Skocz do zawartości

CrAsH

Użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O CrAsH

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E46 328Ci
  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Warszawa - Wola

Ostatnio na profilu byli

211 wyświetleń profilu
  1. Auto zmieniło właściciela, Mito na sprzedaż.
  2. Ok, do Otwocka tym autem raczej nie jeżdżę bo nie wjade na podwórko chyba że do Grabola na naprawę pixeli w zegarach.
  3. A skąd wiesz że ja bywam w OTW ?
  4. To zalerzy kto pyta? heh Wrzucam jeszcze 2 foty znalezione gdzieś w necie. Jutro dojdzie chłodnica thermotec plus węże wodne i termostat Bher.
  5. Powoli szykuje się sezonowy serwis. Uszczelki pod dekiel Erling i uszczelki śrub OEM. Odma OEM oraz oringi. Świece irydowe Denso. Olej Millers. Filtr paliwa. Uszczelka od kolektora sącego Erling. Dojdzie jeszcze nowa chłodnica wody. I czekam na końcowy od MG Motorsport Race model. Wleciał też drugi wiatrak od klimy bo stary się zatrzymał w miejscu. I jakaś tam naklejka na szybe. A dziś strzeliłem kilka fotek po myciu.
  6. Też jeżdżę bez blach z przodu, raz miałem przez To kontrole i nie wspominam pozytywnie. Ale i tak dalej tak jeżdżę.
  7. O kurczę nie zaglądałam tu jakiś czas nie sądziłem że w tak krótkim czasie auto tak się zmieni, Mega!
  8. Ja nie widzę nowych zdjęć, ale felgi tak jak rozmawialiśmy chętnie przyjmę
  9. Będzie trochę pracy przy niej ale jak za dobra kasę kupiona to na Project jak znalazł. Będzie lakierowana na nowo ?
  10. Dziś na spontan foty mnie coś naszło. Zachęcam również do obserwowania. https://www.instagram.com/_e /https://www.facebook.com/BmwE39Venom/
  11. No powiem Ci że mnie zainspirowałeś tą dokładną
  12. Będzie w srebro lub jasny grafit, front lip ? Mówisz o dokładce zderzaka z przodu ? Jest w planie sploter replika od Hamanna.
  13. Wgniotka niestety jest na rancie, było ich kilka, wgniotkarz który usówal mi wszystkie inne tą odpuścił, bo bał sie ze odpryśnie lakier, jesli chodzi o próg od str pasażera zgadza sie zapadł sie i to w sumie przy którejś probie zakladania kół OZ, niestety jest to bolączka e39, auto stało od pazdziernika tamtego roku do kwietnia tego roku w podziemnym garażu i nie widziało grama soli oraz śniegu, auto mam od półtora roku ale tak naprawdę od roku zacząłem konkretnie coś w nim robić, w rodzinie mam brata lakiernika więc od str. Blacharsko lakierniczej nie będzie problemu z ogarnięcie tego, sam osobiście jestem pedantyczny z zawodu jestem detailerem i kuja mnie te defekty ale do zakończenia sezonu chciałbym w końcu trochę pojeździć tym autm, teraz jest jak jest, ale jak to się mówi szewc w dziurawych butach chodzi, na auta klientów mam czas A na swoje zawsze to za mało, tak jak mówię te dwie rzeczy będą zrobione ale już po sezonie zapewne. Reszta jest ok.
  14. To wgniotka nie purchle. Odnośnie spasowania wyjaśniłem wyżej.
  15. Atos1987. Na wydech do Maja muszę czekać. SMYLO. No jestem zadowolony z niego bardzo, warto było jechać 250.km po niego za tą kasę. No przez rok jak widzisz sporo się zmieniło. Dzięki.
×
×
  • Utwórz nowe...