Skocz do zawartości

jorzel12

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O jorzel12

  • Ranga
    Member

Profile Information

  • BMW
    BMW E36 325i, BMW F36 440

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ale tak przyłożyłem i mając klimę to te zakryte szczebelki mało kolidują z przepływem powietrza, są tak naprawdę na obudowę wiatraka
  2. Dzisiaj udało mi się zmienić lampę oraz przymierzyć nowe nerki które idą do lakierowania. Większość ludzi pewnie nie zauważy różnicy, dla mnie jest ogromna. Na zdjęciu zamontowana jest już oryginalna lampa. Swoją drogą dlaczego nie wszystkie szczebelki w nerkach są przewiewne? Kupiłem od 1,6 czy co?
  3. Koło docelowe, chce właśnie dołożyć dystans delikatny i dac tył niżej Wnętrze teraz to szare stołki, kupiłem kompletne nowe sporty w białej skórze, to wrzucę jak przyjdą
  4. Teraz tydzień przerwy i lecimy dalej
  5. Witam! Przedstawiam moje E36 VIN: WBACB31030FD84165 Type code: CB31 Model: 325I (EUR) E-F-R series: E36 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M50 Displacement: 2.50 Power: 141 (192 hp) Drive: HECK Transmission: MEC Paint code: 252 - CALYPSOROT METALLIC Upholstery code: - Prod.date: 1993-12-17 S209 Differential lock 25% S240 Steering wheel, leather S243 Airbag for front passenger S314 Door mirror, driver lock, heated S341 Bumpers completely in body colour S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S498 Headrests mechanically adjustable, rear S510 Headlight vertical aim control S530 Air conditioning S554 On-board computer V with remote control S687 Radio preparation S704 M Sports suspension L804 NATIONAL VERSION SWITZERLAND S915 Omission of outer-skin preservation S945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT W skrócie, ma być nisko i czysto Przymierzałem się do zakupu e36 jakieś kilka lat, ciągle się zastanawiając czy na pewno chcę w to iść, ale podjąłem decyzję o zakupie i było warto Samochód pod koniec kwietnia 2019 roku. W stanie praktycznie fabrycznym lecz dotkniętym przez chałupniczego lakiernika. Okazało się, że auto było serwisowane w aso do 2016r, w środku filtry K&N a podłoga cała zabezpieczona Generalnie w bardzo dobrym stanie, lecz wymagało trochę pracy, na początek trzeba było wymienić chłodnicę i wiskozę a, że blok żeliwny stwierdziłem, że chcę zadbać całkowicie o chłodzenie więc wymieniłem wszystko, od chłodnicy po pompę wody i przewody. Później wpadł gwint mts gold oraz zakupiłem felgi BBS RC 090 które zostały poddane całkowitej odnowie. Wypolerowane ranty oraz śrubki, nowe dekielki z aso, pomalowane rotory i bębny. Dołożyłem tylny zderzak ori mpakiet, szerokie listwy oraz wydech proex z kwasówki. Wczoraj auto przeszło kompletny detailing lakieru Plany: Środek Sportsitze, wymiana całego audio, tył niżej, sukcesywne doposażanie :).
×
×
  • Utwórz nowe...