Skocz do zawartości

jacoo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    311
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana jacoo w dniu 17 Kwietnia

Użytkownicy przyznają jacoo punkty reputacji!

O jacoo

  • Tytuł
    Advanced Member
  • Urodziny 1993.08.16

Profile Information

  • BMW
    e30
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Zabrze

Ostatnie wizyty

577 wyświetleń profilu
  1. Jakieś problemy z pasowaniem były? Bo podobno różnie z nimi bywa
  2. Ja bym zostawił jak jest, nie robisz spasow co do milimetra więc jest Ci to nie potrzebne. Jeszcze jak będziesz chciał zrobić minimalne katy w jedną bądź drugą stronę to możesz użyć tuleji acentrycznych z poliuretanu
  3. No i teraz to wygląda tak jak być powinno
  4. Robota idzie elegancko do przodu BH na przodzie będzie pasować idealnie Jedynie co to szkoda ze pokrywa i kolektor są na czarno, bo moim zdaniem nie będzie tak "świeżo" jakby to było zrobione na srebrno. Ewentaulnie detale bym przeleciał papierem żeby się trochę bardziej odznaczały
  5. I na jakich szerokościach to siadzie? Bo gdzieś mi umknęły chyba szerokości felg
  6. Otóż to! U mnie też się opona niedociagnela a u innych ten sam rozmiar ładnie doszedł do końca
  7. Fajna miejscówka na foty na tych familokach
  8. Też nie lubię jak się koła chowają w nadkola i u mnie np nie ma na to szans, tył za szeroki a przód przy maks obniżeniu kończy się militetr przed nadkolem
  9. Ciekawe czy jakbym przejechał obok wasn a takim poziomie obniżenia jak na zdjęciu to czy też byście stwierdzili ze powietrze Jeśli chodzi o tył to właśnie na takim obniżeniu jak jee na zdjęciu nic nie obciera i można jeździć Jeśli chodzi o przód to skręcać też idzie ale bałbym się dobicia przy zakręcie żeby mogła wypchnac nadkola
  10. Plus tej pogody jest taki że już na pewno cała sól zostanie zmyta z dróg i można śmiało wyjeżdżać klasykiem
  11. Chętnie, w przyszłym tygodniu można bo teraz pogoda nie będzie pozwalać a trzeba jeszcze znaleźć jakiś dzień na umycie z zimowego kurzu
  12. Na zdjęciu akurat jest poziom na którym można się poruszać, powoli bo powoli ale można, więc biorąc pod uwagę gwint który będzie mega twardy, to pewnie pasowałbym go podobnie. Wiem że na będę musiała sobie tak czy siak ogarnąć tył i wchodzą dwie opcje bo trzeciej jakie jest toczenie rotora żeby koło schowało się 1-2mm głębiej raczej nie wchodzi w grę 1 opcja - tuleje acentryczne poliuretanowe i zyskam 1-2° negatywu i koło się ciutenke schowa i opona nie będzie kolidować z nadkolem. Są jeszcze fasolki ale ta opcja też do mnie nie przemawia bo to jednak rzeźba w belce 2 opcja -
  13. Zawsze musi być jakaś kontrowersja, bez niej byłoby nudno Choć nie powiem, myślę nad gwintem, ale najpierw muszę wiedzieć że wjadę w przyszłość na nim do domu Na razie ważniejsze są też dla mnie te detale które mam do poprawy, gwint to jednak duży wydatek i wolę ta kwote przeznaczyć na więcej mniejszych pierdółek które są do zrobienia
  14. Szybka sesja zrobiona - siadło idealnie moim zdaniem
  15. Klapa była otwarta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...