Enzo Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Nie wiem moze mam cos nie tak, ale uwielbiam widok e30 bez maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Nie wiem moze mam cos nie tak, ale uwielbiam widok e30 bez maski he he w wakacje patryk tak po miescie smigal. i bez jednej lampy zeby simota powietrze ciagnela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pocisk997 Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 D1 Sola, Możesz wrzucić jeszcze jakieś foty na tej feldze? Dakladka jest z laminatu, czy jakaś konkretniejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bono Napisano 26 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Gdzie to ITB i inne cuda wianki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Projekt S42 z ITB trwa w dalszym ciągu lecz bedzie bazował na bloku m44. ISa (foto) który w miedzyczasie przeszedł remont kapitalny wsadziłem zeby na razie jezdzić Dokładka z laminatu ale jednak wróci tu oryg. IS lippe wrzuce kilka fotek niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foinix Napisano 27 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Projekt S42 z ITB trwa w dalszym ciągu lecz bedzie bazował na bloku m44. ISa (foto) który w miedzyczasie przeszedł remont kapitalny wsadziłem zeby na razie jezdzić Dokładka z laminatu ale jednak wróci tu oryg. IS lippe wrzuce kilka fotek niedługo Obrazek coś się ruszyło w temacie S42 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 Narazie ies wypluł 169KM i gania m52b28 po lotnisku jak wściekły. Przepustnice i dolot leżą na półce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deeste Napisano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 co ty tam dłubiesz na tych 4cyl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoOkas Napisano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 d1diesel, pewno będzie : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 poprosze jakies filmiki z tego ganiania.ile nm wyszlo i jaki most w is? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PINIU Napisano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 osiagi ladne ale z tym ganianiem m52 troche ciezko to widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo85 Napisano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 osiagi ladne ale z tym ganianiem m52 troche ciezko to widze no gania gania.......jakieś tam skorupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 mozna sobie gadac. Kto ma b28 niech przyjedzie bo jaki bym filmik nie dal to i tak bedzi ez epewnie b28 byla zajechana ze pewnie na zlym paliwie, na zlych oponach. Takie pjerdolenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 ITB zestaw juz prawie gotowy, puucha z s50 z uciętymi skrajnymi kanałami i przepustnice motocyklowe i inne adaptery jesli chodzi o " ćwiartke" to faktycznie dobrze sobie radzi z m52 (na moscie 4.27) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PINIU Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 to jakie sa te czasy na cwiartke? to co teraz skladasz pelen szacunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 ciezko powiedziec jakie czasy robi bo u nas na lotnisku nigdy nie było dobrej aparatury pomiarowej a 400 m odmierzane było krokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Moze w czechach pomierzymy. Zobaczymy jak kant sobie poradzi na MAOTSETUNGACH. Na moje oko bedzie ponizej 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dahrek Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Eeee tam z BMW i 1/4 mili to jak rozmowa z prostytutką, niby wszystko fajnie ale nie po to ją masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Ten wynalazek na zdjeciach powyżej jest jakoś obliczony czy tak na pałę zrobiony , a nóż sie uda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lolejko Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Setup z przepustnicami i puchą konkret. Podejżewam, że będzie zapitalać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 a ja tam filmik poprosze i ile nm wyplula.most kruciutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo85 Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 mozna sobie gadac. Kto ma b28 niech przyjedzie bo jaki bym filmik nie dal to i tak bedzi ez epewnie b28 byla zajechana ze pewnie na zlym paliwie, na zlych oponach. Takie pjerdolenie Paweł nie denerwuj się ,ale taka jest prawda,ze wszystkie okoliczne b28 jakie przyjeżdżają do nas na lotnisko to kondony,no może pojedyncze wyjątki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d1diesel Napisano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Ten wynalazek na zdjeciach powyżej jest jakoś obliczony czy tak na pałę zrobiony , a nóż sie uda... obliczony i to jak... z PITAGORASAAA [ Dodano: Pią Lip 30, 2010 3:22 pm ] co ty tam dłubiesz na tych 4cyl ? Jeśli chodzi o modyfikacje to głównie skupiłem sie na głowicy, czyli powiekszenie i wypolerowanie kanałów, polerowanie komór spalania i planowanie. Na tłokach wyfrezowane zostały głębsze wcięcia na zawory. Kolektor dolotowy trzeba było dopasować do powiększonych kanałów, uszczelka termiczna pod kolektor ssący z poliamidu zeby schłodzić troche dolot. Na kolektorze wydechowym zostały tylko poprawione spawy od wewnątrz. Wydech to moja własna konstrukcja, jedna gruba rura do tłumika środkowego a dalej dwie rury do końcowego z 325. Koło zamachowe ze sprzęgłem od m20. Regulator ciśnienia paliwa na 4bary, Most 4.27 ze szperą 40%. Wisko zastąpione wentylatorem elektrycznym i duza chłodnica od e36. Cewki zapłonowe od m62 bezposrednio na świecach. w silniku zostały wymienione panewki ,pierscienie i wszystkie uszczelki, tuleje zostały honowane. Na koniec zostało ustawić wałki Świątka i auto zaczeło znacznie lepiej sie odpychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 pieknie pieknie, bardzo mi sie podoba to co robisz. masz jakiś przedział mocy/momentu w ktory chciałbyś realnie trafić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D1 Sola Napisano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Morda daj wykres bo nie zniese.... Pawelo zadko na zlotach bywasz bo ostatnio byl i wroclaw i jelenia bogatynia zgorzelec luban legnica kłodzko wiec pewnie tam tez same trupy są. Chyba ze sie mamy w czasie cofnac do 1996 roku i podjechac pod ASO w Berlinie czekajac na odbior m52b28 Hansa zeby sie znim zmierzyc (ale wtedy by bylo ze znowu nie dotarte). Ale wez pod uwage ze e30 ma juz 20 lat a b28 ktore przyjezdzaja maja lat 14 i mniej wiec po co ta gadka ze trupy. To pawelo zalatw super zadbana serie b28 i pojedziemy na lotnisko dlaeko nie jest. POwiedz mi jeszcze ktore to niby b28 sa takie zdrowe u nas (Te wyjątki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi