Skocz do zawartości

[E30] 318is D1 GARAGE


d1diesel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 163
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

  • 6 miesięcy później...
Projekt S42 z ITB trwa w dalszym ciągu lecz bedzie bazował na bloku m44.

ISa (foto) który w miedzyczasie przeszedł remont kapitalny wsadziłem zeby na razie jezdzić

 

Dokładka z laminatu ale jednak wróci tu oryg. IS lippe

wrzuce kilka fotek niedługo

Obrazek

 

coś się ruszyło w temacie S42 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna sobie gadac. Kto ma b28 niech przyjedzie bo jaki bym filmik nie dal to i tak bedzi ez epewnie b28 byla zajechana ze pewnie na zlym paliwie, na zlych oponach. Takie pjerdolenie

Paweł nie denerwuj się :-D ,ale taka jest prawda,ze wszystkie okoliczne b28 jakie przyjeżdżają do nas na lotnisko to kondony,no może pojedyncze wyjątki :wink::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wynalazek na zdjeciach powyżej jest jakoś obliczony czy tak na pałę zrobiony , a nóż sie uda... :?:

 

obliczony i to jak... z PITAGORASAAA

 

[ Dodano: Pią Lip 30, 2010 3:22 pm ]

co ty tam dłubiesz na tych 4cyl ?:D

 

Jeśli chodzi o modyfikacje to głównie skupiłem sie na głowicy, czyli powiekszenie i wypolerowanie kanałów, polerowanie komór spalania i planowanie. Na tłokach wyfrezowane zostały głębsze wcięcia na zawory. Kolektor dolotowy trzeba było dopasować do powiększonych kanałów, uszczelka termiczna pod kolektor ssący z poliamidu zeby schłodzić troche dolot. Na kolektorze wydechowym zostały tylko poprawione spawy od wewnątrz. Wydech to moja własna konstrukcja, jedna gruba rura do tłumika środkowego a dalej dwie rury do końcowego z 325. Koło zamachowe ze sprzęgłem od m20. Regulator ciśnienia paliwa na 4bary, Most 4.27 ze szperą 40%. Wisko zastąpione wentylatorem elektrycznym i duza chłodnica od e36. Cewki zapłonowe od m62 bezposrednio na świecach. w silniku zostały wymienione panewki ,pierscienie i wszystkie uszczelki, tuleje zostały honowane. Na koniec zostało ustawić wałki Świątka i auto zaczeło znacznie lepiej sie odpychać :)

d909c8bce69b86b4med.jpg 64fdb922983b4195med.jpg 7a70915dca8f1095med.jpg 9a2d750f182e7a77med.jpg 510e331093650510med.jpg fa2fa61375bc1a3emed.jpg 4f4898c0abc6ce37med.jpg 44c94724f92d9594med.jpg 47ee6b8fed88f7abmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


Winfinity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...