Skocz do zawartości

Beton

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Beton

  • Urodziny 1994.01.18

Profile Information

  • BMW
    X3 E83 2.5i
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Oława

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Beton's Achievements

  1. Siemanko ! Dawno mnie tu nie było, bo w zasadzie nic więcej się specjalnego z autem nie działo poza mechanicznymi naprawami. W dzień wyjazdu na Chotową posłuszeństwa odmówiły cewki i świece, potem pękła szyba przednia, strzelił zbiorniczek wyrownawczy, wywaliło półoś przednią, więc nie byłoby miesiąca gdzie auto nie spędzało 1-2 tygodnia na warsztacie 😂 Parę fotek z Molo: Pekniety zbiorniczek 200km od domu był kosztowną zabawą 😂 A tu jeszcze małe porównanie względem seryjnego X3 😉 Jak widac różnica w wysokości jest dość spora. I to by było na tyle. X w Grudniu odjechał do Gdańska, a jego miejsce zajęło jeszcze seryjne F11. Niemniej jednak to była ciekawa przygoda z X3 i będę bardzo miło ją wspominał 😊 Co do F11, są już w głowie plany, ale do realizacji potrzeba jeszcze trochę czasu. Na pewno bielsze nie będzie, ale przy odrobinie wysiłku jeszcze tu wrocimy. Silniejsi! Jak nie w tym roku to w następnym! Pozdro Syndykat! 🍻
  2. A zderzak Mpakietowy masz z LCI czy pre LCI ? Nawet na real OEM, dla Mpakietu przed i po są inne nerki ( inne numery) i różnią się kształtem miedzy sobą A może to tylko chwyt i pasują p&p No nic, kwestia nerek zostaje w takim razie u mnie do przemyślenia i ogarnięcia starych na czarno Pozdro !
  3. Tak, to prawda są, ale niestety pasujące do roczników '06 w górę, czyli do polifta. Ori zostały w pudełku, wiec przy jakiejś wolnej sobocie będzie czas na dokładne oczyszczenie i usunięcie starego chromu i psikniecie na czarno wiec niewykluczone, że wrócą na swoje miejsce.
  4. Małymi kroczkami powoli do przodu. Niestety tym razem nic grubego, a maly delikatny akcent. Przy okazji naprawy problemu z ubywajacym płynem chłodniczym ( winny okazal sie waz idacy od zbiorniczka wyrównawczego ) wleciały czarne nerki Jeśli chodzi o grubsze rzeczy, to na ten sezon zostaną obecne felgi, ale na przyszły mocno chodza mi po głowie 20" aczkolwiek zmieniła się nieco koncepcja. Co byście powiedzieli na taki setup z X5 ? Przod 10j tyl 11j, ori styling 214 ? Pozdro i do następnego!
  5. Witajcie po krótkiej przerwie W tym czasie wjechał serwis olejowo filtrowy, wpadły nowe tarcze i klocki z przodu oraz wisienka na torcie, czyli nowy tlumik koncowy Tutaj maly soundcheck: Pozdro
  6. Tak, mam pełną świadomość tego, że przede mną jeszcze długa i kręta droga Ale czy aby przypadkiem nie o to chodzi w tym wszystkim ? Mam w głowie obrany kierunek do którego chce dążyć i dzielić się z Wami postępami
  7. Oczywiście plany na koła są, ale wybór taki, że ciężko się zdecydować Chciałbym coś z rantem, ale nie wiem jakby to siedziało na Xie trzeba będzie coś przymierzyć Docelowo kieruje się taka inspiracja
