Skocz do zawartości

735Pawel

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Thanks
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od dawid82 [E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA   
    Kup zmieniarkę cyfrową Dension, mam taką i jest świetna jakość i dynamika dźwięku. 
  2. Like
    735Pawel przyznał reputację dla kumor07[e60] 5xx by 735 Pawel   
    Piękna piąteczka , to co było, a jest teraz to dwa inne auta  
  3. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od kumor07 [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  4. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Thepiekarz [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  5. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Bartek.P [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  6. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od lapka666 [e36] 328i by 735Paweł   
    Tak jest tył był pakiet Areo. Podwozie było i jest w przyzwoitym stanie ale i tak będzie jeszcze odnowione razem z komorą silnika. Nie zrobiłem tego odrazu bo przede wszystkim nie miałem do tego fachowca ani czasu zrobić to samemu. Silnik to m52b28 na ten moment seryjny i oprócz dolotu, wydechu i strojenia nic przy nim nie będę modził. Co do radia, a nawet całego wnętrza to ono się już diametralnie różni od tego które wyżej pokazałem, o czym napisze w kolejnych postach. 
     
    Wiesz że mam podobne przemyślenia? Ale kto wie co mi do głowy jeszcze wpadnie…
  7. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od lapka666 [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Ja miałem po 45 z przodu i po 35 z tyłu. Z takimi dystansami miałem koła równo z krawędzią błotników. 
     
    Wiesz że ja zawsze od du** strony zaczynam i później są tego skutki… 
    Co do opisania wszystkiego to będę sukcesywnie opisywał kolejne etapy bo pisząc wszystko w jednym poście zanudziłabym odbiorców.
  8. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od kumor07 [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  9. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od FireBlade [e36] 328i by 735Paweł   
    Tak jest tył był pakiet Areo. Podwozie było i jest w przyzwoitym stanie ale i tak będzie jeszcze odnowione razem z komorą silnika. Nie zrobiłem tego odrazu bo przede wszystkim nie miałem do tego fachowca ani czasu zrobić to samemu. Silnik to m52b28 na ten moment seryjny i oprócz dolotu, wydechu i strojenia nic przy nim nie będę modził. Co do radia, a nawet całego wnętrza to ono się już diametralnie różni od tego które wyżej pokazałem, o czym napisze w kolejnych postach. 
     
    Wiesz że mam podobne przemyślenia? Ale kto wie co mi do głowy jeszcze wpadnie…
  10. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od FireBlade [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  11. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Lelek [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  12. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Lelek [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  13. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Espinoza [e36] 328i by 735Paweł   
    ONo to lecę dalej… jak wyglądało to już wiecie. Technicznie samochód był w przyzwoitym stanie tylko 6 lat w stodole zrobiło swoje z elementami gumowymi. Tak więc na pierwszy „ogień” poszedł duży serwis oraz uszczelnienie silnika. Wymieniłem też wszystkie węże i rury od dolotu i chłodzenia. Po tym zabiegu samochód zaczął równo pracować i trzymać moc serii. Kolejnym etapem była naprawa blacharska oraz lakierowanie samochodu. Przy tej okazji wymieniłem tylny zderzak na oryginalny mpakiet, szerokie listwy, przednie lampy typu „black hella”,  uzupełniłem brakujące elementy takie jak tunele chłodzenia hamulców, zaślepka mocowania haka holowniczego, lampki podświetlenia tablicy, „szczebelki” przedniego zderzaka, nowe podszybie i cały szereg innych detali które były w kiepskim stanie lub po prostu ich brakowało. Poniżej kilka fotografii z prac lakierniczych i samochód po odebraniu od lakiernika:
     

    W czasie napraw lakierniczych udało się zebrać kilka drobiazgów takich jak felgi 3tlg, vadery, boczki z airbag individual i jeszcze kilka innych rzeczy.

