Skocz do zawartości

Lelek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    433
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Lelek w dniu 28 Czerwca

Użytkownicy przyznają Lelek punkty reputacji!

1 obserwujący

O Lelek

  • Urodziny 12 Lutego

Profile Information

  • BMW
    E46 Compact
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 742 wyświetleń profilu

Lelek's Achievements

  1. Bardzo miło czyta się ten temat - jest wciągający, człowiek czeka na kolejny wpis. Zapowiada się, że poziom tego auta będzie jeszcze większy niż Compacta!
  2. Prace, które obecnie wykonałem przy aucie nie są zbyt interesujące. Może jak odbiorę wnętrze od tapicera to wrzucę jeden zbiorczy wpis.
  3. Zakres prac w F.G.B. Studio jest podzielony na trzy etapy: - fotele, - elementy plastikowe tunelu, - kokpit. Na pierwszy rzut poszły fotele... Zakres prac przy nich to: przeniesienie elementów tapicerskich na elektryczne stelaże, dołożenie mat grzewczych, pompowanych lędźwi. Obszycie nową skóra taninrot, nowe nicie oczywiście również. Demontaż i pierwsze cięcia skóry: Wszycie mat grzewczych: Powstawanie siedziska fotela + dołożenie paneli sterowania ( zaczęły się również poszukiwania osłon zewnętrznych w SCHWARZ, bo fotele były w wersji HELLBEIGE - o czym zapomniałem ): Pompowane lędźwie: Proces powstawania oparć: Efekty pracy: Przy fotelach zostało jeszcze do zrobienia: * panele tylne wraz z siatką - odnowienie struktury z tyłu, naciągnięcie siatek * osłony zewnętrzne - przywrócenie je ich do lepszego stanu oraz montaż w swoje miejsce. * zagłówki Kolejnymi etapem prac będzie: podłokietnik - obszycie górnej części na nowo, odnowienie struktury samego podłokietnika. Odnowie zostanie również poddana: konsola podłokietnika środkowego, dodatkowa zapalniczka tylna a także wspornik konsoli środkowej. Ciąg dalszy nastąpi
  4. W ostatnim czasie wraz z rozpoczęciem realizacji docelowego wnętrza, kupiłem: tunel pod dodatkową zapalniczkę, podłokietnik, panele sterujące fotelami elektrycznymi, maty grzewcze. Przy okazji też wpadły sprawne czujniki parkowania ( wcześniejsze były atrapą, by zapełnić otwory w zderzaku ). Rezygnuję z polakierowanych elementów tunelu ( jedynie dekory będą w Piano Black lub Schwartz 2 ). Dlatego też wszystkie elementy wcześniej zakupione zostaną odnowione. Doszedł również nowy cupholder z schowkiem na monety + listwy maskujące wewnętrzne progi. W wolnej chwili zająłem się zmianą kolorystyki wskazówek: Dostarczyłem już jakiś czas temu elementy wnętrza do F.G.B. Studio. Zostawiam małą zapowiedź.
  5. Przyszły do mnie części zamówione u @Cholo, więc grzechem byłoby nie wykorzystać wolnego czasu... Stan elementów odpowiadających za poziomowanie xenonu był fatalny: Poziomowanie przednie: Poziomowanie tylne: Finalnie oba prezentują się następująco: Ciąg dalszy nastąpi...
  6. Wyczekiwana półka tylna po przebyciu długiej drogi trafiła do mnie... Poniższe zdjęcie przedstawia jej stan przed rozpoczęciem prac. Półka od pierwszego tapicera została zabrana w stanie krytycznym: rozebrana w drobny mak, drobnica spakowana w kartonowe pudełko oraz bez materiału na sobie. Od drugiego tapicera półka wróciła już do mnie w nowym materiale, ale z opcją "dokończ sobie sam". Swoją pracę nad dokończeniem półki zacząłem od naprawy i montażu uchwytu. Następnie wciskałem nadmiar materiału w szczelinę... Finalny efekt pracy:
  7. Jako, że sezon zaczął się na dobre, dni coraz dłuższe, na dworze coraz to cieplej - postanowiłem wrócić do dalszej budowy auta. Jakiś czas wcześniej wrzuciłem końcowy od MG Motorsport i czekałem na swój termin w WO SEBA Motorsport. Dostałem telefon od @Sebolx, że zwolniło się miejsce. Szybkie zamówienie lawety i auto trafiło na dokończenie układu wydechowego. Podczas przymiarki tłumika końcowego okazało się, że końcówki są przesunięte o 2,5cm nie w tą stronę przez co nachodził on na oponę. Końcówki zostały odcięte, skrócone i ponownie przyspawane. Dalsza część pracy przy układzie wydechowym: Finalny setup: kolektor wydechowy wraz z katalizatorami od Schmiedmann'a, środkowy od WO SEBA Motorsport, końcowy MG Motorsport wersja Racing. Ciąg dalszy nastąpi...
