PINIU Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 hmm wszystko ok widze ze jestez zadowolony z walkow od swiatka a wszystkich co znam a takie kupili zaraz je sciagali bo chodzilo wszystko gorzej od serii, na tych przepustnicach spalanie 1,8 skoczy pewnie ponad 30l/100km ? a moc ze 100 kucykow skoczy tak miewam? chetnie ustawie sie z takim wynalazkiem na kresce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Z wałkami Świątka to zalezy jak sie trafi. My zamowilismy dwa komplety jeden do mojego iesa drugi do patryka. Jego zaczął ganiac a moj chodzil gorzej niz seria. Potem byly poprawki to przyszly wlaki ktorych nie mzona bylo nawet zamontowac. CO do spalania to ona juz pali kazda ilosc paliwa jaka ma do dyszpozycji w zbiorniku. e30 b28 napewno objedzie iesa. e36 b28 niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 hmm wszystko ok widze ze jestez zadowolony z walkow od swiatka a wszystkich co znam a takie kupili zaraz je sciagali bo chodzilo wszystko gorzej od serii, na tych przepustnicach spalanie 1,8 skoczy pewnie ponad 30l/100km ? a moc ze 100 kucykow skoczy tak miewam? chetnie ustawie sie z takim wynalazkiem na kresce tak wałki od świątka dają rade ale dopiero w od 4500rpm do odcięcia 7300rpm, zuzycie paliwa teraz na cisnieniu ok 4bar podchodzi pod 20l/100km a jak załoze przepustnice to dopiero bedzie sie lało bo wyleci przepływomierz a mapy bedą oparte o algorytm alpha n ale no cóż nie jest to auto do jazdy na codzień do pracy 161KM@6717RPM 187Nm@5562rpm mierzone na ciśnieniu paliwa 3 bary(powyżej 6000rpm zaczeło brakować paliwa) hamownia bez nadmuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo85 Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki) co się napinasz dywagujesz o rocznikach dotarciach,nie dotarciach skoro wielkomiejscy tjunerzy uważają,że taki prowincjonalny wynalazek nie da rady to tak jest i juz ,musisz sie z tym pogodzic.nie pomagą ani wykresy ani filmy,tu nie pomoże nawet dobre paliwo od Kuzaja,Sołowowa czy innego rajdowca btw Krzysiek założył może ten zayebisty wydech co mu oddałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 a jaka waga auta?bo narazie masz 30km i 100nm mniej niz b28.e 36 wazy +/- 1400.osobiscie podziwiam naklad prracy ,czasu i pieniedzy wlozony w auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 31 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 a jaka waga auta?bo narazie masz 30km i 100nm mniej niz b28.e 36 wazy +/- 1400.osobiscie podziwiam naklad prracy ,czasu i pieniedzy wlozony w auto masa auta to tona z hakiem, nie chodzi tu o to ze moje 1.8 jest szybsze i objedzie kazde m52 tylko o to ze czasy na ćwiartke są porównywalne z m52b25b28 które setke robią w 7-7.5sek, most jest moze i krótki ale na 5tym biegu przy odcince jest ponad 220kmh a to mi styknie bo po autobanach naie latam raczej, gdybym czas i pieniądze włożone w dłubanie tych czterech garów włozył w swapa na m54( w du*** miał czy mam dobrze wałki ustawione, czy aby spalania stukowego nie ma, czy dolot mam dobrze zrobiony) to ganiałbym sie z emkami ... ale nie o to mi chodziło powiem wiecej dalej mam ochote na nastepne modyfikacje, po wakacjach bedzie nowy blok 1.9 z m44 i stroker kit na 2.1 czyli wał od M47 (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ) [ Dodano: Sob Lip 31, 2010 8:14 am ] Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki) co się napinasz dywagujesz o rocznikach dotarciach,nie dotarciach skoro wielkomiejscy tjunerzy uważają,że taki prowincjonalny wynalazek nie da rady to tak jest i juz ,musisz sie z tym pogodzic.nie pomagą ani wykresy ani filmy,tu nie pomoże nawet dobre paliwo od Kuzaja,Sołowowa czy innego rajdowca btw Krzysiek założył może ten zayebisty wydech co mu oddałem a kolega to nie wie czemu głos zajmuje skoro moje auto widzał chyba tylko jak pod blokiem stoi ,i chyj mnie obchodzi co mowią wielkomiejscy tunerzy o moim "prowincjonalnym wynalazku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike5er Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 fajny wynalazek, wklej koniecznie zdjęcia z podmiany bloku i wału. rozumiem, że teraz pojemność silnika to dalej seryjne 1.8 ? powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabafilip Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Widać, że znasz się na rzeczy. Projekt jest za***isty, a komentarzami co niektórych na tym forum się nie przejmuj bo wiele