Skocz do zawartości

saki86

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

saki86 wygrał w ostatnim dniu 8 Lipiec

saki86 ma najbardziej lubianą zawartość!

O saki86

  • Ranga
    Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://dik.info.pl/

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Aktualizacja tematu. Prace powoli idą do przodu W M-ce zamontowana została konsola po regeneracji + fotele po odnowieniu powłoki. Nabiera to wszystko kolorów: Teraz czas na lakier i detale zewnętrzne czyli odnowa chromów których nie idzie już kupić a pózniej składanie wszystkiego... robota jest już w toku.
  2. Gratulacje kolego ! Auto marzenie. Też 3 lata temu bylem bliski zakupu M5 w manu ale za długo się zastanawiałem i się sprzedało i kupiłem M3. Teraz wiem, że to był mega błąd bo bardzo cieżko jest je teraz kupić. Powodzenia w realizacji projektu. Pozdro
  3. Postawiłem na 17 cali bo idę bardziej w klasyczny wygląd auta. Co do osadzenia przód jest et 15, tył 21. Sam jeszcze nie wiem jakie opony dopóki nie pojadę na jakieś przymiarki. Celuję w przód 225/45 tyl 255/40 ale wszystko wyjdzie w praniu.
  4. Widzę Dawid, że fotki wyciekły już do internetów wiec szybciutko wrzucam pierwsze przymiarki nowych customów BBS. Rozmiar 17'' (szerokości przód 8,5'' rant 3'', tył 10'' rant 3,5'') Ja się zakochałem Pozostaje jeszcze kwestia jaki rozmiar opon na nie założyć ale to będę ogarniał pózniej.
  5. Po długiej nie obecności odświeżam trochę temat mojego projektu. Niestety z braku czasu nie dodawałem postępów na bieżąco wiec robie to teraz trochę skumulowane Generalnie auto mechanicznie jest juz przygotowane do jazdy, hamulce odnowione i założone, nowe kable, świece itp. (jak pisałem też wyżej ) świeży olej w silniku + wymieniony wadliwy wtrysk, nowa pompa paliwa - także motorek już pięknie pracuje. A teraz wrzucam trochę fotek z tego co udało się sfotografować. Dyfer jak widać zapocony, zardzewiały został wyczyszczony, wymieniony uszczelniacz, pomalowany, zalany świeżutkim olejem i aktualnie prezentuje się tak. Podwozie przeszło porządne mycie i zostało częściowo zabezpieczone antykorozyjnie. Tak wyglada to póki co po złożeniu. Czeka mnie jeszcze czyszczenie elementów zawieszenia, drążków, przewodów itp. ponieważ jest na nich warstwa zabezpieczenia położona przez chyba nadgorliwego poprzedniego właściciela Teraz wnętrze (fotele + boczki) przeszły kompletną renowację czyli powrót do fabrycznego koloru. Skóra jest nadal oryginalna ale została poddana nałożeniu nowych powłok wraz z oryginalnym kolorem czyli antracyt w profesjonalnej firmie zajmującej się głównie renowacją skór naturalnych. Trochę bałem się tego procesu jak to wyjdzie na tej specyficznej skórze Buffalo (anilina która chłonie wszystko czyli wilgoć, brud itp poza tym jak widać odporności na UV to ona chyba w ogóle nie miała) ale ku mojemu zaskoczeniu fotele bardzo dobrze przyjęły nową chemię i wyglądają teraz jak NOWE ! Tutaj porównanie tylnych foteli przed i po. ( na prawym fotelu u góry widać fabryczny kolor skóry ) Komplet czeka na założenie ale to dopiero na wiosnę jak polakieruję auto. W późniejszym czasie podrzucę też fotki deski rozdzielczej która również przeszła kompletną renowację i wygląda teraz jak nowa. Niestety nie zrobiłem jeszcze zdjęć. Teraz następny smaczek. W końcu po długim oczekiwaniu do mojej szósteczki założone zostało kompletne zawieszenie gwintowane Bc racing. Nie jestem znawcą tematu zawieszeń ale jestem z tego produktu mega zadowolony, zakres regulacji jest ogromny, jakość materiału też chyba jest godna polecenia. Niestety nie ma zbyt dużego wyboru gwintów do e24 ale brałem pod uwagę też Mts i dobrze że się z tego pomysłu wyleczyłem bo różnica jakości według mnie to przepaść. To na dzisiaj tyle. Niedługo kolejna edycja tematu.
  6. Tak Americano twoje foteliki właśnie się szyją. Sam nie mogę się doczekać jak zobaczę to na aucie. Pozdr
  7. Dokładnie tak jak ktoś będzie potrzebował skórę do swojego auta to zapraszam i służę pomocą.
  8. Envis nie wiem jaki tam jest zakres i nie jestem w stanie tego sprawdzić bo ten cały system nie działa, poci się. Najpierw musiałbym te amory zregenerować(nowych kupić nie idzie) i sprawdzić czy to wszystko jest szczelne , czy czujniki i elektryka są sprawne także to nie takie hop siup myśle ze zakładanie gwintu na sam przód to tez bez sens bo przód będzie sztywny a tyl będzie za miękki wiec wiesz.... chyba zrobię tak ze wymontuję cały ten zawias z tymi gruszkami od nivo (położę na półkę) i wjedzie porządny gwint. Problem spasowania pózniej auta na nowych kołach będę miał z głowy i auto będzie wyglądać jak trzeba.
