Jeszcze nie, pomiary zrobione i na dniach wysyłka . W pierwszej kolejności zależało mi żeby mechanicznie wszystko było na tip top i na wszelki wypadek wymienione co wątpliwe na nowe zanim włożę customy i zabiorę się za ustawianie wszystkiego na finito.
Na chwilę obecną nowe są całe hamulce, całe zawieszenie, wydech cały od turbo, a silnik zdrowy więc nie tykam, tylko zmieniam płyny co rok/10 tys. km > na dniach tylko zrobię program i soft skrzyni, bo po zmianie wydechu jeszcze tego nie robiłem. Następnie wlecą koła, później w planach jest splitter carbon na przód i zmiana dyfuzora tył też na carbon (spasowanie tego teraz to żal) i tak auto przejeździ ten sezon.
Na przyszły rok planuję podejście nr 2 do karoserii, chcę to zrobić na samym końcu, bo raz że będę pierwszy raz robił spasy więc jak przegnę strunę np. w przodu to wolę żeby oberwały obecne błotniki, z których jednego już lekko zaczyna zjadać ruda, żeby potem wymienić na nowe które czekają, a dwa w sumie korekta była robiona ~1,5 roku temu więc też nie ma tak tragicznie jeżeli chodzi o całokształt.