Skocz do zawartości

Mario C.

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Mario C.

  • Ranga
    Newbie

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    Trochę postępu w budowie 7er na letnie pokazy. Zdecydowałem się otworzyć i odnowić reflektory od wewnątrz, tak, że miałem pretekst do zmierzenia projektorów dla niektórych krzyżyków w stylu Hella Black. Nie jestem pewien czy chcę przyciemnić reflektory ponieważ podoba mi się kontrast i są bardzo wyraźne, ale w tym samym czasie uwielbiam HB w modelach jak e30 i e34 z pomarańczowymi wskaźnikami. Dodatkowo składowałem części aby odbudować przedni i tylny zawieszenia I przeguby. Mimo że samochód ma niski przebieg wszystkie części mechaniczne są OEM i oni mają 18 lat, więc nadszedł czas aby zostały zmienione. Przygotowałem już prawie cały przod, po prostu potrzebuję wewnętrzne gniazdka I ramiona przekładni kierowniczej. Użyję tulejek stabilizujących Powerflex. Prawie wszystko to Meyle HD, z wyjątkiem tylnych wahaczy które są częściami Silver Project, aby uzyskać więcej regulacji pochylenia do około 9 stopni. Przód ma już prawie 5 stopni z płytami pochylającymi. Jestem pierwszą osobą w Anglii która używa ich na 7er, więc zobaczmy jak dobrze radzą z codziennym korzystaniem na angielskich dróg. To wszystko przygotowanie do szerszych ranty dla kół, aby upewnić się że zmieszczą się bez problemów, bez względu na to jakie szerokie zdecyduję się.
  2. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    Tak, tak, już wiem! Nie zmieniłem sprężyn, nie widziałem sensu. Komfort samochodu jest idealne dla mnie takimi jakie są. Myślę, że oni byli twoimi felgami tak! Pamiętam samochód na twoim profilu z ogłoszenia na OLX! Masz rację, po prostu potrzebują szerszych ranty ale miałem ważniejsze części, które kupowałem jako pierwsze.
  3. Mario C.

    [E24] 635 CSiA M-Technic

    Wydaje się że sa wiele dobrych, czystych BMW ukryte w Japonii! Miło widzieć kolejną która znalazła się bliżej do domu, czekając na jakąś dobrą modyfikację. Te podzielone Alpiny są absolutnie wspaniałe
  4. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    Wow, dzięki za odpowiedź i całą radę !! Felgi będą co najmniej o cal szersze z przodu i co najmniej o półtora cali szerzej z tyłu, a tylko z nowymi rantami. Będę również przyciemniać rotory w shadowchrome lub coś podobnego. Naprawdę chcę włączyć reflektory z krzyżami, ale myślę że to będzie custom robota tak? Hella nie zrobil black krzyży to 38? Chcę zachować chromowane pierścienie wokół soczewek, ponieważ myśl, że wyglądają dobrze z wypolerowanymi ranty na kół, ale ciemniejsze soczewki mnie interesuja. Modyfikacje mocy nadejdą w czasie. Na razie jestem zadowolony z mocy, ale szybko się nudzę ... Dzięki za miłe słowa I za pomoc z moim polskim! Tak właśnie jest. Moja matka ma Oxfordgrun 840ci Sport na BBS Styling 5 od kiedy miałem około 10 lat, I moj miłość do BMW pochodzi od niej ... szczególnie do V8 BMki! Byłbym wdzięczny za to! Uwielbiam samochody Syndykata od momentu w którym odkryłem grupę i faktem jest, że w Wielkiej Brytanii nie ma wystarczającej liczby BMW w tym stylu. Większość znajduje się w fatalnym stanie na airride i nowych, skomplikowanych felgach, które są obrzydliwe. Na szczęście udało mi się zaprzyjaźnić z właścicielami najlepszymi static BMWami w kraju w odpowiednim stylu!
  5. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    BC to naprawde wspaniałe gwint, maja tyle możliwość regulacji w wysokość I sztywność że niesamowite. Gdy bym ustawiał tak, to dokładka Schnitzera móg by być ‘pod ziemia’ nawet. I tak, byłem w kilka innych samochody na inne gwinty I moję BC to najbardziej wygodne.
  6. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    Jeścze muszę poprawić moje pisanie, ja wiem haha. Mogę mówicz po Polsku bez problemu ale jeścze nie miałem gdie napisać tyle!
  7. Mario C.

