Skocz do zawartości

MGR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana MGR w dniu 12 Kwietnia

Użytkownicy przyznają MGR punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E60
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry wszystkim po krótkiej przerwie. Okres urlopów, dużo pracy, nowy projekt, skutkuje totalnym brakiem czasu. Śmiało mogę powiedzieć że emocje opadły już po dwóch a nawet trzech bardzo intensywnych tygodniach. Najpierw tydzień przygotowań a późnej dwa eventy, jeden po drugim- 3erFest oraz GermanFest. Jest co opisywać, sporo się działo, powoli, w wolnej chwili segreguje sobie wszystkie zdjęcia i kolejno będę wrzucał posty w moim stylu Jeżeli chodzi o krótkie podsumowanie: Dwa weekendy, dwa duże eventy, dwa debiuty, dwa wyróżnienia. Przy uszczelce szyberdachu sam PPF jest odcięty 1mm przed gumą bo wstawał, uszczelka go wypychała i podchodził brud. Najlepszą opcją aby tego uniknąć to demontaż płyty szyberdachu i podwinięcie foli do środka, choć przy 110 mikronach wątpię czy później nie byłoby problemu z ponownym montażem płyty. Ja ten 1mm mam "zakryty" folią satynową która zlewa się z uszczelką i pasuje do reszty bo boczne listwy na dach także mam w satynie. Dziękuje za miłe słowo, w tym roku jeszcze planuje dopracować detale Ahhh ta prezentacja, pierwsza moja w życiu, lubię rozmawiać ale bałem się że coś w stylu tremy mnie zje, zatnę się i będzie po temacie, inaczej jest rozmawiać bezpośrednio a inaczej przed publicznością. W momencie w którym otrzymałem mikrofon wpadłem w jakiś trans Mega ekipa, mega wrażenia. Brawa od publiki- bezcenne Walczę, felga jest całkowicie rozkręcona, wyczyszczona, są robione pomiary, pasowania, są nowe śruby mega M8 SSR z nakrętkami, jest nowa opona. W tym tygodniu liczę że uda się ją skręcić w całość. Sama przyczyna bardzo trudna do ustalenia bo tylko jedna felga ma ten problem. Mała zapowiedź nadchodzących postów:
  2. Jasne że będą aktualizacje tematu. Staram się być aktywny na forum na tyle ile mam wolnego czasu a ostatnio mam go bardzo mało, dużo pracy a czas wolny trzeba dzielić na odpoczynek, rodzinę i jeszcze hobby. Ostatni tydzień też był intensywny ze względu na przygotowania samochodu. Na dniach wrócę do Was, odpisze na pytania, streszczę ostatnie wydarzenia i prace przy projekcie.
  3. Zapraszam Od piątku będę na miejscu, ostrzegam, jestem gadatliwy Kiedyś, przez moment uważałem że te lampy będzie łatwiej przyciemnić i lepiej dopasować do projektu niż lampy od LCI. Jednak white hella była tylko w opcji pre, raz już przekładałem klosze lamp tył i nie wyszło to idealnie, uznałem że jednak ori oem lci + ppf będzie najlepszą opcją.
  4. Czas zacząć przygotowania do sezonu, najpierw 3er, następnie Chotowa, intensywny tydzień a później dwa dłuuugie weekendy Będę starał się na bieżąco wrzucać zdjęcia z całego procesu. Na chwilę obecną jest mała korekta przy folii w okolicach szyberdachu. Następny cel, korekta lakieru.
  5. Myślałem aby lakierować, tym bardziej że mam małe uszkodzenie ale bałem się że czarny dach nie będzie wyglądał dobrze. Fakt, folia ma tą zaletę że można ją zdjąć i wracamy do serii. Tak, staram się aby każda modyfikacja, nawet najdrobniejsza była dobrze zaplanowana, wolę trzy razy przymierzyć, zastanowić się i ocenić czy to będzie dobry pomysł czy jednak nie, jak widać kilka pomysłów ewoluowało, dekory, kolor dodatków czy felgi. Jest kilka fajnych pomysłów na przyszłość ale narazie chciałbym na ten sezon dopieścić auto na tyle ile się da.
