Skocz do zawartości

CrAsH

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O CrAsH

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E46 328Ci
  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Warszawa - Wola

Ostatnio na profilu byli

149 wyświetleń profilu
  1. No powiem Ci że mnie zainspirowałeś tą dokładną
  2. Będzie w srebro lub jasny grafit, front lip ? Mówisz o dokładce zderzaka z przodu ? Jest w planie sploter replika od Hamanna.
  3. Wgniotka niestety jest na rancie, było ich kilka, wgniotkarz który usówal mi wszystkie inne tą odpuścił, bo bał sie ze odpryśnie lakier, jesli chodzi o próg od str pasażera zgadza sie zapadł sie i to w sumie przy którejś probie zakladania kół OZ, niestety jest to bolączka e39, auto stało od pazdziernika tamtego roku do kwietnia tego roku w podziemnym garażu i nie widziało grama soli oraz śniegu, auto mam od półtora roku ale tak naprawdę od roku zacząłem konkretnie coś w nim robić, w rodzinie mam brata lakiernika więc od str. Blacharsko lakierniczej nie będzie problemu z ogarnięcie tego, sam osobiście jestem pedantyczny z zawodu jestem detailerem i kuja mnie te defekty ale do zakończenia sezonu chciałbym w końcu trochę pojeździć tym autm, teraz jest jak jest, ale jak to się mówi szewc w dziurawych butach chodzi, na auta klientów mam czas A na swoje zawsze to za mało, tak jak mówię te dwie rzeczy będą zrobione ale już po sezonie zapewne. Reszta jest ok.
  4. To wgniotka nie purchle. Odnośnie spasowania wyjaśniłem wyżej.
  5. Atos1987. Na wydech do Maja muszę czekać. SMYLO. No jestem zadowolony z niego bardzo, warto było jechać 250.km po niego za tą kasę. No przez rok jak widzisz sporo się zmieniło. Dzięki.
  6. Narazie uczę się jeździć na nowo bo nigdy nie jeździłem na takich nalesnikach, dziś już na wysokich spowalniaczach osłony pod autem prawie zostawiłem na ulicy, no i grubych spasów puki co nie będzie. Mam bardzo stromy zjazd do garażu i nie chciałbym zawinąć zderzaka lub auta. Więc narazie przód poszedł w dół tył troszkę w górę. Po jeżdżę poczekam aż się uklepie wyczuje wyjazd z garażu i jazdę na tym zestawie i może coś delikatnie jeszcze ubije chama.
  7. Rotor jest specjalnie pod kolor słupków w garażu
  8. Mały podgląd, w weekend będę ustawiać jeszcze przód i delikatne poprawki tyłu.
  9. Kurczę ja widzę wszystkie po za dwoma. Ktoś może polecić darmową str. Do hostingu zdjęć?
  10. Lada dzień postaram się zrobić więcej zdjęć całości już z kołem na aucie.
  11. Witam wszystkich, chciałbym zaprezentować moje 5er. Które posiadam od ponad 1,5 roku. Przez ten okres auto przeszło sporo zmian, wszystkie znaki na niebie wskazywały mi jedyną słuszną drogę by germanizować to auto. Stylistycznie z zewnątrz zmieniłem zderzaki na M pakiet. Listwy okienne na shadow gloss. Listwy progowe M pakiet. Lotka klapy M pakiet. Kierownica z nową skórą M pakiet. Atrapa grilla shadow. Lampy po renowacji plus krzyże i przysłony. Przejście z małej navi Mk2 na dużą z Mk4. Wymiana uszczelki przedniej szyby nowa OEM. Wymiana uszczelek wnęk drzwi. Nowe obudowy lusterek. Renowacja -lakierowanie ramion wycieraczek shadow gloss. Zmiana listew bocznych karoserii na M pakiet shadow line. Zmiana zawieszenia na D2 Racing. Nowe obudowy boczne foteli ASO. z serwisowych tematów, filtr powietrza Simota, pełny serwis olejowy, pełen układu hamulcowego, wymiana tulei pływających, wachaczy, drążków kier. i wszystkiego co wymagało wymiany po zakupie. VIN: WBADE21010BM86106 Type code: DE21 Model: 535I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M62 Displacement: 3.50 Power: 170 (231 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 363 - BIARRITZBLAU METALLIC Upholstery code: N9SW - SOFTLEDER/SCHWAR Prod.date: 1998-05-18 S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S223 Electronic Damper Control (EDC) S235 Towing hitch, detachable S248 Steering wheel heater S260 Side airbag for driver/passenger S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S352 Insulating double-glazing S403 Glass roof, electrical S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S456 Comfort seat with memory S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S473 Armrest front S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S629 Car telephone (GSM) w card reader, front S672 CD changer for 6 CDs S677 HiFi system Professional DSP S690 Cassette holder S694 Provisions for BMW 6 CD changer L801 National version Germany/Austria S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation Przez ten okres przewineły się felgi s95, s37 w tym miesiącu nabyłem OZ Mito ll w 18 calach 8,5/12j lada moment wiecej zdjec po spasowaniu.
  12. Skoro życie jest takie zero_jedynkowe, to szkoda że americano z powodu tego 528 chciał sprzedać na fb za cztery dychy swoje 535. Już teraz łącze fakty, ryan sprzedaje 540 bo nie dorowna americano a łapka mądry chłopak nawet nie startował z projektem.
  13. Ten kolor jest mistrzem widziałem też kiedyś w takim kolorze e39 w środku i ryło beret.
  14. Mito tu siądzie zdecydowanie lepiej, rotor zostaje czarny ?
  15. Ten czerwony vader pomiędzy to jakaś podpowiedź ? tłusta bestia, będzie królem!!!
×
×
  • Utwórz nowe...