Skocz do zawartości

dedi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana dedi w dniu 30 Marca

Użytkownicy przyznają dedi punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dedi's Achievements

  1. dedi

    [E63] M6 Mikael

    z tym, że te wymiary co podałeś nijak mają się do tego ile i czy koło wystaje
  2. Nie masz niczego przyklejonego na zderzak (folia ochronna?) w miejscu magnesów?
  3. dedi

    [E39] 540i Macias666

    Zapraszam po E90
  4. dedi

    [E60] M5 Hubert

    ja czekam na bębny 8" blanki więc gdyby nie to to już bym dawno na nich jeździł, musisz pytać
  5. dedi

    [E60] M5 Hubert

    akurat robią moje w full szczotce, więc będzie świeży punkt odniesienia
  6. Żeby nie było, że nic się nie dzieje.. Z racji tego, że cały budżet na ten rok już wykorzystałem, a srebrnych dekorów miałem już dość postanowiłem ogarnąć je samemu w alcantare. Po którejś przymiarce: a to za jasny kolor, a to za gruby materiał, wpadła folia a’la alcantara. Jak na rozwiązanie tymczasowe uważam, że wyszło OK. jednocześnie pytanie do Was do robić z kierownicą? Przy zastrzeżeniu, że te auto to daily. Myslalem o stylu M Performance: czerwone łopatki, czerwony pasek u góry, czerwona nić, ale z drugiej strony zastanawiam się czy full alcantara to dobry pomysł do daily
  7. Blachy możesz zrobić na magnes, u mnie w temacie jest przykład jak
  8. Ale to jakie Ty chcesz potem dać do tego opony? Chcesz E90 jeździć na 195/40 z przodu? Bo właśnie takie szerokości Ci dadzą taki sam "look" pod względem naciągu w porównaniu do tyłu. Jedź na zbieżność, ustaw camber na coś w stylu 4x 2,5* i dopiero działaj, a imho jak się nie da to pogoniłbym te felgi bo szkoda dla rantu jeździć na kolarzówkach.
  9. Coś tam się dzieje, opony już też zamówione, Ventus V12, na przód 225/35, na tył 265/30 Splittery i dyfuzor w Carbonie czekają w pudełku na montaż
  10. 95% racja - 0° to można w dragsterach ustawiać. Natomiast już co do kątów do jazdy torowej to jest to kwestia bardzo mocno indywidualna i zależna od stylu jazdy, z tego co śledzę to takim punktem wyjściowym jest kolejno z przodu i z tyłu 3,5° i 2,5°, a później już zabawa z termometrem i szukanie optymalnych ustawień pod użytkownika/tor już na miejscu. Idąc tym tropem - 4° powinno być spoko, tym bardziej że tak jak mówisz to jest samochód do czerpania przyjemności z jazdy i z wyglądu, więc jakoś te walce trzeba upchać
  11. Jeszcze nie, pomiary zrobione i na dniach wysyłka . W pierwszej kolejności zależało mi żeby mechanicznie wszystko było na tip top i na wszelki wypadek wymienione co wątpliwe na nowe zanim włożę customy i zabiorę się za ustawianie wszystkiego na finito. Na chwilę obecną nowe są całe hamulce, całe zawieszenie, wydech cały od turbo, a silnik zdrowy więc nie tykam, tylko zmieniam płyny co rok/10 tys. km > na dniach tylko zrobię program i soft skrzyni, bo po zmianie wydechu jeszcze tego nie robiłem. Następnie wlecą koła, później w planach jest splitter carbon na przód i zmiana dyfuzora tył też na carbon (spasowanie tego teraz to żal) i tak auto przejeździ ten sezon. Na przyszły rok planuję podejście nr 2 do karoserii, chcę to zrobić na samym końcu, bo raz że będę pierwszy raz robił spasy więc jak przegnę strunę np. w przodu to wolę żeby oberwały obecne błotniki, z których jednego już lekko zaczyna zjadać ruda, żeby potem wymienić na nowe które czekają, a dwa w sumie korekta była robiona ~1,5 roku temu więc też nie ma tak tragicznie jeżeli chodzi o całokształt.
  12. Za późno, temat już dogadany Ano i prezes @Łukasz ///3 potwierdził - wyszło 10J z przodu i 11,5J z tyłu na rancie 3,0" i 3,5"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...