Skocz do zawartości

Brylant

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Brylant

  • Ranga
    Member

Profile Information

  • BMW
    BMW M3 E46
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Koszalin

Ostatnio na profilu byli

181 wyświetleń profilu
  1. Siema Mikael Masz racje... było mi dane spróbować tego zacnego trunku z tym że całej reszty imprezy nie pamietam Do zobaczenia na GF pozdro
  2. Jeśli już miał by być to coś jak Air Lift Performance 3P
  3. Teraz jeżdżę na gwincie AP Sportfahrwerke
  4. Widzę że masz chłopaku jakiś problem z agresją. Zajmij się tym bo musisz się strasznie męczyć. Po pierwsze to nie ja zaczynałem tą całą nagonkę na air tylko tu obecni przeciwnicy tego rozwiązania. Ja... tak jak tu jest przyjęte i o co mnie proszono opisałem swój pojazd oraz napisałem o planach na przyszłość. Jesli wiec rozgniewała Cię ta dyskusja to piszesz pod zły adres bo nie ja ją rozpocząłem. Pozdro
  5. Biorę to wszystko co mówicie pod uwagę... i zamierzam się bliżej zagłębić w AirRide by być świadomym ewentualnych wad tego rozwiązania. Jeśli faktycznie okaże się że może negatywnie wpływać na sterowność, zachowanie auta w zakrętach itd to odpuszczę. Jeśli jednak mam odpuścić bo grupce ludzi się to nie podoba i wymieniać co dwa miesiące zderzaki, spoilery itd to coś tu by było nie tak. Sprawa wiec jest narazie otwarta, ale obiecuje się tematowi bardzo blisko sie przyjrzę
  6. A kto to ten Grabol? Koła nie wiem czy do GFa zdążę ogarnąć. No i na 100% nie zapadła jeszcze decyzja jakie.
  7. masz racje... zawsze może być lepiej Listy życzeń już nie ma. Lampy też oglądam, ale nie mogę znaleźć nic ładnego Felga to też kwestia czasu. Niestety nie tylko auto mam na utrzymaniu
  8. Z dźwięku tylko to mam I proszę nie zasypcie mnie komentarzami o katowaniu bo coś takiego zdaża mi się raz na rok. Także spokojnie https://youtu.be/ifPI3iODd8o Hej. Jeśli chodzi o kompresor to na „leniwym” zestrojeniu i nowej mapie mamy koło 500bhp przy 6,5psi. A można podkręcić go by uzyskać do 700bhp. Przy tym kompresorze nie jest wymagana wymiana intercoolera. W zestawie jest tez dedykowany aluminiowy dolot. Większe kompresory i moce wymagają już grubszych prac przy silniku, przy czym przeciążają masę innych komponentów, a tego chce uniknąć.
  9. No właśnie chodzi o to że wjazd nie jest super szeroki, a dokładka jest dość nisko, wiec jak bym nie manewrował to szuram bardziej lub mniej Jeśli chodzi o zawieszenie to po waszych sugestiach zostanę chyba przy gwincie, żebym nie został na GF zlinczowany Jeśli chodzi o producenta zawieszenia to szczerze mówiąc nie pamietam. Musiał bym zerknąć pod auto. Zakładałem je z dwa lata temu i pamietam że było uznawane za gwint dobrej jakości. W wolnej chwili sprawdzę i uzupełnie dane. No a jeśli chodzi o więcej fotek to nawet gdybym chciał wrzucić to wyskakuje mi komunikat że więcej nie mogę bo przekraczam jakiś tam limit
  10. No to mi się naobrywało Chyba wychodzi na to że air odpada postaram się nie zawieść
  11. Tak felgi 19”. No niby tak tyle że z dokładką lepiej się prezentuje. No i że tak powiem... jestem w du***. Zobaczymy... coś trzeba będzie pomyśleć.
  12. Tak to też potraktuje, choć inaczej odbiera się rady poparte argumentami, niż tak jak wcześniej sarkastyczne komentarze. No ale rozumiem że co niektórzy lubią wprowadzić na forum trochę dodatkowych emocji
  13. Jeśli faktycznie na zakrętach się gorzej spisuje to faktycznie słabo. Naklejek już nie ma, a dokładka wygląda tak za sprawą wcześniej wspomnianego wjazdu do garażu podziemnego. Nowa już leży i czeka na montaż.
×
×
  • Utwórz nowe...