Skocz do zawartości

[E30] 318is D1 GARAGE


d1diesel

Rekomendowane odpowiedzi

hmm wszystko ok widze ze jestez zadowolony z walkow od swiatka a wszystkich co znam a takie kupili zaraz je sciagali bo chodzilo wszystko gorzej od serii, na tych przepustnicach spalanie 1,8 skoczy pewnie ponad 30l/100km ? a moc ze 100 kucykow skoczy tak miewam? chetnie ustawie sie z takim wynalazkiem na kresce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 163
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Z wałkami Świątka to zalezy jak sie trafi. My zamowilismy dwa komplety jeden do mojego iesa drugi do patryka. Jego zaczął ganiac a moj chodzil gorzej niz seria. Potem byly poprawki to przyszly wlaki ktorych nie mzona bylo nawet zamontowac. CO do spalania to ona juz pali kazda ilosc paliwa jaka ma do dyszpozycji w zbiorniku. e30 b28 napewno objedzie iesa. e36 b28 niekoniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wszystko ok widze ze jestez zadowolony z walkow od swiatka a wszystkich co znam a takie kupili zaraz je sciagali bo chodzilo wszystko gorzej od serii, na tych przepustnicach spalanie 1,8 skoczy pewnie ponad 30l/100km ? a moc ze 100 kucykow skoczy tak miewam? chetnie ustawie sie z takim wynalazkiem na kresce

 

tak wałki od świątka dają rade ale dopiero w od 4500rpm do odcięcia 7300rpm, zuzycie paliwa teraz na cisnieniu ok 4bar podchodzi pod 20l/100km a jak załoze przepustnice to dopiero bedzie sie lało bo wyleci przepływomierz a mapy bedą oparte o algorytm alpha n ale no cóż nie jest to auto do jazdy na codzień do pracy

dsc08677t.jpg

161KM@6717RPM 187Nm@5562rpm mierzone na ciśnieniu paliwa 3 bary(powyżej 6000rpm zaczeło brakować paliwa) hamownia bez nadmuchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki)

co się napinasz :?::?: dywagujesz o rocznikach dotarciach,nie dotarciach skoro wielkomiejscy tjunerzy uważają,że taki prowincjonalny wynalazek nie da rady to tak jest i juz :wink: ,musisz sie z tym pogodzic.nie pomagą ani wykresy ani filmy,tu nie pomoże nawet dobre paliwo od Kuzaja,Sołowowa czy innego rajdowca :-P

btw Krzysiek założył może ten zayebisty wydech co mu oddałem :?::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka waga auta?bo narazie masz 30km i 100nm mniej niz b28.e 36 wazy +/- 1400.osobiscie podziwiam naklad prracy ,czasu i pieniedzy wlozony w auto

 

masa auta to tona z hakiem, nie chodzi tu o to ze moje 1.8 jest szybsze i objedzie kazde m52 tylko o to ze czasy na ćwiartke są porównywalne z m52b25b28 które setke robią w 7-7.5sek, most jest moze i krótki ale na 5tym biegu przy odcince jest ponad 220kmh a to mi styknie bo po autobanach naie latam raczej,

gdybym czas i pieniądze włożone w dłubanie tych czterech garów włozył w swapa na m54( w du*** miał czy mam dobrze wałki ustawione, czy aby spalania stukowego nie ma, czy dolot mam dobrze zrobiony) to ganiałbym sie z emkami

... ale nie o to mi chodziło

powiem wiecej dalej mam ochote na nastepne modyfikacje, po wakacjach bedzie nowy blok 1.9 z m44 i

stroker kit na 2.1 czyli wał od M47 (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :))

ab77fa7c4d257927.jpg

 

[ Dodano: Sob Lip 31, 2010 8:14 am ]

Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki)

co się napinasz :?::?: dywagujesz o rocznikach dotarciach,nie dotarciach skoro wielkomiejscy tjunerzy uważają,że taki prowincjonalny wynalazek nie da rady to tak jest i juz :wink: ,musisz sie z tym pogodzic.nie pomagą ani wykresy ani filmy,tu nie pomoże nawet dobre paliwo od Kuzaja,Sołowowa czy innego rajdowca :-P

btw Krzysiek założył może ten zayebisty wydech co mu oddałem :?::mrgreen:

 

 

a kolega to nie wie czemu głos zajmuje skoro moje auto widzał chyba tylko jak pod blokiem stoi ,i chyj mnie obchodzi co mowią wielkomiejscy tunerzy o moim "prowincjonalnym wynalazku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak latam z patrykiem po lotnisku to widze ze te krotsze przelozenia strasznie duzo pomagaja. do teog dochodzi masa i robi sie nieciekawie dla e36. W serii b28 zostawia iesa e30 gdzies w polowie cwiartki a sam juz jest na mecie. teraz sprawa wyglada tak, ze raz ies jest pierwszy a raz b28. Czyli jest to kosmiczny postęp. Najlepsze są miny tych co sie pierwszy raz sciagaja. Dla tych co nie kumaja tematu tu nie chodzi o zrobienie super szybkiego auta...TU CHODZI O ZROBIENIE SUPER SZYBKIEGO IESA. A jezeli do teog bedzie on mogl latac z teorretycznie duzo mocniejszymi konstrukcjami to juz jest FAN. Jak sie jeszcze kilka razy wygra to juz jest SUPER FUN. WYYEBAC kogos w 2.8 jadac 3.0 to tak średnio. Wyyebac kogos w 2.8 jadac 1.8.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

za***ista robota :) ,podoba mi sie i goraco kibicuje! Pomocy technicznej nawet nie musze oferowac bo ogarniasz temat bdb :) . Tez bede mial is-a na itb :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pozazdroscic! Tez mialem podobny pomysl na ISa ale zostalem przy M10 i narazie nie zaluje! Bede musial tez swoje 1,8 ostro podlubac zeby sie udalo dojsc do mocy podobnej jaka Ty masz w tej chwili! Naprawde swietnie ogarniety temat! Jest czego gratulowac! Czekam na efekt koncowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica zostaje z M42? Bo w sumie ona jest jednak lepiej zrobiona niż ta z M44 no i M42 ma mocniejsze korby ale w n/a to aż takie ważne chyba nie jest.

 

 

btw.M42 z pierwszych lat produkcji (do 89 chyba) tez ma natrysk na denko tłoka

 

głowice z m42 zostaje bo zawory sa na podwójnych sprezynach a przy obr 7000 i wiecej na wysokich wałkach wazne jest zeby zawór zdązył sie zamknąc

 

jestem prawie pewien ze w m42 nie było natrysków na denko tłoka (sam mam silnik z 89 roku)

 

m42 ma mocniejsze korby ale i cieższe tak samo z wałem (w porównaniu z kutym wałem ze starego ISa ten z m44 jest ultralekki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...