  8. Witam syndykatowe forum, Bardzo długo nosiłem się z zamiarem założenia tu tematu, juz jeszcze przy wcześniejszym E60, którym 2 razy udało się dostać na wrześniowe Germanfesty na Molo Aczkolwiek widząc poziom jaki tutaj panuje dałem sobie spokój. Obecny pojazd jest z natury w stylu jasno, wysoko i wąsko Niemniej jednak 2022 udało się dostać na Molo, a po akceptacji na Chotową 2023, postanowiłem się przełamać i pokazać samochód na forum. Obecnie posiadam X3 E83 2.5i M54B25 Szczegóły pojazdu Typ pojazdu Pojazd osobowy Marka BMW Model X3 2.5i Karoseria GEFZG Numer identyfikacyjny pojazdu (ostatnie 7 znaków) WA68293 Numer identyfikacyjny pojazdu (17 znaków) WBAPA71050WA68293 Seria E83 Układ kierowniczy LL Silnik M54 Numer silnika 28885763 Układ oczyszczania spalin Brak danych Skrzynia biegów MECH Numer skrzyni biegów 4223066HEC Numer seryjny Headunit Brak możliwości określenia Headunit. Napęd ALLR Fabryczne oprogramowanie (i-Level) Data produkcji 2004-09-22 Zakład produkcyjny SFT GRAZ Data wydania 2004-09-28 Dealer wydający pojazd Oberland Automobile GmbH, Farchant, DE Wersja krajowa EUR Numer lakieru A08 Kod tapicerki LGSW Kod modelu PA71 Typ podstawowy PA71 Typ prowadzący PA71 Opcje wyposażenia Zainstalowane fabrycznie opcje wyposażenia: 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy 0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką 02BD Obr. BMW, st. le. podw. spr. 112 0320 Brak napisu modelu 0321 Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu 0346 Wyp. zewnętrzne Chrome-Line 0386 Reling dachowy 0402 Dach panoramiczny elektryczny 0413 Siatka oddzielająca bagażnika 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0439 Listwy wewnętrzne 0441 Pakiet dla palących 0473 Podłokietnik przedni 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 0520 Lampa przeciwmgłowa 0534 Klimatyzacja automatyczna 0548 Licznik kilometrów 0550 Komputer pokładowy 0644 Instalacja tel. kom. z Bluetooth 0662 Radio BMW Business CD 0785 Lampy kierunkowskazów białe 0801 Wersja krajowa Niemcy 0851 Wersja językowa, niemiecki 0863 Spis dealerów, Europa Pofabrycznie zamontowane opcje wyposażenia: 0235 Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą 0502 Spryskiwacze reflektorów 0522 Światło ksenonowe Poniżej kilka zdjęć świeżo po zakupie: Tu już po przyjeździe do kraju, w oczekiwaniu na zalatwienie formalności: Wydawałoby się, że z tym się nie da juz nic zrobić ale trzeba przełamywać schematy, bo tylko zdrowe ryby płyną pod prąd Kto powiedział, że X3 nie można nieco podrasować ? Pierwsza myśl felga na lato i delikatne obnizenie: Na początku myślę wejdą sprężyny -40 to jakoś to będzie Co do koła, trafiły się w dobrej cenie BBS CF 19" niestety tylko w 8.5 calach Przed seria: Przed na feldze: Po montażu sprezyn: Efekt mało zadowalający niestety, na domiar tego po dwóch tygodniach od montażu wylał przedni amortyzator To był znak, że od razu trzeba było zamówić gwint Wyboru za dużego nie bylo, LowTec, BC Racing i KW Wybór padł na BC Racing w wersji RS Nadszedł czas na montaż Przod zszedł nizej 7cm i dalej juz sie nie da Tył zszedł w dół 6cm i jeszcze został zapas. Z tyłu mamy negatyw 3° ale świeżo po montażu koła były za bardzo schowane, więc wleciały dystanse przod 10mm tyl 15mm Wleciała akceptacja na Molo I tu kilka strzałów Od czasu Molo, dzielnie służy jako daily, pomogło w przeprowadzce, a teraz czeka na kolejny sezon. W planach serwis olejowo-filtrowy: Do tego zmiana tarcz z przodu na nawiercane Brembo, bo z tylu juz sa nawiercane Zimmermanny. Do tego jeszcze zmiana tlumika na przelotowy aby poprawić nieco brzmienie Na ten moment tyle Jeszcze raz witam wszystkich i do zobaczenia na Chotowej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...