Skocz do zawartości

MGR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana MGR w dniu 25 Marca

Użytkownicy przyznają MGR punkty reputacji!

O MGR

Profile Information

  • BMW
    E60
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zmiana na duży plus moim zdaniem, nie jest to efekt placebo bo dźwięk się poprawił znacząco. Pomijając że drzwi nabrały na wadze to nawet dźwięk ich zamykania jest bardziej stłumiony. Jeżeli chodzi o jakość nagłośnienia to nie jest to zestaw dla audiofila ale gra bardzo przyjemnie, equalizer w L7 można o wiele fajniej na tym zestawie wysterować, szczególnie jeżeli chodzi o niskie tony względem serii. Uważam że na koszta modyfikacji, rezultat jest świetny, stanowczo ja go słyszę i z tego jestem zadowolony. Zdaję sobie sprawę że to inne lata były ale ten zestaw na dwóch kompresorach to j
  2. Idziemy dalej, trafiła się okazja na dosyć ciekawy zakup, sufit z alcantary z modelu M5. Nie zastanawiałem się długo, poza tym mój czarny udało się sprzedać w dosyć fajnych pieniążkach. Pojechałem osobiście, osobiście także go zdemontowałem. Zdjęcie jeszcze u dawcy. Z ciekawostek napiszę że dwa dni wcześniej po tapicerkę był jeden Pan z Pabianic Mimo Logic7 które moim zdaniem gra dobrze postanowiłem także delikatnie poprawić przedni zestaw. Drzwi wyciszyłem matą bitumiczną a sam boczek pianką akustyczną. Seryjne głośniki zastąpił zestawem trójdrożnym uDimme
  3. Do tego chyba już się przyzwyczaiłem, dopóki wszystko jest w ramach kultury i odpowiedniej argumentacji nie widzę problemów aby uczestniczyć w takiej dyskusji Na chwilę obecną nie, ale mam plan aby po skończeniu opisu projektu do stanu obecnego zrobić małe porównanie jak on się zmieniał przez kolejne lata. Postaram się wtedy na bazie kilku zdjęć z początku budowy uchwycić poszerzenie robiąc zestawienie. Kontynuując dopieszczanie przedniego zawieszenia. Niestety musiałem zrezygnować z szerokości 11" na przodzie. Felga nawet po zbliżeniu się maksymalnie do kolumny wystawała sporo
  4. Żeby nie było że ja coś wymuszam, nie ukrywam że celuje wysoko. Nie znałem Syndykatu od środka, nie znałem zasad których nie ma w regulaminie, a w sumie na nim opierałem też decyzje aby dołączyć na forum, wystarczyło mi je spokojnie wyjaśnić abym wiedział gdzie jest moje miejsce w szeregu i to akceptuje Nieważne, póki co, na chwilę obecną dalej będę wrzucał zdjęcia z realizacji projektu. Dużo nie zostało bo przez uszkodzony dysk sporo straciłem ale jest jeszcze kilka elementów które mogą zaskoczyć Nie ma za co, chętnie odpowiem na każde pytanie Też ubolewam nad tymi zdjęciami bo mi
  5. Wspominałem wcześniej ale można było przegapić bo chyba wstawiam zbyt długie posty Pomiary były dobre, nie miałem możliwości przymiarki felg z docelowymi bębnami czy rantami a polegałem jedynie na rotorze który został przykręcony do piasty, deseczkach i miarce. Chciałem wypełnić maksymalnie nadkole zostawiając sobie bardzo mały margines błędu, wręcz powiedziałbym że zerowy. Opierałem też swoje wyliczenia na częściowo znalezionych informacjach na forach gdzie ludzie pchali naprawdę szerokie customy do E60. Niestety podczas budowy felg napotkaliśmy dwa główne problemy, fabrycznie kupiłem j
  6. W tym momencie będzie duży przeskok prac przy projekcie, niestety jak już wcześniej wspominałem jeden z dysków na którym były zdjęcia powiedział papa a niestety nie miałem żadnej kopii. Wracając do wątku z felgami, przesadziłem z rolką bawiąc się w boba budowniczego, E60 to nie E36/E39/E46 gdzie było łatwiej zagiąć rant i ewentualnie wyciągnąć delikatnie nadkole (to jest to pierwsze rozwiązanie o którym pisałem poprzednio). Hektolitry kawy, kilka dni poszukiwań i znalazłem bardzo ciekawe rozwiązanie. Trafiłem na forum Mfest, w jednym z wątków prezentowano 5 najszerszych E60 M5. Zaintereso
  7. Odcinając już grubą kreską rozpoczętą wczorajszą wymianę zdań wracamy dalej do projektu. Pierwsze przymiarki, pierwsze komplety opon: Widziałem już po odbiorze felg że nie będzie łatwo to wszystko upchnąć ale nie spodziewałem się że będzie to aż tak piekielnie trudne i skomplikowane. Wcześniejsze założenia co do parametrów felg przez perypetie związane z ich budową sprawiły że nic nie pasowało do siebie. Tył, pierwszy strzał, źle nie jest: Myśle sobie, dobierzemy oponę, zrobimy większy naciąg, popracuje nad kątem i będzie bajka. Wcześniej nie miałem