  6. Lampy, ze względu na to że po pierwszej modyfikacji (która swoją drogą była wykonana fatalnie jak się później okazało) parowały, trafiły do Krzysztofa z firmy RDW Garage w Konstantynowie Łodzkim. Tam całość została rozebrana i złożona na nowo, już profesjonalnie i zgodnie ze sztuką. Podczas ich składania wpadłem na pomysł, można pomyśleć że obudził się we mnie mały cygan i szepnął do ucha "rób odbłyśniki na złoto". Tak też zrobiłem Ramka soczewki, sam odbłyśnik soczewki oraz odbłyśnik H7 zostały napylone na nowo. W międzyczasie dołączyły też odłyśniki halogenów. Całość została zabezpieczona folią PPF, brewka to kolor ciemny, reszta lampy kolor jasny. Podczas jednej z wycieczek w samochodzie odkręciła się jedna śruba centralna, niestety musiałem ją polakierować na nowo, reszta też miała delikatne ślady użytkowania od ciągłego kręcenia nimi podczas pasowania felg i nadwozia więc korzystając z okazji zaryzykowałem polakierowanie śrub w kolor decosetu. Dodatkowo zamówiłem grawerowane czarne emblematy. Ktoś może napisać że w tym aucie kolorów jest coraz więcej, coś w tym jest, aczkolwiek to jest przemyślane. Złoty chromowany decoset wyglądał strasznie, ten który zamówiłem, jest świetny, czarny występuje w moim projekcie w satynie i połysku, to samo postanowiłem zrobić z kolorem złotym. Czas na to co wydaje się najbardziej kontrowersyjne, czarny dach. Zaczniemy od tego że poprawiłem lampy tył, wcześniej miałem je przyciemnione od środka, był wycinany klosz a potem klejony na nowo, niestety klosz popękał i nie wyglądało to ładnie, Kupiłem drugi komplet, wypolerowałem a później poszła na to folia PPF- ciemna. Na dach została położona folia PPF- kolor czarny. Sama folia to dosyć innowacyjny produkt, z reguły klejenie dachu jest wykonane przy użyciu folii 3m serii 2080, lecz kolor nie jest idealnie czarny. Folia PPF nie dość że ma właściwości samoregenerujące, to dodatkowo jej kolor jest głęboki, dzięki czemu mamy efekt czarnego lustra. Dach przed, mała korekta wgniotki, takie już auto kupiłem, niestety: W trakcie; I po: Dodatkowo listwy dachowe zostały oklejone czarną satyną tak aby było ładne odcięcie, podobnie jak ma to miejsce w przypadku felg. Na tym zdjęciu także widać coś o czym wcześniej zapomniałem napisać. Trójkąty lusterek oraz środkowe listwy są w black piano, wcześniej miałem zwykły shadowline. Listwy wokół drzwi zostały w oryginalnym kolorze. Oczywiście zostały zabezpieczone bezbarwną folią PPF. Na sam koniec decoset, wcześniej był czarny, podczas lakierowania na nowo elementów został usunięty. Kolor, złota satyna: Na sam koniec krawędzie satynowych elementów zostały oklejone folią błyszczącą. Na zdjęciach brakuje jeszcze decosetu na przednią dokładkę, niestety ona była klejona w późniejszym terminie bo dostawca nawalilł. Całą operację z wyklejaniem wykonała firma Achmed Customs z Łodzi. Działając dalej z detalami wykonałem na zamówienie replikę dywaników oraz obszyłem na nowo mieszki: Pod maską też coś się działo, usunięta została puszka na dolocie, obudowa filtra ma usuniety filtr węglowy, filtr papierowy wymieniony na pipercross, wygładzona (brak żeberek) oraz została położona hydrografika (póki co): W następnym odcinku: Montaż rozpórek przód, tył, praca przy pokrywach akustycznych silnika, montaż RSE z wersji japońskiej!
  7. Zgadza się, zaspałem, baaa, mój temat na drugiej stronie forum Pisząc poważnie, naprawdę dosyć intensywny okres w warsztacie Od 5 do 23 w opór, ale już nadrabiam, za ten okres oczekiwania zasypię fotkami, choć sama ich "zawartość" nie będzie się podobać Dziękuję, staram się Zależy z czego drukujesz, jak już napisano, ogólnie są twardsze materiały które się łatwiej kruszą i bardziej plastyczne które można delikatnie "naciągnąć". Jeżeli chodzi o ramkę którą ja mam to jest to Pa6-gf30 tak abym mógł bezpośrednio przyspawać ramkę zegarów do ramki popielniczki Mieszanek jest ok 50-60, do wyboru do koloru Wyjątkiem jest PUR, bardzo solidny materiał ale bardzo ciężki w "obróbce". Dobre dokładki są wykonane z PURu, np. ALPINA wykorzystuje PUR Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwość co do szerokości przodu i tyłu Proszę zwrócić uwagę na linię zderzaka względem błotnika, starałem się utrzymać linię 1:1, przetłoczenia, felce, wszystko jak z fabryki, dzisiaj osoba która nie znała mojego projektu od strony technicznej nie poznała że auto jest poszerzone, inaczej będzie kiedy ustawię się z innymi e60, włącznie z M5 To co, lecimy dalej z tematem?
  8. Zdecydowanie e28 moim zdaniem Choruje na ten model od paru ładnych lat Obserwuje wszystkie wątki związane z e28 i mój ślinotok jest coraz większy
  9. Jedno z moich marzeń, czekam na więcej
  10. Film filmem, koło kołem ale co by nie mówić ten kolor zawsze będzie robił robotę Dobry progres
  11. Mothers jak zawsze zrobił robotę na rantach
  12. Będzie grubo, bardzo, czekam aż wlecą fotki na aucie
  13. Podstawa to wiedza, ja, jak już kiedyś wspominałem, prowadzę warsztat specjalizujący się w naprawach tylko i wyłącznie bmw. Wierzcie lub nie ale od 12 lat dłubię bmw i cały czas się szkole oraz rozwijam bo jest tego naprawdę dużo, trzeba dobrze diagnozować parametry silnika, vanosów, VVT, turbin, wtrysków itd itp. Nie zawsze lejący wtrysk może oznaczać jego zużycie, albo błąd sondy nie zawsze oznacza jej uszkodzenie. Druga sprawa to odpowiednie narzędzia, zaczynając od Isty i Icoma, przez narzędzia po specjalne ściągacze, natomiast nawet najlepszy warsztat z najlepszymi narzędziami bez odpowiedniej wiedzy jest niczym. Spotkałem się kilka razy z sytuacją gdzie auto trafiało do mnie z ASO gdzie ludzie byli naciągani na kosmiczne kwoty a usterki pozostawały, bądź były sprytnie maskowane, najprostszy przykład, skręcanie śrub tulejek wahacza na wiszącym aucie Jak otworzę nowe stanowiska to zresztą w odpowiednim dziale postaram się zamieścić małą reklamę mojej firmy. Wracając do projektu, robię sam i kocham to robić stąd są efekty pracy, nie mam żadnej presji, nie ma pośpiechu, swoje auta buduję z pasji a mam taki charakter że wszystko co robię ma być dopracowane na tyle ile się da w danym momencie. Nawet jeżeli muszę coś komuś zlecić, jak blacharka czy lakier, cały czas jestem w kontakcie, przyjeżdżam, pomagam, doradzam tak jak to miało miejsce przy poszerzaniu budy Odnośnie detali, to jeszcze mniejsze szczegóły są dopracowywane, przy mega czarnym wnętrzu strasznie raziły elementy kontrolera idrive i panelu klimy. Do czasu:
  14. Odnośnie customów, polecam South Wheels / Sebastian Wanat, sam korzystałem z jego usług i naprawdę robi konkretną robotę, poza tym ma bardzo dużą wiedzę na temat tego czym się zajmuje a wiem to bo przy budowie moich customów cały czas było pod górkę. Projekt był ambitny, zadanie trudne w realizacji ale się udało.
  15. MGR

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Czuć piniondz Jeden z kilku chyba najbardziej rozpoznawalnych garaży w PL Absolutne mistrzostwo świata. Gratuluję kolekcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...