Dawno się tu nic nie działo, więc w skrócie:
- najistotniejszą rzeczą dla mnie przez zimę było ogarnięcie podłogi tak żeby już do końca żywota E90 mieć z tym spokój, więc z pomocą Brat Cars z Rudy Śląskiej została zrobiona renowacja - piaskowanie, zabezpieczenie, szmery-bajery, malowanie elementów zawieszenia w czarny, mastyka z kolei jakaś taka złotawo-przezroczysta - tak akurat wyszło, nie byłem w tej kwestii wybredny, wygląda to OK (same wykonanie szczerze polecam: cena uczciwa, praca sumienna, BARDZO obszerna dokumentacja zdjęciowa - wszystkich fot mam z 500 - wrzucam kilka randomowych)
- na tył wpadły twardsze sprężyny eibacha, z punktu widzenia daily jest na styk - nic nie trze, a jednocześnie nie jeżdżę na betonie. w miniony weekend zrobiona trasa 400km w jedną stronę 4 osoby dorosłe + full bagażnik - podniosłem 1cm do góry i weekendzik bez żadnego problemu.
- @Wisnia135i poklepał mi wgniotki, ale trzeba będzie jeszcze raz się w KRK pojawić
- dołożone dystanse 5mm na przód
- inne pierdołki typu emblematy, śruby, zaślepki, plasticzki - nie liczę nawet
- do GF jeszcze trzeba podziałać z lakierem, tutaj w zależności jak się sprawy ułożą wpadnie albo wosk albo korekta i ceramika. Wszystko zależy od tego czy nowe, zabezpieczone błotniki będą pasowały bo zostały kupione pod kolor.
Udało się też dziś zrobić w końcu jakieś foty, w tle @BartoszzG @sharpnest_ strzela jakieś konkrety, ja tylko zrobiłem kilka telefonem bo ciężko się było oprzeć