    Felgi to custom zrobiony na rotorach ACT, finalne parametry przód 9,5J (2,5” rant) tył 10,5 (3,5” rant) na które zostały naciągnięte opony 215/45 i 235/40 r17 co okazało się być balonem i zmieniłem je na 205/40 i 225/35.  Pierwsze fotografie na nowym kole:

    W tym samym czasie trwały prace nad wnętrzem:

    cdn…
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     





  14. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Espinoza [e60] 5xx by 735 Pawel   
    I tak to jeszcze etap pośredni… od początku będę opisywał i zamieszczał fotografie w kolejnych postach. 
  15. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Espinoza [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  16. Like
    735Pawel przyznał reputację dla atos1987[e60] 5xx by 735 Pawel   
    Ale to piękne.  
  17. Like
    735Pawel przyznał reputację dla kamster[e60] 5xx by 735 Pawel   
    Tak patrze na te fotki z przed i po i mozg mi sie lasuje.Trudno uwierzyc ze ten kot byl kiedys takim zwyklym nieoczojebnym e60.Gratki za te mody.Miazga totalna.
    Pozdro
  18. Like
    735Pawel przyznał reputację dla Utaś_e36[E36] Utaś_e36 - Cabrio_325   
    Witam. Tak jak mówiłem, wydech cały od samego początku zrobiony nowy z końcowym Mg motosport i kolektorami schmiedmanna. 
    Zamontowałem również spryskiwacze lamp. Dysze są nowe z ASO.  Zostało tylko elektrykę podłączyć. 
    Ranty może bedą na ten Gf a jak nie to na Molo, tym razem siła wyższa. 
    Pozdrowionka i do zobaczenia nie długo. 
     



  19. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od Thepiekarz [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  20. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od DzikuCMS [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  21. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od lapka666 [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


  22. Like
    735Pawel otrzymał punkt reputacji od atos1987 [e60] 5xx by 735 Pawel   
    Witam serdecznie! 
    Po blisko czterech latach budowy mojego ulepa, po odwiedzeniu kilku GF i innych zlotów postanowiłem wreszcie założyć temat. 
    Samochód zakupiłem w 2017r, 520i wersja szczur (szklany szyberdach i tempomat były całym wyposażeniem dodatkowym). Stan też był powiedzmy mocno średni ale przynajmniej bezwypadkowy i technicznie nienajgorszy. 
    Początkowo miał to być mój „dupowóz” i taką rolę spełniał przez pierwsze 1,5 roku w moim posiadaniu. Mimo że jeździłem nim na codzień samochód przechodził mniejsze lub większe modyfikacje. 
    Jako pierwsze wpadło koło styling 63 (9 i 10j x 19 z oponami 225/35 i 245/35) oraz gwint AP dzięki czemu jakoś ten samochód zaczął wyglądać. Planem na tamten czas było doposażyć w:
    - mpakiet
    - reflektory xenon
    - skórzane sportowe siedzenia 
    - nawigacja 
    Taki też zacząłem realizować plan i po kolejnym tygodniu posiadania samochodu zakupiłem komplet szarych „sportów” w pełni regulowanych elektrycznie. Dosłownie kilka dni później znalazłem na aukcji komplet lamp LCI wraz z modułem LM2 w bardzo atrakcyjnej cenie więc grzechem było nie kupić. Po zamontowaniu siedzeń i lamp samochód już zaczął mi się całkiem podobać więc tym szybciej zabrałem się za poszukiwanie kompletnego mpakietu. 
    Na tym narazie zakończę opisywanie historii tego samochodu gdyż jest to może 5% tego co zostało w tym samochodzie zrobione ale to waśnie był swoisty „punkt zwrotny” w jego budowie. 
    Tym czasem zamieszczam kilka aktualnych fotografii:
     







    Jak już wyżej wspominałem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się w 2017r i samochód wyglądał w dniu zakupu tak:

    Tu kilka fotek po pierwszych modach:

    Pierwsze fotografie z mpakietem:

    cdn...


×
×
  • Dodaj nową pozycję...