Skocz do zawartości

Brodi97

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona internetowa
    Insta: Giorgioulany /Bmw_e39_by_Giorgioulany

Profile Information

Ostatnie wizyty

676 wyświetleń profilu
  1. Panie, ale to w podkładzie narazie jest, dobrze myślę ?
  2. A taki tam sytuacyjny sucharek na rozluźnienie atmosfery
  3. Mimo, ze następne zdjęcia miałem wrzucic juz złożonej budy w jedną całość, to specjalnie dla forumowego marudy @Wisnia135i udało mi sie jeszcze wygrzebać parę fotek z fazy lakierowania. (Lusterka m5) Klapa jeszcze bez listwy, która będzie po mojemu, czyli z czarną w polysku Brakuje mi tylko zdjęć (bo gdzieś sie zapodziały) z lakierowania na czarny połysk: dokładki zderzaka, kratki zderzaka, nerek, listw drzwiowych, tych na zderzaku, dyfuzora tył no i maski w kolor... Reszta zdjęć na specjalne życzenie chłopaków to będą zdjęcia kuriera, gumkek, uszczelek, podkładek i całej tej reszty pierdół... oczywiście dopiero jak juz dojadę na miejsce gdzie sie to wszystko znajduje, w celu dalszego składania tego do kupy. A, że robię to w wolnym czasie, sam i na raty to tez przez to tak długo to wszystko trwa niestety... Powoli do przodu, Pozdro dla wszystkich.
  4. Az z ciekawości zapytam. Znasz moze twardość sprężyn przód i tył w kg?
  5. Wyjątkowym to bym nie nazwał tego projektu, bo są tutaj na forum o wiele grubsze odbudowy. Natomiast bardzo mi miło, ze ktos tak uważa i czeka na następne etapy odbudowy autka. Dołożę wszelkich starań zeby nie zejść poniżej pewnego, założonego sobie poziomu. I skoro ktoś tam czeka i obserwuje temat, to postaram sie jeszcze parę fotek wrzucić przed końcowym efektem.
  6. Kurła Pioter Nie będę przecież wrzucać zdjęć gumek, podkladek, uszczelek itd zdjęcia z prac blacharsko-lakierniczych wrzuciłem, gwintu wrzuciłem, wydechu tez, kół i wnętrza tez... To teraz pozostaje to złożyć do kupy i wsio
  7. Autko jest na etapie składania wszystkiego w jedną całość. Wymiana gwintu, wydechu, uszczelek, gumek, dokładaniu kilku dodatkowych bajerów z elektroniki itd... Raczej nie widzę sensu zeby to tutaj wrzucać i stwierdziłem po prostu, że zamierzam wrzucić zdjęcia auta juz po całkowitym jego złożeniu.
  8. Do żółtego koloru tylko czarny rant w polysku będzie jakoś wyglądać przy tym kole, moim zdaniem oczywiście. Te kolo fajnie by siadło (nawet z srebrnym, badz w odcieniu szarego rotorze) z srebrnym rantem w ori kolorze nadwozia, myślę ze dopiero wtedy by mogło zrobić robotę.
  9. Nie mogę patrzeć ten wydech... Przecież to powinno byc zmienione w pierwszej kolejności! Strasznie on szpeci to auto...
  10. Jak będzie trzeba, to dla Ciebie nawet do Wawki sie przejadę Co się odwlecze to nie uciecze jak to mówią Jesli po złożeniu jej do kupy uznam, ze nie będzie wstydu się nią pokazać to wpadnę na pewno
  11. Wrzucam jeszcze foty, które udało sie odzyskać, aby było porównanie jaka jest różnica w odcieniu koloru wraz ze zmianą światła w porównaniu do oprzedniego postu ze zdjęciami, gdzie auto w świetle dziennym, ale bez słońca wpadało w fiolet. Tutaj auto juz sobie stało po malowaniu i odczekiwalo swoje na utwardzenie lakieru.
  12. Szok i niedowierzanie jak sie to wszystko czyta, nie trzymaj w napięciu tylko wrzucaj dalsze info haha
  13. No tez tak zauważyłem, ze wielu osobom sie terminy posypały, ale co sie odwlecze to nie uciecze jak to piszą. Co do koloru to na początku bałem się zeby nie bylo za dużej "dyskoteki" w słońcu ale, przed zdecydowaniem sie na jego modyfikacje to robiliśmy kilka prób na panelach i finalnie udało sie uzyskać porządny efekt myślę. O tak, jeśli masz możliwość to czym prędzej zabieraj ją, bo ładne e39 praktycznie juz wyginęły na drogach, zostały same sztrucle praktycznie, a tym bardziej w nadwoziu m5... Dla mnie osobiście jesli mam byc szczery, na żywo robi zajebistą robotę, tym bardziej ze cala reszta dodatków jak Shadow line, listwy drzwiowe, dokładki itd są w czarnym polysku i całość wygląda naprawdę świetnie i smacznie. Ale tu oczywiście juz wszystko kwestia gustu, natomiast sam kolor w słońcu zdecydowanie przyciąga wzrok. Ale to juz oceni każdy z osobna jak wrzucę później zdjęcia całości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...