  8. Wydaje mi się, że pewne komentarze są nie na miejscu. Mamy do oceny kontrowersyjny sposób budowy auta przez Mateusza. Z jednej strony nie do końca jest budowany w kanonie GS, ale z drugiej strony jest to na tyle ciekawy projekt, że przyciąga mimo wszystko osoby tutaj. Weźmy pod uwagę jaką drogę przechodzi to auto, ile powstało wizji na niego i jak bardzo zmieniały się pomysły samego właściciela. W końcu obrał kierunek i konsekwentnie działa. Po wielu naszych wymianach słownych myślałem, że nie zajrzę tutaj, ale gdy widzę kolejną aktualizację w tym temacie i naprawdę jestem zaskoczony działaniami Wiśni. Dziwnie to brzmi z moich ust, ale dobra robota Mateusz. Oby tak dalej, będę zaglądać tutaj. Czekam na efekt końcowy Twojej pracy.
  9. Myślałem, że nikt nie wskrzesi mojego tematu, a jednak Wojtku naszło Cię na cofanie stron, by go odnaleźć. W ostatnim czasie w moim życiu prywatnym trochę się pozmieniało, a co za tym idzie auto zeszło na drugi plan i dopóki nie zakończę tego co zacząłem obecnie - to nie planuje powrotu do dalszej budowy auta na pełnych obrotach. Auto stoi w garażu, jest regularnie przepalane, a czasem wpadają kolejne elementy układanki. Wpadły listwy wewnętrzne - BMW Individual: Nowa gałka m-pakietowa krótka: Kierownica została na nowo obszyta: Wpadł również przycisk pod Harman Kardon, który o ile mi się uda będzie służyć jak w innych modelach E46, by odpalić zestaw HiFi ( oryginalny z Compacta ) połączony z zestawem Harmana z innego nadwozia: Zakupiłem również radio na Andoidzie, bo wcześniej swoje sprzedałem: Od dłuższego czasu myślałem o rozszerzeniu funkcji moich foteli - także szukałem dawcy, by przełożyć skórę z swoich. Trafiły się: elektryczne z grzanymi dupami oraz sporty w śmiesznych pieniądzach. przy okazji zakupiłem pompowane lędźwie do nich: Auto stoi rozebrane i czeka na kolejną fazę prac związaną z elektryką, wyciszeniem auta i przebudową wnętrza: Czekam na kolejne paczki w, których mają dotrzeć: - lotka na klapę, - halogeny wraz z kratkami - mieszki czarne - wiązka wyjęta z Compacta, która będzie posiadać elektryczne lusterka Pod koniec czerwca jadę wraz z fotelami, kokpitem oraz boczkami do FGB Studio. Półka tylna wraz z schowkiem jest oddana do tapicera ma wpaść na nią materiał jakim jest pokryty czarny sufit. Poszukuje ciągle lusterka wewnętrznego M3 - jakby ktoś, coś wiedział na jego temat , proszę o kontakt. Szukam też osoby, która jest w stanie przerobić mi pojedynczy przycisk panelu na przycisk z napisem SPORT - rozważam tą opcję, by z niego dawać sygnał do przepustnicy. Zostawiam zdjęcie podglądowe poniżej
  10. Po prostu wprowadziłem tutaj temat Cholo, bo u niego również wystąpiły buty, ale tam nie zostawiłeś hejtu. A tutaj znalazłeś powód, by tylko się przyczepić. Wstawiłem zwykły post w, którym pokazałem kolejne zakupione rzeczy do auta, które dostaną drugie życie to i tak znalazłeś wśród tego coś. Jakby to wystąpiło u kogoś innego to byś nawet nie napisał postu, tylko zostawił polubienie i poszedł dalej bądź obejrzał nie wypowiedział się i tyle. Nie wychodzę tutaj z założenia, że każdy mnie hejtuje. Wiele osób zmieniło swe poglądy na temat auta po akcji z ISC, po czym wziąłem się w garść i poszedłem mocno do przodu: podłoga odnowiona, zawieszenie zbudowane na nowych częściach, układ hamulcowy nowy itd., później poprawka komory silnika - estetyki, poprawka silnika jak i nowe części przy nim. Do tego wpadł układ Schmiedmanna, który będzie połączony z MG Motorsport. Teraz szykuje kolejny skok w pracach związanych z autem - szykuje się do tego, kupuje kolejne to pierdoły. Nie chce się zatrzymywać tylko iść do przodu. Poczekaj na rozwój sytuacji, po prostu. Temat butów dla mnie już zakończony, bo i tak tego nie zrozumiesz.