  8. Bardzo wystarczająca ilość argumentów. Wszystko zrozumiałem
  9. Ty tak na serio? Cały czas powtarzasz się, kolor dachu, kolor stabilizatora, kolor dachu, kolor stabilizatora, a nie czekaj, kolor dachu, kolor stabilizatora, kolor felg, kolor śrubek. A na koniec wmawiasz że regulamin jest dla debili bo na Syndykacie są nie pisane zasady i tylko one się liczą a Ty jesteś jednym z obrońców tych właśnie zasad. Pisz co chcesz, broń czego chcesz w sposób jaki uważasz za słuszny, tylko używaj konkretnych argumentów bo aktualnie robicie mi śmietnik w temacie. Nie wiem jak reszta ale chyba ja wolałbym na 4 strony tematu oglądać 4 strony fajnej relacji którą planuje
  10. Nie raz czy dwa pisałem, szanuje za to co Syndykat robi na polskiej scenie związanej z marką BMW. Zapoznałem się z regulaminem, nie uważam że któraś z zasad została naruszona, kolejny raz napiszę, podczas selekcji nie ukrywałem jak projekt wyglada w całości, otrzymałem akceptację, więc jednak w całości te nie pisane zasady nie są sztywnymi regułami i już wcześniej wymienione elementy mogą być zaakceptowane przez Syndykat. Pomijając to co napisałeś wcześniej to ciut zawiało dwulicowością. „Masz fajny projekt, dużo pracy ale napiszę że nie nadaje się do PD bo mnie koledzy na forum zlincz
  11. Ja nie potrafię zrozumieć? Spójrz w regulamin, pokaż mi w którym miejscu jest napisane że projekt z czarnym dachem, czarnymi felgami custom i złotymi śrubkami nadaje się do wysadzenia w powietrze a nie na dołączenie do Syndykatu? Komentarze typu "kolego, nie to forum" to raczej można zachować dla siebie bo mają się nijak do rzeczywistości. Wesołych Świąt!
  12. Zaczynam uważać że chyba masz jakiś problem, problem związany z tym że ktoś nowy się pojawił na forum, jakiś świeżak, gość nikomu nieznany, z nieznanym projektem, wjeżdża z grubej rury bo nie przychodzi tylko z szerokimi felgami i gwintem tylko z gotowym projektem, przemyślanym i łamie zasady które ktoś wcześniej uważał za świętość, bez których nie można byłoby zbudować czegoś co może wbić się w kanon GS czy nawet dostać wyróznienie "E" a na koniec, kiedy już nie masz argumentów, sensownych argumentów, tłumaczysz się że bronisz honoru całej grupy. Czy coś jednak pomyliłem? Czego Ty się boisz?
  13. Wzajemnie, wesołych Dziękuję za docenienie ilości pracy jaka jest włożona w projekt Co do tego niebieskiego, po pierwsze, Alpina miała niebieskie zaciski, fakt że to był zestaw z felgami w kolorze jasnym, w przeciwieństwie do moich czarnych. Jednak uważam że złote zaciski "zlewałyby się" z drobnymi detalami złota jak śrubki czy emblematy i byłoby to mdłe. Wiem bo już sprawdzałem taki zestaw i gwarantuję że to połączenie które jest obecnie bardzo ładnie odcina felgę/tarczę/zacisk. Dach, będę bronił koloru czarnego, moja decyzja jest w pełni uzasadniona, dopełnia on całości, rob
  14. To może czego innego jak nie gustu? To że nie wpisuje się w dekalog German Style? Czy masz jakiś mocniejszy argument niż to że drążek mam niebieski, podobnie jak zaciski o których nikt nie napisze że powinny być czarne, no chyba że ja przeoczyłem. Nie wspominam o dachu który mam czarny. Najgorsze jest to że piszesz o miszmaszu kolorów? To że pewne elementy są niebieskie to jest miszmasz? To mam jeszcze złą wiadomość, dojdzie kolor złoty do tego miszmaszu. To już jest level wyżej niż Hondiarz. Nie odbieraj tego jak kłotnię, że się obrażam, szukam wroga czy szukam zaczepki ale pewne argumenty ch
  15. Akurat fajnie poczytać opinię różnych ludzi na różne tematy, nie przeszkadza mi to jakoś. Tak jak napisałeś, ja robię swoje, tfu, już zrobiłem, pokazuje projekt w sposób inny niż zwykle Auto w 90% jest gotowe, kilka osób widziało już je na żywo, większość zapewne widziała ten projekt przy poście odnośnie selekcji. Macie swoje zasady, rozumiem, trzymacie się ich sztywno, logiczne. Macie "starą szkołę" tuningu, dekalog German Style, nic do tego nie mam, brawo dla Was, w Polsce tworzycie najmocniejszy kolektyw jeżeli chodzi o markę. Może ja zapoczątkuje nową szkołę, na
×
×
  • Dodaj nową pozycję...