Skocz do zawartości

Mateo_v8

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mateo_v8 w dniu 29 Stycznia 2019

Użytkownicy przyznają Mateo_v8 punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mateo_v8's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. Szary z czerwonym to spoko połączenie kolorystyczne. Nawiązanie lekkie do pierwszej wersji tego auta
  2. Ogromna przerwa nie oznacza postojów w projekcie. Brutus ma się świetnie Turbo miało wpaść rok temu, jakoś nie doszło to wtedy do skutku, został dołożony standalone EcuMaster Black (pod to turbo właśnie). Co do samej budy, została ona poszerzona o 15mm na stronę aby zmieścić moje TRX-y. Za całość prac od początku odpowiada Mgarage Motorsport z Tarnobrzegu. Do sedna. Po tak sporym czasie przyjaźni z moim autem mam pewne konkluzje. Auto zbudowane od podstaw "na wymiar" przez kogoś kto zajmuje się tym na co dzień to inny wymiar motoryzacji. Prowadzenie jak w gokardzie to mało powiedziane, samochód jedzie tam gdzie mu się karze, jeśli ktoś stoi przed decyzją czy swapować tak lekki samochód jakim jest E30 na V8 - mówię Ci człowieku, nie wahaj się to najlepsze co zrobisz. Wyważenie jest wręcz idealne. Co do przeróbek (od ostatnich zdjęć z przed ponad roku), wpadł Rollbar pomalowany w Candy Red, jak i malowanie pokryw zaworów i rozpórki w ten kolor. Wyżej wspomniany EcuMaster Black wystrojony przez Lamika na hamowni wyplute 340 koni i 470 nm (silnik wciąż atmosferyczny), odcięcie przesuniete zostało na 7,500 obr/min. Kolejny customowy wydech tym razem bez wydechu środkowego lecz z X-pipe, przed końcowym znalazły się dwie przepustnice do otwierania wydechu które są sterowane elektrycznie z pilota. Poszerzenia tylnych nadkoli zostały wykonane poprzez "naciągniecie" oryginalnej blachy, dołożony rant co by wyglądało jak oryginał, wszystkie nierówności zostały wypełnione cyną, bez szpachli. Co z turbo? Jak się pewnie domyślacie nie wyjebałem hajsu w ECU aby tylko mieć popcorn czy plucie ogniem z wydechu, był to pierwszy krok ku turbodoładowaniu. Do tematu turbo właśnie wracam. Jeśli nic nie pokrzyżuje planów chciał bym się stawić wersją V3.00 Brutusa na Chotową, ale jak w życiu nic nie jest na 100%. Co po za E30? Kupiłem E23 :D. Niedawno zacząłem odrestaurowywanie go, mam dokupionego sporo wyposażenia dodatkowego z całego świata; między innymi klima, zderzak przedni BBS, progi i tylna dokładka Pfeba, lotka BBS, koła styling 3 które będą 3tlg, zmienione wnętrze, pełna elektryka szyb/szyberdachu i sporo więcej. Auto ma na ten moment założone zawieszenie pneumatyczne i będzie (jak nic nie pokrzyżuje planów) złożone w ten weekend na AirLift 3p. Postaram się wrzucić jakieś zdjęcia i filmy w tym poście. Jeśli chcesz być na bieżąco z moimi autami, zapraszam Cię serdecznie na swój fanpage, już trochę nas tam jest: https://www.facebook.com/brutusv8 filmy: Start z 2giego biegu na otwartych klapach z przepięciem na 3ci: Miotacz ognia: Katiusza: (zdjęcia e23 to zaraz po kupnie, kolejne po zmianie wnętrza i ostatnie z przed 2 tygodni jakoś)
  3. Dźwięk traktora bezcenny, mój przyjaciel ma 535d (e60, ten sam motor) ma stage 2, 420 koni prawie 900 nm, dźwięk zbliżony do Twojego, polecam Ci wizytę w TC-performance, zrobią to jak należy, bez szkody dla silnika i wyciągną bezpieczne konie z Twojego motoru.
