Vitek_Słupsk Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 witam, chciałbym wam przedstawić moje Cabrio: Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBABH31000EZ07803 Kod typu BH31 Typ 318I (EUR) Typoszereg E E36 © Seria 3 Rodzaj konstrukcji CABRIO Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M43 Pojemność skokowa 1.80 Moc 85 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317) Tapicerka LEDER CASUAL/BEIGE (P7SN) Data prod. 1999-02-04 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera S269A LM RAEDER/RADIALSTYLING Obr. BMW, st. le. spr. rad. 32 S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop S391A VERDECK DUNKELBLAU Dach składany granatowy S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk. S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M S719A SPORT EDITION Wydanie Sport S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S982A HARDTOP IN WAGENFARBE Hardtop Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S440A NICHTRAUCHERPAKET Pakiet dla niepalących S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów niestety paru opcji z VINu brak, mianowicie radio, felgi i hard-top. sory za zdjęcia ale z telefonu na szybko po powrocie zrobione: Cabrio kupiłem zaraz po świętach Bożonarodzeniowych 2013 i od tamtej pory przeszła parę zmian: na początek: było: jest: było: jest: było: jest: było: jest: było: w trakcie: jest: w wakacje zakupiłem gwint SPAX do mojego poprzedniego e36 Coupe, oczywiście został przełożony do cabrio: no i na aucie: było tak: a jest teraz tak: w między czasie skręciłem felgi na sezon 2014: przód 9,5J17 et13 z opona 205/40R17 tył 10,5J17 et 13 z oponą 225/35R17 aby to jakoś upchać w zrolowanych nadkolach zakupiłem cambery na tył: w między czasie kupiłem ori Yellow Bosch aby pomodzić troszkę przednie lampy: do kompletu dostałem jeszcze oklejone folią halo ZKW w dobrym stanie: wyszło to tak: a całe auto prezentuje się aktualnie mniej więcej tak: na zdjęciach jeszcze nie poustawianie, aktualnie jest już ustawione i negatywy mają się następująco: przód L 2,57 P 3,48 tył L i P po równe 5,3 stp. do cabrio mam jeszcze do założenia hamulce z e46 330i oraz przewody w stalowym oplocie: W planach: -wymiana dachu na nowy, -Vadery i obszycie od nowa, -lakierowanie całego auta od nowa, -swap na M52B28 i pewnie wiele innych które wyjdą w "praniu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 lampy tył i przod out + spasowanie przodu az sie prosi opony zle. zarzucasz na tyl 225/35 a na przod 205/40 i od razu widac ze tylna ma nizszy profil. dziwią mnie takie kombinacje bo droga dawno utorowana. prawidlowe wymiary opon przetestowane przez wiele osob a ludzie dalej kombinuja. poza tym jak to wyglada? jakby opona nawet nie doszla do rantu: a tak to ładna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cajs Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Bardzo ładna sztuka niżej ja dać i będzie malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 1 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 lampy tył i przod out + spasowanie przodu az sie prosi opony zle. zarzucasz na tyl 225/35 a na przod 205/40 i od razu widac ze tylna ma nizszy profil. dziwią mnie takie kombinacje bo droga dawno utorowana. prawidlowe wymiary opon przetestowane przez wiele osob a ludzie dalej kombinuja. poza tym jak to wyglada? jakby opona nawet nie doszla do rantu: Obrazek a tak to ładna opony mają 6,5 mm różnicy w średnicy co daje 1,1% i jest to jeszcze w normie, możliwe że następnym razem wlecą 195/40R17, co do gleby, jest ciężko ze względu na dojazd do garażu, już teraz mam problemy z haczeniem o wystające kamienie itp. PS. czy orientuje się ktoś tutaj na forum ile da rady uzyskać negatywu na przednich górnych mocowaniach od e36 m3 3,2?