  11. Piszesz o grubym wjechaniu w rok 2021, bo ktoś wstawił buty ( prezentu od dziewczyny ) między zakupami kolejnych detali do swego auta - czy widać na tym zdjęciu mnie? Czy pozuje z butami? Gdzie tutaj robię z siebie pośmiewisko w Nowym wpisie? Czego nie zrobię przy tym aucie: czy włożę fotele m3, recaro, silnik od m3, Hartge 3tlg - to i tak będzie hejt, bo będziecie w swojej grupie jaką tworzycie szukać dziury w całym. Zrobiłem podłogę: źle, bo coś tam - większość nawet nie rusza jej i jeździ z rudą, która się non stop rozwija, zrobiłem komorę silnika, poprawiłem silnik, poprawiłem estetykę wewnątrz niej źle, bo pomyliłem się przy pisaniu nazwy filtra. Nie wiesz co się szykuje w tym aucie, jaki jest następny krok a stoisz i tylko czekasz, by zaatakować. Po prostu nie samymi częściami człowiek żyje, @Cholo wstawił tam Waszego hejtu nie było. Zrobiłem Ci, Wam screena tej wypowiedzi: No tak jednym można wstawić zdjęcia butów od dziewczyny - innym już nie, bo on jest gorszy? Sam zrobiłeś błąd przy budowie swojego bagażnika w samochodzie, nie było tam zbytnio miłych komentarzy pod tymi zdjęciami. Gdybym był taki jak Ty. Mógłbym wylać swoją złość w wpisie pod tym, by tylko wytknąć palcem jak bardzo poszedłeś w agrotuning z tym bagażnikiem, gdzie wróciłeś do czasów NFS2 Undergrounda, gdzie to było modne. Szukanie dziury w całym, by tylko komuś dogryźć. W sumie nie komuś, tylko mi.
  12. Podałem Ci wpis osoby, która sporo jest związany z kolektywem Syndykatu. Nawet byś nie musiał szukać wpisu o jaki mi chodzi - podałem Ci stronę. To tam Twój wpis nie wystąpił, bo niby po co? Tak jak się mówi, jeżeli się chce do kogoś wyskoczyć z pretensjami to znajdzie się zawsze jakiś powód, by tylko zaatakować. Nie każdy na tym forum buduje auto według zasady: koło, gwint, spas. Reszta jakoś będzie.
  13. Tak myślałem, że mój wpis oczywiście poruszy pewne osoby, które tylko czekają na jakiś punkt zaczepienia. Tak jest od dawna, więc nic nowego. Pozwolę sobie przytoczyć wpis z tematu @Cholo: https://forum.bmw-syndykat.pl/index.php?/topic/4476-e36-330i-coupe-by-cholo/page/46/ Tutaj nie wyskoczyłeś z swoim tekstem o butach.
  14. Witam po raz pierwszy w Nowym Roku. Jak u każdego pewnie, tak i u mnie są nowe postanowienia i początek kolejnych zmian w aucie. W tym roku Mikołaj był mniej hojny w dobie całej tej pandemii. Przyniósł mi kilka akcesoriów BMW w postaci: - 2 kamizelek BMW - pokrowiec na butelkę o pojemności 1 litra, - buty Pumy z kolekcji BMW. Z racji, że będę wsadzać radio na Androidzie - zakupiłem używany stelaż pod opuszczony climatronick, który niedługo zostanie przekazany do lakiernika na malowanie w kolor tunelu. Przed końcem roku 2020 udało się zdobyć też używane aluminiowe nakładki na pedały M Performance - stan na pierwszy rzut tragiczny, ale dam im nowe życie w najbliższym czasie. Udało się również nabyć osłonę skrzyni zmiany biegów, której mi brakowało - również zostanie odnowiona jak uda mi się skompletować resztę, których nie mam i zostaną zamontowane na auto: Z racji, że wraz z 2021 rokiem wchodzę w wnętrze to będę rozszerzać wyposażenie auta. Udało się nabyć przyciski od grzanych dup - wiązka zostanie poszerzona właśnie o grzane du** jak i elektrykę do foteli przednich. Wraz z Nowym Rokiem została zamówiona - krótka gałka m, która powinna się na dniach pojawić. Kolejna aktualizacja mam nadzieję, że niedługo... Oby 2021 był lepszym rokiem niż ten poprzedni.
  15. MG Motorsport w dniu dzisiejszym wysyła mi mój długo oczekiwany tłumik końcowy. Wybrałem wersję Racing, jestem ciekaw jak to zagada w połączeniu z układem Schmiedmann'a. W wolnej chwili wziąłem się za czyszczenie zbiornika płynu do spryskiwaczy, bo psuł swoim wyglądem całokształt komory. Dotarły też dwie podgrzewane dysze spryskiwaczy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...