  4. Musze napisać coś jeszcze... Odnośnie felgi jak i auta, zdjęcie pojawiło się na Instagramie Sydnykatu (dziękuje Kujon za wyróżnienie), pojawił się komentarz pod zdjęciem link: "grzegorz.szafranski.5 Nie ma napisu sandał byłem tu xd" Odpowiem na niego tu ponieważ nie mam instagrama. Nie wiem szczerze kto robił moje TRX, ale jak dla mnie nie ważne kto je robił, a ważne jak je zrobił. Przy kupnie, jedna felga została rozkręcona (reszta sprawdzona dogłębnie, wizualnie i na każdy inny sposób). Rotor ma 11,8 mm grubości, nie ma dosłownie do czego się przyczepić (koła zostały sprawdzone przed kupnem przez bardzo dobrego specjaliste, który stwierdził że wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką), więc czy to robił Sandał (szczerze nie wiem kto to, może ktoś mi wyjaśni tu?), czy robił to pan Stasiu w garażu za domem, wykonał kawał dobrej roboty i chwała mu za to! Koła te będą służyć do weekendowej jazdy jak i na zloty, do jazdy na torze (tak to auto wjeżdża na tory) mam drugi zestaw kół jednoczęściowych z oponami semi-slick dostosowanymi do maksymalnych osiągów, więc nie obawiam się w najmniejszym stopniu o jakie kolwiek awarie odnośnie felg, a przy ucieraniu nosa bogatych bananków to i te 3tlg poradzą sobie na autostradzie Cała resztę pozytywnie nakręconych zapraszam do polubienia mojego fanpage: https://www.facebook.com/brutusv8/ Haters gonna hate!
  5. Polecam Hankooki ventus evo2, przejeździłem na nich sezon 2018, bardzo ładnie kleją się do asfaltu.
  6. Cenie Twoje zdanie, ale myślę że będzie pięknie. Czekam na opony i trzeba je (felgi) polakierować na nowo, mimo tego że ten lakier ma 300 km zrobione jest pare kwestii które chce na rotorze poprawić. W tym projekcie nie ma miejsca na ustępstwa wszystko musi być idealnie! Kwestia tygodni i koła będą gotowe na sezon 2019.
  7. Pomijając temat felgi, strasznie pieje to Twoje M4, czy to wersja allroad?
  8. Ladnie, fajnie ze jest nas wiecej co maja takie podejscie do odbudowy! Powodzenia!
  9. Jak sadzicie siadlo dobrze?
  10. Turbo jest zamówione, za około dwa tygodnie startuje przebudowa auta , nic nie jest na wyrost
  11. Z dobrych wieści mam już wybrane koło 3tlg! Jak już kupie się pochwalę!
  12. Type C? 17'? Jeśli tak napisz prosze do mnie przez fanpage!
  13. Witam po dluuuugiej przerwie. Postępy są i to srogie, wjeżdża BorgWagner i trochę modyfikuje auto! Co najważniejsze pozbyłem się ,,landryn" czyli tych JR-21, jestem na etapie szukania czegoś w 3tlg. Dla bardziej zainteresowanych zapraszam na swój Fanoage, tam są informacje na bieżąco. Ale i tu szykuję dość spory update z informacjami odnośnie projektu, lecz potrzeba na to jeszcze chwili żeby auto było już przebudowane i żeby było co pokazywać. https://www.facebook.com/brutusv8
  14. Koła mi się bardzo podobają i póki co zostają, na żywo ich kolor jest sporo lepszy niż na zdjęciu czy filmie. Co do foteli to działaj! Nie pasuje oryginalna kanapa do kubełków niestety.
  15. Kujon myśle że powinniście wprowadzić je do sklepu, zmieniło by to Polską scene tuningu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...