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd2000 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 195/40 na 9,5 chcesz dac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Utaś_e36 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 lampy tył i przod out + spasowanie przodu az sie prosi opony zle. zarzucasz na tyl 225/35 a na przod 205/40 i od razu widac ze tylna ma nizszy profil. dziwią mnie takie kombinacje bo droga dawno utorowana. prawidlowe wymiary opon przetestowane przez wiele osob a ludzie dalej kombinuja. poza tym jak to wyglada? jakby opona nawet nie doszla do rantu: X2 pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 195/40 na 9,5 chcesz dac?? hehe zamiast zmieniac tyl to zmienia przod i tak obnizysz ten przod... a podjazd zmienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Potarganiec Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Matko jedyna... Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać, żeby nie napisać. Szerokie koło + brak gleby = zapomnij o tym kole. Nie wiem, nie rozumiem skąd takie przekonanie typu "im większy naciąg, tym lepiej"... Tutaj opona, zwłaszcza na tyle ułożyła się w kule Myślę, że taki efekt spokojnie możaby osiagnąć za pomocą springów, więc nie wiem po co gwint... Poza tym te felgi nie pasują do "mrocznego" image'u. Takie jest moje zdanie. Inne lampy, inne opony, nizej i bedzie fajnie. Reszta ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Do dobrego spasowania takich kol musi byc gleba bez niej to śmiesznie wygląda!tak jest u Ciebie... a tak to ladne cabrio pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korrespondent Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 setup felg podobny do mojego. ale co z spasowaniem? Po co to wszystko robic, jesli nie chcez zejsc nizej? YH out. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 lampy tył i przod out + spasowanie przodu az sie prosi opony zle. zarzucasz na tyl 225/35 a na przod 205/40 i od razu widac ze tylna ma nizszy profil. dziwią mnie takie kombinacje bo droga dawno utorowana. prawidlowe wymiary opon przetestowane przez wiele osob a ludzie dalej kombinuja. poza tym jak to wyglada? jakby opona nawet nie doszla do rantu: Obrazek a tak to ładna To możesz napisać te wymiary w e36 ?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 1 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 na bank będę chciał zjechać niżej, ale aby to zrobić muszę wywalić helpery, a chcę to zrobić przy wymianie górnych mocowań na te od m3 3,2, dlatego zadałem pytanie czy wie ktoś ile dają one negatywu. aktualnie mam gwint skręcony na maxa w dół, co widać na fotkach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smyruE36 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Mogę się tylko podpisać pod tym co napisali już koledzy... "to" moim zdaniem nie jest gleba, spasu tu też nie ma.. jak dla mnie yh też out, nie wiem gdzie dałeś tylne lampy z którymi kupiłeś auto, ale zmieniaj je jak najszybciej.. Po zaa tym to autko bardzo ładne.. plany też spoko tak więc posłuchaj rady kumpli z forum, a będą "ludzie" z tego bezdasznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 tu masz jak to się robi... http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=19658&postdays=0&postorder=asc&start=0 opony? 205/40r17 i 245/35r17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Fajnie wiedzieć że taki bezdasznik jeździ po słupsku to ta dróżka przy garażach na 3 maja ? Åadnie się prezentuje, zrób porządek z felgami a potem czym prędzej swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 1 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 tu masz jak to się robi... http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=19658&postdays=0&postorder=asc&start=0 opony? 205/40r17 i 245/35r17 to dopiero jest spora różnica w profilach. za tydzień w piątek będę leciał przez Koszalin, to możemy się zgadać i oblookasz na żywo jak to wygląda. Fajnie wiedzieć że taki bezdasznik jeździ po słupsku to ta dróżka przy garażach na 3 maja ? Åadnie się prezentuje, zrób porządek z felgami a potem czym prędzej swap niestety cabrio nie lata po Słupsku, od 4 lat już nie mieszkam tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 tu masz jak to się robi... http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=19658&postdays=0&postorder=asc&start=0 opony? 