jest tu "głupio mądrych". Powodzenia w dalszych modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Jak latam z patrykiem po lotnisku to widze ze te krotsze przelozenia strasznie duzo pomagaja. do teog dochodzi masa i robi sie nieciekawie dla e36. W serii b28 zostawia iesa e30 gdzies w polowie cwiartki a sam juz jest na mecie. teraz sprawa wyglada tak, ze raz ies jest pierwszy a raz b28. Czyli jest to kosmiczny postęp. Najlepsze są miny tych co sie pierwszy raz sciagaja. Dla tych co nie kumaja tematu tu nie chodzi o zrobienie super szybkiego auta...TU CHODZI O ZROBIENIE SUPER SZYBKIEGO IESA. A jezeli do teog bedzie on mogl latac z teorretycznie duzo mocniejszymi konstrukcjami to juz jest FAN. Jak sie jeszcze kilka razy wygra to juz jest SUPER FUN. WYYEBAC kogos w 2.8 jadac 3.0 to tak średnio. Wyyebac kogos w 2.8 jadac 1.8..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwek_ch Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 o to właśnie chodzi, żeby stworzyć coś z małej pojemności mi się podoba takie podejście i czekam na rozwój wydarzeń, to jest ciekawsze niż kolejny "słap" na b28, a zwłaszcza, że tu robi się wszystko samemu i z wielu różnych części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Głowica zostaje z M42? Bo w sumie ona jest jednak lepiej zrobiona niż ta z M44 no i M42 ma mocniejsze korby ale w n/a to aż takie ważne chyba nie jest. btw.M42 z pierwszych lat produkcji (do 89 chyba) tez ma natrysk na denko tłoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Patryk teraz jest na etapie RSów wiec reszte modów pewnie odlozy w czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 o nie, znowu RS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 za***ista robota ,podoba mi sie i goraco kibicuje! Pomocy technicznej nawet nie musze oferowac bo ogarniasz temat bdb . Tez bede mial is-a na itb pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Tylko pozazdroscic! Tez mialem podobny pomysl na ISa ale zostalem przy M10 i narazie nie zaluje! Bede musial tez swoje 1,8 ostro podlubac zeby sie udalo dojsc do mocy podobnej jaka Ty masz w tej chwili! Naprawde swietnie ogarniety temat! Jest czego gratulowac! Czekam na efekt koncowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Ktoś ma info jaki jest teraz najmocniejszy IES w PL?? Efektu końcowego nie bedzie. Takie projekty sie nie konczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 D1 Sola czytalem bodajze w trendsach o ISie cos ko 200 kucy wiec jest juz blisko d1Diesel usze sie do Ciebie odezwac na gg moze cos mi zasugerujesz z moim m10 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Nie ja tylko diesel. Te 200 koni to cywil czy jakas wydmuszka torówka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 kiedys czytalem o is wersja 'schumacher ' z turbo.znalazlem ten egzemplaz na mobilu ale parametrow nie pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 ale choodzi o N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Głowica zostaje z M42? Bo w sumie ona jest jednak lepiej zrobiona niż ta z M44 no i M42 ma mocniejsze korby ale w n/a to aż takie ważne chyba nie jest. btw.M42 z pierwszych lat produkcji (do 89 chyba) tez ma natrysk na denko tłoka głowice z m42 zostaje bo zawory sa na podwójnych sprezynach a przy obr 7000 i wiecej na wysokich wałkach wazne jest zeby zawór zdązył sie zamknąc jestem prawie pewien ze w m42 nie było natrysków na denko tłoka (sam mam silnik z 89 roku) m42 ma mocniejsze korby ale i cieższe tak samo z wałem (w porównaniu z kutym wałem ze starego ISa ten z m44 jest ultralekki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Jak chcesz odchudzić rozrząd to szukaj popychaczy z M52. Powinny pasować skoro są zamienne z M50, a lżejsze o...i tu trzeba poszukać w temacie Korony i jego M50B28tbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 jak bede odchudzał rozrząd to hydrauliki całkiem wylecą a wtedy odcinke przesune o 1000rpm w góre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 co do najmocniejszego ISa w PL to nie wiem czy najmocniejszy, ale w ostatnim trendsie jest e36 zrobione do KJSow z m42 na ITB zrobionym na 180KM. jak chcesz to wrzuce skan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 1 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 180 to jest do osiagniecia bez wiekszychh trudnosci. Sie pobije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi