lubią sie odkrecac. Wiem to z doswiadczenia ze ma racje, wiec jest to problem no i nie wiem jak u Ciebie z et na tych Hartge;) Ja sam miałem 3 kmpl felg nawiercanych i myśle ze jak jest to dobrze zrobione to kwestia tylko i wyłacznie psychologiczna ze wiesz ze jest tam nawiert i tyle. Myśle ze koszty nawieru tez bedą mniejsze niz w/w operacjach konwersji czy dystansów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zrobic nawiert. Troszke mi to zostalo odradzone, i teraz sam nie wiem co mam robic. W poprzednich kołach ACT miałem zaspawane stare dziury i zrobiony nowy nawiert. Przy hartge powiedziano mi ze to nie wypada. Ale z drugiej strony ta felga zostanie u mnie na stale i to w e30. Tak wiec nie wiem co robic

A moze wy mi doradzicie czy robic nawiert czy tez zostawic ori 5x120.

 

Opony mam zamiar załozyc 205/40 i 215/40

 

Wszystko zależy jakie et masz w felgach :)

 

Jak głębokie są - to walic konwersję 5x120 , przy okazji gwint Sobie wrzucisz  (chyba że masz już) 

 

Hebel lepszy, większy ,lepiej się zaprezenci w aucie, a jak mało będzie to Sobie wrzucisz 300mm

 

Prowadzenie też lepsze na 5x120 jest, bynajmniej mi się lepiej jeździ a jeźdzę na zmianę 4x100 lub 5x120 i 100% lepiej na tym drugim. 

 

No i na koniec - większy wybór felgi, Hartge się znudzą , to cos innego dobierzesz bez problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jakie et masz w felgach :)

 

Jak głębokie są - to walic konwersję 5x120 , przy okazji gwint Sobie wrzucisz  (chyba że masz już) 

 

Hebel lepszy, większy ,lepiej się zaprezenci w aucie, a jak mało będzie to Sobie wrzucisz 300mm

 

Prowadzenie też lepsze na 5x120 jest, bynajmniej mi się lepiej jeździ a jeźdzę na zmianę 4x100 lub 5x120 i 100% lepiej na tym drugim. 

 

No i na koniec - większy wybór felgi, Hartge się znudzą , to cos innego dobierzesz bez problemu. 

Moje Hartge mają et13 i et25

Mam hamulce 308mm na brembo z e38 4 tłoczki

Przy moim et chyba leprzy bedzie nawiert zalezy mi na dobrym spasowaniu. Mam regulacje belki "Fasolki" a na przodzie camber plates

Prawdopodobnie zostane przy tym nawiercie , bo tez slyszalem zle opinie o tym dystansie:)

 

Mariusz a do ciebie poszlo pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...