Skocz do zawartości

dedi

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O dedi

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E90

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. dedi

    [E30] Jerzi 340i

    Pierwszy tysiąc boli najbardziej, potem to już statystyka
  2. Nowe X6M widzę petarda, na mojego czeka identyczna Wykombinowałeś już jak to zglebić?
  3. No tak, bo przecież na gwincie nie da się jeździć szybko - jego jedyne zastosowanie to gleba 1cm od podłogi i jazda na betonie max. 50 kmph #potwierdzoneinfo
  4. Tak, tak, to był on - mówił, że jakiś lanos awaryjkami przed nim mrugał XD
  5. Gratuluję garażu, niezła świątynia - już żałuję, że mój będzie pod domem i nie mam szans na antresolę - wygląda przednio! Nie kusi Cię, żeby tam jeszcze coś nowego postawić? Może się zmieści?
  6. dedi

    [E90] dedi - 325d

    Wrzucam przy okazji tez nieco spamu:
  7. dedi

    [E90] dedi - 325d

    Dzięki wszystkim za sugestie! Na pewno wszystkie rozważę, ale pierwsze co faktycznie postaram się powalczyć ze spasami koło raczej pójdzie do zmiany po ogarnięciu pozostałych rzeczy, typu lakier, wydech, wnętrze No i właśnie spasy, poza tym jakoś mi siedzi jeszcze w tej budzie wiec na pewno się trochę w nich pobujam, zobaczymy jak się będzie całość prezentować, No chyba ze ktoś zechce wziąć w dobrych pieniądzach
  8. dedi

    [E90] dedi - 325d

    A co myślisz o tym?
  9. dedi

    [E90] dedi - 325d

    Dziękuję! Poniekąd się zgadzam, E90 to nie najłatwiejszy samochód do dobrania 3tlg tak żeby to siedziało, to nie to co E36/E39 że co nie włożysz to pasuje ale wydaje mi się, że jakoś ten rotor się tutaj broni. Mam trochę inną wizję na koło do tego samochodu, ale czas pokaże czy się ziści A co Ty byś włożył?
  10. dedi

    [E90] dedi - 325d

    Dziękuję! Tak śmiesznie zdjęcie wyszło, zderzak w oryginalnym lakierze - jeszcze, bo nie wiem czy korekta mi wyciągnie rysy przy klapie bagażnika. Jedyne co z rzeczy blacharskich było przy niej robione to lakierowanie przedniego zderzaka, ale to jeszcze w ASO na terenie Niemiec przez poprzedniego właściciela, bo wjechał w jakiś niski słupek prócz tego dziewica, co można zaobserwować po 5 miliardach hologramów na caaaałym lakierze od myjni automatycznych
  11. dedi

    [E90] dedi - 325d

    E tam, siadło świetnie - będzie na pamiątkę dziękuje!
  12. dedi

    [E90] dedi - 325d

    W minionym tygodniu E90 przeszło delikatny zabieg upiększający, ale niestety nie była to jeszcze korekta lakieru. Pierwsze primo na jednym z błotników było kilka dość wrednych rys (nie mam pojęcia czym je Niemiec zrobił), które po oględzinach okazały się niemożliwe do ogarnięcia polerką, więc mając już jeden błotnik do malowania nie zastanawiałem się ani chwili i oddałem samochód na porządne rollowanie nadkoli (wcześniej w HTT podjęta była próba by to zrobić nieinwazyjnie) i malowanie w pakiecie. Przy okazji wyszło rude pizdzisko z worka, a raczej zza nadkola i od razu całość została odpowiednio ogarnięta i zabezpieczona za jednym zamachem. Całość robiona u Bartka Kuterby (Namysłów), mogę naprawdę śmiało polecić, bardzo konkretne podejście do tematu i wszystko zrobione ze smakiem, wykorzystany maksymalny potencjał błotników E90 przy zachowanym seryjnym wyglądzie zewnętrznym, czyli tak jak chciałem. Naturalną koleją rzeczy korekta całości, a następnie powłoka ceramiczna odrobine przesunęły się w czasie - myśle ze poczekam spokojnie do wiosny. Tym bardziej, że już odrobinkę ruda pokazała się na przednim błotniku, który najpóźniej po zimie pójdzie do wymiany jak znajdę odpowiednią sztukę na rynku. Samochód przywieziony na Śląsk późnym popołudniem w piątek w zeszłym tygodniu, wiec żeby sobie osłodzić jakoś zostawienie u Bartka kilku galeonów pełnych srebra zabrałem żonę i syna na rodzinny weekend w Chotowej, jak się okazało nie tylko ja wpadłem na ten pomysł Na miejscu już założyłem też na przód dystanse 8mm, młody dał okejkę, więc nie pozostaje nic innego jak próbować upchać 0,5” radinoxa więcej do przodu przed kolejnym sezonem. Mam kilka koncepcji włącznie ze znacznym przyspieszeniem wymiany B8 na BC, ale myśle, że w życie wprowadzę którąś z nich dopiero na odsłonę 2021 - muszę się nieco zastanowić, bo większym wyzwaniem niż upychanie szerszego koła jest upchanie dwóch samochodów w jednym tak, żeby to wszystko miało ręce i nogi. To tyle o tym co było, a co będzie: w najbliższym czasie mam zamiar cieszyć się samochodem ile tylko się da - zero pakowania do garażu na jakikolwiek dłuższy postój - kolejny jest planowany dopiero na akcje pt. „Urlop i przygotowanie do sezonu 2021” jakoś po zimie, a do tamtej pory zajmę się zbieraniem gratów.
  13. Na żywo ryje banie, az strach pomyśleć co na nowych rantach będzie @KUJON może aktywny wydech? Brzmi jak połączenie przyjemnego z pożytecznym
  14. Raczej wygląda jakby ktoś rogiem zderzaka wpierdolił
  15. Piona zbita, samochód sztos, do zobaczenia znów przypadkiem na jakiejś stacji czy pod hotelem
×
×
  • Utwórz nowe...