Skocz do zawartości

pioteresz

Użytkownik
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O pioteresz

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 26 Kwiecień

Profile Information

  • BMW
    E36 Coupe 318IS
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Kozy (Śląskie)

Ostatnio na profilu byli

369 wyświetleń profilu
  1. Siadły aż miło jakie opony założyłeś?
  2. @AdRRian właśnie widać że bardziej dają po oczach eleganckie!
  3. Pięknie ten 37 siądzie w tym aucie Na jaki odcień pomalowane?
  4. @Wisnia135i Też jestem ciekaw jaki to z siebie wyda dźwięk, może i coś nagram jak zagada
  5. @Wisnia135i tak jak mówię, kiedyś będzie kwasówka, może jeszcze w tym roku, teraz jest zrobiony głównie dla funkcjonalności Nie od razu Rzym zbudowano
  6. Ciąg dalszy składania coupe do kupy Wał po regeneracji (skracanie, wyważenie, nowe krzyżaki, łożysko podpory) Zrobiony układ wydechowy (w przyszłości będzie kwasówka ) Wywalone katy, w ich miejsce wstawione przelotowe tłumiki basowe, tłumik końcowy został Supersport Zostały również dokończone hamulce, a konkretnie tył, jak wiadomo przy swapie z e46 trzeba pokombinować z ręcznym Dodatkowo zaopatrzyłem się w drugi sterownik silnika z między innymi usuniętymi sondami, usuniętymi limitem prędkości, przesuniętą, szybką odcinką, poprawioną mapą paliwa oraz zapłonu. Zobaczymy jak to będzie gadać Została do ogarnięcia sama elektryka, zalanie płynami ekspozycyjnymi i odpalenie Cdn.
  7. Ładnie wszystko robisz po kolei i dokładnie, co najważniejsze Fajne coupe, będę zaglądał
  8. Czas zaktualizować to co dzieje się z autem. Widzę że zjadło mi zdjęcia, postaram się to ogarnąć w wolnej chwili. A więc prace nad swapem ruszyły z lekkim poślizgiem z przyczyn niezależnych, ale już zbliżamy się do końca. Po kolei: E36 wróciło od lakiernika z wymalowaną komorą w połysk Następnie silnik z e46 przeszedł mały przegląd Zrobione: -uszczelniacze wału, miski, vanosów, pokrywy zaworów, nasady filtra -wszystkie rolki i paski -łożysko oporowe i wałka sprzęgłowego -filtr oleju, paliwa, powietrza -nowe świece -wymyta odma, przepustnica, silnik krokowy -wypiaskowana miska, koło wiska, łapy silnika Od początku miałem w planach skrzynie 6 biegów, postanowiłem zakupić takową z e90 dokładnie z silnika n46 i zespolić ją z m54b30. Jako że silnik w e46 jeździł z automatem musiałem kupić i dopasować odpowiednie sprzęgło, które zostało oczywiście zregenerowane i na nowo obite. Na dzień dzisiejszy silnik siedzi już w budzie Oprócz tego wypiaskowałem i pomalowałem dyfer Następnie hamulce z 330 zostały wypiaskowane, ocynkowane, kupione zestawy naprawcze. Zakupiłem nowe tarcze i klocki Zimmermann Sport Z zakupów wpadło jeszcze pare pierdół -wszystkie listwy na zderzaki nowe ASO -spinki, klamry, zaczepy ASO -podszybie ASO Wpadła mi w ręce nowa gałka 6 biegów podświatlana z mieszkiem do F80 Praca wre, ciąg dalszy nastąpi Pozdro!
  9. Auto mega piękne dopieszczone w każdym detalu, wyposażenie miażdży, a z tymi dywanami będzie nieco inna niż wszystkie Skromnie wnoszę o przeniesienie do PD!
  10. Świetnie będzie na tym kole
  11. @Piorun no IS to ogólnie fajna jednostka, na dupowóz w sam raz @Thepiekarz czy ja wiem czy grubo, silnik najważniejszy żeby się przyjemnie jeździło i uważam że ten swap to podstawa
  12. Ale zdrowa sztuka Przebieg nabity paleniem kapora chyba piękna!
  13. @Wisnia135i czemu wcześniej na to nie wpadłem klasyczne 1.8T to by było coś
  14. Siema, coupe wybudzone z zimowego snu, ostatnie przepalenie poczciwego IS'a i do warsztatu. Nareszcie po długim szukaniu znalazłem dawcę zdrowego silnika z atrakcyjnym, udokumentowanym przebiegiem ( ok 140 tys km) i ruszamy z wyczekiwanym swapem na M54B30. Silnik z e36 został już wyjęty, komora przygotowana do malowania, leci w połysk. 3.0 na dniach będzie na stole, gdzie zostanie wyczyszczone, uszczelnione, przepatrzone, aby nie sprawiło problemów w eksploatacji. Aktualnie e36 pojechało do lakiernika na malowanie komory i poprawki na prawym kielichu (w przeszłości prawdopodobnie ciekł płyn do spryskiwaczy i zrobił się rdzawy nalot) Oczywiście zostaną zamontowane grube półosie, wał, dyfer 3.15, hamulce z e46 330i, najprawdopodobniej kolektory z 328, skrzynia 6, oraz obc 18. Oprócz tego jak auto wróci na warsztat styling 37 idzie do kompleksowej renowacji. Zakupiłem również szczebelki do przedniego zderzaka które również zostaną na nowo polakierowane. Na razie to tyle, wkrótce wrzucę koleją część relacji ze swapa Pozdro!
×
×
  • Utwórz nowe...