Skocz do zawartości

bartomejoni

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • BMW
    E60

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bartomejoni's Achievements

  1. Nie mam pojęcia szczerze mówiąc... Ale bez dystansu jest na "styk" - rotor dzieli 1mm od zacisku.
  2. Dzięki, sprawdzę sobie oryginał, ale raczej to w tym momencie niepotrzebny wydatek ze względu na inne prace prowadzone przy aucie, celem doprowadzenia go do ideału. To auto traktuje jako 2 osobowe, więc nie planuje go zdejmować, ale nawet nie wiedziałem, że czymś się różni od oryginału, poza dostępnością i ceną.
  3. Podpatrzyłem trochę na Molo Twoje cabrio i takie coś chciałbym docelowo osiągnąć. Mam nadzieję, że na kolejnym zlocie już się uda dostać i pogadać i zbić pionę z autem obok. Aczkolwiek uważam, że trochę źle zrobiłem celując w 18", bo na 19" zdecydowanie fajniej to idzie spasować z tego co obejrzałem na MOLO i auto przy okazji nadaje się do normalnej jazdy ze względu na wysokość. Czekam na fotografa i może jeszcze przed zimą strzelimy jakąś sesje, bo póki co takie foty z telefonu to jest tragedia. Na montaż czekają nowe emblematy, ori BMW, bo ktoś wcześniej założył tjuningowe czarne.. Szukam również serducha w ładnym stanie, bo poprzednie było w stanie agonalnym dlatego teraz chwilowo kiera sport. Na zimę chyba jeszcze raz odwiedzę lakiernika, bo jeden błotnik wymaga małej ingerencji i może jeszcze w tym miesiącu wyciągniemy wszystkie wgniotki, bo jest kilka malutkich punktów, które mnie wkurzają.
  4. Wstępnie złożone, teraz chce jeszcze dobrać odpowiednią wysokość i z tyłu mniejszy kąt. Ale chyba potrzeba opon o jeden większym profilu, żeby to jakoś spasować, bo na obecnych nie da się jeździć już niżej. Przód mi pomógł spasować @Espinoza, a tył plan wyprostować i wypchnąć górą koło jeszcze.
  5. Dziś może uda się już złożyć, bo przyszła reszta gratów. Myślę, że w piątek już pokombinuje coś ze spasowaniem, bo zapas różnych dystansów jest, więc może coś dobierzemy. Jak się wyrobię to zajadę pod bramy Molo :D, zobaczę z bliska czy będzie jakiś podobny projekt E46 to będzie się na czym wzorować. edit: Pierwsze przymiarki, przód wstępnie spasowany, tył może na dniach ogarniemy na docelową wysokość, bo póki co siadło zbyt mocno.
  6. Pierwsze przymiarki gwintu. Czekamy na cambery na przód i regulowane wahacze z tyłu. Po złożeniu regulacja wysokości i wlecą odpowiednie dystanse. Plan jest na lekki kąt + ładny spas.
  7. Cześć. Dłuższy czas szukałem w miarę zadbanego cabrio. Codzienne przeglądanie portali z ogłoszeniami za E30/E36/E46, żeby znaleźć coś ciekawego, co wyjechało z fabryki w fajnej konfiguracji. Po dość długich poszukiwaniach odrzuciłem E30 ze względu na spore ceny w tamtym czasie i mały wybór oraz E36 ze względu na to, że 90% obejrzanych egzemplarzy nie miało podłogi. E46 w kabriolecie weszło w moje posiadanie w połowie 2021 roku i jeszcze przed zimą zaczęły się prace i małe zmiany. Samochód kupiłem z wizją letniej weekendowej zabawki, która większość czasu spędzi pod kocem. Pierwsze działania zaczęły się po kilku dniach - kompletny przegląd i serwis, wymiana wszystkiego co budziło zastrzeżenia w silniki oraz zawieszeniu oraz instalacja sprężyn Eibach - 45mm. Co ciekawe auto ma oryginalne amorki Bilsteina w ładnym stanie, więc póki co obniżyłem je tylko sprężynami. Aczkolwiek docelowo na pewno wpadnie gwint. Poza mechaniką zająłem się również wnętrzem, skóry wymagały odświeżenia, więc zajęliśmy się ich regeneracją. Najpierw trafiły do mojego znajomego tapicera, który zszył je na nowo i wypełnił nową gąbką, a także zaspawał stelaż w fotelu kierowcy, następnie inny znajomy podjął się ich szpachlowania i pomalowania. Kierownica została na nowo obszyta, ale póki co jest zwykła Sport, a szukam M Pakietowej w ładnym stanie. Skompletowałem także brakujące i zniszczone plastiki. Z zewnątrz auto zostało poddane kompleksowemu car spa, po dokładnym umyciu została podjęta decyzja, że trafi do lakiernika. Została pomalowana na nowo całość oprócz maski i tylnych błotników. Dołożyłem też dokładkę ala CSL na przód w czarnym połysku, żeby pasowała do listew. Nieoryginalne nerki zdjąłem, a zakupione oryginały również poszły w czarny połysk. Auto zakupiłem na 19" ala Styling 164 w mega słabym stanie, więc od razu zostały zdjęte z auta. Przez jakiś czas jeździłem na fake BBS 18" i szukałem docelowych felg. I w końcu się udało zdobyć custom na radinoxie Styling 32 w 18" - przód 9,5j, tył 10,5j. Jeszcze trochę pracy przede mną i może w końcu wyjedzie na jakiś spot. Pod maską M54 + AUTOMAT, a wyposażenie jak niżej: Editions And Packages S338 Dummy-SALAPA S710 M Sports Steering Wheel, Multifunction S716 Aerodynamics Package S785 White Direction Indicator Lights S787 BMW Alloy Wheel, M Double Spoke 135 Comfort And Interior Equipment S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S441 Smoker Package S458 Electr. Front Seat Adjustment S473 Armrest Front S481 Sports Seat S494 Seat Heating Driver/Passenger Multimedia S609 Navigation System Professional S672 CD Changer For 6 CDs S676 HiFi Speaker System Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog Lights S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S550 On-Board Computer Wheels And Drive S205 Automatic Transmission S210 Dynamic Stability Control S226 Sports Suspension Settings S249 Multifunction F Steering Wheel Environment And Safety S302 Alarm System S320 Deleted, Model Lettering S380 Hardtop-Preparation S387 Wind Deflector S388 Softtop, Black S399 Softtop, Electromech. All-Autom. S801 National Version Germany S832 Battery In Luggage Compartment S851 Language Version German S863 Dealer List Europe S879 On-Board Literature, German Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S772 Interior Strip Strips, Alu Black Cube Other Equipment S167 EU4 Exhaust Emissions Standard W planach wyrzucenie ringów z przodu, montaż gwintu, oryginalne emblematy i doprowadzenie do stanu idealnego.
  8. No nieźle się rozwija projekcik, obserwuje i kibicuje!
  9. Znajomy projekcik, na żywo robi ogromną robotę, lepiej niż fabryka.
  10. Nooo, mordko, jest pełna renowacja, jak to wyjedzie w nowym lakierze to będzie niezła laleczka. Czekam z niecierpliwością!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...