    [E38] JDM 740i Sport Cosmosschwarz - Mario

    Minęło dużo czasu odkąd ostatnio pisałem na forum, jestem przyzwyczajony do edycji zdjęć na instagram! Wymienię je dziś na normalne wersje. Dzięki za wskazówkę! Tak, to bardzo dzielący styl. Nie byłem pewien, czy będą działać, dopóki nie zobaczyłem je na samochodzie. Będą mieć lepszy wyglad jeśće kiedy je odbuduję.
  8. Witam wszystkich. Mam na imię Mario, mam 20 lat, pół Polski pół Cypriotem, mieszkam w Londynie chciałbym przedstawicz mój projekt (I codzienny samochód) E38 740i Sport. Samochód pochodzi oryginalnie z Japonii, jestem drugim właścicielem i został sprowadzony w 2016, gdzie stał do kupienia w Kwietniu 2018. Nie ma wystarczająco dużo odpowiednio zmodyfikowanych static E38 w Wielkiej Brytanii, tylko jedna Scarabgrun który ma mój przyjaciel Radek. Zdecydowałem się więc zrobić kolejny, aby zbudować jeden z najlepszych w Europie. Samochód zostanie zbudowany absolutnie w German Style, z osobistymi akcentami. Aby to zrobić, zdecydowałem że chcę mieć mocną platformę. Musiał to być czarny model Sport z ciemnym wnętrzem, a najlepiej z dobrym nadwoziem i bez rdzy. Angielskie drogi są całkowicie pokryte solą w zimie, więc nie było to łatwe zadanie. Na szczęście znalazłem idealny samochód przez przypadek, gdy przyjaciel przysłał mi srebrno-kolorowy SE, a ja zadzwoniłem do krupiera, aby dowiedzieć się więcej o samochodzie. Kiedy rozmawiałem z dealerem o tym czego szukałem, kazał mi przyjść i rzucić okiem na samochód który siedział przez kilka lat, co mogłem polubić. Trzy tygodnie później zamieniłem swoje Audi i byłem teraz drugim właścicielem Japońska specyfikacja, nierdzewne, 64-tys km, praworeczny, 2001 740i Sport w Cosmos Black z wewnętrzną Anthrazit nappa leder/alcantara I drewno Birke Anthrazit. Lista specyfikacji: Type Code GG82 E Series E38 Series 7 Type LIM Model 740I FACELIFT (EUR) Steering RL Doors 4 Engine M62/TU Displacement 4.40 Power 210 Drive HECK Transmission AUT Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery ALCANTARA/W.N.LEDER/ANTHRAZIT (G4AT) Prod Date 2001-07-17 L807A National version japan P337A M Sports package S202A Steptronic S204A Drive layout, export S210A Dynamic stability control S216A Hydro steering-servotronic S245A Steering wheel column adjustment,electr. S261A Side airbags for rear passengers S339A Shadow-Line S341A Bumpers completely in body colour S354A Green windscreen, green shade band S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S602A On-board monitor with TV S609A Navigation system Professional S640A Preparation f tel.installation universal S672A CD changer for 6 CDs S676A HiFi speaker system S694A Provisions for BMW 6 CD changer S704A M Sports suspension S710A M sports steering wheel, multifunction S739A Fine wood trim S775A Headlining anthracite S780A BMW LA wheel, M parallel spoke S785A White direction indicator lights S818A Battery master switch S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S875A Infrared remote control S925A Dummy-SALAPA S992A Control of number-plate attachment To tak, specyfikacja jest prawie idealna dla mnie, a przewaga z posiadania japońskiego importu są takie że nie solą swoich dróg, więc samochód nie ma rdzy. Był czyste i miał niski przebieg, ale nie był (jescze nie jest ...) idealne. Nie czekałem długo aby zacząć wprowadzać niewielkie usprawnienia ponieważ miałem duże plany. Pierwszą rzeczą którą musiałem się zająć były żółte reflektory. Były jak świece w słoikach zamiast reflektorów ksenonowych. Oczywiście wyglądali też ohydne! Próbowałem sam czyścić i leczyć soczewki, ale nie byłem zadowolony z wyniku, więc zamiast tego kupiłem soczewki zastępcze, które były idealnie czyste. Zastąpienie ich było również bardzo łatwe i było to w tym samym czasie, kiedy znalazłem parę wskaźników "plasterka cytryny" USDM ktory potrzebowali również sprzątania, ale były tylko tymczasowe dopóki nie znalazłem zestawu