Skocz do zawartości

Brodi97

Użytkownik
  • Zawartość

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Brodi97

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    Insta: Giorgioulany /Bmw_e39_by_Giorgioulany

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

422 wyświetleń profilu
  1. Piękna jest Ten ryj w e39 z mapkietem chyba nigdy mi się nie znudzi... Jako posiadacz e39 obserwuję temat od dłuższego czasu i czekam na lepsze zdjęcia, a przede wszystkim większą ich ilość! Bo od samego początku konkret podejście i zapowiada się kozacko... PS. Jakie finalnie wyszły szerokości felg i rantów? Pozdro
  2. Po dłużym braku aktywności, wrzucam drobną aktualizacje. Autko od dłuższego czasu jest na kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym. Usuwane są wszystkie ogniska korozji. Jak to bywa w e39 konieczne bylo wstawienie 2x progów, kawałka podłogi, 4x doły drzwi od wewnątrz przy uszczelkach zaczęła brac ruda szmata, zaczęły wychodzić również drobne ogniska na nadkolach i wokół zamka na klapie bagażnika. Auto będzie całe malowane w ten sam kolor + ewentualnie moze dorzucę więcej perły dla podbicia efektu wizualnego Dzisiaj natomiast byłem wstępnie mierzyć tylne kola, bo z racji tego, że ich tylne ET wyszło 5, a przednie -6 to konieczne bylo rolowanie i wypchanie nadkoli do zewnątrz. Myślę, ze po finalnych spasach siądą conajmniej dobrze... Jeszcze 2-3 tygodnie i auto będzie juz u mnie, także dopiero wtedy zacznie sie zabawa i prawdziwa frajda, na którą czekam juz od dłuższego czasu. Poniżej parę fotek z wstępnych spasów i przymiarek kół do "poprawionych" błotników. Finalnie udało się je wypchać o prawie 2cm na zewnątrz, zachowując przy tym "naturalny" wygląd/krzywiznę rantu błotnika. Ciąg dalszy wkrótce...
  3. Z tego co wiem, to dołóż drugie tyle i będzie się zgadzalo.
  4. Wielu osobom ta kierownica nie siedzi, czy to czytając komentarze na FB, IG czy tutaj... A jak dla mnie siedzi ona IDEALNIE. Podkreśla klimat auta, klimat jego wnętrza. Podkreśla to, ze jest to przedliftowy bandzior w swoim niepowtarzalnym, starym klimacie i rzadko spotykanym pełnym pakiecie stylistycznym - Alpina. Nie wspominając juz o serduchu pod maską Jak dla mnie jest idealnie. Pozdro mordko
  5. Widzę, że nie jestem jedyny, któremu to kolo nie siedzi ;d ale nie chciałem tego pisac jako posiadacz tematu z swoim e39, aby nie wyszło ze pod kimś dołki kopie . Niby jest podobne, a przynajmniej moze byc kojarzone do wszystkim nam znanej Futury, ale mimo wszystko cos z nim jest nie tak... Co konkretnie? Sam nie wiem, ciezko powiedzieć. No, ale tak jak Koko napisał, gust jak du** każdy ma swoją. Najważniejsze, ze właścicielowi się podobają, a o to w tym wszystkim chodzi. Pozdro
  6. Z racji tego, ze żona Dejwa zamknęła go w garażu na długi weekend i odcięła od internetu to nie pozostało mu nic innego, jak zrobić polerke, którą robil sam przez 4 dni! A na koniec nałożył ceramikę. Efekt możecie podziwiać w linku poniżej: Dejw jako, ze skromny facet to nie chciał wrzucać tego na forum, ale z racji tego, ze ma kolegów, którzy jarają sie jego e39 bardziej niż swoją, to nie mogłem odpuścić sobie i jemu, aby tego wam tutaj nie pokazac drodzy koledzy Dejw mordo - nie dziękuj! Na mnie zawsze mozesz liczyć haha Pozdro i podziwiajcie!
  7. @Bartas Widzę że jakis komentarz został usunięty, o co chodziło? A odnośnie aktualizacji, niestety nie ma co aktualizować... Wszystko przeciąga sie w czasie, teoretycznie auto miało byc do odbioru na początku maja i miałem je złożyć tak, aby byc gotowym na GF, ale przez jeb**ego wirusa, oczywiście majstry znaleźli se wymówkę, ze mieli rzekomo problemy kadrowe i wszystko przesunie im się o conajmniej miesiąc... Aktualnie czekam dalej na odbiór auta... Monitoruje postępy prac na bieżąco, natomiast nie chce ich pospieszać ze względu na to, ze sprawy blacharsko lakiernicze robi sie raz na X lat, wiec wyszedłem z założenia, że niech robią w swoim tempie ale porządnie, co bym miał juz spokój z tym tematem. Podsumowując: mam zamiar złożyć auto tak aby pojawić sie nim na molo Planowy odbiór jest na koniec czerwca, wiec jak odbiorę i zacznę składać to do kupy to cos wrzucę. Pozdro i dzięki za zainteresowanie.
  8. @koko2403 bardziej chodziło mi o przedstawienie wizualne, jak lezy te kolo na e39 w tym bądź podobnym kolorze nadwozia, zawsze łatwiej jest sobie porównać, jak juz widzimy cos na zdjęciu.
  9. To moze rzadka i ciężka do dorwania Oz Futura w 19 calach? Teoretycznie nie spotkałem sie jeszcze z tym kołem, w 19 calach na nadwoziu e39, a jak wiadomo Oz Futura robi robotę na wszystkim
  10. A ja wyjde z propozycją odnośnie koła, jesli juz pytasz o nasze propozycje Moze tak jak kiedyś u innego kolegi z tego forum kuty BBS Rx: albo Oz mito?
  11. Uwielbiam te twoje spasy, cos pięknego A tym bardziej, ze to daily car, więc pod tym względem to juz wgl nie mam pytań Mega szacun, ze jesteś w stanie jeździć tym autem na codzień, przy takiej glebie bo w końcu to 18nastki... Gablota jak zwykle robi robotę, a dokladka w polysku myślę ze siądzie jeszcze lepiej niz teraz. Pozdro
  12. Jakas zawistna ci*a zapewne hehe
  13. Kosiarz umysłów jakich mało Wcześniej wiadomo było kozak, ale teraz na tym spasie to jest MISTRZOSTWO świata Potwierdza sie to samo co u Dawida w m3... Dopiero tutaj na tych fotach widać jak dobry spas robi różnicę z kołami i całym autem! Jak dla mnie to już wyszło petarda! A jak zmienisz jeszcze ranty na szersze, to już wgl zrobisz mega rozpier**l... Pozdro
  14. Adrianowi jak sie domyślam chodziło o to, ze jeśli auto miałoby byc w dziale TOP SERIA, to takie mody nie powinny wtedy miec miejsca, bo seryjnie fabryka wypuściła co innego w tym aucie. Co innego doposazanie auta w elektrykę, a co innego zmiany wizualne, które widać z zewnątrz. Musisz sie po prostu określić jak chcesz budować swoje auto. Czy tak jak pisaliśmy wyżej, chciałbyś aby to była "TOP SERIA" czyli działasz zgodnie z tym co wypuściła fabryka + ewentualne zmiany w wyposażeniu, czy zostajesz w tym dziale i robisz z tego germana, na glebie i spasach. Po prostu musisz sie określić co do kierunku modyfikacji Pozdro
×
×
  • Utwórz nowe...