DERO Napisano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Åadna Wisienka, tak jak pisałeś halo ciemniej i przód konkretny PS. Widzę, że spocicie się w Zmc... dajcie znać kiedy jakiś spot to chętnie bym podjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 19 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Teraz są ciemniejsze, nie wiem cz nie za bardzo teraz Felgi już są u mnie, rozkręcone i zacząłem polerkę rantów. Nie jest to łatwe, wżery okazały się niestety głębokie Jest dużo roboty, ale może się uda. Pytanie za 100punktów co z rotorami? Kolor? Jaki? Nadwozia/biały? Zastanawiam się nad full polerką tylko nie wiem czy podołam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyszka Napisano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Kolor nadwozia na rotorach to rzadko dobry wybór, biały, nie bo ja NIE full polerka myślę że by siadła tutaj, ale żeby dobrze wyglądało trzeba by zrobić polerkę wibracyjną a to kosztuje, może zostaw srebrny po prostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Myślę na polerką właśnie... Samemu nie da rady tego ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DERO Napisano 20 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Wszystko da radę samemu. Zależy jaki stop aluminum mają twoje fele. Ale RH to popularny dosyć model felg który dobrze się poleruje. Tu foto ze starego projektu, gdzie podjąłem się full polerki, wszystko ręcznie....wszystko (czyt. dużo zabawy). (zdjęcia komórkofonowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyszka Napisano 20 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Nie mówie że się nie da samemu, da sie ale to tak jak napisał kolega wyżej ogrom prac przy tym, chyba najlepiej i najłatwiej będzie zostawić srebrne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Witam. Trochę mnie nie było gdyż zaliczyłem małą stłuczkę i auto prawie miesiąc stało Teraz już jest polakierowane i poskładane Wyszło całkiem, całkiem, ale lakierował dobry znajomy więc polerkę trzeba zrobić jak zwykle samemu... Chcę to zrobić dość dobrze lecz za rozsądne pieniżki i teraz pytanie do was jakie pasty polecacie? Myślałem nad zestawem menzerny np. http://allegro.pl/menzerna-fg500-ip2100-sf4000-pady-abw-szampon-i4433176475.html Kiedyś ktoś się pozytywnie wypowiadał na temat tych produktów... Warto? Beema ma się tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B-MM-W Napisano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Chcę to zrobić dość dobrze lecz za rozsądne pieniżki. Myślałem nad zestawem menzerny np. http://allegro.pl/menzerna-fg500-ip2100-sf4000-pady-abw-szampon-i4433176475.html Jeśli chodzi o cenę takiego zestawu to, są to na pewno dobre "pieniżki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 31 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Witajcie. Autko poskładane i ma się dobrze Ostatnio zaopatrzyłem się u Shiniego w kilka przydatnych gadgetów, oraz w pasty polerskie, więc bunia przeszła małą korektę lakieru, oraz woskowanie Przy okazji dzisiejszej wycieczki zrobiłem małą sesyjkę Pro nie jest bo wykonana w całości przeze mnie, ale może się spodoba Podziękowania dla viviek'a za dystanse, oraz dla shiniego za kosmetyki i fachowe doradztwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czort Napisano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Gdzie robiłeś te foty? Auto znane z miasta, zwraca uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Józefów kamieniołomy kolego pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JusTBoY Napisano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 No faktycznie po tym odświeżeniu wygląda konkretnie, a szczególnie na tym 8 zdjęciu z sesji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullit Napisano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Auto na pewno zwraca uwage po odświeżeniu lakieru, widac po fotkach ze pieknie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Całkiem fajnie to wyszło, szczególnie zadowolony jestem z wosku harly wax Dzięki za docenienie starań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Józefów kamieniołomy kolego pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SMYLO Napisano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 widziana na zywo pod Twierdza, fajna sztuka powolutku robi robote, walka z detalami i bedzie Si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Widzę, że dużo nas tu z okolic Szczegółów kilka zostało i najtrudniej się za nie zabrać Między innymi te nieszczęsne błyszczące listwy z przodu, dolna uszczelka szyby bocznej, przednia szyba no i znowu metalowa listwa nad szybami bocznymi do odmalowania pomału się ogarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyszka Napisano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2014 W końcu udało mi się zobaczyć to na zywo, powiem Ci jest bardzo dobrze, BARDZO dobrze, błyszczące listwy wywal i jak dla mnie ME GUSTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka Napisano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Jest smacznie, podoba mi się. Razi brak wlotów chłodzenia tarcz, no listwy to wiadomo no i szczeble widział bym jednak w kolor nadwozia. Poza tym bardzo przyjemne coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 2 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Listwy się ogarnie, wloty pewnie z czasem też, a co do szczebli to sam nie wiedziałem, ale stwierdziłem, że z zaślepkami i szczeblami w kolorze może będzie zbyt mdło na razie to muszę wymienić szybę bo przeglądu nie mogę zrobić Dzięki za pozytywne komentarze, na pewno zmotywują do działania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczoor Napisano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 Na przód mi się pokręciło miałem na myśli 35-40 tak żeby było et 13/18, ale jak patrzyłem u znajomego na hm1 z przodu to na et 13 i 205 gumie chyba za nisko nie zejdę więc pewnie trzeba dać te 35mm dystans i et 18? Według przelicznika na dystansie 20mm rh powinny o 7mm być bardziej schowane niż 10j et20... Mi to się nie chce wierzyć, że te borbety miały et20 W porównaniu do hamannów nie wystawały wcale http://img854.imageshack.us/img854/7409/obraz277d.jpg pozwoliłem sobie pokazać jak wyglądało auto kucharza na rh. Tył właśnie 9,5 et 21 W turasie chyba wygląda poprawnie siemka mam prośbe powiedz mi jakie w końca dałeś dystanse do tych alu żeby było dobrze bez obcierania ? ja mam te same fele o tych samych parametrach i właśnie musze kupic dystanse ale chciałbym kupić raz a dobrze na tył na 99% 20mm ale co wsadziłeś na przód 35mm czy 40mm ... ja miałem w planach 40mm ale chciałbym być pewny ... z góry dzieki za odpowiedź - pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 29 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Z przodu jest 40mm i po dwie podkładki pod każdą śrubę (amor-zwrotnica) bo za bardzo wystawały koła więc 40 to za dużo, 35max i to pewnie przesada jak chcesz nisko zejść ;P z tyłu mam 21mm zaklepany rant wewnętrzny i lekko wypchnięty rant na zewnątrz... Patrząc od tyłu rant felgi wystaje minimalne poza rant karoserii, przy uskokach koło idealnie chowa się w błotnik co skutkuje minimalnym obtarciem rantu przy duuużych uskokach. Jest bezpiecznie ale za to spasu mi brakuje, oraz kąty z przodu są większe niż z tyłu dlatego na wiosnę myślę nad 25mm na tył + większy negat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Panowie potrzebuję pomocy... Czy jest możliwość wyprostowania i pospawania rantu tak żeby to się w oczy nie rzucało i żeby się dało z tym jeździć na przedzie? Jaki może być koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz_61 Napisano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 jest taka możliwość. ceny to już trzeba się dowiadywać u swojego majstra, około 20-30zł za spaw i do tego 50-80zł prostowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyzmc Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Dzięki kolego za info Bo myślę nad rozbudowaniem rh do 9j przód i 10j tył. Mam możliwość zamiany rantów 1,75 na 2,25 z tym, że moje są idealne, koleś ma jeden zagięty i podobno lekko pęknięty.... Dlatego zastanawiam się czy warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi