Skocz do zawartości

jacoo

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O jacoo

  • Ranga
    Newbie
  • Urodziny 1993.08.16

Profile Information

  • BMW
    e30
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Zabrze

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zostają w ocynku, tylko zastanawiam się czy nie potraktować ich jeszcze bezbarwnym
  2. Kolejna partia części odebrana, teraz będę zasypywać zdjęciami Wszystko co miałem pod ręką z rozbiórki oddałem do ocynku Ż większych elementów wygląda to tak A tu już skompletowane elementy układu hamulcowego, teraz pozostaje wprasować łożysko i tuleje wahacza i można zacząć składanie wszystkiego do kupy Piona!
  3. Piękna sztuka! Dojdą progi z sierpami i startecki to efekt zmiecie z laci
  4. Cześć wszystkim po ponad dwu miesięcznej ciszej Czas mija, Cabrio od 1go lipca stoi u lakiernika i nic się z nim nie dzieje z wyjątkiem wyciągniętych wgniotek... Ale żeby nie tracić czasu zabrałem się za kompletowanie części w szczególności zawieszenia. To co dotychczas zgromadzilem to: Nowe: - Środkowy zderzak chrom przód - wygłuszenie pod deskę - osłona L+P komory - osłona bezpieczników - klin przedniej szyby - wahacze, łączniki, drążki z przodu - klocki hamulcowe przód - klocki hamulcowe tył - szczęki ręcznego - czujniki hamulców - tloczki i zestawy naprawcze hamulców przód i tył - łączniki stabilizatora tył - gumy stabilizatora przód i tył - łożyska tył - linki ręcznego - wszystkie możliwe śrubki, nakrętki, podkładki (W tym wszystko potrzebne do montażu pakietu mt1) - uszczelki lamp tył - znaczki przód i tył Poza tym jak widać na zdjęciu wypiaskowane i pomalowane proszkowo: - osłony wydechu x3 - sanki przód - wózek tył - wahacze tył - tarcze kotwicze - osłony pompy paliwa - osłony odważnika z bagażnika - osłony baku Do tego jeszcze 3 wiadra śrubek, podkładek, nakrętek, małych elementów w trakcie ocynku. W następnym tygodniu zabieram się za składanie także będzie więcej zdjęć z odbudowy
  5. Mała rzecz a cieszy- udało się w końcu psiknać epoksyd na progi i podłogę a ju z w poniedziałek na 8 jestem umówiony z lakiernikiem Jeszcze trochę i najgorsza robota będzie za mną i zacznie się ta przyjemniejsza czyli składanie
  6. Właśnie meeting zweryfikował moje miejsce w szeregu i od razu po padła decyzja ponownego lakierowania. No ale zeby polakierowac do tego komore to trzeba bylo wyjac silnik, potem przeszkadzała wiazka i skrzynka bezpiecznikow. Żeby ją wyciągać trzeba było rozebrać cały środek. Jak już się wszystko wybebeszyło to znalazło się parę mankamentów blacharskich więc trzeba było się tym od razu zająć. Żeby zrobić to dobrze postanowiłem od razu zabrać sie za konwersacje. Jak już auto było na podnośniku to żal było nie zmienić przewodów hamulcowych i paliwowych. I tak żeby zrobić jedno trzeba było zrobić drugie Może cała odbudowa i efekt końcowy przykryje fakt aira tym którzy mówią dla niego " stanowcze nie"
  7. Doły tzn progi? Jeśli tak to będzie baranek. Nie wiem tylko czy kłaść najpierw epoksyd, potem mastyke i od razu lakier czy jeszcze dołożyć do tego podkład akrylowy pod i na mastyki Tak zostaje, raz ze względu na wjazd na ogródek, i potem do garażu, (nawet na pneumatyce przycierałem podłogą i wydechem) a dwa że mi się to po prostu podoba i za bajtla zawsze chciałem takie coś u siebie w aucie
  8. Witam wszystkich forumowiczów Już od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad założeniem tematu na tym forum. Powód- duża kontrowersja dla zapewne większości syndykatowców. Ale od początku- Cabrio zakupiłem w lutym 2017 roku. Na pierwszy rzut oka- blacha w bardzo dobrym stanie, klar w paru miejscach schodził, wyposażenie ciekawe. Nie było nad czym się zastanawiać więc po chwili auto stało już na lawecie. Z VIN'u wygląda to tak: ======================================== Vehicle information ======================================== Type code: BA11 Model: 320I (EUR) E-F-R series: E30 C Series: 3 Type: CABRIO Steering: LL Doors: 2 Engine: M20 Displacement: 2.00 Power: 95 (129 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 252 - CALYPSOROT METALLIC Upholstery code: 1990-07-09 - S210 Dynamic stability control III S320 Deleted, model lettering S370 Softtop, black S498 Headrests mechanically adjustable, rear S540 Cruise control S680 Radio antenna, manual S687 Radio preparation S850 Additional Export tank filling Zdjęcie jeszcze przed zakupem A tutaj już gotowy na powrót do nowego domu Potem była już tylko wizja tuningu, tak żeby auto jeździło i w miarę wyglądało. Summa summarum wyszło to tak ....i tak, założyłem pneumatyke Szukałem klasycznych chromów, ale wpadły jak widać zderzaki z USA. Dalej zająłem się trochę porządkiem pod maską Punkt startowy Efekt końcowy Jedną rzeczą której mi brakowało pod maską były barany. Tak więc postanowiłem od razu zabrać się za cały wydech więc wpadł zestaw Racing od MGMotorsportu I efekt pod maską wyglądał już tak A od dołu wygląda to tak Środek prezentuje, albo prezentował się tak Wpadło też nowe poszycie dachu I zmiana dariuszów na coś bardziej szlachetnego Ranty w poler, śrubki pozłocone, opona 185/35/17- efekt końcowy dla mnie bajka Sezon 2k18 skończyłem na meetingu w taki oto sposób I od tego czasu projekt przedzielam grubą kreską i zaczynam wszystko na nowo, całkowicie od podstaw ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zacząłem od rozbiórki Na pierwszy rzut oka wyleciał silnik. Dwie godziny i był na zewnątrz Potem cały środek i wiązka W między czasie cabrio pojechało do blacharza a ja zająłem się reanimacją całej wiązki Po wizycie u blacharza nadszedł czas na konserwację Podwozie wymyte, stara konserwacja ściągnięta, nowa nałożona. Do konserwacji użyłem produktów SIKA Po konserwacji od razu zabrałem się za przewody hamulcowe i paliwowe Obecnie cabrio stoi w garażu, z początkiem lipca mam umówionego lakiernika. Kolor zostaje ten sam, chociaż chce nadać mu większej głębi. W między czasie ściągam starą mastykę z progów i tylnego pasa. Następnie w planie rzucenie w podkład epoksydowy progów, środka i przygotowanie komory silnika. Dalsze plany? - Założenie pakietu mt1, który już jest i czeka. Oczywiście wszystko ori. - Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawiesznie - Wymiana wszystkich elementów zawieszenia na nowe, które już mam i czekają - Nowy bak bo stary przegnił - Złożenie silnika- w planie stroker z górą b25 i dołem b27 z ITB na EMU - Zmiana felgi na 3tlg - Obszycie środka na beżowo To byłoby tak w skrócie. Powoli ale systematycznie działam cały czas, docelowo chce zdążyć na sezon 2k20. Piona!
×
×
  • Utwórz nowe...