wędzonych kryształowo wskaźników Depo, ponieważ chciałem żeby samochód miał groźną obecność, bez koloru. Szukałem też przedniej wargi AC Schnitzer zanim jeszcze posiadałem samochód, ale jest tylko jeden którego znam w Anglii, a właściciel k***s mi go nie sprzedaje. Używa go tylko jako dekoracji w swoim magazynie ... W takim razie na razie zdecydowałem się na wargę Musk Customs, dopóki nie znajdę prawdziwego produktu. Poszedłbym do Alpiny, ale zbyt wiele E38 w Anglii je maja i nie cierpię mieć tego samego co inni ludzie. Zarejestrowałem tez moją prywatną tablicę rejestracyjną na samochodzie która opisuje agresywną postawę na którą buduję moje samochody. "H8 WPN" po Angielsku brzmi jako "Hate Weapon", która po Polsku zostaje przetłumaczona jako "Broń Nienawiści" . Niektórzy ludzie to uwielbiają, niektórzy go nienawidzą (doskonała haha), ale myślę że idealnie pasuje do samochodu. Jeśli chcesz komedii, opowiem wam historię o tym jak pomalowałem wargę. Jak kupiłem samochód miałem 19 lat I studiowałem Engineering Motorsportu, więc nie miałem zbyt dużo miejsca do pracy przy samochodzie. W rzeczywistości nie pozwalano nam na przechowywanie części samochodowych w naszych pokojach ... więc oczywiście miałem cały zestaw części samochodowych i cały zestaw narzędzi w moim pokoju! Próba zaoszczędzenia pieniędzy jako student oznaczał że sam spróbowałem pomalować wargę ... w mojej łazience, którą zamieniłem w kabinę natryskową, używając poręczy prysznicowej jako podparcia i zakrywając prysznic gazetą! Okazuje się że zapach farba i lakieru był tak silny że przenikał przez ścianę do pokoju dziewczyny obok i skarżyła się na mnie. Aha, I na koniec farba była absolutnie okropna, więc postanowiłem dać ją profesjonalistce. Oczywiście, nie pisałbym tutaj jeśli moje interesy byly tylko utrzymywanie samochód w czystości I standardowy, więc porozmawiajmy o odpowiednich modyfikacjach. E38 ma piękny kształt, więc wszystko czego naprawdę potrzebuje aby uzyskać maksymalny efekt, to duża kropla i dobre felgi 3tlg. Kiedy doszło do zawieszenia wiedziałem że chcę BC Racing Extra Low, oni byli dla mnie jedynym wyborem, ale jeśli chodzi o felgi, była to jednak znacznie trudniejsza decyzja. Uwielbiam klasyczne wybory na E38; Styling 32 20 ", Alpina Softline, AC Schnitzer Type 2/3 Racing, RH, Kerscher, Hamman PG1 ... wpadłeś na pomysł, wszystkie wyglądają niesamowicie na E38, ale chciałem czegoś rzadziej, coś, czego nie widziałem wcześniej prawidłowo na E38. Mój pierwszy pomysł to OZ Mito przebudowany zgodnie z moimi specyfikacjami, ale zaczęli być coraz bardziej popularni w Anglii I to mnie zniechęciło. Potem pojawiły się idealny zestaw felg do sprzedaży w Polsce którego nie widziałem na sprzedaż nigdzie indziej na świecie, I który nigdy nie widziałem w Wielkiej Brytanii. Ktoś sprzedał zestaw OZ Galileo III w 19 cali i wiedziałem że muszę je mieć. Wkrótce byli już w domu i już planowałem odbudować je aby pasowały idealnie do E38. Dla mnie rotory pasują do sportowej natury mojego modelu I są odpowiednie również dla mojego późnego modelu. Na razie używam podkładek dystansowych (ja wiem ) dla lepszego dopasowania, ale jest to tymczasowe, dopóki nie zbuduję nowe wargi custom o wiele więcej szerokości. I na razie prawie wszystko. Następne rzeczy będą: Ramiona camber do tyłu Nowe wargi kół System wydechowy Odtworzenie farby Rozdzielacz M60B40 Duże hamulce Supercharger (Sprężarka?) Mam jeszcze długą listę rzeczy do zrobienia, najlepiej chcę jechać z Anglii do Chotowej na Germanfest w tym roku, a potem do Białegostoku skąd jestem w Polsce. Przepraszam jeśli nie jest najlepiej napisane, jest w tym więcej polskiego napisu niż kiedykolwiek wcześniej napisałem w moim życiu! Niedługo zrobię kolejny post z tym co przegapiłem w tym. Zapraszam do zadawania pytań, a ja dołożę wszelkich starań, aby na nie odpowiedzieć, a oto więcej zdjęć samochodu. Dzięki, Mario. (@mc_wpn na Instagramie)
×