205/40r17 i 245/35r17 to dopiero jest spora różnica w profilach. za tydzień w piątek będę leciał przez Koszalin, to możemy się zgadać i oblookasz na żywo jak to wygląda. spoko. tylko pamiętaj, że jesteś na forum GS i albo posłuchasz kolegów co zjedli zęby na tego typu autach albo nie będzie to auto wykręcało sutów bo na drodze może i zwraca uwagę ale brakuje kilku ważnych detali, które zmienią go w grubego kota zmień te opony na te co pisałem i daj glebę a zobaczysz sam. podjazd? lepiej z nim głowkuj a nie z oponami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Na temat opon widzę ze wypowiadają się ci którzy na tym zębów jednak nie zjedli i mało wiedzą Nie wciskajcie mu kitu z opona 245/35 bo przy tych parametrach i tym ET musiał by sporo targać nadkole Opony masz jak najbardziej odpowiednio dobrane przede wszystkim do szerokości felg i seryjnych nadkoli W tych projektach masz te same parametry opon i szerokości felg dla przypomnienia 205/40 na 9,5" 225/35 na 10,5" Brylant Gamek Albo zrób glebę albo zmień te szerokie fele na jakies M-kowe słoneczka będzie to znacznie lepiej się prezentowało bo przy takich szerokościach i kozie wygląda to tragicznie i mija się z celem Na przód zainwestował bym raczej w cambery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay Napisano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 CZARNY Ty jednak jesteś profesorem germanistyki e36 Vitek obniżaj i będzie na wybrzeżu w końcu szerokie i niskie e36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Na temat opon widzę ze wypowiadają się ci którzy na tym zębów jednak nie zjedli i mało wiedzą Czarny bo się pokłócimy Ok w temacie opon Czarny pewnie ma rację więc możesz spróbować ze srogą glebą ale... jeżeli chodzi o zabezpieczenie podwozia to mu nie ufaj Czarny - Åapka 1:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
--=CZARNY=-- Napisano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Lapka zjadłem na tym zęby wiec koledze doradzam ale z zabezpieczeniem podwozia nie mam doświadczenia bo nigdy tego nie robilem ale gdybym juz sie brał to zrobil bym to raz a porządnie Z tego auta moze byc jeszcze dobra kosa wystarczy kilka,detali ogarnąć lakier ma byc nowy wiec wszystko na dobrej drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 co do opon, jak kupowałem to właśnie kierowałem się Gamka Cabrio i jestem zadowolony z efektu, co do gleby, też jest przód dla mnie za wysoko, chociaż na żywo wygląda to lepiej, ale aby go obniżyć muszę wspomniane helpery wywalić, jak składałem ten gwint do mojej poprzedniej coupe nie wiedziałem że tak "wysoko" to siądzie i złożone wszystko zostało tak jak fabryka przykazała. zbieranie klocków trwa: wzmocnienia do górnych mocowań przednich amortyzatorów przy próbie odkręcania odpowietrzników w zaciskach od e46 ukręciłem jeden, więc: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 6 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 dzisiaj z żoną posiedzieliśmy troszkę nad wnętrzem, zasyfione po 15 latach mega, takie fotki poglądowe tylko, przed: po: i fotele w trakcie: będę to czyścił jeszcze raz, ponieważ zauważyłem, że środek który dostałem w pracy potrzebuje troszkę czasu aby zadziałać, a czyści mega dobrze, a po tym konserwacja skór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawul Napisano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 Koło ok, auto ok, a jakos tak ni ładu ni składu Takie moje zdanie... Front na czarno lepiej wyglądał, lampy tył też bardziej mi osobiście leża te poprzednie.. Ogólnie bedzie z tego dobry kocur jak zrobisz co Ci chłopakowie u góry podpowiadają Słuchaj się ojców dyrektorów, z nimi nie zabłądzisz synu marnotrawny P.S Wiem po sobie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vitek_Słupsk Napisano 6 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 dzięki za rady, ale lampy puki co zostają takie jakie są, biały kierunek dla mnie jest nudny, bo lata większość e36 zmodzonych na nim, po za tym cabrio mam dopiero 3 miesiące, więc pomału, nie od razu zbudowano Kraków malyzmc dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.