  9. Prace ruszyły do przodu, przyjechało trochę nowych fantów wiec odświeżam trochę temat i wrzucam pare fotek. Chromy przedniej i tylnej szyby chromy szyb cd, guma łącząca kolektor z przepływką, listwy zderzaka przedniego, M///blematy - tylna klapa i grill.... to będzie wisienka na torcie po pomalowaniu auta... Teraz trochę z bierzących prac: wylanie całego zbiornika starego paliwa i zalanie świeżym z uszlachetniaczami, następnie odnowienie hamulców ( okazało się że wszystko jest w mega dobrym stanie, tarcze jak nowe, klocki również, tylko z czasem bez używania wszystko zaszło rdzą i nalotem). Teraz zostało wszystko pięknie oczyszczone, zaciski pomalowane, tarcze lekko liźnięte na tokarce i tak się to prezentuje... tarcze prawie po skończonej obróbce... Jutro będzie wszystko złożone, odbieram też znaleziony jedyny dostępny wtrysk paliwa (nowy niedostępny-zakonczona produkcja, okazało się ze Porsche miało ten sam nr wtrysków i taki własnie znalazłem, mam nadzieję że zagra) który powodował brak pracy na jenym cylindrze, założymy nowe kabelki, pękniętą gumę na przepływce zastąpimy nową i mam nadzieje, że jutro motorek będzie pięknie pracował i być może uda się wykonać pierwszą jazdę próbną Jak to wypali jedziemy dalej z tematem czyli zawias. Rozważam gwint tylko dzisiaj okazało się że auto ma z tyłu coś w rodzaju NIVO i teraz jestem w kropce czy to likwidować czy to regenerować(amory ciekną) bo podobno auto można na tym z tyłu obniżyć (jest tam jakis zaworek którym się to ustawia) i jak udałoby się to zrobić to wtedy musiałbym obniżyć tylko przód na sprężynach lub założyć gwint tylko z przodu. Jak ktoś ma doświadczenie w tym temacie proszę o pomoc. Jutro bede wszystko dokładnie oglądał i analizował co dalej. CDN.
  10. No motorek robi w tym aucie największa robotę (jak dla mnie ). Bimbru do lodówki niestety wejdzie max 1 butelka ale na szczęście bagażnik jest ogromny Przed wczoraj byłem z wizytą w serwisie rozejrzeć się jak z dostępnością części. Kolorowo nie jest ale pare rzeczy zamówiłem: najważniejsze chromy które mi brakuja - na przednia i tylna szybę(zastanawiam się jeszcze nad nowymi uszczelkami tylko ceny są zaporowe jak za wszystko zreszta do tego auta), gumowe nakładki na przedni zderzak bo moje są juz pokrzywione od starości, emblematy M w grill i na tylna klapę, znaczek bmw w tylna klape. Szukam ładnych nerek , nowe nie dostępne, w necie tez puki co nie znalazłem, i tak samo cieżko do zdobycia ta czarna listwa nad tylnym zderzakiem. Puki co powoli będę gromadził części, w przyszłym tygodniu mam nadzieje ze pójdzie coś mechanicznie do przodu i jak auto będzie technicznie sprawne i gotowe do jazdy to po głębszej analizie całego tego projektu i obejrzeniu dokładnie lakieru doszedłem do wniosku ze auto idzie do malowania. Lakier nie spełnia moich oczekiwań, jest sporo niedociągnięć(spowodowane wcześniejszym malowaniem) , rys tu i tam i poprostu nie będę inwestował w ładne części które założę na auto bez idealnego lakieru. To narazie na tyle
  11. Tak na szybko co mogę na dzisiaj dodać i po krótce co na szybko zrobione. http://i64.tinypic.com/2w32dch.jpgTu już motorek po umyciu, po wymianie świec, kopułki.Ppo jutrze wjadą nowe kable (bo kupiłem złe i muszę wymienić) + wymiana oleju. Motor odpala na dotyk (ciśnienie na cylindrach ok 14) pracuje bardzo ładnie pomimo że narazie nie pali na jeden gar ale to pewnie to wina kabli. Skórki w bdb stanie, potrzebują tylko porządnej pielęgnacji ( el. foteli w pełni sprawna, byłem w szoku, szyber też pracuje ) Deska do renowacji, posiada sporo pęknięć. To narazie na tyle, reszta szczegółów w krótce.
  12. W końcu dotarła ale była dzisiaj lekka bieganina i nawet nie zdążyłem zrobić jakis sensownych fotek wiec dorzucę niedlugo. Auto stoi już u mojego ziomka mechanika który będzie się nią zajmował. Szybkie oględziny zrobione, auto blacharsko i mechanicznie (jak na swój wiek) bardzo zdrowe ale żeby doprowadzić ją do lalki potrzebne jest duuuużo pracy. W końcu auto ma 32 lata wiec ząb czasu dał się we znaki Podchodzę do tego narazie na spokojnie i będę to robił etapami. Najpierw doprowadzić ją mechanicznie do stanu używalności, założyć dobre koło bo te obrzydzają cały urok auta a potem etapowe dopieszczenie reszty.Lista najbardziej potrzebnych rzeczy zrobiona, od jutra zaczynam zakupy.(jakby co podaje co potrzeba może ktoś poda jakieś namiary - halogeny, układ wydechowy, uszczelka tylnej szyby z chromami, nerki przód, gumowe listwy zderzaka przód, obudowa akumulatora, emblemat BMW tylnej klapy, oryginalne radio z tamtej epoki.
  13. Jeszcze nie było oficjalnych prób... ale niebawem bedą
  14. Kolego Bobson te auta to dwa zupełnie inne światy których w ogóle nie ma co porównywać bo każde z nich ma pewne zalety których nie ma to drugie i na odwrót. Najlepiej mieć oba
  15. Co tu dużo pisać. Top gablota ! Kokpit jak z F16 robi robotę a o skórach nawet nie muszę chyba wspominać bo ten stonowany kolor poprostu za***iscie się tam wpasował
×
×
  • Utwórz nowe...